Dacia Logan MCV přijde i jako dlouhá limuzína

19 komentářů

p
26. ledna • 14:29

Všechno je hezčí než Fobie Hurvínek. Všechno:-D:-D:-D:-D

Test
25. ledna • 10:12

automobil pro inauguraci nového rumunského prezidenta! :-D

legnaw
25. ledna • 14:03

co chces, balkanski krali tiez potrebuju noblesu :)))))))

Radek.
25. ledna • 17:25

Podle té "dodávkové" přepážky za kabinou řidiče a chlaďáku ve zvýšené střeše bohužel o noblesu půjde - ale až na funuse dotyčného...

Honza
28. ledna • 20:31

Podle mě nema cenu se nad tim nějak pozstavovat, když se podivate na fotku modelu, tak je jsny ze to je nejaka trapna fotomontaz...napr. bocni ochrana lista neni po celym aute ve stejny vysce...

mclown
25. ledna • 10:01

toto hadam nie:-D
uz vidim tu bandu socialov co to nakupia a budu sa hrat na hollywoodske hviezdy:-D

Tony
25. ledna • 15:14

Myslíš, že nějaký sociál na to bude mít? Nepřemýšlel si co? :-P

jogurt
25. ledna • 21:47

189 900,-, no nekup to...

josephko
25. ledna • 8:14

Som zvedavý, aký motor do toho dajú, či 1,6 benzín so 77 kW alebo 1,5 diesel so so 63 kW :-D.

Michal Voska
25. ledna • 10:05

...ono je fuk co do toho dají, tohle nemělo vzniknout... limuzína z hummeru ok, z merglu ok, ale z dacie logan ? Co dodat... Když jsem viděl limuzínu z trabanta, chápal jsem to jako skvělou recesi a vtip, ale tady mi to hlava nebere...

Radek Ondrášík
25. ledna • 10:17

mi taky ne, ale zase v tomto se bude lepe sedet, nez v klasicke limuzine ala lincoln apod. kam se clovek pul hodiny souka a stejne tam neni misto a komfort. nejlepsi a limuziny jsou stejne upravy z minidoavek, kam se dobre nastupuje a je tam prostor a jizda je realne komfortni. ostatne taky jsou to nejdrazsi auta tohoto typu.

Michal Voska
25. ledna • 10:35

Radku, to myslíte tak, že dacka limousine bude pohodlnější než lincoln ? To snad ne... měl jsem možnost svezení se v limuzíně lincoln town car před lety na svatbě a byla to paráda, pohodlí... neumím si nějak představit dacii... ale souhlasím s tím, že z dodávek jsou limuzíny nejlepší...

Radek Ondrášík
25. ledna • 11:38

vzdyt nikdo nevi, co to nakonec bude. dodavka ma taky zadni tuhou napravu, samy plech, hluk a limuziny z nich jsou ty nejlepsi. je nejaky duvod, proc by misto transporteru nemohli pouzit logan? vzdyt je to jenom o tom, jak to upravi nic vic a nic min. Kdyz do toho nacpou par set tisic, tak z toho muze byt klidne limuzina v komfortu maybacha. a hlavne nebude to mit tu neskutecnou zhovadilou nevyhodu limuzin jako je zminyn lincoln - nastupovani, coz je neskutecny porod.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek.
25. ledna • 17:22

Klidně mě oprav, ale podle toho co je na fotkách bude mít tahle mrdka z Drákulova stejnou vnitřní výšku a malá zadní vrátka jako ostatní Dacie - zatímco ve zvýšené střeše bude cosi co vypadá jako "mražák" (asi vypůjčený z jiné dodávky).
Nejúchvatnější je ovšem ta úplná přepážka ze zprohýbaného plechu za kabinou řidiče - ta u limuzín není až tak obvyklá a v tomhle případě jde evidentně o předělávku něčeho, co bylo prvoplánově míněno jako POHŘEBÁK...

Radek Ondrášík
25. ledna • 19:01

rad bych videl tvuj komentar u Multivanu upraveneho do luxusni verze v cene okolo 5milionu :) tady dodavka co?

Radek.
25. ledna • 20:40

Hele, neujíždíš náhodou nad obrázkama k jinýmu článku?
Tohle nebude žádnej vytuněnej "multivan" nebo velké MPV (u obojího se o prostoru pro úpravy opravdu dá hovořit), ale protaženej osobní kombík...
Jinak nevím jestli tě do některého z novějších stretchů od Lincolnu kdy pustili, ale věř mi že při šířce přes 2 metry jsou vevnitř sakra vyšší než kdy bude tenhle rakváč z cigánova s vlnitým stropem!

Radek Ondrášík
25. ledna • 22:23

mily zlaty, pronajmy limuzin na ruzne akce uz roky nejsou vysosti par blbecku, ale pri danych cenach je to trapna pozerska akce vhodna pro par buranu, nicmene koukam, ze nekteri stale maji za to, ze svuj zazitek maji naprosto jedinecny. Je jel i v tom prazeskem hummeru limuzine, tam se alespon dobre nastupovalo, jinak v lincolnu to bylo tragicke. jooo jak se tam clovek usadil uz to i slo, ale nez se tam doplazil, to bylo neco hrozneho a opakovat to uz nemusim, proto radeji volim dopravu tema "tunenyma multivanama" ktere lze obecne povazovat za to nejluxusnejsi pro bezny prevoz, ostatne pro nic za nic, ti co na to realne maji pouzivaji prave tento typ aut, samozrejme ne pri jizde na oskary, tam patri klasicky strih limuzin k urcite spolecenske nutnosti, stejne jako smoking, ci vecerni saty.
ale chapu, ze to muze byt pro nekoho vcelku smutne zjisteni, ze to z ceho roky zili, je jenom vabnicka pro socky.

Radek.
26. ledna • 3:13

Už nehul Ondrášíku - někdo taktně podotkne že aktuální diskuse nehaní tvé bájné multivany ale o nastavenou Dacii "pyčofkombyku" z vlnitýho plechu - tak aspoň hned obrátíme že dotyčnej je "pozér" a pro potvrzení své vlastní pózy všudybýlka dodáme, že Ondrášík nebylo stydno vlízt ani do takové mrdky jako je H(o)ummero-limuzína...
Máš bod - myslel jsem že absurdní divadlo umřelo už dávno, spolu s Havlovou soudností... :-D

jogurt
25. ledna • 21:46

Multivan Business není "vytuněnej multivan" ale továrně zpracovaná verze s exkluzivním interiérem, nabitá technikou pro manažery a pomazané hlavy na cestách. To vše za základní cenu od 150 tis. EUR výš.

Doporučujeme

Články odjinud