Dacia Logan MCV přišla o třetí řadu sedadel a vypadá civilněji

16 komentářů

shadowmare
16. března • 20:45

Opravdu pěkné. Jen by si to možná zasloužilo zadní dveře posuvné a v motorizaci aspoň ještě nějaký naftový dvoulitr.

Valy
16. března • 11:03

Tenhle model se docela povedl.Ty první modely připominaly auta z 90 let.Ale tohle se opravdu povedl.Pro ty kteří si nechtěji koupit zbytečně drahé auto ,tohle je rozumna volba.

Miras13
15. března • 21:05

Nerozumím tomu když se psalo tady před pár dny o nové Škodovce tak jsem si myslel že zde mluvíte o indickém Tatu a dnes je tu zase článek o Mercedesu SLS AMG zajímavé :-)

puk123
6. března • 11:15

Variabilita interiéru je poněkud omezená. Zadní sedák se zdá být z 1 kusu a napevno. Opradlo je dělené, ale pouze jednoduše sklopné, takže podlaha je nerovná. Uvnitř vidím v pravém zadním horním rohu asi pás prostředního pasažéra. Poněkud nešikovné.
Nu počkejme, s jakou přijde další varianta Rapidu a pak budeme moci porovnávat, včetně cen.

JuDr. Dolfi
6. března • 8:12

pěkný... v 1,5dci je jasná volba B-]

defender110
6. března • 6:24

No to je skok kupředu oproti předchozí generaci. Myslím , že to byl dost dobrý tah nechat velkokapacitní a sedmimístnou variantu na Lodgy a z MCV udělat "jen" kombík. Vypadá velmi dobře, ale motorizace je trgedie, hlevně pro benzínovou klientelu. 0.9??? na toto? snad nemyslí vážně. I na to malé Sanderko je to tak nahraně. 1.2 je taky tak, když to pojede v jednom člověku. Chce to 1.6! Ovšem vzhledově moc dobrý...jistě Octavia nebo Superb to není , ale to nebude nikdy a ani není účelem se jim rovnat. Na tu cenu to bude solidní rodinné auto.

LOL
5. března • 20:54

přední maska Dacie je fakt povedená a dokonce bych i řekl, že hezčí než u zbytku renaultí rodinky. Zadek fádní, ale boky s megatlustými rámy oken, to opravdu ne. Interiér sice takový lagryc, ale neurazí (mně se ale nelíbí). Motorizace tragická.Pokud by to mělo být jako ve škole, tak 3-, ale s ohledem na cenu 2-

Pavel
5. března • 19:53

dobře vypadá, bude levnej a půjde na dračku. Ideální vozidlo českého nenáročného řidiče co se potřebuje dostat z bodu A do bodu B, nechce utrácet peníze, potřebuje vyšší přepravní kapacitu a navíc zloději ho nechávají bez povšimnutí. Na otlokání u supermarketu je to dobrý až až... škoda nedostupnosti výkonnější motorizace. Celkově za mě uděluji pěknou dvojku.

broom
5. března • 18:38

motorizace nic moc:-/ ta 1,2 je sice dobrej motor,ale ne do tohoto auta. Měl jsem ho v thalii a tam to bylo akorát,možná spíš slabší,ale nacpat ho do takhle velkého auta,to bude lenoch. S tím nafťákem to bude asi lepší. Jinak auto se mi líbí.

(((())))
5. března • 19:19

Když dokázal koncern nacpat do první generace Oktavie motor 1,4 Mpi 44kw,tak proč ne Logan 1,2 55kw?B-] A Logan je lehčí

Strom
6. března • 17:48

Mym favoritem je 1.0 37kW ve fabii junior. B-]

broom
5. března • 21:47

No jo...máte pravdu. Na tuhle skvělou kombinaci jsem ůplně zapoměl:-D V tom případě bude logan svižné auto....:-D

Radim
5. března • 17:49

Super..myslím moje další auto..za rozumný peníze spousta muziky.

Cheetah
5. března • 17:44

Musím povedať, že u mňa je to v poriadku. Pokial stanovia aj zaujímavú cenu, tak je to fajn priestorné vozenie pre nenáročných, prípadne auto na prácu. Navyše keď dnes takmer každá automobilka očesáva náklady, kvalita ide do prdele a auto už je degradované na spotrebný tovar. V tomto kontexte vyzerá táto Dacia výborne.
U starého Loganu MCV sa mi páčil hlavne krátky previs karosérie za zadnou nápravou a na svou triedu velký rázvor, ale toto tiez nie je zlé...
A pokial sa ešte trošku povenujú antikoróznej ochrane, bude to vynikajúce

V
5. března • 18:06

Dacia používá dostatečnou antikorozní ochranu - oboustranně pozinkované plechy.
Viz:
http://www.dacia.cz/objevte-dacii/antikorozni... ...

Karel  Antonín
5. března • 15:42

Tak tohle je fakt zajímavé. Vhodné pro práci, rodinu,...

Doporučujeme

Články odjinud