Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

158 komentářů

Zem
2. ledna • 9:42

Ahoj bratia Česi!Vždy som tu len tak pasívne čítal diskusie ale uz mi to nedá. Nevie mi niekto vysvetliť vlastne ten odpor voči lacným autám v Česku? Co je to Hyundai Dacia Renault? A keď už niekto napíše niečo ma H alebo Daciu prečo sa vždy vynorí niekto kto ju začne obranovat a hovoriť ako je spokojný?To ze ma niekto auto za xy miliónov predsa z neho ešte nerobí lepšieho človeka a to že ma niekto lacné auto z neho nerobí horšieho človeka :)Aj tak su to všetko len plechovky na kolesách ktoré majú slúžiť človeku na presun z bodh A do bodu B a ak to dokážu je snáď jedno aké logo ke na kapote nie?Nehovoriac o tom že kúpa auta je tá najhoršia investícia :)

2.1.2021
2. ledna • 10:09

Jde pouze o lživou , agresivní reklamu Hyundai Kia. A lidé následně žijí v přeludu a jsou jak smyslů zbavení, že vlastní prémiová auta za malé penize.
Lži a zlodějské praktiky v záruční době,arogance automobilky.
Ošizená kvalita produkčních vozů oproti předváděcím. Doložený fakt .
Dacia je zcela v pořádku, ta si na nic nehraje. Je ale trnem v oku majitelům "hjundaj", protože mají za menší peníze podobnou kvalitu auta.

Zkušenosti
2. ledna • 14:43

:-D Podobně nízkou kvalitu jako Dacia, nemá žádná jiná automobilka, natož Hyundai. Možná ještě nějaká v Indii.

2.1.2021
2. ledna • 17:49

Ale ma a je to prave podvodny hnujdaj . Hrozna kvalita seriovych aut oproti predvadecim . podvod jako z knihy.
Uvidime,co se stane letos .
Dokonce bych se i vsadil a to treba o pitomych 10k . Vyhra na charitu . Zalozime ucet a kazdy da 10k . Vyherce bude slavny, o to tobe jde predevsim jakozto ''H'' obrance a hlavne dobrocinny . Zkontaktuji redakci tohoto webu.
Dacia bude uspesnejsi nez Hnujdaj.
Celoevropsky prodej vozidel za rok 2021
Tak se ukazte pane ''H''

2.1.2021
2. ledna • 0:38

https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/565716-hyu...
Další z podvodů hyundai kia
Životu nebezpečné.
Šmejdi jsou oproti nim Ježíškové

pro ultra Hyundai fans
1. ledna • 20:32

https://www.toyotanews.eu/cs/hybrid/1497-toyota-v-e... ...
Hyundai se potaci nad propasti a podvadi,kde jen muze,jako za starych casu korupce velkeho sefa koncernu

CNN
1. ledna • 22:15

PODVOD A HOAX z dílny Toyoty.

Komunista Mirek Tekmot Fr
1. ledna • 22:37

Jediný soudný faktický argument nejsi schopen poskytnout.
Ustrašený králíček od pásu ve fabrice se pokálel strachy.
A ten nick je super cítíš se světově? Tak jo ty nulo CNN

CNN
1. ledna • 22:49

Píše nula BAN, =, Nový rok, a.r., Pro HYUNDAI ULTRA a další... který šílí nad tím, co jiným dělá. To je jistý jakože slunce je hvězda.

1.1.2021
1. ledna • 23:10

Jsi opravdu k smíchu.
Zpocený honící pes našel kostičku.
Pozor Ať ti nezaskočí
S tvým intelektem budeš mít problém i se nakrmit.
Tak pěkně čmuchej , třeba ještě něco najdeš. Chudáčku

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
CNN
1. ledna • 23:16

Co to plácáš za nesmysly, jakej pes? Ty seš fakt imbecil. Na to se nedá nic jinýho říct.

2.1.2021
2. ledna • 14:10

Jsi opravdu blbější než jsme si mysleli

CNN
2. ledna • 14:36

No jasně, ještě si vykej. :-D

pro ultra Hyundai fans
1. ledna • 20:33

To aby teroristi meli kde nakupovat,podle Hyundai zastance -dementni retard prvni tridy

Pro HYUNDAI ULTRA Fans
1. ledna • 20:30

https://www.autoforum.cz/predstaveni/nejprodavanej...
Hyundai -Kia tam není a nikdy nebude

Nový rok
1. ledna • 5:22

Kvůli problémům s elektrohydraulickou jednotkou ABS/ESC je celosvětově svoláváno 319.941 vozů Hyundai a 515.000 vozů Kia.Důvodem svolávací akce je možné pronikání vlhkosti do jednotky ABS/ESC, které může vést ke zkratu s možným rizikem požáru.„V motorovém prostoru hrozí nebezpečí požáru,“ potvrdil pro server kfz-rueckrufe.de spolupracovník německého tiskového odboru Hyundai. Mluvčí německého zastoupení dceřiné společnosti Kia dodala, že u postižených vozidel bude vyměněno relé v centrální elektroinstalaci vozidla, aby se zabránilo napájení modulu ABS po vypnutí zapalování.

Zkušenosti
1. ledna • 17:51

Úplně KAŽDÁ automobilka má problémy s kvalitou, v horším případě i bezpečností svých produktů. Třeba mnohými opěvovaná Toyota je už roky synonymem nekvality.
https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/toyota-m... ...
https://byznys.ihned.cz/c1-40581120-ztrata-zakazn... ...
https://www.tyden.cz/rubriky/auta/aktuality/to... ...
http://www.hybrid.cz/novinky/toyota-ma-problemy...
https://www.auto.cz/problemy-s-korozi-budou-t... ...
https://translate.google.cz/translate...
Tak by se dalo pokračovat a pokračovat...

Novy Rok
1. ledna • 18:18

Typicky H argument
Uvedom si,ze Toyota je po nekolik dekat nejvetsi,nejbohatsi a nejlepsi automobilka na svete.
A hyundai je vazne v zadeli,kdyz uz musi hlidat kazde forum ,kde se jen neco spatneho sustne. Dacia vezme H spoustu zakazniku,hodne moc a dalsi obrovske mnozstvi prejde jinam,za maly priplatek.
H je nahrane,na pokraji bankrotu a az Dacia vyrukuje s novym zbozim ,to bude place a skripeni zubu.
Jen si delej svoji praci,chapu to,ale nezachranis uz nic. Je pozde.

Zkušenosti
1. ledna • 19:02

Na to zapomeň. Toyota je možná největší mj. kvůli oblibě u teroristů, ale zdaleka ne nejlepší. Ty mě bavíš :-D Hyundai na pokraji bankrotu...:-D a k tomu ho koupí Dacie:-D:-D:-D snědl si vtipnou kaši? Hyundai si muže Dacii namazat na chleba.

2.1.2021
2. ledna • 1:18

Příklad
10 let starý Auris stojí okolo 120k v průměru
i30 stojí okolo 80k , spíše méně,jsou neprodejné
Mohl by jsi mi vysvětlit proč?
Zase teroristi?
Děkuji

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zkušenosti
2. ledna • 15:08

V roce 2010 byl Auris v základu o 80 000,- dražší než i30, proto ten rozdíl u ojetin v současné době. Uklidni se.

2.1.2021
2. ledna • 17:32

S tim rozdilem,ze auris jde vetsinou do sveta za slusne penize pro majitele,vzhledem ke stari ,kdezto hjund je neprodejny. Ato je fakt,ktery nevyvratis. Ojety hjund je skoro neprodejna popelnice. Jen zoufalec si koupi novy hjund a jeste vetsi zoufalec a neznalec koupi ojety hnujd.
A zase nemam pravdu,jako obvykle.

pro ultra Hyundai fans
1. ledna • 19:52

Ano ,Toyota a teroristi - argument hoden dementa
Ano namazat na chleba - zapominas,kdo vlastni Dacii
Jste tak vztekli jako male deti,kterym nekdo vzal hracku.
Vase bezmoc a fanatismus, je to opravdu k smichu a je neskutecne ,jak hluboko muze sicialne slabsi skupina zajit,aby si uhajila status podradneho vyrobku . Hruza a des. Vic pracujte a pak si kupte neco poradneho,za co se nebudete muset stydet a obhajovat zpusobem ne nepodobnym nacistum.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
CNN
1. ledna • 20:16

Ty jsi fakt idiot. Podřadný vzteklý idiot, který neumí prohrávat. Ano, jájínek. :-D

Komunista Mirek Tekmot Fr
1. ledna • 22:42

https://www.auto.cz/tahle-auta-si-pry-majitel...
A Hnujdaj opět nikde ani nikdy nebude v top 10
Podřadné zboží je out.

CNN
1. ledna • 22:44

Píše BAN, =, Nový rok, a.r., Pro HYUNDAI ULTRA a další... To je jistý jako že slunce je hvězda.

2.1.2021
2. ledna • 0:35

https://www.express.co.uk/life-style/cars/1371275/h...
Další podvod a užití podřadných materiálů.
Životu nebezpečné jako všechno od podvodníků hyundai kia

CNN
1. ledna • 18:29

Co tu meleš za hovna? To by se ti líbilo co?. Opak je pravdou. Dacii koupí H.

pro ultra Hyundai fans
1. ledna • 19:54

Ano,jiste ,mas pravdu,hlavne klidek.
Vystraseny kralicek se malem pokalel pri pohledu pravde do oci.
Uzasne.
To jsou reakce jako ......, to je super

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
CNN
1. ledna • 20:19

Klídek ať ti nepraskne žilka. Jsi nějaký vystresovaný.:-D

Nový rok
1. ledna • 0:41

plax2: Ahoj! Máme i30, 1.6l, CVVT, šestikvalt a LPG montované v servisu v Butovicích, bez ztráty plné záruky. S tím LPG je to pořádné šlápnutí do h.... ! Ventily se nenávratně zaklepávají a nechápu tu stupiditu Hyundaje, že do toho šel, aniž by měl vyzkoušeno, že to motory nevydrží. (Mimochodem - motory jsou ze slovenské KIA, převodovky i do KIA, zase dělá Hyund.) Mám najeto 53 000km na LPG a nejhoršímu, výfukovému ventilu zbývá 0.08 mm do konce možnosti seřízení. Jsem přesvědčen, že na tom má svůj podíl i servis, protože neměli zkušenosti s LPG. Nejdříve jsem měl přisávání benzinu, podle výkonu, potom 20ti procentní, ale zaklepávání ventilů to nezastavilo. Nyní mám přimazávání, ale, jak jsem zjistil, nastavené jen na poloviční přimazávání, takže se ventily zaklepávaly stále. Spotřeba přimazávání má být 1l na 10 000km, o čemž jsem nebyl informován. Měl jse se zeptat, spoléhal jsem, že to servis nastavil na otáčky šroubku správně ! Největší darebárna je, že seřizovací stavítka ventilů (hrníčky) se vyrábějí jen v rozsahu 3.00 až 3.6mm. To znamená, jen šest desetin možnost seřízení. Tedy výměny, seřizovat nejdou. Jedno stavítko stojí 400Kč a máš jich 16 . A dnes si je platíš i v záruce, protože je Hyund převedl do spotřebního materiálu - zkrátka na soud ! Přičemž, jak mi řekli v servisu, již nové motory mohou být na polovině rozsahu. Což potvrzuji. Měl jsem venku stavítka z motoru, který ještě nikdo neseřizoval a je tam i několik 3,285 ! Takže ještě méně, než polovina ! Rozhodl jsem se věc řešit odbrušováním "bradavic"- nálitků na dně stavítek. Tím půjdu i do rozsahu zaklepáni v řádu milimetru, dokud to hlava vydrží. Soucítím s tebou v rozhořčení, ale bohužel, ti nepomůžu. Asi to je až na soudní při, když by na to měl člověk čas, peníze a nervy ! Na to Hyund asi spoléhá, že neměl ! Jinak, já servisuji, v Trutnově, když jsem na chalupě a v Butovicích, když jsem doma. A s oběma servisy jsem spokojen. V Trutnově mohu být u auta, po celou dobu servisování, takže se i poptám mechanika na věci co potřebuji vědět a vidím, jak to dělá, až si budu servisovat sám. V Butovicích mi zase bez problému seřídili ventily (V té době se to ještě neplatilo.), vyměnili těsnění pod hlavou, vyměnili zadní pružiny + geometrie, když se mi sjíždělo kolo. Vše v záruce. Práce je na slušné kvalitě (a já jsem štoura!) Tak Tě zdravím a držím palce. Honza.Více na: https://www.hyundaiclub.eu/forum-tema/uz-nikdy-hyund...

Zkušenosti
1. ledna • 13:20

2015-08-11 08:58:05 drak: nejsem zastánce žádné značky, ale jelikož stále porovnáváte Škoda vs. Hyundai, tak níže je zajímavý článek, včetně příspěvků uživatelů (pod článkem), kteří znovu Škodu či VW jistě nekoupí. Zkrátka problémy jsou všude, v autě je mnoho elektroniky a pokazit se může vše, vše dělají lidi. Porucha rádia a ostřikovače je banalita, vždyť jak často se porouchá TV, mobil, atd ... a co to je v porovnání s autem. Problémem jsou konstrukční vady auta, motoru apod. a hlavně přístupy servisů. Problémy výše jsou skutečně děsný, podobný prasárny najdete ale u všech značek. Co tedy koupit? Líbí se mi, že záruka 5 let je u několika značek již standardem a případná vada se projeví většinou ještě v záruce. Pokud kápnete na špatný servis, neuznanou reklamaci, tak se můžete aspoň soudit, jak psal někdo výše a servis dotlačit k zaplacení, ale nemyslím si, že to je standardem, je jistě mnoho správně vyřešených reklamací .... U dvou letých záruk, nezbývá než platit, protože je vše po záruce. Výrobce se po dvou letech ani tyto závady nedozví, proto je ani nemůže u faceliftu napravit, v porovnání u dlouholetých záruk ... Taky názor . A tady je článek http://www.autoforum.cz/t...jistovna-uz-je-nepoji... ... . Auta Hyundai se mi líbí a klidně bych do nich šel na základě zkušeností z mého okolí ...Více na: https://www.hyundaiclub.eu/forum-tema/uz-nikdy-hyund... ...

Novy Rok
1. ledna • 13:51

Jste dost rychli ,lovci Hyundai negativum.
Ale lidi vi svoje,Hyundai kupuji duchodci z zivotnich uspor , prote naleteli agresivni ,klamave a podvodne reklame a pak je servis za prispeni automobilky sproste okrade. Tohle je pruser a proto byl hyundai vyloucen ze slusne spolecnosti, Zadna jina automobilka s nim nema a nebude mit jakekoliv styky a spolupraci.
Hyundai je odpad . A jeho zastanci jsou stejni lide bez spetky slusnosti.
Prokazano lidmi z vlastni zkusenosti, jen si poctete,co vsechno museli zkousnout a zaplatit.

Zkušenosti
1. ledna • 16:15
Novy Rok
1. ledna • 17:22

Ano,jiste.
Nepotvrzene kachny.
Jiste je,ze nic z toho se nerealizovalo.
Je to odpad a mimo spolecenske normy chovajici se subjekt .

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zkušenosti
1. ledna • 18:07

Ale ale, ty jsi mi vědátor. Einsteine, Audi potažmo VW dodnes těží z tzv. ,,spolupráce" (vykradením) technologií od Hyundaie. Protože donedávna žádné zkušenosti s EV neměli, Hyundai ano.
Koncern VW má oproti němu zpoždění s technologiemi elektrických pohonů minimálně deset let.

Komunista Mirek Tekmot Fr
1. ledna • 22:32

Hyundai veškeré technologie krade a proto má problém s opravami. Nerozumí tomu a nemůže to opravit.

CNN
1. ledna • 22:43

Píše BAN, =, Nový rok, a.r., Pro HYUNDAI ULTRA a další... To je jistý jako že slunce je hvězda.

2.1.2021
2. ledna • 1:45

130 miliard Kč v mínusu a kde jsou všechny ostatní pokuty za nekvalitu a podvody.
Bankrot se blíží obrovskými skoky
https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/567182-hyu...

Zkušenosti
1. ledna • 14:54

Ty jsi taky odpad... Jak tak pročítám zdejší diskusi, tak to vypadá, že tu píšeš pod několika přezdívkami a neskutečně si vymýšlíš.

Novy Rok
1. ledna • 17:27

Dolozena fakta a zkusenosti zijicich lidi,kteri jsou velice nestastni .
Hyundai ma status toho nejhorsiho mozneho zbozi na trhu s automobily a servis patri uz do kategorie nocnich mur a soudnich procesu,to vse samozdrejme velmi peclive tajeno.
Tebe si taky plati ta luza zlodejska,jak je videt. Priklusal jsi zachranit,co se jeste zachranit da. Ale je pozde,lide otevreli oci a radeji si priplati anebo koupi levnejsi ,ale, lepsi kvality jinde.
vice nez 95 PROCENT MAJITELU hyundai si jiz dalsi hyundai neporidi. Fakt

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zkušenosti
1. ledna • 18:12

Kam na ty fakta chodíš? Co vím ze své zkušenosti, tak právě že 95% majitelů jsou s hyundajem nadmíru spokojení a koupí si ho znovu, stejně jako já.

Nový rok
1. ledna • 0:31

Vyrobené je to sice v ČR, ale Korejci si určujou hlavně ty předražený servisní prohlídky. Já mám 1.4, po 4 letech najeto 30 tisíc a odešel mi přední tlumič, kterej si musím zaplatit sám, neb se na něj nevztahuje záruka. To samý jakýsi stabilizátor zadní nápravy, kde to taky budu muset platit ze svého. Od začátku, co auto mám, mi pravidelně v mrazech zamrzají trysky ostřikovačů, ač jsem tam nalil směs do minus 40, stejně to zamrzalo, a v servisu s tím NIC neudělaj Nechci na i30 plivat, uvidím jak to bude vypadat cca kolem 80-100 tisíc, ale že by to byla taková pecka jak nás denně v TV bombardují, to teda ani náhodouVíce na: https://www.hyundaiclub.eu/forum-tema/uz-nikdy-hyund...

Zkušenosti
1. ledna • 14:50

Totální blbost. Je to samozřejmě kachna. Záruka se vztahuje na tlumiče, stabilizátory, stejně tak jako na celé auto.
Mám i30 1.4 l a po šesti letech mi praskla zadní pružina (prý vzácná (asi) chyba v materiálu - může se stát). Značkový servis mi ji zdarma vyměnil i po pětileté záruce! Prý protože jsem k nim jezdil na všechny garanční prohlídky (pro šťouraly - průměrná cena prohlídky i se spotřebním materiálem tak okolo 3500 Kč). Neměli s tím sebemenší problém.
S nějakým zamrzáním ostřikovačů jsem taky nikdy žádný problém neměl. Stejně tak s celým zbytkem autem jsem neměl nikdy žádný jiný problém. V práci mám čtyři kolegy, kteří mají taky hyundaje bez sebemenších problémů a to i s vysokými počty najetých km (100-250 t. km). Takže jsou stejně jako já se značkou i servisem maximálně spokojení.

Novy Rok
1. ledna • 17:19

Ano,vsichni ti lide si vymysleji a jsou nestastni,jen protoze jsi placeny tema podvodnikama a snazis se zachranit,co se da.
Krach je to jedine,co vas ceka. Amerika vas uz nechce,nauctovala vam tolik miliard pokut,ze mate po byznysu.
Jdete pod cenu,jen aby se prodavalo a tim padem nemate zisk. Melete z posledniho.
Servis je pouze dalsi sance na finance.

Zkušenosti
1. ledna • 18:19

Co mi tady meleš za debility? ,,VÁS čeká"? Já nejsem Hyundai.
Koukám, že se ti nedá v ničem odporovat, jak tu už někdo přede mnou psal.

Komunista Mirek Tekmot Fr
1. ledna • 22:30

Ano, Hyundai-Kia je podvod na lidi.
Podvodná agresivní reklama poblázni důchodce a ti naletí na šmejdy od Hyundai Kia.
Záruky a kvalita je jen imaginární, neexistuje.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
CNN
1. ledna • 22:43

Píše BAN, =, Nový rok, a.r., Pro HYUNDAI ULTRA a další... To je jistý jako že slunce je hvězda.

Zelí
30. prosince • 10:16

Renault má výborné motoráře..... možná pro sériovou produkci vůbec nejlepší v evropě.

Moje jméno
31. prosince • 6:54

To myslíte ty motoráře, co vymysleli skvělý motor 1.2TCE?? 😉🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Petrzel
31. prosince • 14:14

Vážený, ta 1,2TCe je průser pro přizdisráče a šetřílky. Já ho mám v Dusteru poladěný na 150 k a 250 Nm a jediné, čím jsem limitován je to, že měním olej co 8000 kiláků. Pokud s ním budete lítat stylem třista z místa - dvěstě v městě, neznám lepší a spolehlivější motor. Ano, papne si 11 až 12 litrů na sto tímto stylem.

moje jmeno
31. prosince • 21:30

Rozhodně se shodneme na faktu, že 1,2TCE byla a je průser. Více to není třeba komentovat ;-)

a.r.
31. prosince • 14:36

Procistit ,vypalit ,drzet v cistote.
Kratke jizdy a motor porad studeny v kombinaci s nekvalitnim palivem je zabijak pro jakykoliv motor.
Akorat ten kroutak se mi zda vysoky,spojka nebude moc rada a prevodovka ........ snad je tam dostatecna rezerva

K4M
31. prosince • 7:57

můj renault Mégane 1.6 16V 330Km...motor K4M....bez závady ani kapku oleje si nevezme motorari z Německých značek jen čumí a čumí a čumí.......

Franta
31. prosince • 11:38

Přesně. Mám i30 1.4 cvvt atmo 385 tkm a taky bez závad a ztráta oleje prakticky žádná.

podvod
31. prosince • 13:01

jedina automobilka na svete,ktera prokazatelne falsuje pocet ujetych kilometru smerem nahoru.
Ma to byt reklama na kvalitu a spolehlivost.
Soudny clovek pochopi,ze je to totalni blud a dalsi pokus oklamat lidi.
Kdo ujede v takovych rachotinach 100 tisic,tak jem stastny
350tisic je jen touzebny sen a nic vic.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Franta
31. prosince • 13:38

Hmm, ty jsi mi vědátor a jasnovidec. Ty víš nejlíp, kolik mám na mym autě nalítáno... prosím tě, nepleť si hjondé s nějakými jebkami, třeba s VW a nebo se škodulí a Dacií.

a.r.
31. prosince • 14:31

I policajti je odmitli odebrat v plnem poctu,po odebrani par desitek kusu.
A ty tady budes tvrdit neco o kvalite toho low cost auta.
Firmy je odmitly zcela jasne ,vydelavat jen na provoz autoparku se nechce zadne firme.
Nemaji nic ,nemaji co nabidnout ,krom mizerne kvality za dostupne penize. To clovek odpusti hodne.
Az Dacia prevezme Nosovice,pak se muzeme bavit o dalsim. Uz to tu bylo receno a ja s tim plne souhlasim.
Nemate na lepsi a proto se chovate jako deti.

Zkušenosti
1. ledna • 15:45

,,Uz to tu bylo receno a ja s tim plne souhlasim." ? Protože jsi to tu psal ty, jen pod jinou přezdívkou, ostatně jako většinu jiných negativních reakcí a příspěvků na téma Hyundai.
Jsi jednoduše čitelný.

Novy Rok
1. ledna • 17:41

Tak proc je policajti neodebrali,tak nam povez proc.
Protoze je to sunt a sype se to . Ubohost,navonena bida.
Proste pochopili,ze levne tenisky z trznice nevydrzi. A takovy je cely Hyundai,jen mnoho povyku pro nic. Je to podradny low cost vydavany za kvalitu umernou vydanym prostredkum,ale to je sprosta nepravda. Podradne materialy jsou normou v celem Hyundai - Kia .
Kolik jeste dukazu od okradenych a podvedenych lidi potrebujete.
Mate teda zaludek,vam povim,at vam plati cokoliv

CNN
1. ledna • 18:23

Co tu meleš za hovna?

pro ultra Hyundai fans
1. ledna • 20:51

Ano,Policie vedela,jak se vykroutit a neodebrat ty low cost predrazene nepojizdne popelnice
https://zdopravy.cz/hyundai-hrozi-pravnimi-kr... ...
Chudaci plakali a placou dodnes a to je uz nejaky ten rok zpatky. Hyundai si proste neskrtne.
Par reklamou poblaznenych lidi to koupi,ale pak se nejde ani zbavit takove popelnice

pro ultra Hyundai fans
1. ledna • 20:37

Policie ceske republiky neodebrala automobily Hyundai pro nekvalitu a nepojizdnost .
Z vice jak 800 kusu odebrala pouze necelou 100-vku. Fakt
A to vyrazivo si nechej do fabriky k pasu,ty kapacito.

CNN
1. ledna • 22:31

Moje výrazivo je jen zlomek toho tvýho. Ty si ten vyšinutej magor, co se schovává za stovky nicků a ještě se s tím chlubí to je jistý, BAN, =, nový rok, a.r. a další...

Vladimír
30. prosince • 0:14

Mám již 6 let Dacii Duster na lpg. Je to nejlepší auto co jsem měl. Doporučuji. Za tu dobu jsem nemusel měnit ani žárovku.

Mirek
30. prosince • 16:29

Ať si každý koupí, co uzná za vhodné, jsou to jeho peníze.

Na druhou stranu, asi jsi moc lepších aut neměl, když to takto napíšeš.

BAN
30. prosince • 21:18

:-O:-/:-(

.
30. prosince • 6:55

"Je to nejlepší auto co jsem měl." To lze ale napsat o téměř jakémkoliv autě.

petr r. (petrumr)
29. prosince • 16:01

Doba se mění a chtělo by ty dacie více v tom testu rozvést, třeba jak se přepíná to lpg, jaká je spotřeba i benzínu ve městě. jak budou nové sandera, tak to už nebudou převládat prvenství jen v návštěvnosti testu. Podle diskuzí i škoda ztrácí, toyota je vždy dožene.

Petr Zmrd
29. prosince • 16:04

A hlavně ať jdou do prdele s tříválcem. Za Dáčku s 1,6 MPI bych dýchal, ale tuhle srajdu nechci ani za 250k Kč.

Moje jméno
31. prosince • 6:51

Pravdou je jen to, že Ty by jsi za 1.6 dýchal společně s ní. Ona je totiž opravdu hodně dýchavičná a hlavně rozežraná. A model od Nissanu rozhodně žádná výhra nebyl ani z hlediska spolehlivosti a ceny ND.

Petr 366
29. prosince • 19:25

Toho žrouta 16 bych teda zrovna nechtěl.Mám ho ve služebním Renaultu a žere to deset.Kolik to bude žrát v dusteru?Zvolil jsem 1,5bhdi a jsem spokojen .Čtyřkolka žere5,1 a v zimě o litr víc.Pravda na dálnici si to vezme i sedm .

=
29. prosince • 19:33

pan si vylozene zakladal na 1.6 a je mu jedno,ze to zere i travu kolem cesty .
Alternativa .9 s plynem vam teda nerekne nic,pouze ropak ,jak vidno

brk77
29. prosince • 16:23

Myslíš, že v Dacii a nejen v Dacii z těch motorů mají radost?

petr r. (petrumr)
29. prosince • 21:59

mají , ten tříválec je lepší na lpg, jak byla 1,6 -

Petr Zmrd
29. prosince • 16:24

Myslím, že ne. Chtělo by to krvavou revoluci.

=
29. prosince • 16:31

BMW ma trivalcu vice nez je zdravo , s jednim turbem ,se dvema anebo s hybridem,jak je libo. Yaris GR a jeho 3 valec,mistrovske dilo .
A prece je lidi kupujou,jen Zmrd ma problem utratit 250 tisic za nove auto s 3valcem.
Borec

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Zmrd
29. prosince • 16:38

Tak dnešní BMW je neuvěřitelnej hnůj - jak designově, tak technicky. Vzpomínám na BMW M3 252kW - BOŽSKÝ MOTOR. Tříválec je vždy kompromis (v lepším případě) nebo peklo (častěji). Ani mistr konstruktér základy pístových motorů neporazí.

=
29. prosince • 16:52

Ano diesely jim hori a je to hnus.
Benzin ,hybrid a plug in hybrid je spolecne s Toyotou a tam je to v poradku.
Desing je ulitbou za spolupraci s Toyotou a proto bocni silueta a zadni pohled evokuje Lexus.
Jenze Toyota zachranila BMW pred existencnimi problemy.
Ale slo jako vzdy jen o penize,takze proc ne.

Petr Zmrd
29. prosince • 16:56

BMW má a mělo velké zisky, Toyota jim nijak nepomáhá. Společný design Lexusu a BMW by poškodil obě firmy. BMW je hnusný bobr nebo nasupené prase, Lexus je jako predátor. Podobnosti v siluetě mají snad všechny automobilky. A neser mě.

=
29. prosince • 17:10

Pravda a fakta jsou jen jedna .
Zadni partie poslednich BMW 3 jsou LEXUS jako ze zitra se rozedni

Jim
29. prosince • 18:09

Ty jsi vážně debil. Z kterého hnoje jsi se vyhrabal?

a.r.
31. prosince • 22:01

Lexus IS 200 ,350 posledni generace
BMW 3 posledni generace
Zkouknete foto zadnich partii a bocni linie a pochopite,ze jste se mylili.
Toyota si vybira penize od BMW i timto zpusobem.
American,ktery prijede do evropy a spatri posledni modely BMW ze zadu anebo z boku , je neomylne oznacuje za Lexus .

a.r.
31. prosince • 22:11
=
29. prosince • 18:19

Neznam prostredi ,ze ktereho ty pochazis ''hnoje'' ,nejsem obyvatelem ani prislusnikem takoveto entity.
Nemyslim,ze titulovat me ''debil'' je nutne ,aniz by jste vznesl jediny argument pro vasi obhajobu uziti tohoto hanliveho vyrazu

Universitas Carolina
2. ledna • 11:44

Označení debil je jen stupeň mentální retardace (medicínsky) a není to vulgarita.
Rozdělení mentální retardace v termínech debil (50–69), imbecil (IQ 35–49) a idiot (IQ pod 35).
https://cs.wikipedia.org/wiki/Inteligenční_kvocient...

CNN
2. ledna • 12:03

BAN, =, Nový rok, a.r., Korea, Nový rok, 2.1.2021, Pro HYUNDAI ULTRA, Komunista Mirek Tekmot Fr ... a další, které ještě přijdou. Je to troll od toyoty. A to je jistý jako že slunce je naše nejbližší hvězda.

Pro komunistu Mirka
2. ledna • 13:10

Ani nahodou
S Toyotou zacal obhajce Hyundai jen byly vyvraceny jeho nesmysly a pridano par dukazu o nemohoucnosti a podvodech Hyundai - dolozeno oficialnimi urady a nelze je vyvratit.
Jejich dluhy na pokutach v radu miliard dolaru,ktere nemaji . Vyvedeni majetku z firmy nesmyslnym preplacenym nakupem firmy na roboticke psy . Atd. ...... Je to vice nez jasne,
kdo to nechce videt,jeho problem, zaslepeny fanatik s vymytym mozkem .

CNN
2. ledna • 14:11

Bla, bla, bla, furt dokola. Flašinete. Jediný kdo je fanatik jsi ty. Máš na práci taky něco jinýho než jen hlídat kdo tu co napíše? Reaguješ totiž okamžitě. To musí být ale šichta,...co? Kolik za to máš, vymytý mozku? Ty můžeš někomu psát o vymytým mozku.
Píšeš furt dokola to samý, všechno neuvěřitelně zveličuješ, z prdu děláš uragán. Jsi skvělý pohádkář, úplný Hans Christian Andersen.

=
30. prosince • 16:40

Hele loutko, jakými jmény a názvy jsi tady častoval skoro každého bezdůvodně v těchto diskuzích?
Nebylo to náhodou retard, prase...., psal jsi, že na ně sereš, posílal do dámských přirození.... Myslím tedy, že tě otituloval docela správně.

A co nervy, stále OK?

.
29. prosince • 15:59

Důkaz požadavků a priorit běžného průměrného českého zákazníka - levný provoz (malá spotřeba), dostupný servis, solidní rozměry auta + slušný zavazadlový prostor, je to SUV a hlavně potom příznivá cena. Za rozumné peníze poskytne velký užitek. Samozřejmě zákazník musí oželet nějaké detaily, je to otázka priorit - za takové peníze nedostane to, co může poskytnout třeba Tiguan za více než 2 krát větší cenu.

.
29. prosince • 17:02

jen doplním odkaz, který ukazuje, jaké testy kterých aut byly nejčtenější a které zákazníky nejvíce zajímají. je mezi nimi i Duster:
https://www.auto.cz/20-nejctenejsich-testu-ro... ...

Petr Zmrd
29. prosince • 16:08

Huyndai i30 s normální benzínovou 1,5 je lepší volba. Nerozsype se tak rychle.

=
29. prosince • 16:28

A proto se jako sluzebni nepouziva,protoze nevydrzi nic.
Vydrzi jen opatrne jezdeni duchodcu a svatecnich ridicu,kteri autum nerozumi a jdou jen po cene a elektrickych oknech. dalkovy central je bonus.

Petr Zmrd
29. prosince • 16:40

Statistiky poruchovosti to nepotvrzují. Já jdu nejen po ceně, ale i po benzíňáku s nepřímým vstřikem a atmo sáním.

Jardo
31. prosince • 11:39

Pokiaľ nekupuješ "ojetinu", tak máš už dosť ťažký výber. Toyota? Honda? Tam je ešte benzín atmosféra, no už s hybridom.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zkušenosti
1. ledna • 15:23

S atmosférickými motory je tu ještě Hyundai a to i s bezhybridními.
https://www.hyundai.cz/konfigurator/i30-2020/2/1... ...

Komunista Mirek TekmotFFr
1. ledna • 22:25

Hyundai-Kia nejsou auta,pouhé popelnice na 4 kolech

CNN
1. ledna • 22:41

Píše BAN, =, Nový rok, a.r., Pro HYUNDAI ULTRA a další... To je jistý jako že slunce je hvězda.

2.1.2021
2. ledna • 14:08

Opakujeme,co jsem o slunci napsal já. Četl a zapamatoval si papoušek, hodný,dostane jablíčko

CNN
2. ledna • 14:34

Co tu furt meleš za nesmysly? Ještě seš tak drzej, že si přivlastňuješ moje výrazy.
Běž už do prdele, komediante. A ne neboj, já jsem v klidu. Jedinej komu tady praskne žilka pro totální vystresování seš ty.;-)

5. ledna • 1:33

Skvělé je, že hnujdaj veřejné příznal, že se mu už dlouhá léta nedaří,jel na dluh a je v koncích.
Oficiální zpráva Hyundai-Kia na seznam.cz.
Najdi si sám

=
29. prosince • 16:47

Jake statistiky ,Hyundai je zakazal ,je jen jedna domaci statistika a tou je dokonalost a pokud jde o nemecky Tuv,tam jsou zcela jine specifikace aut a motoru nez pro cesky trh . Fakt

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Zmrd
29. prosince • 16:52

Pár korejců v okolí mám a není to tak strašný. i30 má v Německu motory stejné a ostatní modely na tom budou stejně. Vývoj něco stojí. Dávaj 7 let záruku a neomezené kilometry, tak to přeci nemůže být extrémní šmejdy.

=
29. prosince • 17:07

Znovu pripominam,ze je to draze zaplacena imaginarni zaruka. Majitele se stydi o tom mluvit,ale je to jen trick,jak vytahnout dalsi desetitisice kazdy rok z majitele

majkom
29. prosince • 18:34

blabol, mam druhy hyundai i30, prohlidka nikdy nestala 10k jak pises vyssie, v priemere 5-6 tisic, standard cena jako napr u skody...

=
29. prosince • 18:42

A kolik uctovali brzdove desky a praci za vymenu,to nam taky povite

LOL
29. prosince • 21:47

zkus si napřed nanečisto, někde doma, mimo web, naladit notičky, a pak to tady můžeš pěkně rozpálit. :-DTakhle se prezentuješ jen jako blboun nejapný.

1993
29. prosince • 22:10

Tak kolik je vlastne za tu vymenu desek i s praci.
Urcite mate noty pripravene .
Tak jen to zverejnit treba

petr r. (petrumr)
29. prosince • 21:42

hyundai nemá problem s ESP jak škoda aby se každých 30tkm museli vyměnovat desky.

Moje jméno
31. prosince • 6:47

O2 přední 145000, zadní 180000
O3 přední i zadní stále naprosto ok na 90000kmTakže netuším, o čem to tu trepeš. Spíš mě napadá, jestli není problém ten za volantem... 😉

Jaroslav
29. prosince • 17:45

Mám KIA Sportage poslední generace, garanční prohlídka po 2 letech nebo 30 tis. km a druhá prohlídka při 60 tis. km 6200 Kč, tak nevím kam na ty čísla chodíte, asi říkal kamarád, že to slyšel co ?

petr r. (petrumr)
29. prosince • 21:39

jaroslave olej se mění jednou za rok na garančce a v tom roce absolvuješ i kontrolní prohlídku.

Tukan
29. prosince • 17:55

Vy menite filtry a olej po 30tis. km?

=
29. prosince • 18:00

Ano,jedou olej LL
Jakekoliv nedodrzeni kilometru anebo casu je netolerovano i pri 1km anebo 1 den .
Pan s tou Sportage si pouze vymysli, je mu trapne rici pravdu,tak jako vsem,kteri naleteli na zaruky Hyundai - Kia .

=
29. prosince • 15:12

Auto pro lidi bez predsudku.
Vyslouzila a zaplacena technologie a technika v novejsim kabatku.
Rozhodne lepsi volba nez pseudo kvalitnejsi Korea.
Rozhodne auto o kterem stoji uvazovat,vazne uvazovat.

Marex
29. prosince • 22:24

Nechápu tu potřebu některých stále kopat do Korejců, i když je článek o Dacii. Asi nějaká fóbie a pro tu rádoby údajnou "pseudo kvalitu" H+K obsazuje poslední roky přední místa žebříčků ve spolehlivosti a také bez příplatků dává záruku 7 leta na auto. Asi jsou úplně padlí na hlavu, když českej chytrolín to ví přece nejlépe :-D On ten Duster je totiž jediný model v nabídce Dacie, kromě příchozí nové generace Sandera, který nedělá Dacii zevnitř ostudu a nevypadá doslova, jako Renaultí secon hand a to mám i Renaulty rád.

Nový rok
1. ledna • 3:59

Nej­vět­ší da­re­bár­na je, že se­ři­zo­va­cí sta­vít­ka ven­ti­lů (hr­níč­ky) se vy­rá­bě­jí jen v roz­sa­hu 3.00 až 3.6mm. To zna­me­ná, jen šest de­se­tin mož­nost se­ří­ze­ní. Te­dy vý­mě­ny, se­ři­zo­vat nejdou. Jed­no sta­vít­ko sto­jí 400Kč a máš jich 16 . A dnes si je pla­tíš i v zá­ru­ce, pro­to­že je Hy­und pře­ve­dl do spo­třeb­ní­ho ma­te­ri­á­lu - zkrát­ka na soud ! Při­čemž, jak mi řek­li v ser­vi­su, již no­vé mo­to­ry mo­hou být na po­lo­vi­ně roz­sa­hu. Což po­tvr­zu­ji. Měl jsem ven­ku sta­vít­ka z mo­to­ru, kte­rý ješ­tě ni­kdo ne­se­ři­zo­val a je tam i ně­ko­lik 3,285 ! Tak­že ješ­tě mé­ně, než po­lo­vi­na ! Roz­ho­dl jsem se věc ře­šit od­bru­šo­vá­ním "bra­da­vic"- ná­lit­ků na dně sta­ví­tek. Tím pů­jdu i do roz­sa­hu za­kle­pá­ni v řá­du mi­li­me­t­ru, do­kud to hla­va vy­dr­ží.

Marex
2. ledna • 20:12

Pořád stejný brek a za většinu problému díky LPG si můžete sám, protože jste se neobtěžoval ani nastudovat něco kolem vhodností motorů pro provoz na LPG. Přitom je všeobecně známo, že Asiati NEJSOU všeobecně vhodní, až na nějaké starší výjimky, pro provozování na LPG a to nejen díky vyšším pracovním teplotám při provozu na LPG, než při provozu na benzín, ale především díky časté absenci hydroštělů a poněkud komplikovanému vymezování ventilových vůlí podložkami ve tvaru hrníčků. Mimochodem ony podložky se nemusí kupovat všechny nové a dá se to poskládat i ze stávajících a dokoupit pouze chybějící rozměry, takže další zbytečný brek.

2.1.2021
2. ledna • 20:54

Vse bylo odsouhlaseno autorizovanym servisem a s posvecenim automobilky,ktera nasledne odmitla prevzit zodpovednost.
Jen podvody a plane kecy.

LiborK
2. ledna • 20:36

Uživatel NOVÝ ROK zkopíroval příspěvek z H-fóra, jako i ty ostatní.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
2.1.2021
2. ledna • 20:51

Uživatel - to jsi zcela urcite ty,nejake te drogy,protoze jinak to neni mozne,byt tak debilni
A nic jsem nekopiroval,preposlal jsem poselstvi i s adresou a jmeny. Cista prace ,pravda a skutecnost.
Zadne hnujdaj podvody .

Marex
2. ledna • 20:46

To ano, ale vzhledem k tomu, že dal odkaz i na původní vlákno onoho fóra se bude pravděpodobně jednat přímo o autora a ne trola.

Petrzel
31. prosince • 14:09

Přesně napsáno. Jenže je tu ještě jedno ALE. Z hlediska jízdních vlastností je už i dnešní Sandero 0,9TCe LPG mnohem lepší, než 80% koncernu. Za poloviční cenu. A je otázkou, zda milovník rychlosti potřebuje tablety přes celou přístrojovku nebo pár budíků...:)

Marex
2. ledna • 20:42

Mě třeba jízdní charateristika motoru 0.9TCe nevyhovovala, nicméně je to velmi spolehlivý nepřímovstřikový motor a to i z hlediska provozu na LPG. Nicméně Dacia bohužel šetřila na špatném místě a jinak zcela bezproblémové a kvalitní LPG systémy Landi Renzo se tady jedná o šunty LPG vstřiky vs. servisní politika Dacie, čili zaheslovaní ŘJ LPG, kdy vstupní heslo neznají ani autorizáky, což je prasárna. Takže mnoho uživatelů převážně z Čech, kde prodává LPG hlavně Kralupol má problémy s tímto továrním LPG u Dacie, zatímco na Moravě, kde převládá Tomegas tolik problému není. Výměna těchto vstřiků za kvalitnější vyžaduje přístup do ŘJ LPG a tady je ten problém, takže to plynaři často řeší druhou ŘJ pro LPG. Takže ani u té Dacie to není dokonalé, jak by se zdálo. Nicméně stejné problémy měla s továrním LPG převážně při provozvání v Čechách i Škodovka.

Korea
29. prosince • 23:04

Lzi,klamava agresivni reklama .
Prezentacni a zkusebni auta jsou zcela odlisne kvality produkcnim modelum. ]
Motory ruzne kvality pro ruzne trhy. Zaruka je jen imaginarni,nikdy nic nekryje a vzdy byla zamitnuta.
Pokud lzu,tak proc se velmi malo zakazniku vraci k hk. pouze duchodci na megaslevy je drzi pri zivote. Kdo opravdu poznal hk,nikdy zpatky nejde,pokud si polepsil a muze si dovolit lepsi auto. chudak bohuzel jinou volbu nema. musi volit hk. Dacia je uz pod carou,u nekterych debilu- VLASTNIKU HK

Marex
2. ledna • 19:58

A to říkali hoši v hospodě? :-D Máme v rodině mimo jiné značky (Subaru, Renault) i Kiu v prostřední výbavě od novoty a tomu autu absolutně nemám, co vytknout. To auto prostě jezdí denně a nic kromě náplní a filtrů nepotřebuje a vše perfektně funguje. Dalších několik lidí, co znám mají pouze jeden vůz a to buď H nebo K a taky žádný sebemenší problém. Jak je to možné, když ty auta jsou dle některých tak rádoby nekvalitní a přesto se umísťují na předních místech z hlediska kvality. Kdo chce vidět, ten vidí, kdo nechce, tak si věčně namlouvá, že podvody, spiknutí, lži :-D Za mě, další vůz v budoucnu bude klidně opět Kia, díky levnému a spolehlivému provozu. Mnoho lidí se spíše zaseklo v minulosti, kdy se Korejci teprve učili dělat auta a toho svého předsudku se stále zuby, nehty drží, protože by mohli zjistit, že ten Korejec mu může nabídnou více muziky za méně peněz, aniž by musel nad něčím zavírat oči, jako v případě Dacie ;-)

2.1.2021
2. ledna • 20:57

Presna interpretace Hyundai vymyvani mozku . Kolik plati.
Ty auta jsou hrozne smejdy a jen cena to omlouvala ,ted uz ani ta cena,protoze si hrajou na opravdovou automobilku a pritom to je jen kopirka a vietnamsky trh. Levne tenisky ,nic vic .

LiborK
2. ledna • 20:31

Přesně!!!

Moje jméno
31. prosince • 6:42

Hmm. Bratr má Vengu 6ým rokem a s autem nebyl za celou dobu žádný větší problém. V příštím roce bude auto kvůli daním vyměňovat, ale Kia už to kupodivu nebude. Ne kvůli tomu, že by s ní nebyl spokojen, ale přístup servisu v Jičíně ho totálně odradil od další spolupráce. Tím chci konstatovat, že i sebelepší auto nemusí vždy znamenat spokojenost majitele.

Petr Zmrd
29. prosince • 16:03

Proto dává Huyndai záruku 7 let bez omezení najetých kilometrů.

Nový rok
1. ledna • 3:52

plax2: Ahoj! Máme i30, 1.6l, CVVT, šestikvalt a LPG montované v servisu v Butovicích, bez ztráty plné záruky. S tím LPG je to pořádné šlápnutí do h.... ! Ventily se nenávratně zaklepávají a nechápu tu stupiditu Hyundaje, že do toho šel, aniž by měl vyzkoušeno, že to motory nevydrží. (Mimochodem - motory jsou ze slovenské KIA, převodovky i do KIA, zase dělá Hyund.) Mám najeto 53 000km na LPG a nejhoršímu, výfukovému ventilu zbývá 0.08 mm do konce možnosti seřízení. Jsem přesvědčen, že na tom má svůj podíl i servis, protože neměli zkušenosti s LPG. Nejdříve jsem měl přisávání benzinu, podle výkonu, potom 20ti procentní, ale zaklepávání ventilů to nezastavilo. Nyní mám přimazávání, ale, jak jsem zjistil, nastavené jen na poloviční přimazávání, takže se ventily zaklepávaly stále. Spotřeba přimazávání má být 1l na 10 000km, o čemž jsem nebyl informován. Měl jse se zeptat, spoléhal jsem, že to servis nastavil na otáčky šroubku správně ! Největší darebárna je, že seřizovací stavítka ventilů (hrníčky) se vyrábějí jen v rozsahu 3.00 až 3.6mm. To znamená, jen šest desetin možnost seřízení. Tedy výměny, seřizovat nejdou. Jedno stavítko stojí 400Kč a máš jich 16 . A dnes si je platíš i v záruce, protože je Hyund převedl do spotřebního materiálu - zkrátka na soud ! Přičemž, jak mi řekli v servisu, již nové motory mohou být na polovině rozsahu. Což potvrzuji. Měl jsem venku stavítka z motoru, který ještě nikdo neseřizoval a je tam i několik 3,285 ! Takže ještě méně, než polovina ! Rozhodl jsem se věc řešit odbrušováním "bradavic"- nálitků na dně stavítek. Tím půjdu i do rozsahu zaklepáni v řádu milimetru, dokud to hlava vydrží. Soucítím s tebou v rozhořčení, ale bohužel, ti nepomůžu. Asi to je až na soudní při, když by na to měl člověk čas, peníze a nervy ! Na to Hyund asi spoléhá, že neměl ! Jinak, já servisuji, v Trutnově, když jsem na chalupě a v Butovicích, když jsem doma. A s oběma servisy jsem spokojen. V Trutnově mohu být u auta, po celou dobu servisování, takže se i poptám mechanika na věci co potřebuji vědět a vidím, jak to dělá, až si budu servisovat sám. V Butovicích mi zase bez problému seřídili ventily (V té době se to ještě neplatilo.), vyměnili těsnění pod hlavou, vyměnili zadní pružiny + geometrie, když se mi sjíždělo kolo. Vše v záruce. Práce je na slušné kvalitě (a já jsem štoura!) Tak Tě zdravím a držím palce. Honza.Více na: https://www.hyundaiclub.eu/forum-tema/uz-nikdy-hyund...

Nový rok
1. ledna • 3:50

plax2: Ahoj! Máme i30, 1.6l, CVVT, šestikvalt a LPG montované v servisu v Butovicích, bez ztráty plné záruky. S tím LPG je to pořádné šlápnutí do h.... ! Ventily se nenávratně zaklepávají a nechápu tu stupiditu Hyundaje, že do toho šel, aniž by měl vyzkoušeno, že to motory nevydrží. (Mimochodem - motory jsou ze slovenské KIA, převodovky i do KIA, zase dělá Hyund.) Mám najeto 53 000km na LPG a nejhoršímu, výfukovému ventilu zbývá 0.08 mm do konce možnosti seřízení. Jsem přesvědčen, že na tom má svůj podíl i servis, protože neměli zkušenosti s LPG. Nejdříve jsem měl přisávání benzinu, podle výkonu, potom 20ti procentní, ale zaklepávání ventilů to nezastavilo. Nyní mám přimazávání, ale, jak jsem zjistil, nastavené jen na poloviční přimazávání, takže se ventily zaklepávaly stále. Spotřeba přimazávání má být 1l na 10 000km, o čemž jsem nebyl informován. Měl jse se zeptat, spoléhal jsem, že to servis nastavil na otáčky šroubku správně ! Největší darebárna je, že seřizovací stavítka ventilů (hrníčky) se vyrábějí jen v rozsahu 3.00 až 3.6mm. To znamená, jen šest desetin možnost seřízení. Tedy výměny, seřizovat nejdou. Jedno stavítko stojí 400Kč a máš jich 16 . A dnes si je platíš i v záruce, protože je Hyund převedl do spotřebního materiálu - zkrátka na soud ! Přičemž, jak mi řekli v servisu, již nové motory mohou být na polovině rozsahu. Což potvrzuji. Měl jsem venku stavítka z motoru, který ještě nikdo neseřizoval a je tam i několik 3,285 ! Takže ještě méně, než polovina ! Rozhodl jsem se věc řešit odbrušováním "bradavic"- nálitků na dně stavítek. Tím půjdu i do rozsahu zaklepáni v řádu milimetru, dokud to hlava vydrží. Soucítím s tebou v rozhořčení, ale bohužel, ti nepomůžu. Asi to je až na soudní při, když by na to měl člověk čas, peníze a nervy ! Na to Hyund asi spoléhá, že neměl ! Jinak, já servisuji, v Trutnově, když jsem na chalupě a v Butovicích, když jsem doma. A s oběma servisy jsem spokojen. V Trutnově mohu být u auta, po celou dobu servisování, takže se i poptám mechanika na věci co potřebuji vědět a vidím, jak to dělá, až si budu servisovat sám. V Butovicích mi zase bez problému seřídili ventily (V té době se to ještě neplatilo.), vyměnili těsnění pod hlavou, vyměnili zadní pružiny + geometrie, když se mi sjíždělo kolo. Vše v záruce. Práce je na slušné kvalitě (a já jsem štoura!) Tak Tě zdravím a držím palce. Honza.Více na: https://www.hyundaiclub.eu/forum-tema/uz-nikdy-hyund...

Marex
2. ledna • 19:34

Ještě jedna věc. Pokud se jednalo o LPG zástavbu autorizovaným servisem mající od H+K potřebnou certifikaci pro montáž do nových vozů, pak má soud smysl. Pokud ne, budete mít pouze zbytečné výdaje navíc ;-) Jinak při provozu na benzín ta auta nemají problém s vůlema po celou dobu životnosti, tak to prostě je. To není ale problém pouze u Korejců, ale taky Japonců. Prostě absence hydroštělů a seřízování pomocí "podpložek" a ne mechanicky si při provozu na LPG vybírá svou daň. Mám Subaru Legacy IV s motorem 2.0 na LPG a tam ty vůle byly na hraně někde kolem cca. 150tkm a to při provozu bez přimazávání. Takže motor raději ven, obě hlavy dolů a výměna ventilových sedel za dosti kvalitní tvrzený materiál + elektronické přimazávání pro jistotu a není, co řešit. Nicméně H+K je na tom u nových motorů bohužel o dost hůře, co se soužití s LPG týče a vydrží tak max. 100tkm, než klekne motor. Nicméně při provozu na benzín, vydrží hodně a fungují bezproblémově ;-)

Marex
2. ledna • 19:20

Do novějších H a K rozhodně žádné LPG nedávat a to píši jako dlouholetý fanda LPG. Prozradím vám tajemství, podtlakový přímaz ventilů, který popisujete, kdy ono aditivum se seřizuje šroubkem je úplně k prdu a to ze dvou důvodů:
1. Nikdy to u tohoto systému nejde pořádně nastavit pomocí onoho šroubku a navíc to i silně při provozu kolísá. Navíc je tady zbytečně velká spotřeba aditivia a v podstatě zbytečné plýtvání.
2. Hlavně tento systém funguje na principu podtlaku, který je největší, když jede motor na volnoběh, čili je úplně k prdu a to již nemluvě o tom, že maže tak sotva polovinu toho, co by měl, čili standardně 2 válce, v lepším případě 3 a ani v kombibnaci s rozdělovačem tohoto aditiva to neodstraní ten princip funkčnosti v závislosti na podtlaku.
Takže se nedivím, že zaklepávání ventilů při této kombinace nadále pokračuje. Přímaz má smysl pouze elektronický, čili Electronic Valve Protector, kdy se oditivum tlačí pod tlakem v pořád stejném přesně množství dle nastavení v ŘJ pro LPG.

V
31. prosince • 4:25

Takhle to zni fajn, ale pak se clovek musi podivat na co se vstahuje tech 7 let, a na co jsou napriklad jen 4...

petr r. (petrumr)
29. prosince • 17:45

hyundai má pět let a kia sedm.

Tekmot
30. prosince • 4:46

Dacia už je lepší, než většina modelů Hiundai. :-D Bravo Dacia B-]

Tekmot
30. prosince • 20:26

Originál Tekmot by takovou debilitu nikdy nenapsal a rozhodně by nenapsal blbě název značky Hyundai.
Asi tak. Je vidět, že se tu v diskusi usídlil dement, který zasviňuje všechny diskuse a mění nick za nickem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tekmot
30. prosince • 21:03

= což je z Hyundaie totálně zfrustrovaný magor, který tu píše ve všech diskusích pod několika nicky. Zatím je tu pod nicky "=", "Korea" a "1993", ale jestli mu bude někdo oponovat, tak jich tu nasází mnohem víc. Očividně píše z nějakého ústavu pro choromyslné, ale podle jeho slovníku to vypadá i na nápravný ústav.
Doporučuji všem, aby na jeho lživé příspěvky vůbec nereagovali oponováním, jinak si vyslechnou ty nejsprostší urážky. Měl by dostat doživotní BAN, jinak tu bude neustále zasviňovat diskuse.

