Dacia Logan MCV se změnila ve velký kombík, stojí jen 179 900 Kč

34 komentářů

Antiautomat
11. října • 10:24

Uhm, dokonca celkom pekne! Problemom je chybajuci benzinak v ponuke, ten minuturbovysavac za motor do auta nepovazujem.

Jan
13. října • 21:30

Až vám škodovka jednou nabídne to co předvádí Renault a to nejen u svého nápadu jménem Dacia budu vaše názory akceptovat.Jinak ne.A porovnávat první generaci.Každý kdo autů rozumí, tak ví, že z jednoho výceučelového modelu se díky obrovskému rozjezdu Dacie stal Dokker, Dokker VAN, Lodgy 5 a 7 míst.Takže asi je logické, že přišel Renault s klasickým kombíkem nižší střední třídy.A kdo viděl interiér u nového Sandera nebo Loganu a je svépravný a má oči, tak interiér je krásný, kvalitní a po ergon. stránce super.Ale nebudu nikomu nutit co ani nezná.Kupujte si předražený Rapid.Já si koupím DaciiB-]

Protektory.cz
11. října • 8:59

za 235 tis. Kč s klimou a LPG ? super, ne ? B-]

puk123
11. října • 11:19

Tak, tak. Až na pár koníků vlastně nic, co by mi z výbavy chybělo ke štěstí.

LOL
11. října • 9:11

ano - je to jasně budget model s dobrým poměrem výkon/cena. Levné rodinné auto, kočár pro začínajícího živnostníka (tady se ale asi pobije s Dokkerem), i když staré MCV bylo v tomto asi nepřekonatelné - parta 7 lidí v jednom autě za nějakých 250 klacíků (vídávám takto jezdit po silnicích party zedníků), za nima starý valníkový Tranzit s materiálem a míchačkou...

Tom
11. října • 19:24

Jel jsi v tom nekdy v sedmi? Ono diky tomu neni ani ve druhe rade moc mista pro kolena, skoro stejne jako ve treti. Kdyz jsme do toho nalezli ve ctyrech, tak jsem si pripadal jak v jednickovy octavii, zlatej focus. Ten dlouhej rozvor mel vliv na objem zavazadelniku, ale mohli dat vic mista pro nohy...

Pepe
15. října • 11:22

Tos asi upadl, do starého MCV se vejde 7 lidí daleko lépe než do většiny sedmimístných aut. Je pravda že na 7 stodvaceti kilových chlapů to není. Ale srovnávat to s O1 :-(

To
11. října • 7:46

Nechápu, jak se to může někomu nelíbit nebo dokonce prohlašovat první generaci za hezčí? Tohle je neskutečný krok dopředu k mnohem hezčímu autu

Belzebub
10. října • 20:36

Nevím proč,ale mě se to nelíbí! Ale kupec se určitě najde!

LOL
11. října • 9:06

já bych naopak řekl, že Logan má nejhezčí čumák ze všech aktuálních rencků. Jednoduchý, čistý, neurážející (až bych řekl, že nechutně německy strohý). Zadek je takový průměr (u sedanu), kombajn už začíná hodně nebezpečně připomínat megana kombi.

kolemjdoucí
10. října • 20:24

Že se tam vejde předmět až délky 2,7 m? To bych chtěl vidět jak... To bude jedině tyč, co bude trčet mezi předními sedačkami a opírat se o palubku, ne?Nedávno jsem pomáhal kamarádovi stěhovat byt. Má Mondeo kombi a do něj se vešla bočnice skříně, co má zhruba 2 metry na délku a musel kvůli tomu posunout přední sedačky úplně nadoraz. MCV, pokud vím ani v novější verzi není delší než Mondeo.

gaba
10. října • 23:14

To se bere až po přístrojovku, víš. Ono jde taky sklopit přední opěradlo a naložit dlouhý věci. Ale neboj, časem na to taky dojdeš.

Dan
10. října • 19:38

První generace spojovala Lodgy a Dokker v jeden vůz.Je logické, že už nese jen jméno MCV a co do názvu a ještě většího úspěchu se to mělo jmenovat spíš Sandero combi nebo Sandero touring. Jinak můj názor a zkušenost je ta, že první generace byla hlavně o všestranosti a praktičnosti a originalitě na trhu/rozvor, výška, křídl.dveře, 7míst atd.Nyní je to jen jedna z verzí karosérie Loganu a nabízí neuvěřitelný kufr pro rodinu.Se může jít kdejakej šunt českej zahrabat.B-]

baboon
10. října • 23:45

Přesně tak, originalita a hlavně praktičnost - škoda, že to Dacia obětovala ve prospěch docela běžného kombíku. Taky třeba mohli (aspoň nějakou dobu) vyrábět souběžně oba typy - jako třeba byla Octavia Tour ...
Teď ten původní MCV dělá Lada, tuším - ale ani nevím, jestli se vozí do ČR.

Jan
10. října • 18:37

Krásné auto,jak exteriér tak interiér.Za 280 v plný palbě a 90k dci se spotřebou 3,8(spíš 5l)to je super kauf pro rodinu s dětmi nebo řemeslníka.Bravo Dacia bravo Renault!!!

Lumpo
10. října • 21:18

to si děláte pr... ne? Vám to fakt připadá jako super kauf pro rodinu s dětmi? 90k dci to bude palba. Za mě opět palec dolu, stejně jakou KIA a Hyunday. Na to, jak je to zracovaný, jak to vypadá, jak to jezdí a jakou to bude mít cenu po 3 letech je to drahý. To fakt raději 3letý Mondeo, Passata, Superba - pravda, není to nové, ale za podobné peníze mnohem více muziky...

defender110
11. října • 8:54

Nesmysl. Ale pokud si hodláš nahánět ego olítaným Golfem, Passatem atd, prosím.

Lumpo
11. října • 16:04

Nehodlám si nahánět ničím nic... Pokud se Vám to líbí, Vaše věc... Co je na ojetém Golfu špatného?

defender110
14. října • 6:46

...nemusí být nic, ale může být všechno. Někomu prostě proprděné sedadla, do kterých se potil bůh ví kdo, ošmatlaný volant a šalt páka, nejistý stav kilometrů, někdy nejasný původ, pofidérní technický stav nevadí. Někdo dá přednost novému.

gaba
10. října • 23:11

Lumpo, ty seš fakt kretén.

Lumpo
11. října • 16:07

Nesouhlasím :-)

Jouda
10. října • 17:39

Interiér je hezcí. Exteriér je hrozný, předchozí vypadal lépe a hlavně to bylo praktické auto za senzační cenu. Tohle bych na rozdíl od předchozí generace nekoupil ani omylem. Holt mají Lodgy tak se jim původní MCV nehodil do krámu a udělali z toho Sandero kombi :-(

oskar
10. října • 18:01

A co se tak zásadního změnilo na praktičnosti vozu, případně na té senzační ceně?

Revan_21
10. října • 17:26

Ten předek docela ujde. Jinak mi to ale připadá jak stara fabia sedan, který vypadala jako když jí ten kufr někdo přilepil vteřinákem... tady to vypada docela podobně...

Volvo S60
13. října • 12:05

Jasně do Octavie to má ještě hodně daleko, ale postupně se dost zlepšuje a naopak Octávie v důsledku preferenci VW jejích vlastních modelů pomalu začíná zaostávat! Viz. například jednoduché těsnění dveří a další zlevňujíci provedení v konstrukci!?B-]

defender110
11. října • 8:52

Neporovnatelné! Fabia sedan byl šit největšího kalibru.

Revan_21
11. října • 18:27

A to si vymyslel sám, nebo ti to Mex poradil při vašem milostném vzplanutí?

mex
11. října • 13:04

Oprava: jakakoliv Fabie je SHIT nejvyssiho kalibru.

defender110
11. října • 13:07

Pravda, přijímám opravu. :-)

baboon
10. října • 17:17

Asi záleží na názoru ...
Původní model mi připadal štíhlý, uhlazený a jednodušší, tenhle mi přijde nafouknutý (hlavně ty vypoukliny kolem výřezů kol a la Duster), a na malých kolech vypadá jak MUV z dráhy ... Určitě bych postrádal cargo dveře, běžných kombíků je na světě bezpočtu, ale právě tohle byla jedna ze silných stránek Loganu MCV. Těžko bych upotřebil dotykový display, ale rádio bych spíše uvítal - ovšem to je věc každého uživatele. Pokud bude jen jediný zážehový motor - a sice 1,2 litru, tak to bude možná mrzet víc lidí ... MCV byl dobrý aspoň s tou 1,6 l - 105 koní ...

puk123
11. října • 10:58

Ano běžných kombíků je dost a prodávají se, tak proč by jej neměla mít ve svém portfoliu i Dacia? O to zřejmě šlo. Nepochopitelný je tak hlavně název. Použít Sandero Combi, nemůžeme napsat ani popel. Proti starému Loganu MCV postrádá i 2 místa. Křídlové dveře omezují designéry a budou asi kapánek dražší. Spíše nechápu, proč je nemá Lodgy, pak by on byl skutečným nástupcem Loganu MCV. Mám-li přesto srovnávat jen podle názvu, největší posun vidím v interiéru.
Pokud se vrátím k původnímu zadání, má vše, co bych od jednoduchého a levného kombíku žádal včetně rozumných cen vyšších verzí a příplatkové výbavy. Až na tu atmo 1.6.

Valy
10. října • 17:07

Předchozí generace vypadá hrozně,ale tahle generace vypadá daleko líp !!!

oskar
10. října • 16:52

Proti předchozí generaci vypadá dááááleko lépe. Kvituji také multimediální dotykový systém za 7 tisíc, u ostatních značek jsou pěkně drahé 3-[

Lumpo
10. října • 21:19

Jsem zvědavej, jestli se to bude i stejně krást, jako třeba Columbus :-D

Doporučujeme

Články odjinud