Dacia Logan a Sandero: další snímky, další informace

Horkou novinkou na stánku značky Dacia na letošním autosalonu v Paříži bude nejen nový sedan Logan, ale také druhá generace hatchbacku Sandero.

Již včera jsme vám přinesli první oficiální snímky obou novinek, jejichž přípravu sledujeme dlouhodobě a vůbec první obrázky jsme vám nabídli již v srpnu. Nyní můžeme být alespoň o něco konkrétnější, ačkoli většina podrobností bude nejspíš uvolněna až v Paříži na sklonku tohoto měsíce. Připomeňme, že u nás byly prodeje stávajícího sedanu Dacia Logan zastaveny již v lednu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dacia Logan

Rumunská automobilka Dacia, jež hraje v rámci koncernu Renault úlohu producenta cenově dostupných a prostorných vozů, dvojicí svých novinek hodlá posílit své postavení na evropských a později i na dalších světových trzích, zejména těch v rozvojových zemích. Logan i Sandero si mají zachovat příznivou prodejní cenu, ale nabídnou o něco větší rozměry a modernější pojetí karoserie i jejího interiéru s řadou elektronických vymožeností.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kompaktní Dacia Sandero

Při prvním pohledu na oba vozy je jasné, že si designéři vypůjčili řadu řešení z většího MPV Dacia Lodgy. „Jedním z nejdůležitějších cílů bylo vtisknout novému značkovému jazyku dojem kvality a síly,“ tvrdí Dacia v tiskové zprávě. Provedení interiérů modelů Logan a Sandero bude prakticky identické a najdeme v něm řadu prvků známých ze starších Renaultů.

Klepněte pro větší obrázek
Interiér bude pro oba nové modely prakticky identický

V závislosti na výbavovém stupni na palubní desce najdeme nejen chromované dekorační obklady, ale také zábavně-informační systém s barevným dotykovým monitorem (řešení dostupné a velmi efektní). Dacia k interiéru uvádí: „Zvláštní pozornost jsme věnovali zajištění okamžitého pocitu kvality, jenž je podpořen kvalitními materiály a pečlivým dílenským zpracováním.“

Pod kapotou budou osvědčená naftová patnáctistovka dCi a moderní tříválec o objemu 0,9 l, na další detaily si musíme počkat až do Paříže.
 

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků