Dacia Logan musí do servisů

Rumunská automobilka Dacia přišla na trh s modelem Logan, který se stal, hlavně díky ceně, prodejním trhákem. Ovšem nic není zadarmo a jednoduchost vozu spolu s nízkou cenou znamenají, že vůz nemá všechny moderní technologie jako vozy výrazně dražší.

Jednou ze slabin Loganu je tak absence pozinkovaných plechů karosérie, což nyní povede ke svolání všech vozů vyrobených do konce roku 2006. Tyto vozy budou dodatečně ošetřeny voskem, který chrání vnitřní dutiny a části karosérie proti korozi.

Akce má celosvětovou platnost a týká se také vozů prodaných u nás. Zákazníci budou o svolávací akci informování svým prodejcem, případně při dotazu dostanou kompletní informace, jak postupovat.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků