Dacia Lodgy: nové MPV zatím představeno pro Trophee Andros

Dacia Lodgy: nové MPV zatím představeno pro Trophee Andros

Dacia má ve zvyku představovat své nové modely nejprve v závodech na ledu Trophee Andros. Bylo tomu tak v před odhalením SUV Duster a je tomu tak opět letos. Na ženevském autosalonu je očekávána premiéra rumunsko-francouzského MPV, které ponese podobné tvary, jako Dacia Lodgy určená pro ledové závody. Zatím se jmenuje Lodgy, i když není úplně jisté, zda ji tohle jméno zůstane.

Test Dacia Duster 1,5 dCi 4x4: Drákula útočí

Test Dacia Duster 1,5 dCi 4x4: Drákula útočí

Za volantem závodního speciálu vybaveného pohonem všech kol a vidlicovým šestiválcem o výkonu 355 koní a s točivým momentem 360 Nm se opět představí Alain Prost. Sériová verze samozřejmě nic podobného nenabídne. Dá se předpokládat, že nové MPV dostane stejné motory z aktuální produkce, tedy naftovou jedna-pětku a benzinovou jedna-šestku. 

Podle neoficiálních informací má Lodgy na délku 4001 mm a široký je 1900 mm. Svými rozměry tak zapadne pod Scenic. V podobných relacích by se měla pohybovat také pořizovací cena. Na další podrobnosti si musíme ještě chvíli počkat. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky