Dacia Logan a Sandero: další snímky, další informace

Horkou novinkou na stánku značky Dacia na letošním autosalonu v Paříži bude nejen nový sedan Logan, ale také druhá generace hatchbacku Sandero.

Již včera jsme vám přinesli první oficiální snímky obou novinek, jejichž přípravu sledujeme dlouhodobě a vůbec první obrázky jsme vám nabídli již v srpnu. Nyní můžeme být alespoň o něco konkrétnější, ačkoli většina podrobností bude nejspíš uvolněna až v Paříži na sklonku tohoto měsíce. Připomeňme, že u nás byly prodeje stávajícího sedanu Dacia Logan zastaveny již v lednu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dacia Logan

Rumunská automobilka Dacia, jež hraje v rámci koncernu Renault úlohu producenta cenově dostupných a prostorných vozů, dvojicí svých novinek hodlá posílit své postavení na evropských a později i na dalších světových trzích, zejména těch v rozvojových zemích. Logan i Sandero si mají zachovat příznivou prodejní cenu, ale nabídnou o něco větší rozměry a modernější pojetí karoserie i jejího interiéru s řadou elektronických vymožeností.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kompaktní Dacia Sandero

Při prvním pohledu na oba vozy je jasné, že si designéři vypůjčili řadu řešení z většího MPV Dacia Lodgy. „Jedním z nejdůležitějších cílů bylo vtisknout novému značkovému jazyku dojem kvality a síly,“ tvrdí Dacia v tiskové zprávě. Provedení interiérů modelů Logan a Sandero bude prakticky identické a najdeme v něm řadu prvků známých ze starších Renaultů.

Klepněte pro větší obrázek
Interiér bude pro oba nové modely prakticky identický

V závislosti na výbavovém stupni na palubní desce najdeme nejen chromované dekorační obklady, ale také zábavně-informační systém s barevným dotykovým monitorem (řešení dostupné a velmi efektní). Dacia k interiéru uvádí: „Zvláštní pozornost jsme věnovali zajištění okamžitého pocitu kvality, jenž je podpořen kvalitními materiály a pečlivým dílenským zpracováním.“

Pod kapotou budou osvědčená naftová patnáctistovka dCi a moderní tříválec o objemu 0,9 l, na další detaily si musíme počkat až do Paříže.
 

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků