Dacia Logan a Sandero: další snímky, další informace

10 komentářů

Jan
19. září • 20:29

asi tomu pánové či dámy nerozumíte.....myslím tím reakce na cpaní elektroniky Renaultu do Dacie ...... copak si myslíte, že Renault vyrábí nebo ´vymýšlí nějakou elektroniku do aut ? asi víte kulový o výrobě aut. dělám ve firmě, která dodává elektroniku do Volva, Land Roveru, Fordu a Jaguáru a Renaultu...... zákazník poptá něco ( výrobek ) a dodavatelé se pak vnucují s vlastnímy výrobky, které musí splnit jistá kritéria . Pak rozhoduji mimo jiné cena, která se tlačí dosti dolů......samotná díly se dodávají pro Tier I dodavatele a ten následně po montáži do větších celků dodává přímo na motážní linku aut......a všechny podsestavy včetně toho základního u elektroniky jsou z Asie ( desky plošných spojů, chipy, integrované obvody a spousta dalších malých součástek) ...... dohled nad kvalitou se nijak nedělí podle zákazníků, stejnou kontrolou jakosti prochází díly na Renault i na Land Rover ...... automobilky jsou jen finální montovny

defender110
20. září • 6:34

dík za objasnění ;-) nějak tak jsem si to představoval, jen jsem myslel že levnější auta budou mít požadavky na kvalitu jinou než dražší.

defender110
19. září • 7:53

a kde že to jsou ty další snímky?? toto už jsme viděli včera. Trochu se mi nelíbí to implantování modernější (a ještě k tomu francouzské)elektroniky a technologií do Dacie. Její gro bylo stavěno na jednoduchosti, a poměru cena a užitná hodnota. Cpát do tohodle laciného auta bůh ví jaké francouzské elektonické "vychytávky" si říká o malér. Doteď vše co v Dachně bylo, bylo jednoduché, zastaralé ,ale lety prověřené. Dělat z tohodle laciného přibližovadla "luxusnější auto " je podle mě trochu mimo mísu. Ať zůstane Dacia tím co je teď jednoduché, prostorné, levné a provozně nenáročné auto. Na soutěžení , s tolik promílaným Rapidem apod., nikdy nebude mít tak nevím proč se o to pokoušet. Face lift prosím , ale s tou elektronikou bych se krotil. Spíš jí měli teda dát nějaké to ESP + pár airbagů navíc atd. ,ne nějakej komunikačně zábavnej panel!

k22
19. září • 9:52

Ten "panel" stojí pár šupů, při dnešních cenách elektroniky a je to nejlevnjěší cesta jak přilákat dalších kupce:-D

defender110
19. září • 10:18

panel stojí možná pár šupů , ale následné opravy budou majitele stát víc než pár šupů.

zabako
19. září • 17:04

ten panel je od fy LG, takže žádná francie....neměl bych z toho strach.... jinak uvidíme, jak ta auta budou vypadat ve skutečnosti....

zabako
19. září • 17:04

ten panel je od fy LG, takže žádná francie....neměl bych z toho strach.... jinak uvidíme, jak ta auta budou vypadat ve skutečnosti....

MiB
19. září • 8:53

Komunikacne zabavny panel nezpusobi , ze auto nepojede , ale spis, ze se to casem bude kazit , otravovat ricidce a opravy budou drahe ... zato nejake elektornicke vychytavky v motorech prusvihem muzu byt , notabene od francouzu .
Interier si o upravu rikal, i soucasne dacie a predevsim stary logan byl uvnitr tragicky , takze pokud nekdo plast lip naohejbal a stahovani oken dal na dvere , tim lip. S Rapidem to souperit nebude , protoze cenovy rozdil tipuju na 60-80 tacu mereno zakladni ( sic nesrovnatelnym) modelem. Pokud by se budou porovnavat nejak normalne vybavene verze ( 4 bagy, klima, okna v eletrice , audio, esp atd ) tak bude rozdil mnohem mensi.

alonso
19. září • 15:51

Dacia (Renault) Logan je jedno z nejprodávanějších automobilů světa!! Tzn. že Rapid se s LOGANEM srovnávat nemůže, platí asi víc. Co se týká kvality, tak si myslím, že v dnešní době má s kvalitou (hlavně motorů) problém právě koncern VW! Sice to svým zákazníkům zatajili, ale doplatí na to hlavně ti, co si pak koupi auto jako ojetinu.

defender110
19. září • 9:20

záleží u jaké cenové politiky Dachna zustane. Takto je Sandero v "plné palbě" za 209tis.(v hotovosti) to znamená: pal PC, klima, el okna v předu, central, posilovač, stav .volant a sedadlo řidiče, el. zrcátka s výhřevem,2 airbagy, abs, afu, při 1.2 benzínu + hafo blbinek. na kolik vyjde Rapid či Fabka v teto výbavě nevím. Ale myslím že +- těch 50tis. tam asi vždy rozdíl bude. Interiér je opravdu hooodně strohý. Ne to panel nezpůsobí to jsem nemyslel , ale budou to časem výdaje kolem. Myslel jsem to přesně s těma vychytávkama v motoru.

Doporučujeme

Články odjinud