Velké změny u Dacie Duster. 1.6 SCe končí, vstup do světa 4x4 podražil

Moje jméno  |  12. 06. 2019 09:59

Sice bude ten litr možná i o trochu svižnější než ta atmosféra, ale pro účely tohoto vozidla méně vhodný. Čtyřkolka podražila přeci jen trochu moc a jen 5ikvalt u litru je též nic moc. No, čas ukáže co na to zákazníci .... Na druhou stranu, taky jsem. si myslel že se Sandero a Logan s tím ubohým atmolitrem přestane prodávat a skutečnost je jiná.

Odpovědět  |   | 
Manobb  |  12. 06. 2019 11:08

Éra lacných Dacií je v závere, bude to len drahšie a drahšie. Zvykajte si, Dacia už nie je low-cost.

Odpovědět  |   | 

když si to spočítáš třeba na osm-deset let, tak vypadnutí té 1,6 která dost žrala je i výhodný pro zákazníka.

Odpovědět  |   | 
mazdák  |  12. 06. 2019 20:59

to spíš hodně drahej low-end , cena dacie by měla být tak max 300k za full , nad 300k se už dá koupit i auto

Odpovědět  |   | 
Filda  |  13. 06. 2019 09:51

jo treba holobit scala za 370
diki bohu ze nemam prachy ani na jedno

Odpovědět  |   | 
mazdák  |  13. 06. 2019 15:49

díky bohu , že nemáš ani moc IQ , ty "holobite"
jsem myslel , že na Dacii za pár kaček , má každá socka

Odpovědět  |   | 
 |  13. 06. 2019 08:42

Nadruhe straně jaké druhé auto koupíte nové ve čtyřkolce a klimou a tempomatem za 410 tis. navíc ten motor je o dost úspornější takže se rozdíl ceny vrátí v benzínu holt za mně se dacia vyplatí právě už jen ve čtyřkolce.

Odpovědět  |   | 

No na to je opravdu těžká odpověď. Co se ale týká motorů Dusteru, tak ve všech třídách v současné době vévodí turbo motory které výkon dohání kw tak že se to odrazí na celkovém stavu motoru řekněme nad 150 000 km. To bude hranice životnosti a pak nezbyde, než zakoupit motor nový. O tomto problému zatím dnes nikdo nepřemýšlí, ale motorů znalí mají jasno. Jsou to motory tak zvaně na politickou objednávku. Proto jsem si koupil jednoho z posledních vybavených Dusterů s klasickým 1,6 atmosferickým nezničitelným, opravitelným motorem. Pravda není tak živá a sbírá se až od 3500 otáček, ale mě stačí a bude sloužit do roztrhání těla. Tím ale nechci nikoho odradit od koupi Tce, protože to je holt realita a věřím, že také majitele potěší. Duster je prostě za každou cenu holt dobrý pracant a není vůbec ošklivý. Naopak designéři se tužili.Přemýšlel jsem o ASX ale zavrhl jsem pro malinkatý zavazadlák a holost všeho. Za moc peněz málo muziky.A výdrž? Naprosto srovnatelná.

Vítězslav Crha

Odpovědět  |   | 
 |  13. 06. 2019 08:50

Ten duster ve čtyřkolce co byl o 65 tis. levnější mněl nižší i stupeň výbavy bez klímy a tempomatu

Odpovědět  |   | 
HAFTAN  |  13. 06. 2019 16:00

Jenomže toto nechce koncernová redakce slyšet a už vůbec ne publikovat....

Odpovědět  |   | 
DavKa  |  13. 06. 2019 17:43

Jo jo tak to je. Není to cena jen za motor, ale i výbavu.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Kovařík  |  13. 06. 2019 18:25

Obrázek č. 3 ve fotogalerii je interiér Dusteru 1. generace. Měli byste to vyměnit!

Odpovědět  |   | 
Korekt von Es.  |  11. 07. 2019 14:07

Ať si říká kdo chce, co chce, 1, SCe byla v Comfort a zejm. Prestige, stačilo 4x2, velmi dobrá volba a kvalitní vůz za velmi dobrou cenu. Jednoduchost, dobrá výbava, velmi dobré jízdní vlastnosti a dostačující komfort pro cestující (zejména v 1. řadě), z ní dělalo leadra v Evropě. Statistiky mluví samy za sebe!

Odpovědět  |   | 

A budou za sebe vynášet slávu nadále. Dacia nikdy nebyla špatná značka a chyby se najdou i u mnohem dražších aut a není třeba je za to tak slovně zatracovat, jako si to užila Dacia. V roce 1982 jsem měl dačku kombíka, super čalunk a dobré vlastnosti, jenom jsem musel v létě topit, abych v kopcích neuvařil motor. Uvařil, nechal vychladnout a jelo se dál.Svět nebyl tak uspěchanej.

Vítězslav Crha

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 80 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
TEST VW California Beach vs. levná vestavba: Těžká volba dnešního hipíka?

Obytné vozy Volkswagen T6.1

Užitkový Volkswagen slaví letos sedmdesátiny. Tentokrát jsme se podívali na zoubek dvěma obytným kouskům, kdy každý razí trochu jiný přístup.

11.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné
Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost rozbil luxusním SUV Grand Wagoneer

Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost roz…

Grand Wagoneer je luxusní SUV, které se chce utkat s těmi největšími zvířaty na trhu. Těžko věřit, že s něčím takovým přišel zrovna Jeep.

3.  9.  2020 | | 23 N/A
Kadera Vladimír
JeepPremiéry