Dacia Logan Prestige Easy-R je nejluxusnější model v historii Dacie

Dacia Logan Prestige Easy-R je nejluxusnější model v historii Dacie

Rumunská automobilka Dacia se spoléhá zejména na nízkou cenu, ale nově má co nabídnout i náročnějším vyznavačům značky. Do nabídky se totiž dostává vrcholný výbavový stupeň Prestige, který u modelů Logan, Logan MCV a Sandero přináší luxusnější výbavu.

Všechny modely se standardně postaví na patnáctipalcová litá kola Empreinte s tmavě šedým odstínem. Samozřejmostí jsou elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka s integrovanými blinkry, stejně jako elektricky ovládané stahování oken vpředu i vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dacia si pro rumunské zákazníky připravila vrcholnou verzi Prestige, která přináší například patnáctipalcové disky nebo multimediální systém

Do interiéru zamířila automatická jednozónová klimatizace, speciální čalounění Prestige, dekory v imitaci chromu a multimediální systém se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou s USB a Bluetooth.

Zároveň tu však Dacia nechává dostatečný prostor pro příplatkovou výbavu, v jejímž výčtu nechybí metalíza, středová loketní opěrka nebo kožené čalounění. Dále si bude možné připlatit třeba za zadní parkovací senzory, tempomat nebo kožený volant. 

Test ojetiny Dacia Duster: Co ho nezabije...

Test ojetiny Dacia Duster: Co ho nezabije...

K pohonu auta může sloužit zážehový motor 1.2 16V s výkonem 54 kW (73 koní), nebo tříválec 0.9 TCe s výkonem 66 kW (90 koní), který může být v případě modelů Sandero a Logan MCV kombinovaný také s automatickou převodovkou Easy-R. V nabídce nebude chybět ani vznětový motor 1.5 dCi o výkonu 55 kW (75 koní) nebo 66 kW (90 koní).

Cena už ale v takovém případě rozhodně není tak zajímavá jako u základního provedení, Logan Prestige 1.5 dCi totiž stojí 12 650 euro, což je v přepočtu 340 tisíc korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Dacia Logan 1,2
Rok výroby: 2013
Stav: 17 794 km
Cena: 180 000 Kč
Dacia Duster 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 41 003 km
Cena: 280 000 Kč
Dacia Sandero 0,9
Rok výroby: 2015
Stav: 14 823 km
Cena: 236 000 Kč
Dacia Duster 1,6
Rok výroby: 2016
Stav: nový vůz
Cena: 390 000 Kč
Dacia Duster 1,2
Rok výroby: 2015
Stav: 11 042 km
Cena: 330 000 Kč
Dacia Sandero 0,9
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 236 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků