Jako firemni auto pouzivam dvoumistnyho Dustera dobre 10let. Ted od podzima mam novy kus - opet jako pracovni dvoumistne auto. Prekvapuje me, ze to ma byt novinka - kde ty auta nasi dopravaci berou, kdyz je to novinka?
Auto pro delniky asi dobry. V civilni verzi pro lidi co jezdi ve meste 36 a brzdi na prazdnym kruhaku.
V patek za mnou jedna jela asi 15 km a neloudal se, jen do kopce mu to moc nejelo :)
A pro jizdu doleva z vedlejsi na hlavni potrebuji z obou smeru volno do pul jizni spojky…
Těhle pilotů už svět viděl... Pak mu přilít motorkář dvoustovkou a pána co umí rychle odbočovat seškrabovali z tapecirunku dveří spolujezdce.
Jj, ses poznal, co?
Přesně, a nejspíš díky svým "přeopatrnosti" můžu dal oblažovat svět svými moudry.
Jo "Dachna" nezná bratra :), jen jsem zvědav jestli si autor troufne být stejně vtipný i na účet Škody a informuje nás o nové výbavě oblíbené "šůty".
dacia je auto pro obyčejný lidi, co chodí pravidelně na oběd a doma mají navařeno, tak se pravidelně vrací, zato škodováci, ti jsou pořád na cestách a tak musejí mět prachy aby si to svoje sebepoškozování obhájili.
Péťo, ty jsi troll nebo trotl?
Voba.
'Skoda že už Chocholoušek nežije, z tvé návštěvy by měl obrovskou radost.
Dvoumístný Duster Commercional Van jsem nikdy neviděl, na našem trhu v nabídce nebyl a předpokládám, že ani nebude. Zrovna Duster se na verzi Van vůbec nehodí, protože má malou nosnost a malý vstupní otvor zavazadelníku. Zato Dokker je vidět na každém rohu. Bude zajímavé sledovat, čím ho firmy a živnostníci nahradí, když Dacia ukončila jeho výrobu.
To ale může být jenom tvůj názor. Co takhle coby terénní montážní vozidlo. Auto pro bagristy a podobnou havěť, která má pracovní stroje někde na stavbě a jezdí s tím denně domů a vozí si tam nářadí apod. Auto pro stavbyvedoucí v terénu, zeměměřiče atd. Je spousta profesí, které to využijí.
Teoreticky ano. Jenže podobně jim může posloužit "normální" pětimístný Duster, který v případě potřeby umožní i přepravu lidí na stavbě a soukromé využití o víkendu. A navíc bude mít mnohem lepší zůstatkovou hodnotu. Ony vždy existovaly dvoumístné Vany udělané z běžných aut, třeba Ford Fiesta Van, ale u nás to nikdy nemělo úspěch.
5timistny Duster nikdy takto neposlouzi. A VAN z obyc auta? To projede prd. Ne kazdej se pohybuje v ramci zamestnani po asfaltce a nebo polni ceste. Tohle auto je pro ty, co nekam dojedou, tam to ohnou do lesa, nebo na louku, i kdyz je po desti, je tam snih atd. Berte to jako takovy maly terenni pick-up.
5místný, když už.
Van byla podmínka odečtu DPH u osobaku, pak stačila psí mřížka a dneska odečteš DPH i z McLarenu F1.
Dokkera nahrazuje expres van, který se vrátil přímo pod Renault ale z dokkera vychází a cenově je to poznat. Uvidíme jestli česká distribuce dustera v této verzi nabídne a jestli to nějakým firmám bude dávat smysl. Něco si představit do dovedu (větší nesmysl mi pride van z nového Defenderu), ale chápu že tohle není prima náhrada dokkeru a že to má jiné určení.
Renault to zřejmě takto zamýšlí, že zákazníci Dokkeru přejdou k Express Van. Uvidíme, jaká bude realita.Defender Van je vyložený nesmysl.
Původně tvrdili,že doker jde pod Renault kvůli servisu, aby firmy s více užitkáči spadaly pod jeden servis.. podle mě je hlavní důvod ten, že na dodávky jsou lepší emisní normy a Dacie je splňuje sama, protože má hodně základních verzí a LPG. Takhle si Renault prodává auta, která mu vylepší průměr - aspoň vůči Masteru, protože ten jednu dobu kvůli emisím neprodával s 2.0 dci.. nevím jak teď.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.