Dacia Logan hatchback: když useknou záď (spy photos)

Dacia neponechává nic náhodě a po uvedení sedanu na pomezí malé a nižší střední třídy připravuje nejen kombi, ale také hatchback, který by měl být ještě levnější než sedan. Ten u nás začíná s relativně výkonným motorem 1.4 55 kW na ceně 199 tisíc korun. Druhým motorem v řadě je konstrukčně starší šestnáctistovka s výkonem 66 kW, později se přidá také nafťák (opět z produkce Renaultu) 1.5 dCi s výkonem 50 kW a točivým momentem 160 Nm.

Hatchback nemá nijak překvapivé linie, v podstatě byla jen „uřezána“ záď. Výsledek ale nevypadá vůbec špatně, ačkoliv celkově působí design poněkud zastarale a nemoderně podobně jako u sedanu. Musíme však brát v potaz, že Logan má velikost rozvoru srovnatelnou s vozy nižší střední třídy a nabízí se za velmi nízké ceny - a v takovém případě lze nad designem zamhouřit oko. Délku „useknutého“ vozu odhaduji na lehce přes 4 m, velikost zavazadlového prostoru pak na cca 300 l, což je v této třídě bezesporu nadprůměr.

Foto a ilustrace © Automedia

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

dnes | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků