Dacia Logan Facelift: omlazení bestselleru

Po čtyřech úspěšných letech prodejů Loganu nechce Renault nic ponechat náhodě a malé-velké Dacii dopřál první větší omlazení.

Na AutoRevue.cz jsme vás již dříve informovali, že nástupce současného Loganu na sebe nenechá dlouho čekat. Renault však nad stále výtečně prodávaným stávajícím modelem ještě zdaleka neláme hůl a čtyři roky po uvedení Dacie Logan tento sedan faceliftuje. Změny se dotkly především přídě a zádě vozu. Přední část má rozměrnější masku chladiče, jež Logan přibližuje novějšímu hatchbacku Sandero. Větší jsou též světlomety a nárazník. Upraveno bylo také víko zavazadlového prostoru, zadní sdružené světlomety jsou výraznější a vozu dodávají kultivovanější vzhled. Nově navrženy byly kryty kol a k dispozici jsou nové lité ráfky.

Změny zaznamenáme také uvnitř vozu. Nové jsou vzory čalounění, ale především palubní deska, převzatá po patřičných úpravách opět ze Sandera. Úpravy se projevily také v nových mechanizmech nastavování řidičova sedadla a volantu, opěrkách hlav a dveřních zrcátcích. Ze Sandera pochází také modernější protiblokovací systém ABS Bosch 8.1, kombinovaný s rozdělovačem EBD a brzdovým asistentem EBA.

Nabídka motorů se pro další roky nezmění, bez novinek se obejde i systém výbav. Také cena nepřinese žádné překvapení, Logan bude i nadále velmi dostupným vozem, nabízejícím výtečný poměr ceny a výkonu, když ve Francie začne od dneška své prodeje se základní cenou 7 600 Euro.

Od konce roku 2004 do března roku letošního se vyrobilo celkem 530 692 vozů řady Dacia Logan. S odstupem doby lze konstatovat, že tento model beze zbytku naplnil očekávání rumunské automobilky Dacia, ale především mateřské továrny Renault. Značku Dacia totiž usadil na trhy, které jí byly již dlouhou dobu zapovězeny.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dacia Logan Facelift

 

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky