Dacia Logan a Sandero konečně dostanou automatickou převodovku

20 komentářů

JirkaK
8. září • 6:01

Možná je to trošku jinak. Tady jsou zakotvené představy o řidičich s automatickou převodovkou. Něco jako 1)blbá blondýna co se nikdy nenaučí pořádně řídit, 2)vyklepaný důchodce co má problém už jen s volantem, plynem a brzdou, natož s řazením 3)frajer v autě za 2 mega pro kterého je kvedlání s šaltrpákou pod úroveň.
Pravda je taková, že celý svět jezdí na benzín a s automatem, jen Evropa je takový divný kontinent kde řidiči kvedlají fofrklackem ve smradlavých rachtavých dieselech i v autech za mega, prý aby ušetřili a měli z toho ten správný požitek.
Tady ale existují i lidé, co mají nějaký zdravotní problém a pro ně se už před čtyřiceti lety montovaly do Trabantů Hycomaty, které fungovaly jako automatická spojka.
Také ale existují i lidé, co je prostě nebaví mít stále jednu ruku na šaltrpáce a druhou na spojce. Především ve městech při cukání od semaforu k semaforu se to dá pochopit.

M.X.
11. ledna • 9:37

Jirkak to přesně napsal !
"Pravda je taková, že celý svět jezdí na benzín a s automatem, jen Evropa je takový divný kontinent kde řidiči kvedlají fofrklackem ve smradlavých rachtavých dieselech"
Osobně, když jsem se vrátil v r. 1990 z USA, tak jsem si hned koupil hned automat. Prostě je to pohoda, pohodlí a když mi na semaforu blikne zelená, tak jen všechny vidím ve zpětném zrcátku. B-] Už bych si nikdy nekoupil manuál, natož potom naftu.
Nafta smrdí už když ji tankuješ, nejede to, netopí to, třepe se to a je to hlučný.
A manuály, ty patří už jen do technického muzea !

mpolan
8. září • 7:08

Souhlasím, ve městě je automat občas neocenitelný (jen to nesmí být DSG). Kdo ví, zda v příštím autě už taky nebudu mít o pedál míň?

Phoenix
8. září • 8:21

Kupoval jsem si auto, které kromě základní motorizace nic jiného než automat nemělo. Na začátku jsem se toho trošku bál, ale dnes už bych neměnil. Ano, člověk musí po 18 letech trošku změnit návyky, třeba že při předjíždění není tak úplně pánem toho, jaký rychlostní stupeň se zařadí (pokud tedy nechce honem kvedlat v manuálním režimu), ale rozhodně to má pro mě samá pozitiva...

pavol kisel
1. listopadu • 13:10

Dobry den,videl som Vas prispevok.
Vedeli by ste mi poradit spolahlivy rodinny automat staci kufor aj okolo 430 litrov ako ma napr.seat ibiza st.Dakujem za odpoved Pali

DDT
8. září • 0:46

automatická převodvka je přesně to, co zákazníkům dacie chybělo...

Rko
17. září • 9:31

ano, chybělo, spousta lidí ji uvítá, i když většinou je poptávka do Dusteru, né pro malé modely. ;-)

Antiautomat
7. září • 18:11

Hm takze sa ukazuje, ze je mozne vyrobit lacne vozitko, ktore ma v podstate vsetky prvky ovela drahsich modelov. Davam jednoznacne plus, Dacia ide a to je dobre.

jouda
7. září • 20:24

Jel si v tom někdy? Osahal sis někdy auto jako je Dacia?

Antiautomat
8. září • 17:44

A ty ano, ze

mpolan
8. září • 7:06

Jel, už několikrát. Ano, není to BMW, ale na cestování pro člověka, který nehledá na silnici závodní dráhu, je to vhodné auto. A takových lidi, jak je vidět, je stále dost.

defender110
8. září • 6:59

Ty určitě ne.

Adolf
7. září • 21:27

Dacii nemůže řídit kdejaký jouda. Tu musí řídit zocelený muž. Nejlépe někdo kdo byl na vojne. Tedy žádný kripl :-)

Horymýr
7. září • 23:32

Za nás se říkávalo, že kdo šel na vojnu, tak jeho rodiče ho blbě vychovali, proto potřebuje převýchovu. Asi na tom, něco bude :P

Johny
7. září • 23:24

Takže máš Ádo, taky útrum.

Adolf
8. září • 15:56

Co mám??:-D

jouda
7. září • 22:03

Jsem rád, že jsem "zproštěn" řídit dacii B-]:-D

Adolf
7. září • 22:16

přicházíš o hodně :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jednabedna
7. září • 23:18

Totéž jsem si myslel o ARO 10, než jsem s ním skutečně jel, po dvaceti kilometrech mě ten rumunský střep přesvědčil, že bez takové zkušenosti bych vůbec o nic nepřišel..... holt situace se opakují.

Adolf
7. září • 21:25

Dacie je auto s nejhorším podvozkem ve státě.Hoší byla pouze Thalie. I tak ji mám rád :-)))

Doporučujeme

Články odjinud