Dacia Logan Facelift: omlazení bestselleru

Po čtyřech úspěšných letech prodejů Loganu nechce Renault nic ponechat náhodě a malé-velké Dacii dopřál první větší omlazení.

Na AutoRevue.cz jsme vás již dříve informovali, že nástupce současného Loganu na sebe nenechá dlouho čekat. Renault však nad stále výtečně prodávaným stávajícím modelem ještě zdaleka neláme hůl a čtyři roky po uvedení Dacie Logan tento sedan faceliftuje. Změny se dotkly především přídě a zádě vozu. Přední část má rozměrnější masku chladiče, jež Logan přibližuje novějšímu hatchbacku Sandero. Větší jsou též světlomety a nárazník. Upraveno bylo také víko zavazadlového prostoru, zadní sdružené světlomety jsou výraznější a vozu dodávají kultivovanější vzhled. Nově navrženy byly kryty kol a k dispozici jsou nové lité ráfky.

Změny zaznamenáme také uvnitř vozu. Nové jsou vzory čalounění, ale především palubní deska, převzatá po patřičných úpravách opět ze Sandera. Úpravy se projevily také v nových mechanizmech nastavování řidičova sedadla a volantu, opěrkách hlav a dveřních zrcátcích. Ze Sandera pochází také modernější protiblokovací systém ABS Bosch 8.1, kombinovaný s rozdělovačem EBD a brzdovým asistentem EBA.

Nabídka motorů se pro další roky nezmění, bez novinek se obejde i systém výbav. Také cena nepřinese žádné překvapení, Logan bude i nadále velmi dostupným vozem, nabízejícím výtečný poměr ceny a výkonu, když ve Francie začne od dneška své prodeje se základní cenou 7 600 Euro.

Od konce roku 2004 do března roku letošního se vyrobilo celkem 530 692 vozů řady Dacia Logan. S odstupem doby lze konstatovat, že tento model beze zbytku naplnil očekávání rumunské automobilky Dacia, ale především mateřské továrny Renault. Značku Dacia totiž usadil na trhy, které jí byly již dlouhou dobu zapovězeny.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dacia Logan Facelift

 

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků