Dacia Logan musí do servisů

62 komentářů

kkkkk
28. ledna • 10:44

Jakékoli nové auto a tedy i Logan je vždy lepší než jakékoli 5 let staré auto. Kdo řeší, že to tak není, neví o čem mluví. Možná se stydí, nevím. Raději si koupím nový Logan, než tři roky starou předraženou ojetou fabku. Raději si koupím Logan MCV než 5 let starý Sharan. A nejraději bych si koupil nový Sharan. To vůbec není co řešit! Ojetiny nemají smysl, nevěřte tomu, že vy jste Ti jedni z deseti, kteří mají to štěstí a nemají auto kterému bylo stočeno 150 000 km nebo bylo havarované. Blbost!

lpo
21. ledna • 19:53

Pri loganvovi za 300tis SKK sa to da odpustit ale co mam povedat na moj 4rocny Focus 1 za 600tis SKK, na ktorom sa uz opravovala hrdza na spodnych lemoch vsetkych dvier aby sa mi nerosypali.....(servisku nemam potvrdenu tak si mozem....)

radek
22. ledna • 18:09

a mně se focus tak líbí :-/že mají problémy s korozí mondea, to jsem se na jejich fóru dočetl,...

hranata liska
27. ledna • 13:53

cobol tak si kup dve daacie a nemachruj tu s fordom. zaujmave ze namas tie prehliadky, ktovie ako to je s tym autom...
chod do cobolova za fickotom,kup si rusky gazik a onanuj nad nim.:-D:-D

Tom
21. ledna • 17:09

Ad cena - Korejci zinkuji uz vic jak 10 let (i takovy "auto" jako Matiz ma pozink).

k. srp
21. ledna • 15:28

A jak je to s Logany po roce 2006. Nebo s Logany MCV ?
Ty už mají vosku víc ? Nebo mají ještě jinou ochranu ?
O kolik déle vydrží pozinkovaná kasle?

Bender
21. ledna • 17:18

Ne. Ty budou součástí svolávačky v 2009

mates
21. ledna • 13:52

nedelejme z Logana neco jinyho nez je, pro me osobne je to auto na 4 roky a pak prodat a zase jiny, prijde mi to lepsi nez za to samy auto vyhodit o 130 tisic vic (napr Ceed SW) a mit ho 8 let, cili podle toho k tomu taky pristupuju, je to velky auto za rozumny penize, jizdni vlastnosti a provedeni zcela odpovidaj cene nic vic nic min, pokud bych chtel auto na 8-10 let cili nafurt, minimalne z duvodu nulove antikorozni ochrany by to logan nebyl...

Bender
21. ledna • 17:17

Nevím proč bych si mněl koupit ceeda a mít ho 8. let každý auto je tak na čtyři roky a pak ho poslat dál.... ať s ty opravy vychytá nějakej chudák co nemá na nový auto a koupí ojetinu v bazaru:-D:-D:-D

SMRT
21. ledna • 10:00

Dle autora clanku je levnejsi svolat auta do servisu nez to udelat pred prodejem.

Radek Ondrášík
21. ledna • 10:08

To je demagogie co tu píšete. Dutiny mají ošetřeny všechny vozy i ty s pozinkem. Stejně jako Logan to má od výroby. Jenže se ukázalo, že to může být málo, tak automobilka provede dodatečné ošetření.Týdně v Evropě probíhá mnoho svolávacích akcí a můžeme i zde argumentovat tím, že automobilka mohla rovnou dát jiný díl, než tam dávat ten špatný.Jen v Rapexu za poslední měsíc je tolik svolávacích akcí všech možných automobilek, že by to stačilo na solidní článek.

JDP
21. ledna • 18:54

Jdi do p r dele.

k. srp
21. ledna • 15:26

A jak je to s Logany po roce 2006. Nebo s Logany MCV ?
Ty už mají vosku víc ? Nebo mají ještě jinou ochranu ?
O kolik déle vydrží pozinkovaná kasle?

Bender
21. ledna • 17:14

Ne. Ty budou soušástí svolávačky v 2009:-D:-D:-D:-D

arpi
21. ledna • 10:21

já už nad názory těchhle hrozně chytrých lidí jen mávnu rukou...- jsem majitel Logana, takže se mohu snadno podívat, jak je udělaný a kde vosk je či není- nekupoval jsem vůz z prvních sérií - a určitě došlo k pokroku při montáži, dutiny jsou
navoskované už z výroby a to poměrně hodně. Možná to první série neměly dělané,
nebo jen omezeně.- když jsem auto kupoval, tak to bylo s vědomím, že to pozink prostě nemá a že se o to
budu muset víc starat - jenže, nechat si jednou za pár let stříknout dutiny, to vyjde na 1500,-- a ať si samozvaní experti říkají co chtějí, koncem roku 2006 stál Logan 200 000,- a Fábie
s motorem 1.4 a podobnou výbavou stála podle konfigurátoru 380 000,- a proti Loganovi
je to mrňavé auto. - a to, že dneska může každý tvrdit, jak je Fábie laciná, tak za to může poděkovat právě
Dacii, že ceny srazila dolů...

p0etrik
21. ledna • 17:31

Nechapu proc maji porad vsichni tendence srovnavat jakekoliv auto s Fabii, i kdyz se jedna o uplne jinou tridu a cilovou skupinu zakazniku.

Marty
21. ledna • 10:26

Hihi, jo pozink, to je výdobytek doby no. Stříkat dutiny voskem, zatímco jiní už to od výroby vypěnujou, aby to nerezlo a nebyl slyšet hluk. To je mi inovativní postup od renaultu :o))

arpi
21. ledna • 10:32


...tak to by mne zajímalo, co to kolegovi v létě teče ze dveří jeho Octávky ?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JiVi
21. ledna • 10:40

kolega se dal mozna cestou predchoziho prispevku a nechal si prostriknout dutiny sam od sebe ... Feliciim s novou tvari taky vytekal ze zadnich dveri nastrik ... a prd to pomohlo .... spatna kontrukce lemu :-/ a to byla pozinkovana do pulky karoserie ...

arpi
21. ledna • 10:42

no, on sám to nedělal, ale je druhý majitel, takže ten předchozí si to mohl dát udělat...Ale myslím si, že na vosku není nic špatného...

Skyline
21. ledna • 10:36

Kolegovy z Octavky nic tect nemuze, to kecas!!!!! Kazdej vi, ze Octavia je na tom kvalitou lyp, nez Mercedes a ma navic vetsi kufr!!!!!! Zavydis, protoze na ni nemas!!!!!!

arpi
21. ledna • 10:40


kamaráde, kolegovi teče ze dveří Octavky vosk, protože tam je preventivně nastříkanýA nic ve zlým, už se nerozčiluj, ale vrať se na základku a procvič si drobet gramatiku, takové gramatické skvosty, co jsi napsal v jedné větě, to už jsem dlouho neviděl. Nebo snad ty být jedna z nemecka spolumajitel firma Schade a tak neuměla tschesky ?

Skyline
21. ledna • 10:46

Koukam, ze s ironii maji nekteri problem;-)

21. ledna • 10:24

Mohu jen souhlasit...

0II - RS
21. ledna • 2:13

"nic není zadarmo a jednoduchost vozu spolu s nízkou cenou znamenají, že vůz nemá všechny moderní technologie jako vozy výrazně dražší." - jojo hoooolt ne každá automobilka si může dovolit takovy hhhhiiiiiiggttek jako třeba plechy :-D
Takže super, když už to hnije tak šíleně že to nedá aní těch 6 let, tak to musí být opravdu kvalita a ten způsob opravy - fáákt paráda - tak jsem se dlouho nezasmál
:-D

faaakthruuuza
21. ledna • 17:19

ty d.e.mente, kde pisou ze to auto je zrezly? Je to prevence proti reznuti ze to nema pozink, smarja takovyhle "m.agory" by meli hned za takovejhle vyplod mozku str.let.....precti si to poradne a pak neco mektej ty joudo

Wood
21. ledna • 8:09

:-D ... tak jsem si vždycky říkal 10let a vyhodit takové auto do šrotu... zdá se, že jsem to trochu přecenil ;-)

arpi
21. ledna • 10:10

dřív auta taky pozink neměla - a podívej se na silnici, kolik starých aut ještě jezdí,
je to také o přístupu majitele - ona trocha prevence udělá pro životnost auta hodně.A co ti bude platná nezkorodovaná karosérie, všechny agregáty v autě mají životnost
určitým způsobem omezenou, dneska nikdo nevyrábí věci tak, aby dlouho vydržely.Docela mne to štve - protože každý moderní výrobek je dělaný ve stylu "po záruce mně zahoď" - a zbytečně se plýtvá surovinami, energiemi, lidskou prací, o množství takto zbytečně vyprodukovaného odpadu ani nemluvě... A přitom by stačilo vyrábět jenom trošku lépe...Ale to většinu lidí netrápí...

JiVi
21. ledna • 10:36

tady jde o to, ze napadene dily uz nezaruci predepsanou tuhost ... takze pripadne bagy sice vyletnou dobre a spravne. . ale uz na spatnych mistech ... protoze dojde k deformaci, se kterou vyrobce po stanovenou dobu zivonosti nepocital ... a to je taky bezpecnostni problem :-/

baho
21. ledna • 9:00

Akože nechcem rýpať, ale Dacia aspoň zvoláva autá do servisu, a rieši problém. A čo spravila značka Škoda pri problémoch s airbagmi? Totálne odignorovala každého, čo si už auto zakúpil. To je ten správny prístup k zákazníkom, však?

JiVi
21. ledna • 9:06

mas spatne info .. kondenzatory se davaly pri pravidelnych prohlidkach ... add Logan .. k cemu je osetreni jiz rezatych plechu?

Skyline
21. ledna • 10:14

Kondenzator neresi konstrukcne spatne vyreseny motorovy prostor. Je srandovni, jak se skodifkari smeji svolavacce Dacie a vubec jim nevadi, ze mnohem zavaznejsi problemy resi Skoda mavnutim ruky. Jen uplny hlupec muze napsat, ze je lepsi cekat na pravidelnou prohlidku, nez delat svolavacku. Abych tomu dobre rozumel, tak Dacia by se mela na svolavacku vykaslat a delat to taky az pri prohlidkach, pak by to bylo OK?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Alfons
21. ledna • 10:58

Špatne vyreseny motorovy prostor? V čem? Problém byl při jednom z mnoha testů a byl odstraněn.

zdenek
21. ledna • 13:46

Nikoliv, problem byl pri prvnim testu kdy doslo k preruseni kabelu od baterie a airbagy nevystrelily, Skoda dostala moznost test opakovat a vyresila to tim ze pridala kapacitor a preprogramovala ridici jednotku airbagu, takze kabel se sice zase prerusil, ale airbagy vystrelily. Nicmene vhledem k preruseni kabelu od baterie logicky nefunguji po bouracce treba varovny blinkry atd. viz zaverecny hodnoceni NCAP:
"Despite the success of some of Skoda's modifications, Euro NCAP remains concerned that all of the main electrical supply cables are so vulnerable in a frontal collision. While it is not considered a fire risk, a vehicle could be left without any of its electrical systems (hazard lights etc) functioning after an accident."

Ivan
26. ledna • 22:27

Skoda ako taká neexistuje,existuje len Volkswagen,na Sodu zabudenite!!!
Zo Sody ostal len názov Skoda tod vše,Už Sodovku nemáte máte len nemeckú firmu,ktorá ked odíde nezostane v8m nič!!!

Alfons
21. ledna • 15:35

Selhání airbagů bylo pouze při tomto testu. Při interních testech k selhání nedošlo. Problém byl odstraněn a u prodaných aut byla zjednána náprava při nejbližší servisní prohlídce. Airbagy normálně fungovali nešlo o nefunkčnost. Samotnou vhodnost umístění autobaterie nemohu posoudit. Každopádně autobaterie za světlometem není nijak vyjímečné konstrukční řešení.

JiVi
21. ledna • 10:34

zajimavy je, ze se ihned zacne navazet do Skodovky, jako by nebyl ajina automobilka s nejakym ti problemem . trebas Mercedes .... :-D ... holt ... o kom se mluvi, ten je na vrcholu a pije krev ;-) no a o kom se nemluvi ... ten nikoho nezajima ... B-]

Skyline
21. ledna • 10:39

O Skode byl TVUJ prispevek, proc bych mel reagovat na neco jinyho? Se uklidni, bobe, a aspon se nauc cist:-D:-DA predstava, ze mi Skoda pije krev je usmevna, na druhou stranu, skodifkari maji tendenci svuj idol jeste zvelicovat, si to klidne uzij:-D:-DNo a na zaver, ze bys mi treba napsal neco na mou faktickou poznamku? Nebo skodifkari, kdyz jim dojdou argumenty, nic lepsiho nevyplodi?

