Dacia láká na akční ceny Sandera. Za menší peníz teď dostanete o něco lepší výbavu

26 komentářů

Jenda
14. listopadu • 19:06

Pochopitelně je sleva jelikož mají ješte kusy skladem a za měsíc přijde nová verze. Pak to neprodaji.

Karel
14. listopadu • 9:44

Auto super akorát by to chtělo už odměnu nový model a pořádný motor

Moje jméno
14. listopadu • 11:23

Pořádný motor má Renault. Tohle je dacia a 100 kobyl na tak malý vůz je úplně v poho. A s tím LPG je to za čtvrt Mega v dnešní době solidní kup.

Petrzel
15. listopadu • 12:57

Navíc - těch 100 koní s přehledem poladíte na 130 a s krouťákem 210 Nm už na okreskách máte jen málo konkurence z oblasti sériovek napříč automobilním spektrem. Uvažoval jsem o Meganu RS, ale je těžší, mnohem tvrdší a celkově při řízení nepůsobí tak lehoučkým dojmem a hravostí, jako lehce upravené Sandero (motor, kotouče, keramické desky ap.). Rozdíl 3,5s při zrychlení není zase něco moc extra a rychlost přes 200km/h i když se vykašlete na předpisy, stejně moc nevyužijete.

Hektor
13. listopadu • 17:37

Ať si každý koupí co chce nové je nove,podle mne.Kolega má Logan 400 t a 2hy 350t km a v pohodě.ja mám Logan sedan a zatím spokojenost 5,4 spotřeba průměr jezdím jen po městě 7tam 7 zpět.zvladlo to i Polské Tatry plně naložené 3osoby....mne osobně se nelíbí škodovky jsou nudné...když jedu Německo a Holandsko převažují sandera tak ti lidi jsou asi hloupí že to kupují když se to tak kazí....

Paja
14. listopadu • 4:28

Co je to "2hy"?

Hektor
14. listopadu • 6:26

Druhý

Markus
13. listopadu • 16:20

Já mám hned 2 Sandera. Jedno 2013, druhé 2014. Koupil jsem je letos na jaře.
Na obou jsme najeli už přes 5000 km co jsou doma. Zatím jsem investoval jen do rozvodů při 60 000 km. Jinak nic. Na STK bez přípravy a bez problémů. Jsem maximálně spokojený a na podobné kecy z Německa nic nedám. Až budu mít plat jako v Německu, tak si koupím něco lepšího. Ale vlastně proč ....
Dačka mě doveze stejně tam, jako jiné auto , tak proč né .....
Měl jsem Škodovky, Fiaty, Ladu.
Jezdil jsem u Kije, Hyundai, Oplu, Toyotě, Mercedesu, tak si myslím, že vím o čem píšu ....

Michal
14. listopadu • 8:19

Kdyz jedu u kauflandu po parkovisti, tak take jezdim “u Kije, Hyundai, Oplu, Toyotě, Mercedesu” a nema to zadnou vypovidaci hodnotu :-)

Marex
13. listopadu • 15:14

Tak podle těch cen v tabulce to spíše vypadá na slevu bez slevy a nebo ceny tak rapidně i u Dacie povyrostly. Jinak si neumím vysvětlit, že motorizace TCe (66kW) s LPG před cca. rokem vyšla ještě navíc téměř s kompletní doplňkovou výbavou na nějakých 278 000 kč a tady sice silnější verze TCe 74 kW/100 k S&S LPG, ale bez příplatkové výbavy stojí skoro stejně 273 400 kč.

meno
13. listopadu • 16:50

žeby preto, že to nie je silnejšia verzia ale kompletne nový motor ktorý má objem 1.0 l a starý mal 0,9 l ?

Milan
13. listopadu • 12:26

:-/ Německá zkušebna TUV Report zveřejnila výsledky nejhorších aut na STK. Dacia Sandero jako ojetina vévodí ve všech věkových kategoriích od 2 let výše jako totální šunt. Za ním je hned u nás "opěvovaný" Duster. Rumun zůstane Rumunem, i kdyby ho dělali u Mercedesu.

petr r. (petrumr)
13. listopadu • 18:26

no a? Přijede na stk a když něco nejde, tak si to opraví, to nejsou auta kravatáků co zajíždí do servisu si i dolít kapalinu do ostřikovače.

Ja
13. listopadu • 17:24

To je lež pane Milan vyjedete si originál reporty tuv....Sandero je zatím nejspolehlivější vůz od Dácie...fabia například je o 2 stupně níže...!!!!ale tuv poukazuje na blbosti jako sjeté gumy,žárovka že nesvitila pás se pomaleji navíjel apod......motor je ok!!!!

Petr
13. listopadu • 13:01

Nevěřte všemu co píší Němci, u nás na taxislužbě jezdili 4 logany po 6 letech se prodávali měli nájezd okolo 400 tis. Auta si dvě koupili zaměstnánci jezdí s nimi do teď, jediná Dacia zvládá hrubé zacházení s nenišími náklady na servis

Egoist
13. listopadu • 12:42

TUV ? To jsou ti, co kdysi provedli losí test s Dacii Loganem, který se jim měl za jejich chrochtání převrátit ? A po čase (kdo to už sledoval) se omlouvali, že test provedli za velmi nestandartních podmínek ? Odpuštěný vzduch v pneu , ostré úhly při průjezdu , vyšší rychlost atd.

jiluk
17. listopadu • 19:03

Egoist se plete, k tomuto došlo u losího testu malého Mercedesu, myslím že to
byla třída A.

xdc
13. listopadu • 13:17

Pozeral som losie testy Španielov - tých ktorí dali dobre zabrať aj Scale - a Sandero bolo suverénne najhoršie, skoro sa prevrátilo. Ale čo sa týka komfortu za jazdy mäkké pruženie je asi lepšie a kvalita je tiež OK.

Petrzel
15. listopadu • 12:52

XDC - Nestačí v hospodě "pozerať". Sedni a vyzkoušej. S upraveným Sanderem to na okreskách nandávám většině ostatních značek. Samozřejmě s lehoučkým tříhrnkem poladěným na 120k a 200Nm. Raději se budu po okreskách prohánět s lehounkým Atomem, či Lotusem, než s debilní jakoukoliv Škodou se znáčkem RS.

k22
13. listopadu • 12:37

To je tím, že Dacie se kupují jako spotřební boží a servisem a nějakou "přípravou " na STk se nikdo moc nazebývá..zatímco naopř. prémiové vozy dělají STk přes značkový servis...

xdc
13. listopadu • 13:20

Môžem potvrdiť, kamarát si ho kúpil pre jeho jednoduchosť s tým že keď ho zničí dá ho rovno do šrotu, a dáva mu dobre zabrať !

Andrej
13. listopadu • 10:16

Ak by ponukli aj novy štvorvalec 1.3 ktory renault vyvinul v spolupraci s mercedesom,potom o takejto akcii by sa dalo uvazovat.

Jan
13. listopadu • 12:58

Mám ho v Meganovi a ten motor je perfektní,ticho,výkon,spolehlivost(ve Fr jezdí asi 4 roky a po 200 tis vez vad),mohu doporučit! Spotřeba dlouhodobě 5,8l

Jan
13. listopadu • 12:59

Ten 1,3TCe ;-)

Znalec
14. listopadu • 15:45

skusal som v Megane a na dialnici, kde jazdim na 1,2 TSI za 6,5 litrov som mal priemer skoro 8...
nic take super som na tom nevidel.

xdc
13. listopadu • 11:17

Ten Sandero nedostane, tak rozhodol Renault. Skôr sa čudujem prečo nový motor 1.0 Tce je len vo verzii LPG a čistý benzín je starý s výkonom 66kW.

Doporučujeme

Články odjinud