Dacia Lodgy: sedm míst pod 250 000 Kč (+ 49x foto)

27 komentářů

mayre
21. května • 8:59

JAK JE TO STOU CENOU,? TA UDÁVANÁ CENA JE ZA PICUP BEZ SEDADEL A A BEZ JAKÉ KOLIV VÝBAVY,A JEŠTĚ BEZ DPH,POKUD BUDETE CHTÍT 5 SEDADLOVOU VERZI SE ZÁKLADNÍM MOTOREM A NĚJAKOU ZÁKLADNÍ VÝBAVOU TAK JSTE NA 320 TIS????????????, DNES JSEM BYL V RENAULT SE PTÁT!!!!!!!

mayer
21. května • 8:54

Všechno pěkný,ale kdo se bude dívat na tak nízko uložený displej navigace,docela špatně umístněm ,proč ho nedali tam jak je ten ananas? jen kvůli tomu jsem to auto nekoupil!!

Peter
12. května • 21:45

Paráda bomba

srandokan
18. března • 23:06

Tá palubovka ako by z oka vypadla Lade Granta
http://cache.zr.ru/wpfiles/uploads/2011/05/2... ...

MrWebsky
9. března • 0:38

Katalog Dacia Lodgy. Po fracusku, ale lepsze to niż nic.http://www.dacia.fr/media/e-brochures/att0007... ...

martin
10. března • 21:39

Version
Price
Acces 1.6 85 HP 5 seats
9,500 euroAmbiance 1.6 85 HP 5 seats
10,500 euroAmbiance 1.5 dCi 90 HP 5 seats
12,600 euroLaureate 1.6 85 HP 5 seats
11,500 euroLaureate 1.2 TCe 115 HP 5 seats
13,100 euroLaureate 1.5 dCi 90 HP 5 seats
13,600 euroLaureate 1.5 dCi 110 HP 5 seats
14,200 euroAmbiance 1.6 85 HP 7 seats
11,000 euroAmbiance 1.5 dCi 90 HP 7 seats
13,100 euroLaureate 1.6 85 HP 7 seats
12,000 euroLaureate 1.2 TCe 115 HP 7 seats
13,600 euroLaureate 1.5 dCi 90 HP 7 seats
14,100 euroLaureate 1.5 dCi 110 HP 7 seats
14,700 euro

krupitch
8. března • 22:08

Pride mi to ako parada, spolu s orlandom otvorili triedu 7 miestnych velkych MPV sirsej mase ludi. Uz ked som bol maly chalan, idealne auto do rodiny som si predstavoval Alhambru/ Sharan apod, len uz vtedy boli tak ako dnes drahsie ako auta strednej triedy.
Toto urcite nebude tak vyćhytane ako draha konkurencia ale niektore prvky vybavy a zlozity (a kvalitny) podvozok cielova skupina urcite ozelie za jednoduchost a cenu NOVEHO rodinneho auta.
Svojich kupcov si urcite najde.

jk
7. března • 22:41

No tak to je pěkně ošklivé.:-O

LOL
8. března • 14:38

Ošklivé? Mně to připadne na tu láci celkem ok.Vytkl bych trochu nepovedené boční linie, nevýrazný zadek a samozřejmě malá kola. Vevnitř je to prostě Renault/Dacie, s tím se prostě musí počítat - já bych to nechtěl, ale na druhou stranu za tu cenu je to dost dobré.

ray
8. března • 12:34

to je věc názoru.

homer
8. března • 20:53

to není věc názoru ale funkčního zrakového orgánu a když auto vypadá jako kapustňák
tak to je fakt hnus

baboon
7. března • 19:59

Díky za fotky + popis, jakmile sem dojdou první, půjdu se informovat. Pětimístná verse s 1600 ccm zážeh - to je přesně to, co chci. A krásu nehledám - vím, že ji dnes takřka u žádného auta nenajdu.
Ostatně: co je to vlastně krása??? Subjektivní pojem, hodnocení podle vlastních měřítek, pro ostatní třeba nepřijatelné ...
Proto podle mne není Lodgy hnusná - připouštím, někomu se líbit nemusí. Ve mně probouzí mírnou nevolnost pohledy na italské (a vůbec všechny dnešní) supersporty, aniž bych je řadil do kategorie hnusných - prostě je to opět subjektivní ...
A pach plastů? Ano, nové automobily let 60. a 70. voněly jinak - osobně jsem zažil, ale to už se nebude opakovat. Maybach Zeppelin SW 38 voněl jinak než jeho dnešní jmenovec ...
A když ten pach bude tak nesnesitelný, levou rukou dvakrát otočím kličkou - a je to.
Jak prosté, milý Watsone ... :-)

veto
8. března • 7:25

radsej ti poradim 1,2tce 85 kw, ktora ma lepsi priebeh vykonu aj v nizkych otackach, nez euro5 priskrteny 1,6 motor

baboon
8. března • 12:52

Dobře, ale z 1,2 přes 100 koní - to by ten motor musel pořád běžet v dost vysokých otáčkách? Nejedná se mi o spotřebu, spíš o trvanlivost ...
Ovšem přiznám se, že téhle moderní technice nerozumím ...

veto
8. března • 14:28

nie, to je turbo motor, ten ma praveze vykon v nizkych otackach, preto je ovela pouzitelnejsi ako atmosfera

MrWebsky
9. března • 0:46

1.2TCe 85kW to motor z systemem GDI (gasoline direct injection). Czyli prawie na pewno nie nadaje się pod instalację LPG. A u nas jak do auta nie da się wstawić gazu to jest "nepouzitelne".
Na Youtube są filmy o 1.2TCe 115k. Jest tam tyle techniki (np. GDI, DCVVT, Start-Stop, timing chain, intercooler), że auto z tym motorem będzie kosztować tyle co auto z motorem Diesla.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
baboon
9. března • 16:04

Pánové, díky vám za info !!! :-)

Billionaire
7. března • 13:06

Je opravdu tak tezke vyrobit levne aute tak, aby nebylo HNUSNE?
Nekde se setrit musi, ale i slaby plech a smradlavy plastik uvnitr snad jde vylisovat tak, aby se z vysledku lidem okolo auta nezvedal kufr....:-/

defender110
8. března • 12:37

to billionaire: tak si zajdi k veterináři ať ti na to něco předepíše. a neotravuj s tím tady.

ray
8. března • 12:33

Ajaj , zas nějaký inteligent. Raději drž kufr.

veto
8. března • 7:24

ano je to problem, napr toto LODGY ma velmi male kolesa, az to bije do oci... Preco asi? Asi koli cenovej optimalizacii. Keby nemalo auto 15ky, ale 17ky, tak by to vyznelo uplne inac.
Optimalizacie vidno aj inde, napr recyklovane diely v interieri (vyduchy, ovladaci panel klimy).
Jednoducho sa na to auto netreba pozerat ako na vykvet techniky(snad to od dacie nikto ani neocakava), ale ako vylozene ucelove auto. Do firmy by som radovym zamestnancom nic ine ako dacie nekupoval, ked vidim, ako sa niektori k tym autam spravaju.

luke
7. března • 10:52

Proč by to mělo být za 10K eček nekvalitní a nespolehlivé? Kdo určuje cenu spolehlivosti a kvality? :-P

nenno
7. března • 22:05

:-P Právě že renault ... ten o tom rozhoduje ... a navic tyhle auta splnuji zakladni požadavky zakazníku nic vic ... kvalita ? no to opravdu nevim .. stačí se podívat na pany v obleku viz. 2 fotka a hned vam bude jasny že pani rozumu moc nepobrali...

gekko
7. března • 12:50

Nemam nic proti Dacii, ale jejich antikorozní úprava karoserie je opravdu chabá. Až se naučí dělat pozink karoserie, tak si ji klidně koupím. Ono vidět jak reziví vcelku nový Duster není moc dobrý pocit, když si představím , že bych dal za to auto 200-300tis.
Líbí se mi už jejich starý Logan MCV , nebo pick-up, pro dělníky auta jako stvořené. Nejsou to výkřiky hi-tech a krásy ale levní a docela obstojní dělníci. No a jako rodinné auto klidně toho Dustra. Ale jak jsem psal výše, jedině až zdokonalí tu antikorozní ochranu.

jaroslav L.
8. září • 18:49

Mam Dacii Logan osmi rok a žadna koroze. A jede bez chyb, narozdíl od známiho kteri ma seata, stejně starího.

veto
8. března • 7:20

mozes mi pls napisat na akom zaklade cerpas svoje info? Lebo ja som este hrdzavy duster nevidel, sam som mal sandero, ani stipka hrdze a to dol dokonca podvozok menej hrdzavy ako na dalsom ford fusion rovnakeho veku a km. Problem s hrdzou mali akurat stare logany 2004 a 2005. Na sandere som mal 2 roky odretu hranu kapoty az na plech od stieracov a po hrdzi ani stopy. Takze naozaj nechapem, odkial beries taketo skreslene info.
schvalne som dal do googlu dacia hrdza, dacia corrosion a obrazky a nenaslo mi ziadne konkretne obrazky. Keby tu bol naozaj tento problem, tak by mi naslo kvantum obrazkov.
Nikto necaka, ze dacia vyrdzi 20 rokov bez hrdze, ale 10 rokov v pohode ved kedysi som mal daewoo nubira(biela, tj nie kvalitnejsia metaliza), ktore tiez nebolo pozinkovane a hrdza na karoserii sa objavila az po 11tich rokoch a aj to iba na castiach, kde bola farba odluponuta od kamienkov a dalej sa nerozsirovala.

CyberVic
7. března • 12:37

No tak, nekde asi usetrit museli, ale tim, ze to cely bude jednodussi, by to mohlo logicky bejt spolehlivejsi, nez naslapana konkurence. Domu bych to nechtel, ale za 10k EUR to muze bejt dobra hodnota za ty penize. Pro nekoho, kdo s tim dozije, protoze se prodejni cena ojetiny bude uz, jak je u Dacie, limitne blizit cene dalnicni znamky...

Doporučujeme

Články odjinud