No na to je opravdu těžká odpověď. Co se ale týká motorů Dusteru, tak ve všech třídách v současné době vévodí turbo motory které výkon dohání kw tak že se to odrazí na celkovém stavu motoru řekněme nad 150 000 km. To bude hranice životnosti a pak nezbyde, než zakoupit motor nový. O tomto problému zatím dnes nikdo nepřemýšlí, ale motorů znalí mají jasno. Jsou to motory tak zvaně na politickou objednávku. Proto jsem si koupil jednoho z posledních vybavených Dusterů s klasickým 1,6 atmosferickým nezničitelným, opravitelným motorem. Pravda není tak živá a sbírá se až od 3500 otáček, ale mě stačí a bude sloužit do roztrhání těla. Tím ale nechci nikoho odradit od koupi Tce, protože to je holt realita a věřím, že také majitele potěší. Duster je prostě za každou cenu holt dobrý pracant a není vůbec ošklivý. Naopak designéři se tužili.Přemýšlel jsem o ASX ale zavrhl jsem pro malinkatý zavazadlák a holost všeho. Za moc peněz málo muziky.A výdrž? Naprosto srovnatelná.
Vítězslav Crha