JiVi
21. ledna • 10:56

jinak .. Skoda mi je opravdu fuk ... viz avatar ... :-D:-D:-D:-D

JiVi
21. ledna • 10:55

o Skode byl tento prispevek ...
Re: fakt kvalita za rozumnou cenu :-D
baho [87.244.196.xxx] | 21. 01. 2008 09:00 nauc se cist :-D

Skyline
21. ledna • 11:12

Reagoval jsem na tento tvuj prispevek:
"mas spatne info .. kondenzatory se davaly pri pravidelnych prohlidkach". To nebylo o Roomsteru?A i kdyby ne, porad me zajima, jestli by bylo lepsi, kdyby to Dacia neresila a strikala az pri prohlidkach, kdyz ti tento zpusob prijde dobry u pomerne zasadni bezpecnostni veci, kdy se majitel prohlidky uz nemuzi dozit.

Zdenek Dostal
21. ledna • 13:27

Toyota mela ten samej problem u RAVky a neresila ho vubec, ani pri prohlidkach. Ale to se ti nejak nehodi, vid? Japonec je prece nejlepsi, nejspolehlivejsi a nejkvalitnejsi, takze to nevadi...

Skyline
21. ledna • 14:27

Nevim, co je to "ten samej problem", ani nevim, proc sem pletes Toyotu. Takze znova:
- Dacia dela svolavacku na nijak zvlast zivotunebezpecnou vec, skodifkari se smeji
- Skoda nedela svolavacku na zivotunebezpecnou vec a veci "meni pri pravidelnych prohlidkach" a je to tak spravneTakze ja se ptam, opravdu je Skoda ta, co to dela spravne? Bylo by dobre, kdyby to Dacia delala stejne?

Ty
21. ledna • 14:31

jsi lehce natvrdlej, takže ještě doplnění:
Nevim, co je to "ten samej problem", ani nevim, proc sem pletes Toyotu. Takze znova:
- Dacia dela svolavacku na nijak zvlast zivotunebezpecnou vec, skodifkari se smeji, ale dacisti rikaji, ze je to tak spravne
- Skoda nedela svolavacku na zivotunebezpecnou vec a veci "meni pri pravidelnych prohlidkach" a je to tak spravne
- Toyota nedela svolavacku na zivotunebezpecnou vec a veci nemeni pri pravidelnych prohlidkach a podle dacistu to vubec nema nic spolecnyho s tim, co je napsano vyse...Fakt to svinstvo uz nehul :-P

Zdenek Dostal
21. ledna • 19:56

Pro skyline, Toyote se taky pozde oteviraji airbagy, ale toyota s tim nehodla nic delat, protoze je to podle ni v poradku a i bez airbagu dosahuje auto na 4 hvezdicky. Pohledej, clanek je i tady na AR.
A pletu to sem proto, ze se navazis do skodovek, ale vubec netusis, ze japonci neco takoveho delaji taky, ale na rozdil od skodovky s tim nedelaji vubec nic.
Ale jo, mit zapornej pohled na skodovkare a obvinovat je i ze "spatneho pocasi" je tvuj styl , tak do toho.

Skyline
21. ledna • 22:01

Hosi hosi, a k veci zase nic. Ale ani me to neprekvapilo :-D

Zdenek Dostal
22. ledna • 11:40

My reagujeme na tvuj prispevek, vecne i rgumenty, ze skoda neni jedina a ze prvni, kdo tady o skode zacal mluvit byl neskodovkar. Navic tvuj prispevek o roomsteru je v tom pripade stejne OT jako ty nase o toyote. Protoze jsi toho o dacii taky moc nenapsal(spis nic nez moc). A kde mas ty dukazy proti evropskym automobilkam? Pokud je nemas, tak taky jen meles do vetru...

Skyline
22. ledna • 14:18

Moznosti jsou jen 2:
a) neumis cist
b) jsi naprosty hlupakJa reagoval na prispevek, ve kterem pisatel tvrdil, ze Roomster je OK, protoze kondenzatory se dodelavaji bez svolavacky. Na to jsem polozil jasnou a jednoduchou otazku, zda i Dacia byla OK, kdyby misto svolavacky vse dodelavala potichu pri prohlidkach. Odpovedi jsem se doted nedockal a JiVi zdrhnul, sotva zjistil, ze keca. Ostatni jako ty jen placaji o Toyote, coz je zcela irelevantni dane otazce.

Zdenek Dostal
22. ledna • 16:29

AAAA? Dosly argumenty? Pokud jsi chtel, prijel jsi do servisu a oni ti pridali tu desku i mimo bezny servis.
Ano, myslim si, ze je to v pohode, pokud chci, necham si to dodelat ihned, pokud ne, necham to na beznou prohlidku. Pokud parkuju Logana v garazi, nepredpokladam, ze mi zrezavi, a klidne necham prostrikani dutin na prohlidku. Ale nikde jsem se nedocetl, jestli to jde udelat i takto.
Naopak tvuj prvni prispevek byl hnedka narazejici na silene skodovkare, ackoliv prvni na roomster poukazoval clovek obhajujici dacii(nic proti, myslim, ze za ty prachy dobra volba rozumem) a nikde neni napsano, ze ti, co ho obhajuji jsou vlastnici nebo fanaticti privrzenci skodovky, kterymi jsi je hned a bez argumentu nazval.
Me jen prislo divne, proc kazdy hned krici roomster roomester, kdyz to same se stane s mnohem masovejsi produkci a tu nikdo neresi. Cimz nerikam, ze ta mene masova (a to, ze roomster nikdy masove produkce nedosahne je asi jasne) by se nemela resit, ale jakezto reseni je, tak nevim, proc to davat za priklad neceho spatneho

Radek Ondrášík
21. ledna • 22:16

No na druhou stranu jsou to pouze japonské automobilky, které jsou vyšetřovány za tajení konstrukčních vad. Ex-šéfa Mitsubishi již zavřeli a u Toyoty to nevypadá lépe. A Bůh ví, jak je tomu u toho zbytku B-]

Skyline
21. ledna • 23:43

Stejnej, jak ti dva ostatni - uplne OT, klasika.PS: ze nikoho v EU nevysetruji neznamena, ze evropske automobilky nic netajiB-]

Radek Ondrášík
22. ledna • 7:19

Proti japonským důkazy jsou, jsou i proti evropským? :-P

Skyline
22. ledna • 7:58

Ze je nikdo nevidel neznamena, ze nejsou:-P

Skyline
22. ledna • 7:59

Ehm, "nezverejnil".

Radek Ondrášík
21. ledna • 9:57

Jedná se o preventivní opatření jako u 99,9% všech svolávacích akcí. Když je nějaká svolávačka pro slabinu nějakého dílu, tak to také není proto, že všem autům se daný díl pokazil, ale třeba jen jednomu, dvěma, ale z bezpečnostních a preventivních důvodů je povolána celá série vozů a preventivně se díl vymění. U této akce jde o stejnou věc. Prostě se preventivně svolají vozy a ošetří se karosérie.Každopádně bych z této akce nedělal nějaké drama. Logan je hlavně jednoduchý a levný. Není problém udělat auto s pozinkem apod. ale pak nebude stát auto prostorem střední třídy pod 200tis. Kč.Takže buď chceme technologie = vyšší cena, nebo chceme nízkou cenu = absentují zde některé věci.

Martin
21. ledna • 9:51

No a kolik rezatejch loganů si viděl? Třeba jich zrezlo pár, tak to sotatním preventivně vystířkají. Mě se to zdá slušný...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
21. ledna • 10:08

Logana mám. Za měsíc už tři roky, najeto přes 30000km, zatím bez závad, parkuju venku a nerezne! Takže si nestěžuju a do servisu klidně pojedu.

Ty
21. ledna • 14:28

to ti celkem věřím že do servisu pojedeš. A mezi prvníma. Aby ti to do té doby nezrezlo... :-D

šotek
14. února • 19:53

Hele ty chytráku až uvidiš nejakyho Logana zrezlyho tak tady neco mektej nemas o tom ani páru já Logana mam a ani známka po korozy a lidi co znam a maj logana taky zadná koroze takze klídek

JiVi
21. ledna • 9:56

jak dlouho je logan na trhu ? a uz par zrezlejch je jako OK?
a zda se ti normalni strikat vosk do jiz nacatejch dutin?

kkkkk
28. ledna • 10:44

Jakékoli nové auto a tedy i Logan je vždy lepší než jakékoli 5 let staré auto. Kdo řeší, že to tak není, neví o čem mluví. Možná se stydí, nevím. Raději si koupím nový Logan, než tři roky starou předraženou ojetou fabku. Raději si koupím Logan MCV než 5 let starý Sharan. A nejraději bych si koupil nový Sharan. To vůbec není co řešit! Ojetiny nemají smysl, nevěřte tomu, že vy jste Ti jedni z deseti, kteří mají to štěstí a nemají auto kterému bylo stočeno 150 000 km nebo bylo havarované. Blbost!

stano
21. ledna • 3:33

strašné....

Doporučujeme

Články odjinud