Dacia Logan a Sandero: další snímky, další informace

Horkou novinkou na stánku značky Dacia na letošním autosalonu v Paříži bude nejen nový sedan Logan, ale také druhá generace hatchbacku Sandero.

Již včera jsme vám přinesli první oficiální snímky obou novinek, jejichž přípravu sledujeme dlouhodobě a vůbec první obrázky jsme vám nabídli již v srpnu. Nyní můžeme být alespoň o něco konkrétnější, ačkoli většina podrobností bude nejspíš uvolněna až v Paříži na sklonku tohoto měsíce. Připomeňme, že u nás byly prodeje stávajícího sedanu Dacia Logan zastaveny již v lednu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dacia Logan

Rumunská automobilka Dacia, jež hraje v rámci koncernu Renault úlohu producenta cenově dostupných a prostorných vozů, dvojicí svých novinek hodlá posílit své postavení na evropských a později i na dalších světových trzích, zejména těch v rozvojových zemích. Logan i Sandero si mají zachovat příznivou prodejní cenu, ale nabídnou o něco větší rozměry a modernější pojetí karoserie i jejího interiéru s řadou elektronických vymožeností.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kompaktní Dacia Sandero

Při prvním pohledu na oba vozy je jasné, že si designéři vypůjčili řadu řešení z většího MPV Dacia Lodgy. „Jedním z nejdůležitějších cílů bylo vtisknout novému značkovému jazyku dojem kvality a síly,“ tvrdí Dacia v tiskové zprávě. Provedení interiérů modelů Logan a Sandero bude prakticky identické a najdeme v něm řadu prvků známých ze starších Renaultů.

Klepněte pro větší obrázek
Interiér bude pro oba nové modely prakticky identický

V závislosti na výbavovém stupni na palubní desce najdeme nejen chromované dekorační obklady, ale také zábavně-informační systém s barevným dotykovým monitorem (řešení dostupné a velmi efektní). Dacia k interiéru uvádí: „Zvláštní pozornost jsme věnovali zajištění okamžitého pocitu kvality, jenž je podpořen kvalitními materiály a pečlivým dílenským zpracováním.“

Pod kapotou budou osvědčená naftová patnáctistovka dCi a moderní tříválec o objemu 0,9 l, na další detaily si musíme počkat až do Paříže.
 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků