Dacia Lodgy: sedm míst pod 250 000 Kč (+ 49x foto)

luke  |  07. 03. 2012 10:52

Proč by to mělo být za 10K eček nekvalitní a nespolehlivé? Kdo určuje cenu spolehlivosti a kvality?

Odpovědět  |   | 
CyberVic  |  07. 03. 2012 12:37

No tak, nekde asi usetrit museli, ale tim, ze to cely bude jednodussi, by to mohlo logicky bejt spolehlivejsi, nez naslapana konkurence. Domu bych to nechtel, ale za 10k EUR to muze bejt dobra hodnota za ty penize. Pro nekoho, kdo s tim dozije, protoze se prodejni cena ojetiny bude uz, jak je u Dacie, limitne blizit cene dalnicni znamky...

Odpovědět  |   | 
gekko  |  07. 03. 2012 12:50

Nemam nic proti Dacii, ale jejich antikorozní úprava karoserie je opravdu chabá. Až se naučí dělat pozink karoserie, tak si ji klidně koupím. Ono vidět jak reziví vcelku nový Duster není moc dobrý pocit, když si představím , že bych dal za to auto 200-300tis.
Líbí se mi už jejich starý Logan MCV , nebo pick-up, pro dělníky auta jako stvořené. Nejsou to výkřiky hi-tech a krásy ale levní a docela obstojní dělníci. No a jako rodinné auto klidně toho Dustra. Ale jak jsem psal výše, jedině až zdokonalí tu antikorozní ochranu.

Odpovědět  |   | 
veto  |  08. 03. 2012 07:20

mozes mi pls napisat na akom zaklade cerpas svoje info? Lebo ja som este hrdzavy duster nevidel, sam som mal sandero, ani stipka hrdze a to dol dokonca podvozok menej hrdzavy ako na dalsom ford fusion rovnakeho veku a km. Problem s hrdzou mali akurat stare logany 2004 a 2005. Na sandere som mal 2 roky odretu hranu kapoty az na plech od stieracov a po hrdzi ani stopy. Takze naozaj nechapem, odkial beries taketo skreslene info.
schvalne som dal do googlu dacia hrdza, dacia corrosion a obrazky a nenaslo mi ziadne konkretne obrazky. Keby tu bol naozaj tento problem, tak by mi naslo kvantum obrazkov.
Nikto necaka, ze dacia vyrdzi 20 rokov bez hrdze, ale 10 rokov v pohode ved kedysi som mal daewoo nubira(biela, tj nie kvalitnejsia metaliza), ktore tiez nebolo pozinkovane a hrdza na karoserii sa objavila az po 11tich rokoch a aj to iba na castiach, kde bola farba odluponuta od kamienkov a dalej sa nerozsirovala.

Odpovědět  |   | 
jaroslav L.  |  08. 09. 2016 18:49

Mam Dacii Logan osmi rok a žadna koroze. A jede bez chyb, narozdíl od známiho kteri ma seata, stejně starího.

Odpovědět  |   | 
nenno  |  07. 03. 2012 22:05

Právě že renault ... ten o tom rozhoduje ... a navic tyhle auta splnuji zakladni požadavky zakazníku nic vic ... kvalita ? no to opravdu nevim .. stačí se podívat na pany v obleku viz. 2 fotka a hned vam bude jasny že pani rozumu moc nepobrali...

Odpovědět  |   | 
Billionaire  |  07. 03. 2012 13:06

Je opravdu tak tezke vyrobit levne aute tak, aby nebylo HNUSNE?
Nekde se setrit musi, ale i slaby plech a smradlavy plastik uvnitr snad jde vylisovat tak, aby se z vysledku lidem okolo auta nezvedal kufr....

Odpovědět  |   | 
veto  |  08. 03. 2012 07:24

ano je to problem, napr toto LODGY ma velmi male kolesa, az to bije do oci... Preco asi? Asi koli cenovej optimalizacii. Keby nemalo auto 15ky, ale 17ky, tak by to vyznelo uplne inac.
Optimalizacie vidno aj inde, napr recyklovane diely v interieri (vyduchy, ovladaci panel klimy).
Jednoducho sa na to auto netreba pozerat ako na vykvet techniky(snad to od dacie nikto ani neocakava), ale ako vylozene ucelove auto. Do firmy by som radovym zamestnancom nic ine ako dacie nekupoval, ked vidim, ako sa niektori k tym autam spravaju.

Odpovědět  |   | 
ray  |  08. 03. 2012 12:33

Ajaj , zas nějaký inteligent. Raději drž kufr.

Odpovědět  |   | 
defender110  |  08. 03. 2012 12:37

to billionaire: tak si zajdi k veterináři ať ti na to něco předepíše. a neotravuj s tím tady.

Odpovědět  |   | 
baboon  |  07. 03. 2012 19:59

Díky za fotky + popis, jakmile sem dojdou první, půjdu se informovat. Pětimístná verse s 1600 ccm zážeh - to je přesně to, co chci. A krásu nehledám - vím, že ji dnes takřka u žádného auta nenajdu.
Ostatně: co je to vlastně krása??? Subjektivní pojem, hodnocení podle vlastních měřítek, pro ostatní třeba nepřijatelné ...
Proto podle mne není Lodgy hnusná - připouštím, někomu se líbit nemusí. Ve mně probouzí mírnou nevolnost pohledy na italské (a vůbec všechny dnešní) supersporty, aniž bych je řadil do kategorie hnusných - prostě je to opět subjektivní ...
A pach plastů? Ano, nové automobily let 60. a 70. voněly jinak - osobně jsem zažil, ale to už se nebude opakovat. Maybach Zeppelin SW 38 voněl jinak než jeho dnešní jmenovec ...
A když ten pach bude tak nesnesitelný, levou rukou dvakrát otočím kličkou - a je to.
Jak prosté, milý Watsone ...

Odpovědět  |   | 
veto  |  08. 03. 2012 07:25

radsej ti poradim 1,2tce 85 kw, ktora ma lepsi priebeh vykonu aj v nizkych otackach, nez euro5 priskrteny 1,6 motor

Odpovědět  |   | 
baboon  |  08. 03. 2012 12:52

Dobře, ale z 1,2 přes 100 koní - to by ten motor musel pořád běžet v dost vysokých otáčkách? Nejedná se mi o spotřebu, spíš o trvanlivost ...
Ovšem přiznám se, že téhle moderní technice nerozumím ...

Odpovědět  |   | 
veto  |  08. 03. 2012 14:28

nie, to je turbo motor, ten ma praveze vykon v nizkych otackach, preto je ovela pouzitelnejsi ako atmosfera

Odpovědět  |   | 
MrWebsky  |  09. 03. 2012 00:46

1.2TCe 85kW to motor z systemem GDI (gasoline direct injection). Czyli prawie na pewno nie nadaje się pod instalację LPG. A u nas jak do auta nie da się wstawić gazu to jest "nepouzitelne".
Na Youtube są filmy o 1.2TCe 115k. Jest tam tyle techniki (np. GDI, DCVVT, Start-Stop, timing chain, intercooler), że auto z tym motorem będzie kosztować tyle co auto z motorem Diesla.

Odpovědět  |   | 
baboon  |  09. 03. 2012 16:04

Pánové, díky vám za info !!!

Odpovědět  |   | 
jk  |  07. 03. 2012 22:41

No tak to je pěkně ošklivé.

Odpovědět  |   | 
ray  |  08. 03. 2012 12:34

to je věc názoru.

Odpovědět  |   | 
homer  |  08. 03. 2012 20:53

to není věc názoru ale funkčního zrakového orgánu a když auto vypadá jako kapustňák
tak to je fakt hnus

Odpovědět  |   | 
LOL  |  08. 03. 2012 14:38

Ošklivé? Mně to připadne na tu láci celkem ok.

Vytkl bych trochu nepovedené boční linie, nevýrazný zadek a samozřejmě malá kola. Vevnitř je to prostě Renault/Dacie, s tím se prostě musí počítat - já bych to nechtěl, ale na druhou stranu za tu cenu je to dost dobré.

Odpovědět  |   | 
krupitch  |  08. 03. 2012 22:08

Pride mi to ako parada, spolu s orlandom otvorili triedu 7 miestnych velkych MPV sirsej mase ludi. Uz ked som bol maly chalan, idealne auto do rodiny som si predstavoval Alhambru/ Sharan apod, len uz vtedy boli tak ako dnes drahsie ako auta strednej triedy.
Toto urcite nebude tak vyćhytane ako draha konkurencia ale niektore prvky vybavy a zlozity (a kvalitny) podvozok cielova skupina urcite ozelie za jednoduchost a cenu NOVEHO rodinneho auta.
Svojich kupcov si urcite najde.

Odpovědět  |   | 
MrWebsky  |  09. 03. 2012 00:38

Katalog Dacia Lodgy. Po fracusku, ale lepsze to niż nic.

http://www.dacia.fr/media/e-brochures/att0007... ...

Odpovědět  |   | 
martin  |  10. 03. 2012 21:39

Version
Price
Acces 1.6 85 HP 5 seats
9,500 euro

Ambiance 1.6 85 HP 5 seats
10,500 euro

Ambiance 1.5 dCi 90 HP 5 seats
12,600 euro

Laureate 1.6 85 HP 5 seats
11,500 euro

Laureate 1.2 TCe 115 HP 5 seats
13,100 euro

Laureate 1.5 dCi 90 HP 5 seats
13,600 euro

Laureate 1.5 dCi 110 HP 5 seats
14,200 euro

Ambiance 1.6 85 HP 7 seats
11,000 euro

Ambiance 1.5 dCi 90 HP 7 seats
13,100 euro

Laureate 1.6 85 HP 7 seats
12,000 euro

Laureate 1.2 TCe 115 HP 7 seats
13,600 euro

Laureate 1.5 dCi 90 HP 7 seats
14,100 euro

Laureate 1.5 dCi 110 HP 7 seats
14,700 euro

Odpovědět  |   | 
srandokan  |  18. 03. 2012 23:06

Tá palubovka ako by z oka vypadla Lade Granta
http://cache.zr.ru/wpfiles/uploads/2011/05/2... ...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  12. 05. 2012 21:45

Paráda bomba

Odpovědět  |   | 
mayer  |  21. 05. 2012 08:54

Všechno pěkný,ale kdo se bude dívat na tak nízko uložený displej navigace,docela špatně umístněm ,proč ho nedali tam jak je ten ananas? jen kvůli tomu jsem to auto nekoupil!!

Odpovědět  |   | 
mayre  |  21. 05. 2012 08:59

JAK JE TO STOU CENOU,? TA UDÁVANÁ CENA JE ZA PICUP BEZ SEDADEL A A BEZ JAKÉ KOLIV VÝBAVY,A JEŠTĚ BEZ DPH,POKUD BUDETE CHTÍT 5 SEDADLOVOU VERZI SE ZÁKLADNÍM MOTOREM A NĚJAKOU ZÁKLADNÍ VÝBAVOU TAK JSTE NA 320 TIS????????????, DNES JSEM BYL V RENAULT SE PTÁT!!!!!!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků
Minitest Toyota Corolla GR Sport TS: Konečně už sportovně jenom vypadá

Toyota Corolla GR Sport TS

Když jsme se s označením GR Sport viděli naposledy, nebylo to zrovna příjemné setkání. Toyota nám ale teď dokázala, že to s ním myslí vážně.

26.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gea…

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

4.  6.  2020 | | 3 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvě…

Hyundai posunul jízdní vlastnosti svého hot-hatche o dvě úrovně výš. Výsledkem je i30 N Project C, přičemž kousek, který jsme vyzkoušeli v rámci redakčního testu, je v Česku poslední volný!

5.  6.  2020 | | 80 N/A