Dacia Duster zná své první ceny (+ galerie nových foto)

Tip: Projděte si též oficiální české ceny Dacie Duster.

Ženevský autosalon se stal místem světové výstavní premiéry i pro Dacii Duster. Tu nám ovšem rumusnká automobilka představila již loni v prosinci, a tak jsme čekali, co v Ženevě „vytáhne” nového. A ejhle, je to ceník.

Český tedy zatím nikoli, ale německý již ano a jelikož ceny u našich západních sousedů se dají s odpovídajícím výsledkem prakticky přímo přepočítávat do českých korun, podávají velmi dobrý obraz o tom, kolik by Duster měl stát u nás.

Pokud o Dusteru uvažujete, budete cenami potěšeni, Dacia v tomto směru nezklamala. Pokud pracujete u jiné automobilky, běžte pro černou vlajku, nebo si alespoň od kolegyně půjčte kapesník, budete plakat.

Základní provedení s motorem 1,6i o výkonu 110 koní a pohonem předních kol bude v Německu k mání za 11 900 Euro, tedy cca 305 000 Kč. Pokud zatoužíte po pohonu všech kol, bude v kombinaci s jedna-šestkou ke koupit od 13 700 Euro, tedy cca 350 000 Kč.

Dieselové verze s motorem 1,5 dCi o výkonech 85 a 110 koní zatím naceněny nebyly.

Duster svou třídou i velikostí vyloženě vybízí ke srovnání s novou Škodou Yeti, která je ve srovnatelných verzích výrazně dražší - 1,2 TSI 4x2 stojí nejméně 362 800 Kč, pohon všech kol je k dispozici jen vyšším motorizacím a levněji než za 463 800 Kč jej se 110 koňmi výkonu nepořídíte. Zdá se tedy, že Duster bude aspirovat na pozici široko daleko nejlevnějšího kompaktního SUV s pohonem všech kol...

Do doby uvolnění českých cen se můžete zabavit třeba prohlížením snímků vozu, které automobilka s ženevskou premiérou občerstvila o nové kousky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dacia Duster
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

dnes | Lukáš Prejzek | 7 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 81 příspěvků