BAN
30. prosince • 21:25

NIKDO JINY KROM VAS VULGARITY NEPOUZIVAL,POUZE VY A PAR VAM PODOBNYCH. ODBORNE TERMINY NEJSOU VULGARITY ,ALE POUHE A STROHE DEFINOVANI FAKTICKEHO STAVU.
vulGARITY A DOKONCE I SPROSTE VYRAZIVO JE VASIM VYJADROVACIM PROSTREDKEM.
JEN SI TO PROCTETE ZPET,KDO A CO NAPSAL A JAK SE VYJADROVAL.
TO BUDETE PREKVAPEN ,PANE HULVATE
a nemam zajem o dalsi komenty ,je to zcela bezpredmetne,uz nemate co nabidnout,jste zakomplexovany a nedokazete normalne myslet.

Tekmot
30. prosince • 22:10

To se dalo čekat, že se ozveš pod dalším nickem, (aby si každý myslel, že to píše někdo jiný) a budeš mě osočovat přesně tím, co ve všech diskusích předvádíš. Jsi chorobný lhář. Ano, jen ať si lidi pročtou poslední diskuse a přesvědčí se, samozřejmě mi dají za pravdu. Vždyť i v této diskusi jako "=" exceluješ. Tak jako všude pod dalšími nicky. Všichni tě jednoduše prokouknou pro tvojí omezenost.
Jediný, kdo je tu zakomplexovaný a vulgární jsi ty, z Hyundaie máš zatemněný mozek.
Dokud tu budeš sprostě lhát, tak se nedočkáš konce mých komentů.
Ano, v souvislosti s tebou používám jen odborné termíny, a ty fakt nejsou vulgaritami.

BAN
30. prosince • 22:43

Poslouchas na slovo,jen co je pravda.
Jen si vzpomenu a pribehnes jako poslusny pejsek a tluces do klavesnice rozumu zbaveny,ovladany vztekem .
Ano,takhle te ovladam a budu si te vodit ,jak jen budu chtit.
Jsi uplne bez sebe,ze nemuzes nic udelat,jen pokazde si vylit svuj kyblik nesmyslu .
Je az neskutecne,jak jednuse jsem si te ochocil a tvoje posedlost je primo ukazkova.
A ten nick BAN pouzivam na tvuj navrh,jak jsi sam napsal,ze bych si zaslouzil .
Jen plnim tve prani a ty porad ne a ne byt spokojen.
To je ten tvuj zpackany ,neuplny zivot,porad ne a ne a ne se zaradit a byt uspesny,alespon v necem. Pokazde zklames, nic poradne neumis,jsi jen pozer a falesny hrac. Spatny falesny hrac,honis me tu po ruznych prispevcich jako nejaky honici pes. Jen si posluz. Ale kdo je k smichu,o tom bylo uz davno rozhodnuto a ja to nejsem a kolegove se naramne bavi,jako uz dlouho ne. Kdyby jsi vedel,kolik vlastne nicku tady jeste mame a s kym si docela duverne dopisujes a prijimas jako bernou minci. Proste je to parada. Bude to paradni pojednani ,mozna i ty budes slavny a tvuj nick bude v ucebnicich. Uvidime.
A ne kazdy nezmamy nick jsme my,opravdu ne,stihomam te znici. Mame dost ti dobre znamych,jak uz jsem ti prozradil. A ten fejk o Ing,ten je dost dobry,jak jsi na to skocil a polknul i s navijakem. Ale to opravdu vymyslel ten nick sam,vubec ho nezname. Ale byla to poradna darda,smali jsme se dlouho.
Tak zatim ......... .
P.S. Trochu si odpocin,bude Silvestr a Novy rok,tak at zbytecne nehonis duchy a netravis cas jen u PC. Ikdyz je mi jasne,ze nic jineho na praci nemas.

CNN
1. ledna • 18:46

Jsi zralý na léčbu... To snad ani nemůžeš myslet vážně? Neni možné, že by byli na světě ještě další idioti jako ty. Tomu Tekmotovi se nedivím, že už ti neodpověděl. Je jasné, že tě má na háku. Rozhodně má víc rozumu.

pro ultra Hyundai fans
1. ledna • 19:09

https://en.yna.co.kr/view/AEN20201019008800320...
Jen maly kousek problemu,co ma H po celem svete za cela leta podvadeni zakazniku
Jdete ke dnu Hyundai ultras .
Vyvedeni majetku do Boston Robotics jim zlomi vaz.
Konecna.
Cely gramotny svet se smeje nakupu za tak nesmyslnou cenu.
Jen nejvyssi vedeni vi,ze je to jen zasterka a vyvedeni penez z firmy pred bankrotem.

CNN
1. ledna • 20:10

Odkaz? No a co jako?
O jakým podvádění mluvíš? Přestaň s tím fantazírováním. Máš diagnózu debility? Asi jo.

CNN
1. ledna • 20:05

To bylo na mě?
Ty jdeš ke dnu.
Tobě zlomí vaz nestoudné lhaní.
Koukám, že ty seš celý svět, ale negramotný🥴 Mluv za sebe debile. Všichni se ti smějí.
Pro H je ztráta za 1/4 roku absolutně bezvýznamná stejně tak koupení firmy Boston Robotics.
Ostatní automobilky mají nejen kvůli covidu daleko větší ztráty.

-÷-
31. prosince • 7:03

Tak ty mas dost. Ty musis byt idiotu kral, jinak to neni mozny.

Tekmot
31. prosince • 9:35

Tekmot

Franta
31. prosince • 11:43

Píše BAN

HP
30. prosince • 12:57

Buď jsi v těch autech nejel, nebo jsi upadl ne?

=
29. prosince • 16:26

Jen draze zakaznikem zaplaceny trik automobilky.
Pravda je takova,ze vse si zakaznik zaplati,jen se stydi to rict.
Skoro 10 tisic za vymenu oleje a prohlidku je opravdu kauf jak svina

Mirek
30. prosince • 16:27

Nejsi ty ten, co tady každou chvíli vykřikuje, že uvádí jenom pravdu? Změň si nick.
:-D:-D

2.1.2021
2. ledna • 14:05

Lhář usvědčený a směšný .Článek o T613.
Komunista, bonzák .
To je Mirek , Tekmot , Franta

HP
30. prosince • 12:54

A na těch 10k jste přišel jak?
Máme v rodině 2x Hyundai (Tucson, I30) a ani jednou se cena servisu k té částce zdaleka nepřiblížila. Nikdy nebyl problém si donést svůj vlastní olej.
Jeden rok je to za cca 3000 a druhý za cca 5000 ( bez oleje), protože se tam dělá víc věcí.
Chce to nemít línou hubu zeptat se a ne se nechat oškubat cenou 800 Kč/l oleje.

LOL
29. prosince • 21:44

tobě dáčkoservis jen mění olej? :-O
Ale tak co, když to auto má jen řídítka a šlapátka, tak se to snese... :-D

Novy Rok
1. ledna • 5:15

ja mam hyundai ,auto nejezdi uz vic jak 2 mesice ,5 poruh za 3 roky a tou posledni to mi uz nechce hundajik opravit v zaruce.To auto to je jeden velky podvod! Zaruka 5 roku pak nedaji tam nove svicky motor v perdeli a oni reknou ze to ja za to muzu bo jsem si nenechal vymenit svicky!Jeden velky podvod uz nikdy nic nekoupim co ma znacku hyundai.Lide neposlouchejte ty reklamy zaruka kvality to jsou jen kecy a tech 5 roku zaruky to je podvod!! Mam na to vsechno doklady jestli nekdo bude potrebovat muzu naskenovat a poslat na e-mail.Více na: https://www.hyundaiclub.eu/forum-tema/uz-nikdy-hyund... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomáš Marný
20. ledna • 14:15

To bude volšovejma nohama a rukama... Já měl Hyundai 8 let, porucha žádná, teď ho má rok syn a to samé...

Doporučujeme

Články odjinud