Dacia Logan slaví 10 let limitovanou edicí

Obvykle se limitované edice týkají exkluzivních modelů. Nicméně Dacia se rozhodla oslavit úspěch sedanu Logan speciální sérií dvou tisíc kusů.

Na první pohled to může vypadat komicky, že se zrovna Dacia, symbol levných aut, snaží upoutat pozornost nějakou limitovanou edicí. Jenže Dacia Logan znamená pro znovuzrozenou rumunskou značku doslova zlatý důl a obrovský úspěch. Navzdory počátečnímu posměchu svou práci dělá dobře a rozhodně to není auto, které by se mělo za něco stydět. Nebojí se přiznat, že je levné a na nic si nehraje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na pouhých 2000 kusů limitovaná edice Dacie Logan se na český trh nedostane

Omezená série 10th Anniversary Edition se od běžného faceliftovaného Loganu liší v mnoha detailech. Dostala například audiosystém s dotykovou obrazovkou a navigací, automatickou klimatizaci nebo nové potahy sedadel.

Test Dacia Logan 0,9 TCe: tentokrát s kufrem...

Test Dacia Logan 0,9 TCe: tentokrát s kufrem...

Zvenku limitovanou edici poznáte podle zatmavených zadních a předních světel, blinkrů ve zpětných zrcátkách, jinak provedeného zadního nárazníku a decentní samolepky 10 ANI na zadním sloupku.

Test ojetiny Dacia Logan MCV 1,6i: dostupný hangár na kolečkách

Test ojetiny Dacia Logan MCV 1,6i: dostupný hangár na kolečkách

Dacia Logan 10th Anniversary Edition stojí v přepočtu necelých 260 000 korun, pokud si zájemce objedná dvanáctistovku o výkonu 75 koní. Má to ale jeden háček. Našinec se této verze nedočká, protože všech 2000 vozů bude k dispozici pouze pro zákazníky v Rumunsku.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků