S Dacií Duster II v terénu. Obstálo jedno z nejlevnějších SUV na trhu?

42 komentářů

Jan
12. ledna • 15:11

Až na detaily je ale úžasné jak to auto v celku vizuálně vypadá. Vzhledem k tomu, jak Dacie vypadaly ještě před pár lety to je neuvěřitelný pokrok a to i oproti něktrým jiným zavedeným francouzům ...

Rejpal
12. ledna • 9:04

To auto se může mnohým nelíbit. Mnozí jej mohou považovat za levné nebo zastaralé.Nemohou ale dělat nic s faktem, že to auto umí přesně to, kvůli čemu si jej lidé kupují, že je to oblímbená značka autopůjčoven.Dacia Duster je Lada Niva 21. století. Druhá verze aspiruje na auto roku. A jelikož nemá konkurenci, není třeba jí srovnávat s jinými vozidly v jiných kategoriích, ale pouze s předchozí verzí.

bzzz
12. ledna • 9:39

Skoro vsichni to auto znaji jen z obrazku/povidani, skoro nikdo v nem nejel, ale maji jasno v tom, jak je spatne... jak ceske ;-)

homer
12. ledna • 10:21

Jenom špatné ?Automobilova katastrofa, hnus, ojeb a tri hvezdy NCAP ( to ma i bicykl)

jsp12
6. února • 12:37

kazdy sa tu ohana 3* NCAP .... ale zistil niekto preco? ..... lebo jednoduchost bez elektronickych pi*ovin .... za to strhnute body ...

bzzz
12. ledna • 11:46

AFAIK Duster dostal zjednodusene za ochranu ridice 71%, deti 66%, chodcu 56%, za bezpecnostni asistenty 37%.https://cdn.euroncap.com/media/33859/euroncap-2017... ...

mpolan
12. ledna • 11:26

A díval ses, kvůli čemu tři hvězdy? Nedíval, viď? Jako správný český tupeček vidíš jen ty hvězdičky, detailní zamyšlení je ti cizí.
Zatím jediný hnus jsi ty sám.

homer
12. ledna • 15:39

jestli bude ještě někdy točit Mr.Bean tak bude jezdit v tomhle, co záběr to fór

JohnST
11. ledna • 19:03

Klamlive reklamy su domenou tohoto webu uz dlho. Vseliake blbosti na klby a podobne sprostosti asi autorevue.cz zarabaju viac ako praca ich redaktorov.B-]

Jarda
11. ledna • 16:57

Ale ta zadní světla jsou příšerná, asi levně koupili ta stejně příšerná a ještě zmetková od Jeepu :-D Renault si vždy uměl parádně posrat design sám, tak proč se teď chová jako to posrané Hundej (ano mpolan a spol., vím jak se to píše i čte, ale toto zní pejorativně) s těmi svými slátaninami.

eF
11. ledna • 8:39

Čěština opět dostává v tomto článku pořádně na prdel, pisálkové z Autorevue nejsou žádní redaktoři..
--
Nerozumím, proč se v ČR stále mluví a píše jen o Dusteru. Dacia má celou řadu zajímavých aut za skvělé ceny, ke kterým se ostatní výrobci neumějí ani přiblížit. Jenže týrat Dustera v blátě Hummer centra je asi zajímavější, než testovat normání auta v běžném provozu.

mpolan
11. ledna • 10:17

V ČR se mluví o Dusteru, protože je to oblíbené a hodně prodávané SUV. Nová generace je něčím, o čem se mluví u všech aut.
Nebo by měli psát jen o Škodovkách, aby byl vašnosta spokojen?

Stan
11. ledna • 13:34

Baví mě, že se všude píše o Škodovkách. Vidět psychicky narušené jedince v diskusích, jak jim může vzteky prasknout čurák a už neví co dalšího zlého si na Škodu vymyslí je zábavné...

qwertz
11. ledna • 11:50

Najít si způsob, jak si kopnout do škodovky pod jakýmkoli článkem na jakékoli téma, to už je fakt diagnóza;-)

mpolan
11. ledna • 14:43

Vidím ve svém příspěvku kopnutí do tupého uživatele, ne do Škody. Ale vidím, že hloupý škodafanatik qwertz si své najde vždy.

Stan
11. ledna • 9:12

Kritizujete práci redaktorů ve vazbě na jejich gramatiku a sám začnete chybou a chybou skončíte. První chyba je jen překlep, ale u druhé už začínám pochybovat. Na konci věty se nikdy nedělají dvě tečky. Sám umím vykouzlit chybky a určitě i v tomto příspěvku, ale nebu článek o autech opravovat červenou tužkou... PS: A kde měli Ruster testovat, na dálnici? Ve městě? Na okruhu?

Stan
11. ledna • 9:00

Taky tomu nerozumím, neměli by o něm psát vůbec, je to sračka jako celá automobilka... A ostatní výrobci se Dacii nemůžou přiblížit, protože by museli svůj vývoj zastavit na půl století...

Josef Novák
13. ledna • 12:52

Hochu, tys blb velikosti Sněžky......Tohle auto mám 3 roky,bydlím na horách, takže 4x4 potřebuji celou zimu a absolutně bez problémů....Mimo to cenová relace je bezkonkurenční.Podobné "názory" může vyblekotat jen kdosi, co o automobilce a jejich autech neví absolutně nic ! Firma Dacia je celá předělaná Renaultem, motory mají velmi dobré (např. 1,5 TdCi byl před cca pěti lety nejlepší motor v Evropě, Duster má podvozek Nissan ,takže CO CHCEŠ, chytrolíne ???

homer
13. ledna • 20:41

podle argumentů si přesedl z NIVY tak ti to nadšení věřim ale automobilovej svět už je fakt o padesát let dál

Sprint
11. ledna • 22:38

Jsi ale KOKOT

homer
11. ledna • 12:46

líp bych to nenapsal, tady kdyby někdo začal matlat třeba spartaky tak se objeví stádo kupců a hýkalů

bzzz
11. ledna • 12:03

Dacia/Duster netvrdi, ze nabizi lidem neco noveho nebo top. Naopak nezastira, ze se jedna o osvedcene a jiz zaplacene technologie/zelezo, aby mohla cena byt blizsi moznostem bezneho cloveka. Jde ji to naramne a i rada movitejsich zakazniku, kteri nekoukaji primarne na cenu, ji dava zapravdu.

qwertz
11. ledna • 12:09

Udajne je to velmi oblibena volba u firemnich flotil - takove to sluzebni auto na práci (různé řemeslné a dělnické profese, na stavbu, servisní teamy a podobně). Ještě navíc v holobytu je to velmi oblíbená nákladová položka, a když se něco při hrubším zacházení rozbije nebo se auto rozpadne, koupí se prostě nové.

Joe Doe
11. ledna • 13:22

Francuzska firma, ktora stavala tunel (Channel Tunnel) pod La Manche, pouzivala presne z toho dovodu Lady Niva.

defender110
11. ledna • 11:17

Ježiši, to je zas inteligentní názor. :-/

Stan
11. ledna • 13:00

Někdy pravda bolí a ne vždy lze podat inteligentně. Každopádně, názor na Dacii a jmenovitě Ruster jsem vyjádřil ještě velmi slušně a mírně...

tvoja mama
11. ledna • 13:33

ty ho mas?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Stan
11. ledna • 14:13

Ukáza prototypu inteligentního názoru. Děkuji za demonstraci.

Josef Novák
13. ledna • 12:54

no, ten tvůj "názor" je prototypem hlupáka

Josef Novák
13. ledna • 12:54

no, ten tvůj "názor" je prototypem hlupáka

Stan
11. ledna • 8:36

Trošičku horší terén jsme dávali se stařičkým pašíkem 4motion torsen bez problémů...

homer
11. ledna • 8:13

tvrdý podklad není těžký terén, na zimních gumách tohle projede každá pitomá předokolka

Jig
11. ledna • 8:12

"ocenili jsme to, že volant jde nastavovat výškově i podélně" .... připomnělo mi to reklamu na Favorita z devedesátek, kdy bychli dveřma a komentovali to "slyšíte"? :) :) :)

Kott02
15. ledna • 13:22

Radši bych koupil Duster než krámy typu jakákoliv škodovka

Joe Doe
11. ledna • 8:46

Je to auto postavene s ohladom na co najnizsiu cenu - takze pozdlzne nastavovanie volantu, ktore bolo par rokov dozadu bolo zriedkave aj v autach s dvojnasobkom ceny zakladneho Dustera, je naozaj prijemne prekvapenie.V 90. rokoch sa pri testovani aut preslo od skusania perovania silou ruk a kopania do pneu preslo na do hodnotenia podla zvuku dveri. Pruser je, ze mentalne je motoristicka obec, vratane novinarov, stale v novodobom stredoveku.

tom
11. ledna • 9:40

Par roku dozadu? To jsi asi taky zamrzl v motoristickem stredoveku

Joe Doe
11. ledna • 11:46

Nezamrzol, len si toho pamatam viac a dalej dozadu.

tom
11. ledna • 13:34

Takze to, ze ne všechna auta v polovině 90. Let mela volant nastavitelny ve dvou osach je fakt výborná informace po 20. Letech.
A úsměvné je, kdyz si vzpomenu, jak se tady nekteri pred 15 . Lety pohorsovali, ze si skodovka dovoli napsat do výbavy volant nastavitelny ve dvou osach a ze to je samozrejmost. A ejhle po 15. Letech oslavujeme automobilku, která to zavedla;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Nohy v teple
12. ledna • 12:27

Nikdy jsem v žádném autě nepotřeboval nastavovat volant. Měřím 195cm, přesedám z Punta, do Octávky, do Citroenu. Prostě si jen posunu sedačku, abych nekrčil kolena a neseděl moc nízko a jedu. Kdo proboha si potřebuje štelovat volant? Co ještě potřebujete? Asistenta otvírání dveří, abyste si při vystupování nerozbili hubu o sklo? :-D

Antiautomat
11. ledna • 14:57

Mne napriklad pozdlzne nastavovanie volantu az tak nechyba, ale vyskove ale urcite mat treba. Som taka opica, ruky az po kolena, mozno preto :-)
Dusterom fandim, co ma najviac dostalo bol vyborny jazdny komfort (verim ze aj nova generacia si to podrzi). Da sa v tom absolvovat dlha cesta (nenahlivo, kilecko20) uplne v klude : a ubite ma tu kyjakom, urcite pohodlnejsie ako v nejakej fabii. Dostanete sa v tom tam kam potrebujete, auto je nenarocne a jednoduche. Neviem ako je to s antikoroznou ochranou hlavne zospodu, viem ze prve roky na tom boli nie velmi dobre. No ale aky problem? Po ceste of predajcu kupim par pixiel Resistinu, namalujem to dva-trikrat a bude jazdit do aleluja. Moja volba by bola (mozno neocakavane), diesel a 2k. Skratka univerzalny vehikel.
A co sa tyka toho noveho, dokonca pekne auto, hlavne spredu je to podla mna mimoriadne podarene. Zozadu si mohli ten jeep renegade mozno odpustit.
Mam za to ze tu je namiesany velmi podareny mix na uspech.

šofér
11. ledna • 8:06

To tekuté bahno muselo být všude, mýt bych to nechtěl.....

Antiautomat
11. ledna • 16:37

Bahno je nieco ine.

Doporučujeme

Články odjinud