Duster přišel o dva zážehové motory. Mohou za to emise a slabý odbyt?

38 komentářů

Pavel
29. dubna • 9:30

Slabý odbyt? Objednával jsem v lednu, řekli že nestíhají vyrábět 1,2 a že budu čekat do listopadu. Díky tomu že motory vyřadili od března z nabídky, mám auto v květnu.

Aladin
12. dubna • 10:45

1,3 se 120 kW? To bude držák...

Aštar Šeran
12. dubna • 17:53

Na dnešní poměry asi normál. Fordí 1.0 EcoBoost umí až 103kW a třeba 1.4TSi ve Fabii RS 2.generace měl 132kW už před 7 lety.

Surcuf
12. dubna • 20:29

Jo a nájezd 70tkm.......pak smrt.

Karel
16. dubna • 12:13

A koho to (mimo socek, co nemají na nové) zajimá ?Prvního majitele, který se toho po 50t zbaví a pošle to nějakému tragédovi ?

Ondra
20. května • 8:17

Tak jsi inteligent 😁. Já třeba najedu ročně 40 000km, takže mě zajímají náklady na kilometr a jak dlouho auto vydrží. Jenom idiot platí více než musí. Samozřejmě manažer co měsíčně vydělá přes 100t a má služebak to řešit nepotřebuje. Ale i když ty prachy mam, vždy se dají vrazit do něčeho lepšího než do auta (teď myslím obyce)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ondra
20. května • 8:18

Mám na mysli obyčejné auta, ne sběratelské kusy, nebo káry se kterýma je fakt sranda (a to není Octavia rs nebo rapid 😁)

Surcuf
18. dubna • 11:21

U mne najede auto za 4 roky do odepsání cca 130tkm, takže by mne to určitě zajímalo, toho, kdo si to koupí soukromě a chce to mít třeba 10 let to zajímat bude také, po 50tkm prodává auto jen blb nebo ty, protože to je vlastně právě zajeté................ a zratilo nejvíc z ceny ty socko.

Tomáš
12. dubna • 7:26

LPG se hodně předělává až u dealera, z důvodu nestíhání výroby originál LPG.
KAŽDÝ PÁTÝ NOVÝ DUSTER opouští salon jak LPG.
Ve finále je to totiž jedno. Jestli je to originál, nebo to předělají přímo v Renaultu, dávají i pojištění, takže je 100% záruka na všechno.
Sám mám LPG a je to nejlepší volba.
Jezdit pod korunu na kilometr je prostě úžasný :)))

Anti-automat
11. dubna • 18:21

Do Dustera patri motor s velkym hrncom.

světelná tyč
11. dubna • 8:31

Motor od žabožroutů v Mercedesu? Skopčáci už vážně nevědí, jak na své slavné značky naplivat víc.

Honza
10. dubna • 23:27

Pro běžného smrtelníka nebo ježdění pro dítě do/ze školky považuji nejlepší motor 1.6 SCi. Rozvod řetězem, žádný turbo, musí vydržet půl milionu. Škoda, že Škoda podobnej motor splňující euro 6 nemá nebo nechce nabízet. Fór je rovněž Lada Xray nebo jak se jmenuje. SUV se skvělou výbavou (vyhřívaný zadní sedadla, loketní opěrky vzadu), která stojí na Slovensku ještě míň než Duster. Nestíhají to vůbec vyrábět.

Václav
10. dubna • 13:03

a všim si někdo že u Dacie Sandero i Logan zmizel motor 1.0 Tce a s ním i nabídka automatů?

Martin
10. dubna • 14:48

No o tom 0,9 TCe se tu právě mluví. U něho byla objednací doba minimálně půl roku, takže by ho do začátku platnosti Euro 6c pro všechna nová auta od podzimu 2018 stejně nestihli dodat ještě dle staré normy. A dle vyjádření prodejce ten motor dle Euro 6c není ani pro Dacii homologovaný a neví se kdy to bude, protože jednak nemají přesnou specifikaci a jednak to trvá dlouho. Takže reálně budou benzínové turbomotory v nabídce až tak za rok. Jedinou možností na lepší motor je diesel, tam je ale příplatek skoro 80 tisíc a to už se vyplatí koupit spíše lepší značku než Dacii. Ale jak tu někdo píše, potřebují vyprodat sklady, protože těch dieselů mají moc, neboť na západě se straší zákazem vjezdu do měst, tak se to lidé i bojí kupovat.

Radim
10. dubna • 11:03

Také mám zájem o 1,6 SCe 4x4. Byl jsem se zeptat v Dacii. Dočasně staženo z ceníku skrze naplněnou kapacitu továrny. V současné době jsou čekací lhůty na tuto motorizaci víc než rok. Až se čekací doby zkrátí, vrátí to do nabídky...informační hodnota článku opět tragédie.

Yetti
10. dubna • 9:13

Že by se prodalo jen 20 LPG se mi nezdá, sám ho mám objednaný a dealer tvrdil že v plynu mají objednaný každý pátý duster.

Benzín
10. dubna • 16:32

Záleží jaké LPG dealer myslel. Jestli dodělávku od nich, nebo originál přímo z továrny. :-)

Surcuf
10. dubna • 8:24

To souzi moc nevychytali, čtyřkolka v benzínu je to jediné o čem jsem uvažoval............tak prd no.

Marek71
10. dubna • 8:51

Známý o tom taky uvažoval, benzin a 4x4. Ptal se někdy v únoru a dodání údajně před Vánoci :-)

LOL2000
10. dubna • 8:17

Na "Západě" chtějí všichni benzíny, tak se všechno přesouvá tam.....

Chytrák
10. dubna • 7:20

Koukám ze duster je bez ohledu na motorizaci pěkný šnek. Moc to nechápu, ale aby 66kw dieselu nevytahlo auto ani na 160 km/h při zrychlení na 100 14s? To se v dacii asi zbláznili, ne? Ono i ty zbyly dva motory poskytují dynamiku veskrze podprumernou. To je to takový těžký střep, nebo to měří se zataženou ruční brzdou?

Pavel
11. dubna • 7:41

Kdo by u Dusteru takové blbosti řešil....

okoko
9. dubna • 23:08

1.2 TCe končí. Bude nahrazen 1.3 TCe s filtrem částic v Renaultech i Dáciích. 0.9 TCe končí v Dáciích, protože bude muset být použit pro Renault Clio, ve kterém končí atmosferický 1.2. Dále končí v Ranaultech 1.6 SCe, ale v Dachnách zatím zůstává. Je na skladě hodně dieselů, který nikdo nechce a tak je potřeba zákazníkům nedat jinou možnost než kupovat právě Diesel - marketing na plný pecky. Navíc Duster bude mít již brzy v dieselu AdBlue. B-]

Jirka
9. dubna • 20:57

Motor na LPG není na zemní plyn, jak může někdo psát takový blbosti?

Lubor
11. dubna • 12:21

V clanku neni Jirko nikde uveden nazev zemni plyn. Jsou v nem uvedeny pouze nazvy LPG a plyn. Protoze LPG je zkapalneny ropny plyn, tak pouziti obecneho nazvu plyn neni chybou a uz vubec ne blbosti a vubec neovlivnuje kontext clanku. I kdyby se autor clanku preklepnul, tak chybu muze prece udelat kazdy. Kritizovani zpusobem Kvicaly, ted po premenovanoho na Jana Zlatousteho je projev debila. Debil totiz diky sve debilite nemuze pochopit obsah clanku, protoze byva pri cteni nepozorny a vynechava slova a pamatuje si pouze neco, ale nekdy dukladne. Jako treba tech 190 cm vysky redaktora Micky, ze Kvicalo alias Jane Zlatousty? A take vidi chyby tam kde nejsou. Davej si Jirko pozor, abys nedopadl jako on.

a
9. dubna • 20:38

Máte v článku chybu. Nový motor 1,3 turbo žádnou verzi o výkonu 140 kW nemá (tedy zatím). Má celkem pět výkonových verzí, z nichž nejsilnější má výkon jen 120 kW. Tahle nejsilnější verze se právě začala montovat do A-Klasse, slabší verze začnou nejprve ve Scénicu, potom i bude motor i v dalších Renaultech (Mégane, Kadjar, Clio, Talisman), i v tom Dusteru.

Ef.
9. dubna • 20:20

Důvodem stažení nabídky motoru 1.2 Tce, nejen z nodelu Dacia Duster, je dle informací z Dacie (někdy se stačí zetat, a ne jen spekulovat a vymýšlet novinářské kachny) zvýšená poptávka po této motorizaci pro vozy Renault. Jinými slovy, jsou to dobré motory a automobilka je momentálně nestačí vyrábět pro vozy Renault, proto je stahuje z nabídky pro Dacii. Kdo to nechápe - ve voze Renault se prodá stejný motor o hodne dráž, než ve voze Dacia.
---
Problémy s odbytem Renault/Dacia asi mít nebude, když se na nový vůz Dacia (mimo skladovky) čeká půl roku a déle, od objednání.

Surcuf
13. dubna • 13:31

No a co použít hlavu inženýre, když je po něčem poptávka, jsou dvě možnosti jak z toho ven, zvýšit výrobní kapacitu nebo zdražit a víc vydělat a nemám iluze, co nejraději udělá automobilka, protože zvýšit kapacitu výroby nelze přes noc..............., takže tyhle pohádky od dealerů si nech na večer, občas je třeba použít mozek.

Martin
9. dubna • 22:15

Také jsem se na to ptal u dealera Dacie. Prý je problém s homologací těch turbo motorů, protože ještě vůbec nemají přesnou specifikaci požadavků dle Euro 6c a neví, jak ty motory upravit, aby vyhověly. Takže i vzhledem k té dlouhé objednací době kvůli velké poptávce by už v současnosti ta auta nebyla prodána zákazníkům do podzimu, čili to raději z ceníku stáhli a vůbec nenabízí, dokud se nevyjasní, co vlastně bude. Také u Dacie není moc velký prostor pro úpravu ceny, takže to raději vůbec nenabízí. Řekl bych, že se poptávka po Loganech, Sanderech a Dusterech dost sníží, dokud se to nevyjasní.

Ivan
10. dubna • 18:12

ta auta ovšem už s těmi motory prošla homologací, takže je mohli prodávat do konce konce platnosti aktuální EURO. Homologací to tedy nebude.

Znalec
9. dubna • 21:16

Zaujimave..
1,2 tce udajne maju vazne probemy s karbonom.Podla mojich informacii sa tie motry pri azfe v meste dost rozpadaaju..Takmer pruser ako kedysi prve tsi

Aštar Šeran
9. dubna • 21:55

Zaujimave... Mám úplně stejné informace, jako diskutující nad Vámi. Opravdu se stačí zeptat u dealera nebo klidně na oficiálním facebookovém profilu Dacia. Ony totiž kromě 1.2TCe nejsou dočasně dostupné ani slabší 0.9TCe pro Sandero/Logan. A to nejsou přímovstřiky, takže těm nějaké zakarbonování nehrozí. Prostě je všechny pobere Renault a na Dachnu se nedostává. ;-)

Petr
4. května • 14:47

0,9 tce už je zpět v nabídce, čekací doba 6 měsíců.

Surcuf
10. dubna • 8:26

No tak věřit v tomhle dealerovi.................:-), to je úsměvné až hloupé, opravdu čekáte, že vám řekne , že ten motor je v (_!_)? Ani kdyby jste mu mučil babičku............

Aštar Šeran
10. dubna • 19:09

Tak ještě jinak. Podívejte se do ceníků Renaultu. Tam zjistíte, že 0.9TCe i 1.2TCe jsou běžně dostupné. Navíc, jak tu někdo níže psal, Euro 6 tyto motory plní, takže o tom to také není. Kdo nemá úplně nas*áno v hlavě, ten to pochopí, kdo ne, bude Dachnu/Renault hejtovat za každou cenu. I kdyby mu mučili babičku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Surcuf
12. dubna • 20:25

No když chceš,tak tomu věř - nebo sám dealer? :-)))

Lugo
10. dubna • 9:00

Ve světe motorů bylo napsáno, že tyto motory (TCe) mají své neduhy. Ale teď nevím jestli i současná výroba. Například papají olej a karbon. A nesvědčí jim nízké otáčky a plná zátěž. Je to pořád benzín, takže točít, točit a točit. Pokud to, co ušetříte nechcete dát do servisu

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Roman
13. dubna • 16:16

Ty 1.2 TCE jsou pěknej prů.er. Stačí se podívat na forum Renault. Už ani nejsou v nabídce. Věřit tak něco dealerovi:-))...to může jen vůl:-D

Doporučujeme

Články odjinud