Ať si říká kdo chce, co chce, 1, SCe byla v Comfort a zejm. Prestige, stačilo 4x2, velmi dobrá volba a kvalitní vůz za velmi dobrou cenu. Jednoduchost, dobrá výbava, velmi dobré jízdní vlastnosti a dostačující komfort pro cestující (zejména v 1. řadě), z ní dělalo leadra v Evropě. Statistiky mluví samy za sebe!
A budou za sebe vynášet slávu nadále. Dacia nikdy nebyla špatná značka a chyby se najdou i u mnohem dražších aut a není třeba je za to tak slovně zatracovat, jako si to užila Dacia. V roce 1982 jsem měl dačku kombíka, super čalunk a dobré vlastnosti, jenom jsem musel v létě topit, abych v kopcích neuvařil motor. Uvařil, nechal vychladnout a jelo se dál.Svět nebyl tak uspěchanej.
Obrázek č. 3 ve fotogalerii je interiér Dusteru 1. generace. Měli byste to vyměnit!
Ten duster ve čtyřkolce co byl o 65 tis. levnější mněl nižší i stupeň výbavy bez klímy a tempomatu
Jenomže toto nechce koncernová redakce slyšet a už vůbec ne publikovat....
Jo jo tak to je. Není to cena jen za motor, ale i výbavu.
Nadruhe straně jaké druhé auto koupíte nové ve čtyřkolce a klimou a tempomatem za 410 tis. navíc ten motor je o dost úspornější takže se rozdíl ceny vrátí v benzínu holt za mně se dacia vyplatí právě už jen ve čtyřkolce.
No na to je opravdu těžká odpověď. Co se ale týká motorů Dusteru, tak ve všech třídách v současné době vévodí turbo motory které výkon dohání kw tak že se to odrazí na celkovém stavu motoru řekněme nad 150 000 km. To bude hranice životnosti a pak nezbyde, než zakoupit motor nový. O tomto problému zatím dnes nikdo nepřemýšlí, ale motorů znalí mají jasno. Jsou to motory tak zvaně na politickou objednávku. Proto jsem si koupil jednoho z posledních vybavených Dusterů s klasickým 1,6 atmosferickým nezničitelným, opravitelným motorem. Pravda není tak živá a sbírá se až od 3500 otáček, ale mě stačí a bude sloužit do roztrhání těla. Tím ale nechci nikoho odradit od koupi Tce, protože to je holt realita a věřím, že také majitele potěší. Duster je prostě za každou cenu holt dobrý pracant a není vůbec ošklivý. Naopak designéři se tužili.Přemýšlel jsem o ASX ale zavrhl jsem pro malinkatý zavazadlák a holost všeho. Za moc peněz málo muziky.A výdrž? Naprosto srovnatelná.
Éra lacných Dacií je v závere, bude to len drahšie a drahšie. Zvykajte si, Dacia už nie je low-cost.
:-D:-D to spíš hodně drahej low-end , cena dacie by měla být tak max 300k za full , nad 300k se už dá koupit i auto ;-)
jo treba holobit scala za 370 :-D diki bohu ze nemam prachy ani na jedno
díky bohu , že nemáš ani moc IQ , ty "holobite" :-D:-Djsem myslel , že na Dacii za pár kaček , má každá socka;-)
když si to spočítáš třeba na osm-deset let, tak vypadnutí té 1,6 která dost žrala je i výhodný pro zákazníka.
Sice bude ten litr možná i o trochu svižnější než ta atmosféra, ale pro účely tohoto vozidla méně vhodný. Čtyřkolka podražila přeci jen trochu moc a jen 5ikvalt u litru je též nic moc. No, čas ukáže co na to zákazníci .... Na druhou stranu, taky jsem. si myslel že se Sandero a Logan s tím ubohým atmolitrem přestane prodávat a skutečnost je jiná.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.