Dacia Duster zná své první ceny (+ galerie nových foto)

Tip: Projděte si též oficiální české ceny Dacie Duster.

Ženevský autosalon se stal místem světové výstavní premiéry i pro Dacii Duster. Tu nám ovšem rumusnká automobilka představila již loni v prosinci, a tak jsme čekali, co v Ženevě „vytáhne” nového. A ejhle, je to ceník.

Český tedy zatím nikoli, ale německý již ano a jelikož ceny u našich západních sousedů se dají s odpovídajícím výsledkem prakticky přímo přepočítávat do českých korun, podávají velmi dobrý obraz o tom, kolik by Duster měl stát u nás.

Pokud o Dusteru uvažujete, budete cenami potěšeni, Dacia v tomto směru nezklamala. Pokud pracujete u jiné automobilky, běžte pro černou vlajku, nebo si alespoň od kolegyně půjčte kapesník, budete plakat.

Základní provedení s motorem 1,6i o výkonu 110 koní a pohonem předních kol bude v Německu k mání za 11 900 Euro, tedy cca 305 000 Kč. Pokud zatoužíte po pohonu všech kol, bude v kombinaci s jedna-šestkou ke koupit od 13 700 Euro, tedy cca 350 000 Kč.

Dieselové verze s motorem 1,5 dCi o výkonech 85 a 110 koní zatím naceněny nebyly.

Duster svou třídou i velikostí vyloženě vybízí ke srovnání s novou Škodou Yeti, která je ve srovnatelných verzích výrazně dražší - 1,2 TSI 4x2 stojí nejméně 362 800 Kč, pohon všech kol je k dispozici jen vyšším motorizacím a levněji než za 463 800 Kč jej se 110 koňmi výkonu nepořídíte. Zdá se tedy, že Duster bude aspirovat na pozici široko daleko nejlevnějšího kompaktního SUV s pohonem všech kol...

Do doby uvolnění českých cen se můžete zabavit třeba prohlížením snímků vozu, které automobilka s ženevskou premiérou občerstvila o nové kousky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dacia Duster
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků