Dacia Duster: interiér rumunské novinky na prvních foto

59 komentářů

Duster
17. března • 18:51

Z mého pohledu podobné NISANU KAŠKAJ,zkuste se podívat www.zavolantem.cz ...

Renata
13. března • 12:55

autíčko z venku vypadá dobře své majitele si určitě najde jen škoda toho vnitřku , ale na druhou stranu co bychom chtěly za ty peníze. Jestly bude stát opravdu cca 300000kč. tak to odpovídá a komu se to nelíbí tak asi má na dražší. |Pro mě není auto modní záležitost ani chlouba před sousedy jsem normální člověk který auto využívá každý den a je pro mě duležitá spolehlivost. takže jestli bude spolehlivé a levné je to muj favorit.

dacia
28. února • 13:54

http://pokec.azet.sk/daciaduster/fotoalbumy/duster-2010-photos-fotky-foto-pictures:-P

Knox
6. února • 15:33

Potrestajte konštruktérov-nekúpte to!

Mašina
14. února • 15:41

Uvidíme jak bude vybadat až bude v prodejnách. Ale uvažují, že si ho koupím. Jestli tam bude záruka 5 let. Tak nové auto za slušnou cenu a se zárukou s pohonem 4x4 z nissanu. B-]

juraj
5. března • 11:14

myslim,ze to je celkom slusne auto.bude to idealny pracant.kto nehlada auto na predvadzanie,ale pozaduje hlavne uzit. hodnotu+spolahlivost,tak dobra volba.

Dadka
25. února • 20:34

Je skvelé !!! Chcem ho !!!:-D

LOL
6. února • 0:22

Tak toto se moc nepovedlo. Stále stejná "pancéřovaná" boční okna a jejich rámy, interiér á-la Logan s otřesným provedením palubky. Jen bych ještě rád vypíchnul jednu věc - Multipla, ač v běžných měřítkách automobilové krásy nevzhledná, je čistě účelně navržené auto s prostorným interiérem pro 6 lidí. Oproti tomu tenhle grc si jen na něco hraje a snaží se imitovat jakési SUV (o účelnosti tohoto segmentu mám vůbec velké pochyby)

legnaw
7. února • 12:52

suhlasim. Multipla Fiat bol odvazny dizajnersky milnik

tom
6. února • 20:58

Dacia SUV se mi moc líbí ;-)

yendys
5. února • 22:47

ovládáni rádia pod volantem je mimo jiné použito už u renaultu clio rok 2003 :-D vtipné.

OFF
5. února • 23:56

Ovládání autorádia pod volantem mají už renaulty z 90. let (možná i dřív). Konkrétně můžu mluvit o druhé generaci Espace (94). V přesně tomto konstrukčním provedení to má určitě už Laguna II (tzn. 2001).
Ale co si budeme povídat všechno to je o ceně a je rozdíl mezi espace za 1M a dacií za 300k. ;-)

salamoon
5. února • 20:39

tak tu asi vacsina jazdi na 5-tkovych baworoch,alebo minimalne audi q5.
a urcite by sa tu naslo aj par majitelov aston martin.k veci- kupit novy duster je urcite lepsie,ako kupovat 5+ rocnu octaviu/opel/dosad co chces v diesli s nejasnou minulostou/servisom.takze detinskym kritikom len tolko-kazda znacka musi prejst vyvojom,a pokial sa vam duster nepaci,tak si kupte 2 milionove fx50.

Pepa
5. února • 19:43

Tak movitější cikáni (šikovnější čorkaři) budou mít náhradu za starý dobrý Žigulíky :-)

Honza z Cikánova
6. února • 11:53

Omyl hochu, ti uz ziguliky obmenily za vyrachtane mercedesy, bossove pak za nove bawory. Dacie zustava pouze pro normalni pracujici lid, pro ktere je i tak na hrane dostupnosti ;)

autoservis
5. února • 19:29

JSEM MAJITELEM AUTOSERVISU,TAKŽE VÍM CO PÍŠU!!!!!
VŠECHNY AUTA JSOU NA JEDNO BRDO.
VŠECHNO JE JEN O TOM JAK AUTO VYPADÁ A OD JAKÉ FIRMY JE.
NEMÁM NIC PROTI DACII,JE TO JEN LEVNÁ ODNOŽ RENAULTU.
KDYŽ SI ZAPLATÍTE TAK INTERIER NEPOZNÁTE,JAK HO VYLEPŠÍ.
JESTLI JDETE PO CENĚ MUSÍ STAČIT CO JE V ZÁKLADU.
PĚKNÁ BABA VYJDE TAKY NA VÍC NEŽ STANDART
A NADÁVAT SI DO BUZERANTŮ JEN PRO JINÝ NÁZOR????
UBOHÉ!!!!!!!!!

tom
6. února • 20:56

s auty částečně souhlas. a že pěkná baba vyjde na víc než standart? na to jsi přišel jak? mě ani krásné baby nestojí téměř nic :)

autoservis
7. února • 11:04

ZATÍM !!!!!!!!!!!!!
DO NOVÉHO AUTA TAKY MOC NEDÁŠ.ČÍM STARŠÍ,TÍM DO TOHO ZAČÍNÁŠ SYPAT ,ABYS TO UDRŽEL POJÍZDNÝ.:-)):-)):-)):-))

Haya
5. února • 19:24

pokud to bude jako 4x4 stát do 300 tis, tak to bude trhákB-]

majklef
5. února • 18:03

Myslím že jako celek to není špatný...
Pokud budeme věci brát z motoristickýho hlediska a ne jak je tady zvykem ze sociálního.
myslím si že je Duster určitě oživení a hlavně další varianta určitého segmentu..
Co se týče tohoto kousku nesmíme zapomínat že je to předprodukční kus...
Rádio opravdu nic moc ale na to auto nejezdí....Když už jsme ale u estetického hodnocení,i ovladač pravděpodobně klimaticace nevypadá moc finálně.Stejně tak lesklý materiál okolo středového panelu nebude úplně praktický...
Uvidíme jak bude vypadat jízda a osobní setkání a samožrejmě také cena..

valentýn
5. února • 16:46

Tak Dacie bych nechtěl ani zadarmo.Četl jsem na rumunských strankách co psaly majitele svych aut co mají Dacie ,jsou sami problemy s Dacii.

gogo2
5. února • 23:32

Dacii mám bez 2 měsíců 5 let. Najeto 47.000 km, většina po městě. Závady v záruce: odešla lambda sonda (bo jak se to jmenuje). Po záruce: jakési těsnění na motoru (1.000,- Kč), destičky a kotouče (7.000,- Kč plus mínus, moc si to nepamatuju), baterka (1.500,- Kč) a jsou vymlácené čepy řízení (odhad opravy 10.000,. Kč - ale to už dělat nebudu, auto půjdu za 2 měsíce z domu). Takže součtem cca 20.000 Kč na opravách v autorizáku. NIkdy jsem nezůstal někde trčet. Byli jsme s tím v Itálii, Rakousku, Maďarsku... Nemám porovnání s jiným autem (máme ještě Hyundai Atos, ale teprve 2 roky, takže ten je OK), takže nevím, jestli je to hrůza nebo ne. Dlužno dodat, že před těmi 5 lety stál logan 200 tisíc, zatímco relativně stejně prostorná (a to jsem velmi zdvořilý) škoda fabia sedan stála o 100.000 víc. Takže i kdyby ta škodovka byla zcela bez závad, tak by byl rozdíl ve prospěch Logana + 80.000,- Kč. Pravda - další "ztráta" bude při prodeji, škodovku bych jistě prodal s menší ztrátou hodnoty. Taky je ale pravda, že tehdy jsem na škodovku prostě neměl. Tož tak k těm problémům s dacií.

PETR
5. února • 17:44

Hurvínka nikdy. Raději Sandero:-D Alespoň připomíná auto:-P

Libor Stejskal
5. února • 16:18

To už je lepší jezdit sockou B-]

Libor
5. února • 18:15

Ty buzerante, který nemáš ani kolo, nenadávej na co nemáš a běž na tramvaj socane. Rád bych viděl včem jezdíš ty. V tramvaji si určitě nekupuješ ani lístky ubožáku.

legnaw
7. února • 12:41

nojo ostrafski chachare... ty zarucene lestis na parkovisku Tavriu a slintas az ti ju raz foter dovoli nastartovat

Liborek
5. února • 19:05

Libore, Libore. Ta anonymita internetu ti byla asi seslána z nebes co?

thybor
5. února • 22:06

nechaj Liborka na pokoji, ved aj takyto uboziaci maju právo na život, a že mu to jeho ubohe IQ posiluje prave net, tak čo už s ním.

Jirka
5. února • 16:47

Tak by mne zajímalo,čímpak všichni jezdíte a co děláte,že jste takoví odborníci?:-(

veto
5. února • 14:24

interier je na 90% rovnaky so Sanderom alebo loganom po FL. Akurat hnede leskle doplnky boli zamenene so striebornymi matnymi plastami + par drobnosti

František Frolík
5. února • 12:45

Velmi krásné auto k všestrannému využití.

mclown
5. února • 11:36

to moze byt do hory na huby ...

Tomm
5. února • 9:42

Musím teda konstatovat, že to je celkově fakt děs. Snad to zachrání cenovka, ale to by musela být 4x4 někde kolem 300tis... Po hrůze haligali IX35 je tu něco z opačného spektra - ušetři kde můžeš... Takže držím Dacii palce ať to trefí aspoň cenou, když už to auto samotné dopadlo takhle děsivě.

legnaw
7. února • 12:36

ix35 je perfektna

Netreba
5. února • 10:41

Jak jsem psal. Provedeni odpovida tomu, kdo si to bude kupovat. Kdyz se TI to nelibi, tak kup si lepsi. Podivam-li se na novou Fabii, Roomster nebo Yeti, tak si myslim, ze za pulku by to bylo odpovidajici cena. Uz dlouho jsem nevidel tak oskliva auta. Naposled Fiat Multipla....

Tomm
5. února • 16:31

Souhlasím s tím, že pokud bude Duster stát polovinu co Yeti, tak to bude dobrá cena, která smaže všechny nectnosti co se designu týče. Na druhou stranu ale nesmíme zapomenout, že Yeti je za velmi zajímavou cenu a polovina by znamenala, že by Duster ve čtyřkolový naftě musel stát něco málo přes 200tis a to asi nebude... Jinak s Multiplou souhlas, to je opravdu snad ten Duster fakt hezčí - ale uznej, to nebylo ani pro Rumuny tak těžký... :-D

R
7. února • 17:41

Yeti za zajímavou cenu? To snad ani nemůžete myslet vážně

thybor
5. února • 20:24

no mne je fakt uprimne luto tychto koncernových magorov, co nevidia nic ine len Vw aSkoda. Ved svet je krásny a existuju aj ine, krajsie´. lepšie, a hlavne nepredražené auta. (inač yetyho ani 12 tis€)

Tomm
5. února • 21:40

To jako já jsem magor??? Proto, že mi to auto přijde hnusný??? Aha, tak to jo, Ty to máš v hlavě srovnaný... :-/

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek.
6. února • 0:54

Ano, zjevně jsi koncernový magor - jinak bys pochopil, že příspěvek "netreba" byl naprosto trefně o tom, že monstry, hurvínci a Yeti by měly stávat půlku toho co dnes. Tj. tolik co v německu za šrotovného a nebo to co zde poplivávané Dacie - obojí je stejná třída: kvalitativně, funkčně, rozměrově i "sociálně". Zeptej se v GB a nebo F, jestli by si vidí nějaký pozitivní rozdíl mezi konzernovýma příšerkama od schade a nebo muzeálními deriváty rencka z drákulova...

Tomm
6. února • 16:45

No a Ty jsi zjevně mimo mísu. Jednak jsem do této diskuse koncern rozhodně nezatáhnul já, tak nevím proč to vztahuješ na mě. Dále, víš vůbec že Fabka dneska stojí v ceníku bez slevy 199tis??? Roomster 1,4 270tis??? Yeti 360??? Octavii II seženeš za 300??? Nezajímáš se, nevíš, neznáš, jen blbě pindáš... A na co se mám ptát v GB? Na srovnání image škodovky a dacie? To asi opravdu jen žertuješ... Ve Francii to ještě snad, je to dcerka jejich mazla, ale pokud zmiňuješ Francii tak to porovnej s Německem, ať je to srovnatelné... Zase jsi mě aspoň pobavil.

thybor
6. února • 18:01

ze vraj nezatiahol koncer, ved sa zamysli, kto zacal porovnavat daciu s yetim??? Ke d uz porovnavat tak asi SX4 ale nieco podobne. Ale koniec koncou trh rozhodne, a skus napisat po roku nieco rozumne.

Tomm
6. února • 22:11

S Yetim začal o kousek výš "netreba" (mrkni na to), že kdyby byl Duster za polovinu ceny Yetiho že by to šlo... Já na to už jen reagoval, že Yeti 4x4 2,0 TDI stojí velmi zajímavých cca 450 tis a že by Duster musel tedy stát něco pře 200tis.

IP
26. dubna • 22:18

Já teda vidím cenu 464.000,- a navíc bez klimy.

thybor
7. února • 11:25

Tak to som si veru nevšimol, prepáč, ale ajtak na tom sa zhodneme, že trh ukáže aky bude mať úspech/neúspech. Ináč ja mu držim palce.

thybor
5. února • 22:02

ale to zas nie, alee prečo porovnávať Duster s yetim? ako keby ine auto ako skoda WV nexistovalo? Proste dacia ma taku filozofiu, lacne spolahliva a primerane auto. Skoda zasa cosi lepsie, predrazene a kvalita pochybna a zvlastny dizajn, co sa nemusi kazdemu pacit. Ale myslim si, ze obe auta si najdu svojich majitelov. Ty z yety sa budu díva na duster, ako na socki, ktori si budu namyslat aky su IN, ze maju yetyho, a zasa z dustra si pomyslia svoje o majiteloch skody. a kazdy sa odvezie. Je to o prioritach, a len preto, ze su ludi, pre ktorych nie je auto len modla, a ine v tomto pozermskom svete neexistuje, a jednoducho to nepochopia, a je mi ich proste luto

Netreba
5. února • 9:41

tak moc zmen nevidim. Pripomina mi to Logana, ale to odpovida cenovemu i socialnimu cilovemu segmentu. Renault/Dacia z Dustra nedela luxusni Mercedes ci BMW.
Se Solenzou jezdim, krom jineho, i do Rakouskych Alp a i pres snih a velke stoupani mivam spotrebu mezi 5,9÷6,1 l/100km (v lete mam takovou spotrebu s kolama na strese, jinak jeste o 4÷5dcl lepsi). Tak doufam, ze az dojde k obmene, tak neprodelam.
Skoda, ze fotek je malo a autor se upnul jen na kaplicku pred volantem. Nikdo nevidel celou pristrojovku, sedacky a ani kufr. Na ten jsem dost zvedavy.
Pockame mesic a budeme v Zeneve moudrejsi. Zajima me i cistota podvozku (hluk proudeni vzduch na dalnici a prostor pro blato a snih...).
Stejne nas budou napinat do konce jara, ale to uz se bude jinde v Evrope klidne prodavat.

ab3
5. února • 9:38

pekna vzorka potencialnych zaujemcov :-D

AR
5. února • 11:17

hehe... presne. ;) Hlavne ten dedek v tom saku co pozera donutra. ;)
Oh my God... Pekna reklama pre daciu.

Xeon
5. února • 19:07

Tak ako ten hrúza dědek vyzerám približne aj ja. Mám svoje roky a nechodím vždy v luxusnom oblečení. Aj ty budeš mať raz 60 a potom sa pozri do zrkadla...

°°
5. února • 7:31

I levný interiér lze udělat jako ergonomický. O tomto se to říci určitě nedá ...

Denny
5. února • 17:20

auto vypadá velice hezky (až na to rádio) Zdá se mi jako by Dustler byl šmrncnut M. Pajerem a Chevroletem HHR.

godz
5. února • 9:12

to rádio snad není final.. :-)) jinak je to docela dobrý...

AR
5. února • 11:16

To radio je ako z Dacii v 80tych rokoch! To nemyslia vazne?!

Mirek
17. dubna • 13:04

Na co řešíte nějaký rádio?To je v autě to poslední!Tady jde hlavně o auto jako takové,které je velice povedené a za tu skvělou cenu si myslím nemá konkurenci.

ceedar
6. února • 10:39

vam 2 buzerantom, ktori potrebuju radio od automobilky, snad len tolko...nasrat + rozmazat...kazdy kto si niekedy auto kupil sam si samozrejme spravil sam i celu audioaparaturu... vytykat autu radio, ah...

legnaw
7. února • 12:24

ten slovnik... sa kontroluj..!3-[

Honza
5. února • 7:59

Proti Loganu to ale je opět krok kupředu.

Lukas
5. února • 9:09

aspoň neni plnej oslňujícího lesklýho chromu jak se teď stává módou.

Doporučujeme

Články odjinud