Dacia Logan Prestige Easy-R je nejluxusnější model v historii Dacie

Dacia Logan Prestige Easy-R je nejluxusnější model v historii Dacie

Rumunská automobilka Dacia se spoléhá zejména na nízkou cenu, ale nově má co nabídnout i náročnějším vyznavačům značky. Do nabídky se totiž dostává vrcholný výbavový stupeň Prestige, který u modelů Logan, Logan MCV a Sandero přináší luxusnější výbavu.

Všechny modely se standardně postaví na patnáctipalcová litá kola Empreinte s tmavě šedým odstínem. Samozřejmostí jsou elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka s integrovanými blinkry, stejně jako elektricky ovládané stahování oken vpředu i vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dacia si pro rumunské zákazníky připravila vrcholnou verzi Prestige, která přináší například patnáctipalcové disky nebo multimediální systém

Do interiéru zamířila automatická jednozónová klimatizace, speciální čalounění Prestige, dekory v imitaci chromu a multimediální systém se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou s USB a Bluetooth.

Zároveň tu však Dacia nechává dostatečný prostor pro příplatkovou výbavu, v jejímž výčtu nechybí metalíza, středová loketní opěrka nebo kožené čalounění. Dále si bude možné připlatit třeba za zadní parkovací senzory, tempomat nebo kožený volant. 

Test ojetiny Dacia Duster: Co ho nezabije...

Test ojetiny Dacia Duster: Co ho nezabije...

K pohonu auta může sloužit zážehový motor 1.2 16V s výkonem 54 kW (73 koní), nebo tříválec 0.9 TCe s výkonem 66 kW (90 koní), který může být v případě modelů Sandero a Logan MCV kombinovaný také s automatickou převodovkou Easy-R. V nabídce nebude chybět ani vznětový motor 1.5 dCi o výkonu 55 kW (75 koní) nebo 66 kW (90 koní).

Cena už ale v takovém případě rozhodně není tak zajímavá jako u základního provedení, Logan Prestige 1.5 dCi totiž stojí 12 650 euro, což je v přepočtu 340 tisíc korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků
Pick-up jako auto na každý den? Ford Ranger nám připomněl klady a zápory

Ford Ranger

Před tím, než si pick-up koupíte na každý den, musíte počítat s následujícím.

6.  7.  2017 | Milan Lažanský | 5 příspěvků