Dacia Logan míří do západní Evropy a Indie

Dacia Logan byl zpočátku určen převážně pro „rozvojové“ trhy východní a střední Evropy. Právě zde lidé baží po levných, ale přitom velkých autech, které mohou plnit roli rodinného vozu. Logan má na svou třídu obrovský rozvor 2 630 mm a při délce 4 250 mm má zavazadlový prostor s objemem 510 l; to je jen o málo méně, než má první generace Octavie.

Nedávno se Logan začal prodávat také v západní Evropě (cena od 7 500 eur), výroba se rozšíří také do Iránu, Ruska, Maroka a Kolumbie. Před pár dny pak Renault oznámil plán vyrábět Logan také v Indii, kde cítí velký potenciál a odkud by se Logan mohl vyvážet i do okolních zemí. Produkce začne v roce 2007, a sice v továrně Mahindra & Mahindra, kde má Renault podíl 49 procent. Z ní bude vyjíždět až padesát tisíc Loganů ročně pod značkou Mahindra.

Z Loganu se stává doslova hit. O jednoduché auto s velkým vnitřním a zavazadlovým prostorem za rozumnou cenu je zkrátka zájem. U nás stojí Logan od 199 tisíc korun, za dobře vybavený model s motorem 1.6 66 kW zaplatíte cca 315 tisíc korun (ceník).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků