Velké změny u Dacie Duster. 1.6 SCe končí, vstup do světa 4x4 podražil

Moje jméno  |  12. 06. 2019 09:59

Sice bude ten litr možná i o trochu svižnější než ta atmosféra, ale pro účely tohoto vozidla méně vhodný. Čtyřkolka podražila přeci jen trochu moc a jen 5ikvalt u litru je též nic moc. No, čas ukáže co na to zákazníci .... Na druhou stranu, taky jsem. si myslel že se Sandero a Logan s tím ubohým atmolitrem přestane prodávat a skutečnost je jiná.

Odpovědět  |   | 
Manobb  |  12. 06. 2019 11:08

Éra lacných Dacií je v závere, bude to len drahšie a drahšie. Zvykajte si, Dacia už nie je low-cost.

Odpovědět  |   | 

když si to spočítáš třeba na osm-deset let, tak vypadnutí té 1,6 která dost žrala je i výhodný pro zákazníka.

Odpovědět  |   | 
mazdák  |  12. 06. 2019 20:59

to spíš hodně drahej low-end , cena dacie by měla být tak max 300k za full , nad 300k se už dá koupit i auto

Odpovědět  |   | 
Filda  |  13. 06. 2019 09:51

jo treba holobit scala za 370
diki bohu ze nemam prachy ani na jedno

Odpovědět  |   | 
mazdák  |  13. 06. 2019 15:49

díky bohu , že nemáš ani moc IQ , ty "holobite"
jsem myslel , že na Dacii za pár kaček , má každá socka

Odpovědět  |   | 
 |  13. 06. 2019 08:42

Nadruhe straně jaké druhé auto koupíte nové ve čtyřkolce a klimou a tempomatem za 410 tis. navíc ten motor je o dost úspornější takže se rozdíl ceny vrátí v benzínu holt za mně se dacia vyplatí právě už jen ve čtyřkolce.

Odpovědět  |   | 

No na to je opravdu těžká odpověď. Co se ale týká motorů Dusteru, tak ve všech třídách v současné době vévodí turbo motory které výkon dohání kw tak že se to odrazí na celkovém stavu motoru řekněme nad 150 000 km. To bude hranice životnosti a pak nezbyde, než zakoupit motor nový. O tomto problému zatím dnes nikdo nepřemýšlí, ale motorů znalí mají jasno. Jsou to motory tak zvaně na politickou objednávku. Proto jsem si koupil jednoho z posledních vybavených Dusterů s klasickým 1,6 atmosferickým nezničitelným, opravitelným motorem. Pravda není tak živá a sbírá se až od 3500 otáček, ale mě stačí a bude sloužit do roztrhání těla. Tím ale nechci nikoho odradit od koupi Tce, protože to je holt realita a věřím, že také majitele potěší. Duster je prostě za každou cenu holt dobrý pracant a není vůbec ošklivý. Naopak designéři se tužili.Přemýšlel jsem o ASX ale zavrhl jsem pro malinkatý zavazadlák a holost všeho. Za moc peněz málo muziky.A výdrž? Naprosto srovnatelná.

Vítězslav Crha

Odpovědět  |   | 
 |  13. 06. 2019 08:50

Ten duster ve čtyřkolce co byl o 65 tis. levnější mněl nižší i stupeň výbavy bez klímy a tempomatu

Odpovědět  |   | 
HAFTAN  |  13. 06. 2019 16:00

Jenomže toto nechce koncernová redakce slyšet a už vůbec ne publikovat....

Odpovědět  |   | 
DavKa  |  13. 06. 2019 17:43

Jo jo tak to je. Není to cena jen za motor, ale i výbavu.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Kovařík  |  13. 06. 2019 18:25

Obrázek č. 3 ve fotogalerii je interiér Dusteru 1. generace. Měli byste to vyměnit!

Odpovědět  |   | 
Korekt von Es.  |  11. 07. 2019 14:07

Ať si říká kdo chce, co chce, 1, SCe byla v Comfort a zejm. Prestige, stačilo 4x2, velmi dobrá volba a kvalitní vůz za velmi dobrou cenu. Jednoduchost, dobrá výbava, velmi dobré jízdní vlastnosti a dostačující komfort pro cestující (zejména v 1. řadě), z ní dělalo leadra v Evropě. Statistiky mluví samy za sebe!

Odpovědět  |   | 

A budou za sebe vynášet slávu nadále. Dacia nikdy nebyla špatná značka a chyby se najdou i u mnohem dražších aut a není třeba je za to tak slovně zatracovat, jako si to užila Dacia. V roce 1982 jsem měl dačku kombíka, super čalunk a dobré vlastnosti, jenom jsem musel v létě topit, abych v kopcích neuvařil motor. Uvařil, nechal vychladnout a jelo se dál.Svět nebyl tak uspěchanej.

Vítězslav Crha

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a XCeed 1.6 GDi PHEV: Jeden hot a druhý čehý

Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a 1.6 GDI PHEV

Korejský kompakt Kia XCeed je nyní dostupný s novými možnostmi pohonu. Vedle plug-in hybridu jde i o diesel s manuální převodovkou iMT.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 97 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 20 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Cena nehraje roli. I levná auta překvapila!

Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Ce…

Během uplynulého roku jsme vám přinesli více než 70 testů, jízdních dojmů a zajímavých ohlédnutí do automobilové historie. Nyní jdeme s kůží na trh a představíme vám auta, která jsou podle nás nejlepší.

1.  1.  2021 | | 7 N/A
AutoRevue.cz
Zajímavosti