Dacia Logan hatchback: když useknou záď (spy photos)

50 komentářů

Milovnik_Peugeotu
21. února • 10:39

Prodeje Loganu bych viděl pozitivně. Aspoň když si člověk vydělá třeba na Touarega, tak bude mít pořád velkou šanci že případnou srážku přežije. Kdyby se takhle hodně prodávaly Land Cruisery atd, musel by se člověk poohlížet po kamionu. Takže-Logani-jen houšť!

Koloděj
20. února • 18:17

jsou prostě děs. Pokud se někde objeví Fabie s nárazníky bez laku, tak vypadá, jako by majitel neměl po opravě na lak. To samé je to u toho Loganu. Nechápu, že výrobci kazí lidem dojem z nových aut tím, že prodají nárazníky bez laku. Při velkovýrobě je cena laku na nárazníku možná 1000 kč, vzhled stoupne o 100%.

Milovnik_Peugeotu
21. února • 10:35

No a máme tu jednoduché počty Při vyrobení 1000 aut bez nalakování ušetříš svůj první milion. Když těch aut vyrobíš 10 000, už jsi ušetřil 10 mega. Při 100 000 jsi ušetřil 100 000 000, a to jsi jenom nenalakoval nárazníky. Ale tohle snad netřeba dál rozvádět.

zz
20. února • 11:10

Já bych "tomu" uřezal i předek, altánek na zahradě pro děti - dobrý!

wolff
20. února • 13:47

takhle, sedan se mi celkem líbí, ale tohle je fakt out. Sorry. Tohle fakt ne...

mvb
20. února • 1:48

je dobre, ze tu Logan je... lepe, kdyz budou Evropane kupovat nevzhledne Logany, nez nevzhledne Ching-chong auta z Ciny. Nemyslite?

mvb
20. února • 1:49

mel bych asi docitat fora az do konce

Grga Pitic
19. února • 22:34

Dle diskuze se citim jak posledny Mohykan, ale me se to libi. Z tech novych aut jsem zmateny - treba design nissanu primera mi prijdou roztristeny, tvary neuchopitelne - auto jsem videl 100x ale nenakreslil bych to. U Loganu nemam problem, tvary jsou jednoduche a zapamatovatelne.

Navic se mi libi to cileni na zakaznickou skupinu. Proste nenapadne auto-delnas. Kdybych mel zajem o auto teto tridy, koupil bych si Logana v bile barve. Timto nahradite Favorita a sousede si toho ani nevsimnou

Bob
20. února • 0:20

Ja se pridam. Neprijde mi to jako spatny auto ani vzhledove,ale ma to hlavne obrovsky potencial zmenit pomer stary x novy auta a vymest z ulice 20let stary krapy,trabanty,120cky... Vsichni akorat machrujou,ale sami mozna jezdej ve vylagrovanym dovezenym strepu nebo podobnejch hruzach... Navic pokud jde o ekologii,tak napr 25 let starej VW Golf se co do emisi = 16x Golf V.generace (dle ofic.materialu VW).

Borůvka
20. února • 12:56

Vzhledově ti to nepříjde špatný..??!   Kristepane...!
Já nechápu, kdo mohl takovou obludu někdo vůbec navrhnout  - a teď myslím i původního Logana sedan...  Kdyby to dali nakreslit studentům designu AP, tak dostanou lepší návrhy. Vždyť o co jde - materiálu se spotřebuje na hnusnou i hezkou karoserii stejné množství, je to opravdu jen o tvarech - a ty jsou aspoň pro mě odpuzující...

Dzyn
23. února • 12:16

Ne neni to jen o tvarech! Potřebovali mít jednoduché tvary karoserie proto, že to lisují dělníci ručně!!!! Jde o to že na výrobu nových aut potřebuješ roboty kreré ti to přesně vylisují, usadí, přivaří a já nevím co ještě. Nákup robotů a přizpůsobení stojí šílené prachy, které se pak promítnou do ceny auta! Logan je levný proto že ho vyrábí levná pracovní síla!

spiti
19. února • 20:52

To auto vypadá šíleně, ale jestli není lepší kupovat tohle než čínský produkty, bezpečnost bude podobná a místo čínských komunistů šetřiví kupující podpoří francouzské kapitalisty. Ale pixla je to skutečně děsivá.

pitr
19. února • 20:20

minuly tyden me baba rozbila astru -proste me nevidela...a uz na to kaslu bud jeep nebo toto,maly auto je nebezpecny-genz, polo, fox,aj.toto je skaredy jako hrom a bezpecny nebot je veliky a prakticky.......proste ideal a jeste to nikdo neukradne  a v lete vytahnu svou hondu 1300 na dvou kolech  fakt du do logana  ideal

avmZ
19. února • 19:58

Koukám, že pánové od Renaultu zkouší co lidi snesou a docela se jim to daří.

gogo7607
19. února • 19:48

Brrrr

Ráďa
19. února • 19:00

Opravdu trochu jak Favorit   Toš pokud se chce dát Loganovi na p*del, tak by to chtělo neočesávat Fobie, ale oprášit výkresy a nechat vyrobit ještě pár Felicií 1.3 LXi 50 Kw s cenou  tak 160.000 Kč. To však Škoda nikdy neudělá Jinak Logan jako sedan se mi docela líbí, ale tady toto moc ni

Kennys
26. února • 16:23

Ach jo,proti loganovi jsem nic nemel,sedan je solidni a combi taky nemusí být špatné,ale tohle je přece jenom moc.Nechci kritizovat,ale felda í když ji vidim kazdy den je proti tomuhle krasavec...

snbheel
19. února • 21:07

no ja jsem dneska videl u renaultu v Kutne Hore Clio predchozi generace za 202tisic takze nevim proc bych mel kupovat logana - kvalitnejsi to nebude - mozna vic mista, ale bezpecnost nic moc

ITTI
19. února • 20:01

Hm,asi takhle:existuje něco jako legislativa,třeba v oblasti pas.bezpečnosti,nebo jenom obyčejný technický pokrok....takže takto nemůže uvažovat ani student průmslovky. Nevím jak prvák, ale druhák už určitě ne.Takže proto.

mates
19. února • 18:39

jejda to je hranaty e e auto, ale za ty prachy proc ne pro nenarocnyho zakaznika

RedBaron
19. února • 18:29

Nikdy bych to neřekl, ale Favorit byl přece jen krasavec.

Mojma
19. února • 14:14

NO, teda potes koste, neco tak hnusnyho sem este nevudel, meli kousek kufru, aspon 10 cm nechat custe, vypadalo by to daleko lip(neco mezi Octavia Hatch a Opel Astra Classic) tohle se fakt nak nepovedlo a vypadao, jako kdyby s tim pri prvnich navrzich nepocitali a nakej sef na dilne si dal zlepsovak a za dva vikendy to doma v garazi nabastlil

Jarek
21. února • 9:04

Další odborník - Octavie rozhodně není Hatch. Když už, tak Lift...

Borůvka
19. února • 11:18

Ještěže tu Škodovku tenkrát dostali němci - kdyby to přiklepli Renaultu, asi by se u nás dnes vyráběly podobné nádhery...

Lynci
19. února • 11:36

No zaplať panbůh!!!!Ale to co škodovka předvádí nic moc.Kromě Oktávky a Superba..To stojí za h...myslím tím podělanou fábii.Fuj měl jsem jí 3 roky od novoty a už nikdy vííce.Zlatá felicia 1.6...

Borůvka
19. února • 11:56

Třeba já bych si Škodovku asi nikdy nekoupil, ale musím uznat, i ta x roků stará Fabie pořád vypadá dobře - narozdíl od této "žhavé novinky" od Renaultu...

hlobilp
19. února • 13:44

Jsen fanda Loganu, ale tohle, to je des. On uz sedan taky neni zadna slava, ale aspon to auto trosku vypada. I to kombi je sileny

Markoff
19. února • 18:10

ty si videl uz niuekde fotky kombi? ja zatial len zakrytovane spy a potom uz len graficke navrhy, ale ziadnu realnu, takze ako bude vyzerat este nikto nevie

mira023
19. února • 9:32

Podívejte se na renault R 19 hatchback ta podobnost proporcí je velmi silná a že R 19 byla úspěšná lze doložit délkou její výroby tuším od 1988 do určitě 1995

xxx
19. února • 15:58

tvrdíš, že běžný 7letý výrobní cyklus jednoho typu auta je důkazem jeho úspěchu??? jsi přinejmenším nevzdělaný(

Jirka V.
19. února • 9:56

No, spíš to vypadá jako Daewoo Nexia.
Možná by stálo za to, aby majitelé Loganů platili ostatním za to, že se na Logana musíme dívat

Markoff
19. února • 18:07

no neviem Nexia mi pride byt este pomerne "citlivo" ukoncena a hlavne je podstatne oblejsia, s R19 podobnost nevidim a pride mi to ako urazka R19 zrovnavat s nim toto (v posl. dobe pozorujem na sebe fetis ze sa mi R19 paci stale viac a viac, hlavne ten zadok mi pride byt velmi pekny aj na dnesnu dobu, pomerne nadcasovy dizajn), takze bych sa pridal asi skor k tomu Favoritu

M@C
19. února • 10:15

Spis jako obouchany Favorit

mira.m.
19. února • 12:15

teď si nejspíš urazil všechny majitele favoritu, to i 120 je hezčí než Logan.

Mr-Tuner
19. února • 10:32

pravda, Favoritu je to dost podobny

petrumr
19. února • 10:47

Hlavně v té bílé,ale jak to přijde do prodeje,tak lidi to budou kupovat,ty dveře dělají hodně při rozhodování.Statistiky prodeje budou--pětidveřák- kombi-sedan-a?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Broža
19. února • 10:53

Hatchback a kombi pohnou prodeji hodně nahoru; sedan je z této trojice modelů nejméně praktický a jak se prodává? Skvěle. Pokud bude takový hatchback stát např. 189 tisíc, bude to nový český (ale i evropský) hit.

Jirka V.
19. února • 11:01

A to je na tom to smutné...

Petr Broža
19. února • 19:52

Já na tom nevidím nic smutného. Logan je velké, dostupné a relativně nové auto - není důvod být smutný.

ITTI
19. února • 19:56

No třeba mají nemajitelé obavu,že majitelé Logana budou jezdit ve 3-hvězdičkovém autě a mají péči o jejich životy a zdraví.Dojemné,ne...?

Ze3gg
20. února • 12:25

Oktavka ve verzi 1 nemela ani ty tri hvezdy a Felicie taky ne. Fabie kombi neprosla losim testem a mohl bych pokracovat do nekonecna. A pokud jse o osklivost - tu nam predvede Roomster. Takze nechal bych Logana lidem, kteri si ho vyberou a kteri ho potrebuji - mimochodem porad je to velikosti srovnatelne napr. se Seat Leon a za ty penize jsou Logani tri...
Z.

Muf
12. září • 12:03

Ta šoklivost je věc názoru. Roomster se mi líbí, ale tohle považuji za hnus.

xerxon
20. února • 21:26

Octavia ve verzi 2001 ma 4 hvezdicky. Vzhledem k tomu, ze je to jenom mensi facelift, tak pochybuju, ze verze 1996 ma min jak 3.

Ze3gg
21. února • 10:23

O1 nema officialni crash test...
Na drobne facelifty neverim. V eMBeckarne neustale na jejich "produktech" neco meni / co se bezpecnosti tyce, tak v 21.stol jsou vysledkem 4* na vrcholnem "aute" /.
Z.

honza
12. září • 21:11

No vysledek 4 hvezdicek na vrcholnem aute odpovida diktatu VW, ktery se boji nechat udelat mimojine variantu Superb Combi, protoze by si zabil "sveho" Passata. Celkove Skoda je bohuzel v koncernu chapana jako Dacia u Renaultu, takze 4 hvezdicky nejsou vysledkem toho, ze by to Skoda neumela 3-[

xerxon
21. února • 10:52

No vy jste tvrdil, ze O1 nemela ani ty tri hvezdicky. Proc jste to tvrdil, kdyz pak sam tvrdite, ze se crash-test nedelal?
4 hvezdicky pro 01 v roce 2001 byl bezny standart, i v mnohem luxusnejsich kategoriich vozidel. Je pravda, ze 4 hvezdicky pro 02 uz je slabsi vysledek. Felicia uz se nekolik let nevyrabi, tak ji ani nema smysl do diskuze tahat.
Nemam nic proti Loganu, dokonce si ani nemyslim, ze je nejak hnusny. Rozhodne vyrazne lepsi nez Lada 110. Ale proste jeho vlastnosti odpovidaji cene - a nema smysl ho srovnavat s vozy, ktere se uz hodne dlouho nevyrabi (O1 model 1996 a Felicia), to mu je spis na skodu.

Jirka V.
19. února • 21:45

Ne, prostě je to auto šeredný. A bude jich víc. To je to smutné

Cynik
19. února • 19:11

Proc?

Mr-Tuner
19. února • 9:19

To vypada jak kdyz je to po bouracce

Mr-Tuner
19. února • 9:20

... na zadek, kdo by nevedel

Doporučujeme

Články odjinud