Dacia Logan Prestige Easy-R je nejluxusnější model v historii Dacie

Rumunská automobilka Dacia se spoléhá zejména na nízkou cenu, ale nově má co nabídnout i náročnějším vyznavačům značky. Do nabídky se totiž dostává vrcholný výbavový stupeň Prestige, který u modelů Logan, Logan MCV a Sandero přináší luxusnější výbavu.

Všechny modely se standardně postaví na patnáctipalcová litá kola Empreinte s tmavě šedým odstínem. Samozřejmostí jsou elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka s integrovanými blinkry, stejně jako elektricky ovládané stahování oken vpředu i vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dacia si pro rumunské zákazníky připravila vrcholnou verzi Prestige, která přináší například patnáctipalcové disky nebo multimediální systém

Do interiéru zamířila automatická jednozónová klimatizace, speciální čalounění Prestige, dekory v imitaci chromu a multimediální systém se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou s USB a Bluetooth.

Zároveň tu však Dacia nechává dostatečný prostor pro příplatkovou výbavu, v jejímž výčtu nechybí metalíza, středová loketní opěrka nebo kožené čalounění. Dále si bude možné připlatit třeba za zadní parkovací senzory, tempomat nebo kožený volant. 

Test ojetiny Dacia Duster: Co ho nezabije...

Test ojetiny Dacia Duster: Co ho nezabije...

K pohonu auta může sloužit zážehový motor 1.2 16V s výkonem 54 kW (73 koní), nebo tříválec 0.9 TCe s výkonem 66 kW (90 koní), který může být v případě modelů Sandero a Logan MCV kombinovaný také s automatickou převodovkou Easy-R. V nabídce nebude chybět ani vznětový motor 1.5 dCi o výkonu 55 kW (75 koní) nebo 66 kW (90 koní).

Cena už ale v takovém případě rozhodně není tak zajímavá jako u základního provedení, Logan Prestige 1.5 dCi totiž stojí 12 650 euro, což je v přepočtu 340 tisíc korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Dacia

Dacia je rumunská automobilka, která od roku patří do skupiny Renault. Byla založena v roce 1966 a už v té době s Renaultem spolupracovala.

V portfoliu Dacie jsou zejména vozy nižší cenové kategorie, například i terénní Dacia Duster, která v roce 2017 dostala již druhou generace.

Dacia LoganDacia Sandero • Dacia Duster • Dacia Lodgy • Dacia Dokker

Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

21.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků