Dacia Logan MCV už pozná všetky slovenské ceny

Slovenský importér zverejnil oficiálne ceny nového rumunského kombíku, Loganu MCV. Základnú cenu sa podarilo stlačiť na magickú hranicu 300 tisíc Sk (motor 1,4 l s výkonom 55 kW). Ostatné dva motory (1,6 l 66 kW a 1,5 dCi 51 kW) sú k dispozícii len s dvomi vyššími výbavami Ambiance+ a Lauréate.

Najlacnejšiu sedemmiestnu verziu (motor 1,6) môžete mať od 384 900 Sk – oproti päťmiestnej si Dacia účtuje veľmi rozumný príplatok 20 tisíc Sk. Pomerne vysoký je príplatok za malý nafťák – hoci je o 20 koní slabší ako benzínová jedna-šestka, priplatíte za neho celých 40 tisíc.

V základnej výbave Logan nájdete len vskutku základné prvky, napríklad ABS s rozdeľovačom brzdnej sily, airbag vodiča, úchyty ISOFIX na dvoch krajných zadných sedadlách, elektronický imobilizér alebo držiak nápojov v stredovej konzole.

Stredný stupeň výbavy Ambiance+ pridáva navyše napríklad nárazníky vo farbe karosérie, chrómovanie na maske chladiča, bočné ochranné lišty, výškovo nastaviteľné bezpečnostné pásy vpredu, hydraulický posilňovač riadenia, zadný stierač, centrálne zamykanie, tónované sklá alebo delené zadné sedadlo.

Najvyššia výbava Lauréate obsahuje navyše mriežku prednej masky vo farbe karosérie, palubný počítač, hmlové svetlá, elektricky ovládané a vyhrievané spätné zrkadlá, výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča, osvetlenie schránky spolujazdca alebo odkladaciu sieťku vo dverách batožinového priestoru.

Z príplatkových prvkov stojí za zmienku napríklad metalický lak za 11 900 Sk, airbag spolujazdca za 9 900 Sk, klimatizácia za 37 900 Sk alebo rádio s CD prehrávačom za 11 900 Sk. Predĺženú päťročnú záruku dostanete za 8 990 Sk.

Tip 1: Kompletný cenník Dacie Logan MCV si môžete stihnuť tu.

Tip 2: Podrobné predstavenie Loganu MCV si môžete prečítať tu.

Logan MCV

Logan

Ambiance+

Lauréate

1,4 55 kW 5M

299 900 Sk

344 900 Sk

-

1,6 66 kW 5M

-

364 900 Sk

380 900 Sk

1,6 66 kW 7M

-

384 900 Sk

400 900 Sk

1,5 dCi 51 kW 5M

-

404 900 Sk

420 900 Sk

1,5 dCi 51 kW 7M

-

424 900 Sk

440 900 Sk

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků