Dacia Duster zná své první ceny (+ galerie nových foto)

Tip: Projděte si též oficiální české ceny Dacie Duster.

Ženevský autosalon se stal místem světové výstavní premiéry i pro Dacii Duster. Tu nám ovšem rumusnká automobilka představila již loni v prosinci, a tak jsme čekali, co v Ženevě „vytáhne” nového. A ejhle, je to ceník.

Český tedy zatím nikoli, ale německý již ano a jelikož ceny u našich západních sousedů se dají s odpovídajícím výsledkem prakticky přímo přepočítávat do českých korun, podávají velmi dobrý obraz o tom, kolik by Duster měl stát u nás.

Pokud o Dusteru uvažujete, budete cenami potěšeni, Dacia v tomto směru nezklamala. Pokud pracujete u jiné automobilky, běžte pro černou vlajku, nebo si alespoň od kolegyně půjčte kapesník, budete plakat.

Základní provedení s motorem 1,6i o výkonu 110 koní a pohonem předních kol bude v Německu k mání za 11 900 Euro, tedy cca 305 000 Kč. Pokud zatoužíte po pohonu všech kol, bude v kombinaci s jedna-šestkou ke koupit od 13 700 Euro, tedy cca 350 000 Kč.

Dieselové verze s motorem 1,5 dCi o výkonech 85 a 110 koní zatím naceněny nebyly.

Duster svou třídou i velikostí vyloženě vybízí ke srovnání s novou Škodou Yeti, která je ve srovnatelných verzích výrazně dražší - 1,2 TSI 4x2 stojí nejméně 362 800 Kč, pohon všech kol je k dispozici jen vyšším motorizacím a levněji než za 463 800 Kč jej se 110 koňmi výkonu nepořídíte. Zdá se tedy, že Duster bude aspirovat na pozici široko daleko nejlevnějšího kompaktního SUV s pohonem všech kol...

Do doby uvolnění českých cen se můžete zabavit třeba prohlížením snímků vozu, které automobilka s ženevskou premiérou občerstvila o nové kousky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dacia Duster
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 47 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků