Dacia Logan je trhákem i ve vyspělých zemích EU

69 komentářů

ben
17. února • 22:06

logan je normalní auto: volant, kola, motor, a leje se do toho palivo, ve vnitřku vypada jako normální auto současné doby, a kdo chce ať si ho koupí , nevím co tady furt řešíte, jinak si myslím že se na tomto autě nejmíň prodělá (protože je levné) kdo si pořídí auto za mega, tak za rok toho logana prodělá cha

Ferda
21. března • 21:11

Taky si myslím. Pořád je to jenom blbé auto kterým se přepravím z bodu A do bodu B. Za 10 let je to stejná stará plechovka jako cokoli jiného. A když to někde napálíte a sešrotujete ho - máte jezdit podle předpisů. No a když to někdo našije do vás, tak vám stejně nic nepomůže to je prostě osud. Navíc ještě když máte dovezenou ojetinu která je "zaručeně nebouraná" - samozřejmě po týdenním rovnání na stolici jako laik nepoznáte - to je jako když zmačkáte papír a znova vyžehlíte, takže pěkně falešný pocit bezpečí. To si teda raději koupím tohle.

lopik
29. srpna • 18:35

svatá pravda

E. Mikli
17. února • 8:16

Vážený pane Ondrášíku, Váš článek mi přijde silně neobjektivní. Mohl byste dodat nějaká konkrétní čísla prodejů, kterými byste podpořil svá tvrzení o cituji :"prodejním trháku"?
Já jsem zjistil následující: za celý rok 2005 bylo v SRN přihlášeno 2047 vozidel značky DACIA. To je o celých 548 vozů více než prodala na německém trhu ruská LADA, je tedy LADA také prodejním trhákem??? Co je to obrovský zájem??? 2047 aut na trhu, kde se prodalo přes 3 300 000 vozidel?
 

Onder
19. února • 12:18

No miluju lidi co hned kritizují!!!Jiste většina kritiků v tom autě ani neseděla a už otvíraj hubu co to není za krám..Měl jsem možnost tomto vozítku sedět a projet se cca 100Km a byl jsem mile překvapen.určitě jsem se cítil lépe než ve fabii 1.2HTP47Kw.Lepší zátah motoru předjíždění..A to nemluvě o prostoru.Kdybych měl 300 tis. Kč tak si raději koupim Logana než Fabii.

westik
17. února • 10:11

http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?t=61    , rady ,,znalců,,

westik
17. února • 10:13

jsem založil fórum o DACII LOGAN, divil jsem se , že je logan zařazený mezi OSTATNÍ ZNAČKY.. Ale co, od prvních příspěvků jsem byl terčem vtipů a narážek, co jsem si to koupil a co je to za šmejd a podobně , Tohle auto je tak mozna levna smrt. Ja bych kazdopadne radsi volil ojetinu, , Logan to je prostě nový veterán, , a když jsem se zmínil. že existuje i RENAULT LOGAN , byl jsem za blázna, Porad dokola se ti snazim vysvetlit, ze Renault Logan se NIKDE NEPRODAVA,,Az vyjede Logan v serii s kosoctvercem v celni masce, tak me presvedcis (JP) psal.. A vida najednou jezdí RL( ne v ČR ) ,jako by se nechumelilo, a lze si tu masku u prodejců objednat.
Každý prorokoval jak se nebude prodávat, jak to bude ležák, každý byl chytrý předem věděl své o tom autě.. a ve Francii se prodává lépe ojetý logan než nový- prostě nejsou..http://auto.idnes.cz/auto_ojetiny.asp?r=auto_ojetiny&c=A051103_142244_auto_oje tiny_fdv



Pak přišly testy, zaměřím se na ten losí - byl účelový -konkurence německému trhu( myslíte že ne? někdo taky sliboval fotky z časáku ADACU a nic), na stránkách ADACu není ani písmenko o nějakém losím testu Logana -proč asi? nechci o tom tady spekulovat víc.
http://www.adac.de/mitgliedschaft_leistungen/motorwelt

brzdná dráha - Kosťa provedl vlastní měření http://www.dacialogan.unas.cz/index_soubory/page0017.htm
se zajímavými výsledky

Založili jsme své stránky, www.autoklubdacia.cz .
Přišly i první problémy, ale ne takové jako mají jiná auta ( problémy s počítačem, či samovznícení , kdy musely do servisu celé série- nevysmívám se) , problém ,který je je LAK ,ale podle mých informací le toto auto v lakovně a dostane nový lak. Snad to bude problém kusů a ne celých séríí.
o dalších problémech se můžete sami dočíst na našem fóru.Nic se tam netají
Osobně mám to auto od března a bez problémů....7000km

Auta se prodávaji a prodávají dobře, nejen u nás,, statistiky si nevymýšlím já, a vím že človíčkové z Fóra, nebudu jmenovat ,by nejraději slyšeli , jak je to nespolehlivé auto, kolikrát jsem byl v servisu a co mi zase nefunguje, nic takového, jediné co zatím dělám- dolévám benzín.A věřím , že tomu bude i nadále....

standys
16. února • 12:51

Třeba jsem trouba, nebo to vychytám, ale chci si logana koupit. Na škodovky se před 10 a více lety taky na západě hledělo jak na lepšího trabanta a kdekdo by o škodovku ani svoje kolo...
Mám Favorita a než si koupit ojetou felelicii a cpát do ní prachy, tak raději logana. Myslím si, že lepší je splácet takové auto (hlavně nové a vzáruce), než pořád něco opravovat a cpát peníze do starýho krámu...

Docela bych uvítal, aby se tu objevil článek nebo názory někoho, kdo logana má a objektivně a bez předsudků zdělil, jak se na koupi tohoto vozu dívá dnes, aby jsme v tom měli trošku jasno. Pak můžeme s klidem tvrdit že to je sr**č auto, a nebo auto, které se vyplatí koupit mladé rodině apod..

westik
17. února • 10:06

podívej se na
  www.autoklubdacialogan.cz   ( dočasně je mimo provoz fórum)
www.dacialogan.unas.cz
http://dacialogan.bloguje.cz/
informace od majitelů, vlastníků...

standys
16. února • 12:48

Třeba jsem trouba, nebo to vychytám, ale chci si logana koupit. Na škodovky se před 10 a více lety taky na západě hledělo jak na lepšího trabanta a kdekdo by o škodovku ani svoje kolo...
Mám Favorita a než si koupit ojetou felelicii a cpát do ní prachy, tak raději logana. Myslím si, že lepší je splácet takové auto (hlavně nové a vzáruce), než pořád něco opravovat a cpát peníze do starýho krámu...

Docela bych uvítal, aby se tu objevil článek nebo názory někoho, kdo logana má a objektivně a bez předsudků zdělil, jak se na koupi tohoto vozu dívá dnes, aby jsme v tom měli trošku jasno. Pak můžeme s klidem tvrdit že to je sr**č auto, a nebo auto, které se vyplatí koupit mladé rodině apod..

standys
16. února • 12:47

Třeba jsem trouba, nebo to vychytám, ale chci si logana koupit. Na škodovky se před 10 a více lety taky na západě hledělo jak na lepšího trabanta a kdekdo by o škodovku ani svoje kolo...
Mám Favorita a než si koupit ojetou felelicii a cpát do ní prachy, tak raději logana. Myslím si, že lepší je splácet takové auto (hlavně nové a vzáruce), než pořád něco opravovat a cpát peníze do starýho krámu...

Docela bych uvítal, aby se tu objevil článek nebo názory někoho, kdo logana má a objektivně a bez předsudků zdělil, jak se na koupi tohoto vozu dívá dnes, aby jsme v tom měli trošku jasno. Pak můžeme s klidem tvrdit že to je sr**č auto, a nebo auto, které se vyplatí koupit mladé rodině apod..

Cyril
16. února • 15:13

Jde o to, ze Logan se tvari jako velmi levne auto, ale kdyz se podivas, co vsechno v te zakladni cene chybi, tak se bud pripravis o nejaky komfort (vec nazoru - nekomu to vadi, nekomu ne) a nebo si priplatis, ale pak uz se zase nejedna o levne auto.

Mne osobne vadi ta neprimerena spotreba - takhle maly a lehky auto by prece melo pri pohodove jizde jezdit pod 6 litru, ne ?

Borone
16. února • 11:44

Hnusny auto s disagenem kterej zaspal 12 let.Opravdu neee

Sikoten
16. února • 17:02

a co to je ten DISAGÉN?

Sikoten
16. února • 17:01

a co to je ten DISAGÉN?

Sikoten
16. února • 17:01

a co to je ten DISAGÉN?

matthew
14. února • 14:30

Logan se povedl na plné čáře. Je to náhrada za vysloužilou thalii a myslim že plnohodnotná náhrada. Já osobně bych si logana koupil hned kdybych neměl Megane Sedan II.gen. pač velikosti srovnatelné jen horší bezpečnost a výbava, ale logan v plnej výbavě je celkem pěkný auto. takže jen tak dál logane

Milovnik_Peugeotu
14. února • 18:55

Jasně, chtěl si se pochlubit že máš Mégana, chápu, docela se mi líbí. Jinak to ale nejde s Loganem srovnávat, to je děs běs! A bezpečnost je pro mě hlavní důvod, proč pošilhávám po novém autě, jinak jsem naprosto spokojený-ale kvůli tomu bych rozhodně nešel do Logana   rád bych se dožil auta s  * * * * *

karel
14. února • 16:30

Vás lituji jinak návštěva Dr.Chocholouška Vám prospěje.

wolff
14. února • 17:12

Mě se Logan taky líbí. Ale fakt je ten, že když se tam dá standardní výbava, ne taková pro Rumunské trhy, tak ta cena už dávno není an úrovni miniaut. Sem sem to pruboval, protože to auto světe div se se mi líbí i designem...kdyby se dodělalo. Jenže to dodělání je fakt drahý...

wolff
14. února • 17:19

320 000 A je skoro jedno zda 1,4 či 1,6. A to tam ještě není music a normální kola... Takže výsledna cena s nějakou tou slevou může být 340 000 Kč... Což není zlé,a le už to není láce a to už by se mi za Dacku dát nechtělo...

Milovnik_Peugeotu
14. února • 18:53

Tyjo za 340!!!  Rok jetý Megane Grandtour  3 roky jetá B6  2 roky jetá Oktávka  5 let jetý 5er  2 roky jetý focus  3 roky jetý golf  3 roky jetá 307
Ještě někdo bude tvrdit, že se Logan vyplatí?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lidoop
14. února • 23:08

Ano, jenomze ty ojetiny se prodavaji z nejakeho konkretniho duvodu, ktery ovsem zjistis az kdyz si to koupis :)

Jinak ja kupuju ojetiny taky, protoze na nove proste nemam penize. Ale kdybych mel, tak bych sel do noveho.

Libor
17. března • 21:01

Tak to s Tebou plně souhlasím. Já taky kupuju ojetiny, protože na nové auto zatím nemám. Nejsem sice úplnej zastánce Logana, ale taky vůbec nikoho neodsuzuji, kdo si ho koupí. Mám známého, co si ho skoro před rokem koupil, sice má najeto jenom pár tisíc, ale mimo výměny otáčkoměru hned po koupi plná spokojenost. Na Loganu je určitě dost maličkostí, které mě trošku vadí - např. není dělené zadní sedadlo, otvírání zadního kufru z místa řidiče (vím že jde dodělat), trošku horší dílenské zpracování, absence posilovače řízení v základu, atd., ale užitná hodnota a klady nového vozu s jasným původem, stavem a hlavně počtem kilometrů určitě převažují!!! Pro lidi, co mají garáž a najezdí do 10 t. za rok určitě rozumná volba.

Cyril
15. února • 10:01

Za 340 sezenes novyho Opla Astru G ve slusny vybave. Za ty prachy bych si proste Logana nekoupil.

x
15. února • 21:01

myslím, že nová Astra G 1.4 Twinport s klimou se dá koupit za cca 300tis... Na rozdíl od Loga má standartní design exteriéru i interiéru, lepší bezpečnost a u některých dealerů 4 roky záruku. (standartní sleva na Astru G je tak 18% z ceníkových cen)

Martin
16. února • 10:01

Jo na logana je teď taky sleva v nejvyšší výbavě je sleva asi 25000, takže 1.4 s klimou a ABS tě vyjde na 275000.

Cyril
16. února • 15:08

A ma v te cene posilovac rizeni ?

Martin
16. února • 15:36

Ano - tady je nějakej konfigurator - plná výbava 300900 http://www.daciagroup.cz/cz/DaciaSITe/logan/prices/index.html

A tady je ta slevová akce
http://autoklubdacia.cz/images/Dacia/Letak_3.pdf

Martin
16. února • 10:00

Jo na logana je teď taky sleva v nejvyšší výbavě je sleva asi 25000, takže 1.4 s klimou a ABS tě vyjde na 275000.

Cyril
14. února • 16:06

Ta spotreba Loganu je dost spatna, to snad potvrdi kazdy, kdo ho ma. A pokud jde o cenu - pri rozumny vybave (airbagy atd.) uz to zase tak levny auto neni.

Honza
14. února • 21:02

Přátelé myslíte taky na pracující lid v RUMUNSKU co asi dostávají za mzdu,aby Vám nabídli Váš sen!

Cyril
15. února • 9:59

Je fajn si přečíst erudovaný komentář s velkou vypovídací hodnotou ...

Haya
14. února • 10:06

co myslíte, že je správné? "value for money" nebo "nikdo není tak bohatý, aby kupoval levné věci" ?

.
17. února • 10:25

kup si Fábii 1.2  za 277tisíc a buď IN

GTI DSG
14. února • 10:40

no kazde ma jiny vyznam, takze spravne sou obe, akurat kazde v jine situaci

Haya
14. února • 12:58

no právě, a v případě Logana?

nabóchaná ofce
14. února • 10:27

mazej si nastártóvat tého svého fávorita a upaluj do práce. Kdybys mël Logana v garáži, bý si ho vychváloval do božích nebes!!!

Haya
14. února • 12:57

ó Bóže,Bóže

klusak
14. února • 9:31

na "západných" trhoch sa však predáva aj ako Renault Logan, že ?

aus
14. února • 10:03

Myslim ze ne Time. www.dacia-logan.fr

Ráďa
14. února • 14:44

V Rusku se to prodává i jako Renault Logan, ve znaku na masce je normální kosočtverec.
http://www.autoreview.ru/new_site/year2004/n11/logan/800/04.jpg
http://www.autoreview.ru/new_site/year2004/n11/logan/800/12.jpg
http://www.autoreview.ru/new_site/year2004/n11/logan/800/07.jpg
http://www.autoreview.ru/new_site/year2005/n07/logan/800/05.jpg
http://www.autoreview.ru/new_site/year2005/n07/logan/800/04.jpg

klusak
14. února • 10:25

aha, tak to som bol asi dezinformovaný niečím takýmto http://auto.idnes.cz/auto_ojetiny.asp?r=auto_ojetiny&c=A051103_142244_auto_ojetiny _fdv ( " Logan, který se ve Francii prodává pod značkou Renault, je na tamějším trhu pro letošek beznadějně vyprodán." )
Aspoň to logo Logan by Renault ( http://renault-logan.eastrolog.com/ ) majú aj Logany na našich trhoch ?

M.i.k.i.D.
14. února • 14:06

Jo to Logan by Renault jsem už viděl takže asi jo

furgon
14. února • 10:45

diky neznalosti redaktoru idnes obcas lze, jako kdyz rude pravo tiskne

1000mb
14. února • 9:59

Ve Francii se prodává jako Dacia.

patrik
16. února • 0:26

Moji domácí ve Francii si ho koupili - normálně logo Dacie a vzadu po hranou víka taková drobná propagace "Logan by Renault". Zdaleka ne všichni na západ od Rozvadova jezdí v medvědech a lexusech, spousta lidí navíc jezdí ve starých škopcích, jaké u nás ministerstvo dopravy a spol. každoročně napadá - všelijaké antikvární fiesty, clia, malé citroeny atd., asi jen v Německu se to bere prestižně, zbytek světa je v pohodě. A tihle lidé, kteří neradi vyhazují za auto víc než nutno, si samozřejmě milerádi koupí Logan.

westik
17. února • 10:23

ve  Francii Dacia Logan,


http://www.webcarcenter.com/guide/renault/logan/G2167.html



http://www.caradisiac.com/php/essai_tun/es..._logan.php

http://www.infocoches.com/m/renault/logan/




http://www.tippscout.de/test-renault-logan..._2414.html

http://www.admirabledesign.com/Renault-Logan-design-low-cost

patrik
16. února • 0:25

Moji domácí ve Francii si ho koupili - normálně logo Dacie a vzadu po hranou víka taková drobná propagace "Logan by Renault". Zdaleka ne všichni na západ od Rozvadova jezdí v medvědech a lexusech, spousta lidí navíc jezdí ve starých škopcích, jaké u nás ministerstvo dopravy a spol. každoročně napadá - všelijaké antikvární fiesty, clia, malé citroeny atd., asi jen v Německu se to bere prestižně, zbytek světa je v pohodě. A tihle lidé, kteří neradi vyhazují za auto víc než nutno, si samozřejmě milerádi koupí Logan.

zz
14. února • 9:11

Boatí lidé jsou jak je vidět i na západě od našich hranic. Za Logana dají 6 tis. euro a za opravy každý rok taky tolik. Dacie a olcity byly rovněž pouze pro náročné, kteří chtěli mít v autě pořád pouze nové součástky.

Onder
19. února • 11:57

no hnupi se najdou všude..V čem jezdíš ve fabii???tak to jsi potom fakt vyhráál

waqd
14. února • 10:50

Stojí 7 ne 6 tis. Euro. Jinak za rok za opravy: 800,- Kč za znaky, co mi nějaká pi** uloupla, jinak nic. Takže to de

Milovnik_Peugeotu
14. února • 18:48

Tak bodejť když ho máš ještě v záruce

waqd
14. února • 19:28

Jak jistě víš z jiných diskusí na těchto i jiných stránkách, Dacia/Renault reklamace prakticky neuznává

Milovnik_Peugeotu
14. února • 20:16

No Logan naštěstí není mým velkým ani malým snem, tak to tolik nesleduju  co si pamatuju, tak byly jenom problémy s lakem a nějaké shit zámky při crash testech.
Tak proto ten přijímací technik v reklamě na Thalii nemá co na práci?

furgon
14. února • 10:41

Nejen dily, za uspech na zapade vdeci starsimu krajanovi - citroenu z temesvaru. Pro jeho nizkou spotrebu ho nazyvali malej tryskac

ivo
14. února • 9:49

jsi vůl

zz
14. února • 11:04

Jsem - kdysi jsem koupil Olcita.

lopik
29. srpna • 18:17

Nechápu proč srovnáváš Olcit s dnešním Loganem to je jako kdyby si srovnával Favorita s Oktávkou 2.Jsi opravdu vůl.

petrumr
14. února • 17:53

seš,na západě nejezdil olcit,ale citroen visa.

Ivo
14. února • 19:11

Mýlíš se, protože jsem ho měl, tak to mám zmapované a i po deseti letech si to pamatuji. Na východě Oltcit, na západě Citroen Axel - vypadal přesně jako Oltcit, jen měl citroeňácký znak. Visa byl podobný, ale jiný, měl i čtyřdveřovou kastli a hlavně jiné motory. Mrkni na nějaké starší prospekty a dáš mi za pravdu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lukas
14. února • 20:01

ne AXEL je olcit....dovoz z rumunska....věř že to takl bylo

Ivo
14. února • 20:30

Ano, zřejmě jsme se přesně nepochopili. Axel byl čistokrevný Oltcit, který se celým jménem jmenoval pro západní trhy Citroen Axel a byl prodáván v obchodní síti Citroena. Jinak byl vyráběn v Rumunsku a od Olcitů se lišil jen tím znakem. Reagoval jsem ve svém příspěvku hlavně na nepřesnost, že Oltcit byl na západě Visa - to je holá pitomost.

ivo
14. února • 12:02

Nyní bez emocí, já ho měl taky, 8 let a závady byly obdobné jako na jiných autech té doby, jako u Lad, Polských Fiatů, Š105 apod. (čepy kol, rezavé blatníky, vačka u ventilů), zbytek vydržel 100tis km bez problémů, pouze s výměnou spotřebních dílů, pak jsem ho prodal.  Nyní má kolega z práce už rok Logana a naprostá spokojenost, z toho plyne můj optimismus. Z tvého příspěvku jsem vycítil paušální odvrhnutí všeho, co je rumunské, jen proto, že je to rumunské, bez ohledu na objektivní zkušenosti motoristů. Samozřejmě nelze tato auta srovnávat s novinkami, v případě Rumunů šlo vždy o licence už starších typů aut, ale je to zase vyváženo cenou. A samotný fakt, že prodeje jedou i v záp. Evropě napovídá, že to s kvalitou tak bídné nebude.

X
14. února • 1:20

Dacia Logan kombi bude, to uz je jasne, ale nebude to jedina dalsi karosarska varianta. V pokrocile fazi testovani je jeste hatchback, ktery je jisty take na 100% a suska se jeste o jedne verzi, ale to je zatim opravdu jen suskanda...

Muf
14. února • 8:56

Ano, bude následovat ještě roadster

furgon
14. února • 10:35

coupe/cabrio s kovovou skladaci strechou

Petr
14. února • 9:14

No nevim, ale ja teda nekde videl fotky nejakeho takoveho crossoveru se zvysenou strechou. Proste takove "MPV" ala Dacia. A to mi nepripada az tak nerealne.

ds
14. února • 9:01

nebo 4x4 ve spolupráci s další věhlasnou rumunskou automobilkou ARO

Doporučujeme

Články odjinud