Dacia Logan hatchback: když useknou záď (spy photos)

Dacia neponechává nic náhodě a po uvedení sedanu na pomezí malé a nižší střední třídy připravuje nejen kombi, ale také hatchback, který by měl být ještě levnější než sedan. Ten u nás začíná s relativně výkonným motorem 1.4 55 kW na ceně 199 tisíc korun. Druhým motorem v řadě je konstrukčně starší šestnáctistovka s výkonem 66 kW, později se přidá také nafťák (opět z produkce Renaultu) 1.5 dCi s výkonem 50 kW a točivým momentem 160 Nm.

Hatchback nemá nijak překvapivé linie, v podstatě byla jen „uřezána“ záď. Výsledek ale nevypadá vůbec špatně, ačkoliv celkově působí design poněkud zastarale a nemoderně podobně jako u sedanu. Musíme však brát v potaz, že Logan má velikost rozvoru srovnatelnou s vozy nižší střední třídy a nabízí se za velmi nízké ceny - a v takovém případě lze nad designem zamhouřit oko. Délku „useknutého“ vozu odhaduji na lehce přes 4 m, velikost zavazadlového prostoru pak na cca 300 l, což je v této třídě bezesporu nadprůměr.

Foto a ilustrace © Automedia

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků