Dacia Logan a Sandero: atraktivní zvenku, laciný uvnitř

Dacia Logan přichází s novým design. Možná byste se divili, jak dobře tohle auto na živo vypadá.

Dacia představila na autosalonu v Paříži nový model Logan a Sandero, coby jeho pětidveřovou variantu. Už během tiskové konference bylo jasné, že tyto cenově dostupné novinky se budou těšit obrovskému zájmu. Kdo přišel pozdě, neměl šanci vidět, co se na stánku Dacie děje. Navíc byl k dispozici pouze jeden Logan, takže získat alespoň nějaké základní fotografie, na kterých by nebyli ostatní kolegové, se zdálo jako zcela nemožné.

Dacia Logan a Sandero: další snímky, další informace

Dacia Logan a Sandero: další snímky, další informace

Vzhledem k tomu, že se bavíme o relativně levných autech, nabídne jak Logan, tak Sandero velice povedený design. Na první pohled už rumunské modely zdaleka nevypadají tak lacině, jak tomu bylo dříve. Změna oproti původním provedení je dokonce tak velká, že bych se auta nebál označit za regulérně pěkná. Design se zkrátka povedl a dvojnásob to platí o oplastované a zvýšené verzi Sandero Stepway.

Test Dacia Logan MCV: kombi pro všechny

Test Dacia Logan MCV: kombi pro všechny

Interiér samozřejmě bude lákat na úplně jiné věci než je design. Tady zůstalo prakticky vše při starém. Palubní deska vychází z Lodgy a nechybí ani dotyková navigace. Jinak zde vládne tvrdý plast, jednoduché sedačky a tak dále. O co tu jde, to dobře naznačuje třeba už takový ten klasický plechový zvuk dveří, který se ozve při zavírání. S prostorem ale problémy nečekejte. Jak vpředu, tak především vzadu je místa více než dost, a to i pro vysoké cestující.

V nabídce motorizací zůstává vše při starém. Později by se měl pod kapotou objevit také nový benzinový tříválec o objemu 0,9 litru.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků