Dacia Duster zná své první ceny (+ galerie nových foto)

Tip: Projděte si též oficiální české ceny Dacie Duster.

Ženevský autosalon se stal místem světové výstavní premiéry i pro Dacii Duster. Tu nám ovšem rumusnká automobilka představila již loni v prosinci, a tak jsme čekali, co v Ženevě „vytáhne” nového. A ejhle, je to ceník.

Český tedy zatím nikoli, ale německý již ano a jelikož ceny u našich západních sousedů se dají s odpovídajícím výsledkem prakticky přímo přepočítávat do českých korun, podávají velmi dobrý obraz o tom, kolik by Duster měl stát u nás.

Pokud o Dusteru uvažujete, budete cenami potěšeni, Dacia v tomto směru nezklamala. Pokud pracujete u jiné automobilky, běžte pro černou vlajku, nebo si alespoň od kolegyně půjčte kapesník, budete plakat.

Základní provedení s motorem 1,6i o výkonu 110 koní a pohonem předních kol bude v Německu k mání za 11 900 Euro, tedy cca 305 000 Kč. Pokud zatoužíte po pohonu všech kol, bude v kombinaci s jedna-šestkou ke koupit od 13 700 Euro, tedy cca 350 000 Kč.

Dieselové verze s motorem 1,5 dCi o výkonech 85 a 110 koní zatím naceněny nebyly.

Duster svou třídou i velikostí vyloženě vybízí ke srovnání s novou Škodou Yeti, která je ve srovnatelných verzích výrazně dražší - 1,2 TSI 4x2 stojí nejméně 362 800 Kč, pohon všech kol je k dispozici jen vyšším motorizacím a levněji než za 463 800 Kč jej se 110 koňmi výkonu nepořídíte. Zdá se tedy, že Duster bude aspirovat na pozici široko daleko nejlevnějšího kompaktního SUV s pohonem všech kol...

Do doby uvolnění českých cen se můžete zabavit třeba prohlížením snímků vozu, které automobilka s ženevskou premiérou občerstvila o nové kousky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dacia Duster
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků