Dacia Lodgy zná svou cenu. Začíná na 214 900 Kč

Dacia Lodgy zná svou cenu. Začíná na 214 900 Kč

Automobilka Dacia před časem oficiálně uvedla na český trh model Lodgy s tím, že cena bude odhalena později. Uběhlo několik málo týdnů a česká cena je na světě. Případní zájemci o nejnovější Dacii si musí připravit minimálně 214 900 Kč za nezákladnější výbavu Access.

Dacia Lodgy: první statické dojmy

Dacia Lodgy: první statické dojmy

Celkově se Dacia Lodgy nabízí ve čtyřech úrovních výbavy a na výběr je benzinová jedna-šestka (60 kW) nebo naftový agregát 1.5 dCi naladěný na 66 kW nebo 79 kW. Vybírat lze také mezi pětimístným a sedmimístným interiérem. Příplatek za třetí řadu sedadel činí 15 000 Kč. Naftová motorizace začíná s druhou výbavou Ambiance na sumě 284 900 Kč. Nejdražší Lodgy se silnějším dieselem a sedmimístným interiérem může být vaše za 369 900 Kč.

Dacia Lodgy je první Dacia, do které si můžete pořídit multimediální systém. Pro vrcholnou výbavu je standardem, pro druhou nejvyšší je za příplatek 10 800 Kč. Novinkou je také omezovač rychlosti. Tempomat ovšem v nabídce zatím chybí, stejně jako například posuvné sedačky ve druhé řadě. Údajně za tím stojí fakt, že by se těmito prvky prodražil model Lodgy jako takový a navíc zájemci o Dacii takové prvky prý nevyžadují. Samozřejmě tím nejlogičtějším vysvětlením je Renault Scénic. Lépe vybavená Dacia Lodgy by mu už byla až příliš blízkou konkurencí. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 2 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků