Evropa prostě skončila. Zásluhou zelených eurobolševiků a jejich stupidních regulací, pokut za CO2, zhovadilých emisních norem a dalších socialistických lahůdek bude zničeno asi poslední průmyslové odvětví, které v Evropě ještě funguje a dává Evropanům práci na území Evropy.Ani se nedivím automobilkám, že už dělají nové modely aut s tím čínským designem, protože jedině rákosníci pro ně budou perspektivní trh, který je v budoucnu bude živit a nebudou tam za každé prodané auto platit pokuty.
Duster je super tak i tak. Cena - vykon je bezkonkurencni at chcete nebo ne.
Jj, tchán má starého logana r.v. 2006, 1.6, (jak on s oblibou říká: ten můj rumunskej cigán), a je s ním spokojen. Měnil jenom čep řízení, akumulátor a teď výfuk. Stále čtu, jak jsou ty dáčky nespolehlivé, ale on jezdí bez závad. Nevím jak vy, ale já těm ,,nezávislým" testům spolehlivosti už nevěřím.....
Na obchodního cestujího to není. Ale pro běžný venkovský provoz 10k km ročně kolem rodinného domlu ideál. Fungl nový auto. Žádné nové trysky, repas turba, čerpy, opět něco vrže a mlátí, převodka volná, koroze rozlezlá .... vše vyřešeno. Pokud menší SUV tak ojetý Japonec nebo funglovka od Dusteru. ;-)
Přesně tak. A navíc člověku nevadí nějakým tím Dokkerem odvézt cokoli. Třeba pytel větví a listí do sběrnýho dvora.
Toto bylo, je, a bude vždy SUV pro chudý....
Chudý člověk si může dovolit auto za stovky tisíc korun??? A takovej olítanej desetiletej prémiovej Xkovej Bavor za stejnou cenu je co? Etalon bohatství? Bože, to fakt stále ještě někdo uvažuje takhle dementně?!
Nesmíš za sebe nechat mluvit svoje komplexy.
Přesně tak, spousta lidí si myslí, že když má starý Bé-eM-bléW, tak je to posouvá ve společenském žebříčku někam na vyšší příčky oproti lidem co si koupí třeba novou dáčku :-D
Záleží na prioritách. Poměr cena / výkon je ok. Kdo chce, aby auto pouze jezdilo a je schopný mu odpustit nějaké ty neduhy bude spokojený. Pokud bych potřeboval SUV, tak budu zvažovat i Dustera. Otázkou je opravdu cena v příplatkových výbavách, tam už se dostáváme malinko jinam.....
To je pravda, v Dacii za základní cenu dostanete opravdu poctivě oholené auto a když začnete přidávat příplatky, cena letí vzhůru... Pak už se najednou přestane vyplácet, ale jako ten kdo najezdí par tisíc za rok na nákup a na chalupu, proč ne...
Mě vadí pár věcí, hlavně velmi nízká bezpečnost řidiče při nárazu v plné šířce..i relativně malá rychlosti je může být pro řidiče smrtelná.
1.3 Tce zmizí z nabídky, protože se "bohužel" prodává. To je trefně popsaná realita na trhu s automobily v dnešní Evropě, způsobená gretény ve vedení EU. Absurdita, která si v ničem nezadá se zhovadilostmi, jaké jsme mohli vidět v centrálně řízeném hospodářství socialistických zemí. Působení dnešních novobolševiků stejně jako tehdejších bolševiků nemůže skončit jinak než totálním kolapsem.
Od 2026 přijde euro 7 a s ním údajně vzrostou objemy motorů o 20%. Otázka je, aby nezůstaly tříválce a jen neupravili zdvich. Přeci jenom, je to výrobně levné.
Nové tříválce vůbec nejsou levné, litrový 3válec je dražší než klasika 1.6, jsou to docela složité motory (s vyjímkou 1.0 TCE) využívající nejmodernější a dost drahou technologii.
Seat je převlečené vw, to raději golfa..
corollu v hybridu před golfem, corollu TS místo octávky, dustera místo karoqa atd.
A co má SEAT společného s Dacií?
Právě jsi skočil na špek místnímu trollovi nebo spíš trotlovi Kvičalovi.
já nejsem kvíčala, ale kvíčala je jako náš ježíš a my jsme jeho následovníci..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.