Dacia Logan míří do západní Evropy a Indie

Dacia Logan byl zpočátku určen převážně pro „rozvojové“ trhy východní a střední Evropy. Právě zde lidé baží po levných, ale přitom velkých autech, které mohou plnit roli rodinného vozu. Logan má na svou třídu obrovský rozvor 2 630 mm a při délce 4 250 mm má zavazadlový prostor s objemem 510 l; to je jen o málo méně, než má první generace Octavie.

Nedávno se Logan začal prodávat také v západní Evropě (cena od 7 500 eur), výroba se rozšíří také do Iránu, Ruska, Maroka a Kolumbie. Před pár dny pak Renault oznámil plán vyrábět Logan také v Indii, kde cítí velký potenciál a odkud by se Logan mohl vyvážet i do okolních zemí. Produkce začne v roce 2007, a sice v továrně Mahindra & Mahindra, kde má Renault podíl 49 procent. Z ní bude vyjíždět až padesát tisíc Loganů ročně pod značkou Mahindra.

Z Loganu se stává doslova hit. O jednoduché auto s velkým vnitřním a zavazadlovým prostorem za rozumnou cenu je zkrátka zájem. U nás stojí Logan od 199 tisíc korun, za dobře vybavený model s motorem 1.6 66 kW zaplatíte cca 315 tisíc korun (ceník).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků