Dacia Jogger 2024 Zdroj: Dacia

Dacia Jogger 2024 | Zdroj: Dacia

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 | Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 | Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 | Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 | Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 | Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 | Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 | Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 | Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 | Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 | Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 | Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 | Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 | Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 | Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 | Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 | Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 | Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 | Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 | Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 | Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 | Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 | Foto: David Rajdl

TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl
TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl
TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl
TEST Dacia Jogger Eco-G 100 Foto: David Rajdl
23
Fotogalerie

Dacia Jogger Hybrid má konečně české ceny. V nabídce je nejdražší, ale za palivo ušetříte

Modelový rok 2024 dorazil u rodinného MPV s novou povinnou výbavou a úsporným pohonem. Ve městě prý jezdí téměř výhradně na elektřinu.

Zatímco se ostatní značky neustále předhánějí v co nejranějším nasazení všemožných bezpečnostních asistentů, Dacia si se svou modelovou řadou počkala až na povinnost nasadit jisté technologie v rámci předpisu GSR2.

K prvkům, které jsou od července roku 2024 nezbytné, patří černá skříňka, příprava na alkotester, inteligentní asistent rychlosti, asistent pro jízdu v pruhu, upozornění na únavu řidiče, dešťový a světelný senzor, pokročilé brzdění před chodci a cyklisty, signalizace nouzového zastavení a zadní parkovací senzory. Všechny dostává model Jogger v rámci vylepšení pro letošní modelový rok, společně s hybridním pohonem a jeho českou cenou.

Připomeňme si, že Jogger Hybrid 140 využívá atmosférickou šestnáctistovku s nepřímým vstřikem, podporovanou jednak elektromotorem a také startér generátorem. Systémově nabídne výkon 104 kW a točivý moment 148 Nm ze spalovací jednotky plus 205 Nm z elektromotorů. Energie je ukládána do baterie v prostoru pro rezervu o kapacitě 1,2 kWh, Dacia slibuje v městském provozu až 80 procent času jízdy čistě na elektřinu. Majitelé mohou také využívat funkci E-Save, díky níž nastaví cílovou hodnotu úrovně nabití baterie na zhruba 70 procent a energii z ní poté mohou využít k úspoře paliva například v náročném stoupání. Spotřeba verze Jogger Hybrid je 4,7 až 4,8 l/100 km dle WLTP, s plnou nádrží má pak být možné zvládnout až 900 kilometrů.

Hybridní pohon je dostupný u dvou vyšších výbav ze tří. Pětimístný Jogger Hybrid v provedení Expression stojí 569.000 Kč, lépe vybavená verze Extreme stojí 594.500 Kč. Příplatek třetí řadu sedadel činí 30.000 Kč. V nabídce nadále zůstávají tříválce Eco-G 100 na LPG/benzin a TCe 110 – ty vyjma základního provedení Essential lehce zlevnily, ale základní model má nyní standardně manuální klimatizaci.

Ceník Dacia Jogger 2024
Výbava Motor 5 Míst (Kč) 7 Míst (Kč)
Essential ECO-G 100 425.500 455.500
Expression ECO-G 100 445.000 475.000
  TCe 110 455.000 485.000
  HYBRID 140 569.000 599.000
Extreme ECO-G 100 470.500 500.500
  TCe 110 480.500 510.500
  HYBRID 140 594.500 624.500

Dacia

Dacia je rumunská automobilka, která od roku patří do skupiny Renault. Byla založena v roce 1966 a už v té době s Renaultem spolupracovala.

V portfoliu Dacie jsou zejména vozy nižší cenové kategorie, například i terénní Dacia Duster, která v roce 2017 dostala již druhou generace.

Dacia LoganDacia Sandero • Dacia Duster • Dacia Lodgy • Dacia Dokker

Doporučujeme

Články odjinud