Dacia Logan míří do západní Evropy a Indie

Dacia Logan míří do západní Evropy a Indie

Dacia Logan byl zpočátku určen převážně pro „rozvojové“ trhy východní a střední Evropy. Právě zde lidé baží po levných, ale přitom velkých autech, které mohou plnit roli rodinného vozu. Logan má na svou třídu obrovský rozvor 2 630 mm a při délce 4 250 mm má zavazadlový prostor s objemem 510 l; to je jen o málo méně, než má první generace Octavie.

Nedávno se Logan začal prodávat také v západní Evropě (cena od 7 500 eur), výroba se rozšíří také do Iránu, Ruska, Maroka a Kolumbie. Před pár dny pak Renault oznámil plán vyrábět Logan také v Indii, kde cítí velký potenciál a odkud by se Logan mohl vyvážet i do okolních zemí. Produkce začne v roce 2007, a sice v továrně Mahindra & Mahindra, kde má Renault podíl 49 procent. Z ní bude vyjíždět až padesát tisíc Loganů ročně pod značkou Mahindra.

Z Loganu se stává doslova hit. O jednoduché auto s velkým vnitřním a zavazadlovým prostorem za rozumnou cenu je zkrátka zájem. U nás stojí Logan od 199 tisíc korun, za dobře vybavený model s motorem 1.6 66 kW zaplatíte cca 315 tisíc korun (ceník).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

bazar

Dacia Duster 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 350 000 Kč
Dacia Sandero 1,2
Rok výroby: 2011
Stav: 60 725 km
Cena: 123 000 Kč
Dacia Duster 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 415 km
Cena: 182 000 Kč
Dacia Sandero 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 77 169 km
Cena: 160 000 Kč
Dacia Duster 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 42 137 km
Cena: 220 000 Kč
Dacia Duster 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 116 225 km
Cena: 220 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků