Dacia jede! Po Dusteru dostanou silnější motor i ostatní modely

45 komentářů

miro
1. února • 9:26

Nevím na co si kdo stěžuje.Mám Dácii necelých 5 let, skoro 60 tisíc km,provoz převážně ve městě na studený motor a zatím žádný problém, vše původní, žádná koroze.Že by nějaký zvláště povedený kus?Ale podobné zkušenosti má spousta dalších majitelů. A ti co píšou o špatné kvalitě, měli někdy Dácii?

Bureš.
3. února • 6:48

Já ji měl asi 5 let. 1310TX ;-)

Álois
3. února • 12:11

Tys měl nedávno ještě dudlík ale víš všechno. Běž si hrát hry a nemontuj se dospělým do diskuze.:-P

Bureš.
4. února • 23:15

Když já měl auto, ty jsi ještě nebyl ani ve fotrově koulích B-]

Álois
5. února • 16:05

Lojzíku Bureši, to máš auto na setrvačník nebo na baterie?:-D

OnlyTruth
1. února • 8:26

1,3motor v renaulte (dacii) , napr v nissan micra n-sport alebo v mercedes A CLA GLA B

Martin
1. února • 8:21

N s těma motorama nevim, ale 1.5dci mě přijde asi nejlepší volba, mám teď novýho dustera 4x4( i když jsem ho skálopevně nechtěl). Ale je to služební takže cena rozhodovala, jinak mame v praci ješte starý model 4x4 1,5 dci. Za 150000 tis km se měnily pouze rozvody , stab. tyčky a 1 tlumič s pružinou jinak nic!!! Je to velmi spolehlivé auto ale interiér je slabý. Ale nový model který jsem dostal je o mnoho lépe zpracovaný a odhlučněný, handsfee funguje výborně narozdíl od staré verze. Chybí vnitřní prostor a přihrádky ze na které jsem zvyklý z partnera. Ale celkové dojmy z vozu jsou velmi pozitivní, až na horší výhled z auta ten prostor, ten zkrátka chybí ale za ty peníze nic lepšího nekoupíte. A podvozek je také velmi příjemný a celkem měkký narozdíl od koncernových aut, což se na dnešní silnice hodí.

Driver
31. ledna • 22:59

130 kobyl za 299 a nějakou tu výbavu v novém Sanderu ? Proč ne . B-]

Jan
1. února • 10:43

Sandero ho nedostane. Jen dokker a lodgy :-(

pcwifi
31. ledna • 22:01

1.3 Tbenzin a 1.5 Tnafta, no konecne neco solidniho... Dacii teda nejak nemusim, ale skrz uspechy ji fandim at se drzi.

chovanec
1. února • 16:04

Ha, vidíte to? Nejdřív nam seberou velkoobjemové motory a teď jim jeste za 1,3 budeme padat na kolena

Rostislav Zbořil
31. ledna • 21:16

Dacia Lodgi je druhé nejspolehlivější auto mezi MPV. Podle německého Autobildu ve spolupráci s ADACem to bylo v roce 2016. Byl to osvědčený 40let starý motor. Teď tam je nový od Nissanu a snad taky vydrží.

Álois
5. února • 15:52

To je sice pravda, ale Lojza Bureš tvrdí že je to jinak a tak nevím co si mám myslet.B-]

Rostislav Zbořil
31. ledna • 21:21

Lodgy 🛀🏿

fogel
31. ledna • 19:30

1.3 OK, jen aby to u dačky stíhal podvozek.

Rostislav Zbořil
31. ledna • 21:19

Mám už druhou Lodgy a podvozek to krásně vydrží. Tempomat na 180kmh nedělá problém. Horší je to s bočním větrem. Určitě je podvozek s delším rozborem stabilnější a nekrouti se jak v Octavia I. Předek je inovované clio a zadek dodávka kngoo.

Bureš.
3. února • 6:47

Porovnáváte nové auto s autem z 90. let? :-D:-D:-D

tom
1. února • 14:37

A neni to trochu dehonestace, srovnávat to s vice jak 22 let starým vozem?
Ale je fakt, ze ten viceprvek vzadu, co mela OI fungoval hodne obstojne, to uz byl opravdu extrem v testu, kdy nestihal na focuse

Rostislav Zbořil
31. ledna • 21:20

Rozvorem a Kangoo.

Dusan
31. ledna • 17:16

Hehe, Dacia, ta jede ! Takovej kram, sotva je po zaruce, tak se to rozpadne :D

Honza
2. února • 20:40

Podvozek je festovní a plechy pozinkované, tam se snad ani nemá co rozpadnout! Z hlediska výbavy je to krám, ale jsou lidi, kteří si ji zrovna z tohoto důvodu pořídí. Třeba já - od loňska mám Dokkera.

defender110
1. února • 6:51

Dušan, kdy vám končí vycházky z ústavu pro kretény? Nepřetahujete? a k internetu jste se dostal jak? Raději držte hubu , když jste takový hlupák.

chovanec
1. února • 14:15

Jako jo, ale šlo to napsat trochu více chytřeji a slušněji, nemyslíte? Takhle jste za hlupáka taky, když se takto vyjadřujete. Nenechte se unášet pocitem anonymity internetu, v reálu by jste taky mohl dostat pěknou tečku mezi voči, za tento přístup, což doufám chápete a nevyjadřujete se takto

Jakub
1. února • 7:52

To máte těžké. Stále je u nás plno haterů bez osobní zkušenosti, kteří si rádi odplivnou. Stačí si číst diskuzi u Dácie a obzvláště Hyundai, které tyto lidi neskutečně přitahují.

Hellebrand
1. února • 2:36

Vážený pane, buď napište Vaší osobní zkušenost s konkrétním autem nebo nevykládejte nesmysly. Právě naopak, Dacie tím jak jsou jednoduché, se kazí míň jak jiné značky a to vůbec nemluvím o "naší" Škodovce.

Bureš.
3. února • 6:44

Stačí se podívat na problémy a závady sem: http://www.daciaclub.cz/forum...

tom
1. února • 14:31

Tak jen mluvte;-)

Álois
31. ledna • 19:09

Hochu, to není škodovka.;-)

Bureš.
31. ledna • 19:20

No právě, to odjezdíš a po záruce za draho prodáš ;-)

Álois
31. ledna • 19:24

To máš pravdu,proto jich jsou plné autobazary.:-O

Bureš.
3. února • 6:42

Tomu se lojzo říká matematika a statistika. Když se nových prodá nejvíc, je pak nejvíc i ojetých.Prodeje ČR 2018Model / ksŠkoda Octavia / 24.464Škoda Fabia / 20.136Škoda Rapid / 13.647Hyundai i30 / 6912Škoda Superb / 6413Škoda Karoq / 6129Škoda Kodiaq / 5806VW Golf / 5283Dacia Duster / 4885Kia Cee´d / 3990

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Álois
3. února • 12:07

To je právě tou kvalitou. Každý se toho zbaví za dva roky a kdy to ještě drží po kupě, tak to šoupne do bazaru. Jsou to prostě jen služební vozy.

Bureš.
4. února • 23:03

Firemní vůz se účetně odepisuje 5 let troubo....

Honza
31. ledna • 18:45

A co je přesně špatně na tom, že se to (třeba) po záruce rozpadne? Za ty peníze? Tak jdu a koupím si Dustera novýho...Jo, že se mi po záruce rozpadne BMW nebo Mercedes, to za ty peníze za ně pěkně nase..štve....

Takurcite
31. ledna • 19:04

Ty se nastesti stihnou vysypat vetsinou jeste v zaruce, maji to promyslene.Jsem rad, ze se ta mercedesovska 1,3 rozsiruje, nove sandero v nejake nejvyssi vybave ji bude mit zcela urcite taky a to by mohlo byt pekne svezeni.Aspon maji nynejsi Daciari moznost upgradu (i motoricky) a nemusi prechazet k jine znacce. Kdyz navic vezmeme, ze nejspis jsou ty motory technicky shodne, tak naladit ten nejslabsi na 121kW bude otazka hodiny "prace".

Honza
31. ledna • 23:16

Tak to mají vymyšlené blbě, něco v záruce opravovat na svoje (BMW, Mercedes) náklady. Kdo jim pak bude kupovat nový auta?

Mira
31. ledna • 17:39

Vyfásnul jsem služební MCV,byl rok nebo 2 starý,já s ním jezdil 4 roky,diesel,roční nájezd 10000km,couračky po městě,pořád se startovalo,na 30000km se měnily tyčky stabilizátoru,stříkal se oprýskaný lak na prahu.Jinak nic,i baterie byla stále původní a ani jednou jsem ji nenabíjel:-D.Takže za mě OK,ale já bych to nechtěl-blbě se mi v tom sedělo-nepohodlná sedačka.Jedinná výtka.

Toper
31. ledna • 18:45

Tyčky stabilizátoru ve 30 tis. km? To teda hooodně brzy.

Mira
1. února • 14:08

jo tak to mě taky zarazilo.Každý den asi tak 500m po kostkách,ale i tak by to mělo vydržet déle.

mpolan
1. února • 7:28

Po třiceti tisících ve městě? Slušný stav. Fabie odcházely po deseti.

Toper
3. února • 18:39

U Fabie a po deseti? Blbost. Nikdy jsem neslyšel, že by někomu odešly/odcházely po 10 tis. km. To by byla hodně propíraná aféra.

Jaky
31. ledna • 18:41

Cena odpovida kvalite. 1,3 150 koni to je slusne , cena snad taky tak proc ne.

Radek Novotný
31. července • 14:07

Za mě Dacia je fakt pecka. Cenově dostupná a technický velice zdatná. Ve svým Loganovi jsem si nechal navíc udělat https://www.2din.cz/reproduktory-dacia-logan2... ... a jsem fakt spokojený.

Čechystán
31. ledna • 17:23

To víš že jo Důšo... máš pravdu. A proto ten krám nikdo nekupuje a kvůli klesajícím prodejům to chce Renault celé ukončit. Takový omyl :-P

Doporučujeme

Články odjinud