Dacia Logan Prestige Easy-R je nejluxusnější model v historii Dacie

Dacia Logan Prestige Easy-R je nejluxusnější model v historii Dacie

Rumunská automobilka Dacia se spoléhá zejména na nízkou cenu, ale nově má co nabídnout i náročnějším vyznavačům značky. Do nabídky se totiž dostává vrcholný výbavový stupeň Prestige, který u modelů Logan, Logan MCV a Sandero přináší luxusnější výbavu.

Všechny modely se standardně postaví na patnáctipalcová litá kola Empreinte s tmavě šedým odstínem. Samozřejmostí jsou elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka s integrovanými blinkry, stejně jako elektricky ovládané stahování oken vpředu i vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dacia si pro rumunské zákazníky připravila vrcholnou verzi Prestige, která přináší například patnáctipalcové disky nebo multimediální systém

Do interiéru zamířila automatická jednozónová klimatizace, speciální čalounění Prestige, dekory v imitaci chromu a multimediální systém se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou s USB a Bluetooth.

Zároveň tu však Dacia nechává dostatečný prostor pro příplatkovou výbavu, v jejímž výčtu nechybí metalíza, středová loketní opěrka nebo kožené čalounění. Dále si bude možné připlatit třeba za zadní parkovací senzory, tempomat nebo kožený volant. 

Testy | Ojetiny | Dacia | SUV | Off-roady | Dacia Duster

Test ojetiny Dacia Duster: Co ho nezabije...

K pohonu auta může sloužit zážehový motor 1.2 16V s výkonem 54 kW (73 koní), nebo tříválec 0.9 TCe s výkonem 66 kW (90 koní), který může být v případě modelů Sandero a Logan MCV kombinovaný také s automatickou převodovkou Easy-R. V nabídce nebude chybět ani vznětový motor 1.5 dCi o výkonu 55 kW (75 koní) nebo 66 kW (90 koní).

Cena už ale v takovém případě rozhodně není tak zajímavá jako u základního provedení, Logan Prestige 1.5 dCi totiž stojí 12 650 euro, což je v přepočtu 340 tisíc korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků