Dacia Duster: první první pořádný tuning od firmy Elia

Německá ladičská společnost Elia, jež se jinak angažuje prakticky ve všem, co se týká produktů aliance Renault-Nissan, představila dvojici paketů pro dostupné a kompaktní SUV Dacia Duster. První z nich nese dobrodružně znějící název Adventure Kit a zahrnuje rám před předním nárazníkem a nášlapové lišty podél prahů. Ten druhý pak zahrnuje také šestnáctipalcové slitinové ráfky (osmnáctipalcové jsou dostupné za další příplatek), denní světla složená z LED a chromovanou koncovku výfuku.

Stranou zájmu nezůstaly ani jízdní výkony. Přeprogramování řídicí jednotky vznětového čtyřválce s objemem 1,5 l vyústilo k dosažní výkonu 122 koní, tedy 89 kW.

Jistě, na poměry špičkových ladičských výtvorů to až tak pořádná úprava není, ale pro Duster je to první alespoň trochu ucelenější sada.

Tip: Přečtěte si náš test Dacie Duster právě s motorem 1,5 dCi 80 kW.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dacia Duster od Elie
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků