Dacia Logan a Sandero: atraktivní zvenku, laciný uvnitř

Dacia Logan přichází s novým design. Možná byste se divili, jak dobře tohle auto na živo vypadá.

Dacia představila na autosalonu v Paříži nový model Logan a Sandero, coby jeho pětidveřovou variantu. Už během tiskové konference bylo jasné, že tyto cenově dostupné novinky se budou těšit obrovskému zájmu. Kdo přišel pozdě, neměl šanci vidět, co se na stánku Dacie děje. Navíc byl k dispozici pouze jeden Logan, takže získat alespoň nějaké základní fotografie, na kterých by nebyli ostatní kolegové, se zdálo jako zcela nemožné.

Dacia Logan a Sandero: další snímky, další informace

Dacia Logan a Sandero: další snímky, další informace

Vzhledem k tomu, že se bavíme o relativně levných autech, nabídne jak Logan, tak Sandero velice povedený design. Na první pohled už rumunské modely zdaleka nevypadají tak lacině, jak tomu bylo dříve. Změna oproti původním provedení je dokonce tak velká, že bych se auta nebál označit za regulérně pěkná. Design se zkrátka povedl a dvojnásob to platí o oplastované a zvýšené verzi Sandero Stepway.

Test Dacia Logan MCV: kombi pro všechny

Test Dacia Logan MCV: kombi pro všechny

Interiér samozřejmě bude lákat na úplně jiné věci než je design. Tady zůstalo prakticky vše při starém. Palubní deska vychází z Lodgy a nechybí ani dotyková navigace. Jinak zde vládne tvrdý plast, jednoduché sedačky a tak dále. O co tu jde, to dobře naznačuje třeba už takový ten klasický plechový zvuk dveří, který se ozve při zavírání. S prostorem ale problémy nečekejte. Jak vpředu, tak především vzadu je místa více než dost, a to i pro vysoké cestující.

V nabídce motorizací zůstává vše při starém. Později by se měl pod kapotou objevit také nový benzinový tříválec o objemu 0,9 litru.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků