S Dacií Duster II v terénu. Obstálo jedno z nejlevnějších SUV na trhu?

šofér  |  11. 01. 2018 08:06

To tekuté bahno muselo být všude, mýt bych to nechtěl.....

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  11. 01. 2018 16:37

Bahno je nieco ine.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  11. 01. 2018 08:12

"ocenili jsme to, že volant jde nastavovat výškově i podélně" .... připomnělo mi to reklamu na Favorita z devedesátek, kdy bychli dveřma a komentovali to "slyšíte"? :) :) :)

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 01. 2018 08:46

Je to auto postavene s ohladom na co najnizsiu cenu - takze pozdlzne nastavovanie volantu, ktore bolo par rokov dozadu bolo zriedkave aj v autach s dvojnasobkom ceny zakladneho Dustera, je naozaj prijemne prekvapenie.

V 90. rokoch sa pri testovani aut preslo od skusania perovania silou ruk a kopania do pneu preslo na do hodnotenia podla zvuku dveri. Pruser je, ze mentalne je motoristicka obec, vratane novinarov, stale v novodobom stredoveku.

Odpovědět  |   | 
tom  |  11. 01. 2018 09:40

Par roku dozadu? To jsi asi taky zamrzl v motoristickem stredoveku

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 01. 2018 11:46

Nezamrzol, len si toho pamatam viac a dalej dozadu.

Odpovědět  |   | 
tom  |  11. 01. 2018 13:34

Takze to, ze ne všechna auta v polovině 90. Let mela volant nastavitelny ve dvou osach je fakt výborná informace po 20. Letech.
A úsměvné je, kdyz si vzpomenu, jak se tady nekteri pred 15 . Lety pohorsovali, ze si skodovka dovoli napsat do výbavy volant nastavitelny ve dvou osach a ze to je samozrejmost. A ejhle po 15. Letech oslavujeme automobilku, která to zavedla

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  11. 01. 2018 14:57

Mne napriklad pozdlzne nastavovanie volantu az tak nechyba, ale vyskove ale urcite mat treba. Som taka opica, ruky az po kolena, mozno preto Dusterom fandim, co ma najviac dostalo bol vyborny jazdny komfort (verim ze aj nova generacia si to podrzi). Da sa v tom absolvovat dlha cesta (nenahlivo, kilecko20) uplne v klude : a ubite ma tu kyjakom, urcite pohodlnejsie ako v nejakej fabii. Dostanete sa v tom tam kam potrebujete, auto je nenarocne a jednoduche. Neviem ako je to s antikoroznou ochranou hlavne zospodu, viem ze prve roky na tom boli nie velmi dobre. No ale aky problem? Po ceste of predajcu kupim par pixiel Resistinu, namalujem to dva-trikrat a bude jazdit do aleluja. Moja volba by bola (mozno neocakavane), diesel a 2k. Skratka univerzalny vehikel. A co sa tyka toho noveho, dokonca pekne auto, hlavne spredu je to podla mna mimoriadne podarene. Zozadu si mohli ten jeep renegade mozno odpustit. Mam za to ze tu je namiesany velmi podareny mix na uspech.

Odpovědět  |   | 
Nohy v teple  |  12. 01. 2018 12:27

Nikdy jsem v žádném autě nepotřeboval nastavovat volant. Měřím 195cm, přesedám z Punta, do Octávky, do Citroenu. Prostě si jen posunu sedačku, abych nekrčil kolena a neseděl moc nízko a jedu. Kdo proboha si potřebuje štelovat volant? Co ještě potřebujete? Asistenta otvírání dveří, abyste si při vystupování nerozbili hubu o sklo?

Odpovědět  |   | 
Kott02  |  15. 01. 2018 13:22

Radši bych koupil Duster než krámy typu jakákoliv škodovka

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 01. 2018 08:13

tvrdý podklad není těžký terén, na zimních gumách tohle projede každá pitomá předokolka

Odpovědět  |   | 
Stan  |  11. 01. 2018 08:36

Trošičku horší terén jsme dávali se stařičkým pašíkem 4motion torsen bez problémů...

Odpovědět  |   | 
eF  |  11. 01. 2018 08:39

Čěština opět dostává v tomto článku pořádně na prdel, pisálkové z Autorevue nejsou žádní redaktoři..
--
Nerozumím, proč se v ČR stále mluví a píše jen o Dusteru. Dacia má celou řadu zajímavých aut za skvělé ceny, ke kterým se ostatní výrobci neumějí ani přiblížit. Jenže týrat Dustera v blátě Hummer centra je asi zajímavější, než testovat normání auta v běžném provozu.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  11. 01. 2018 09:00

Taky tomu nerozumím, neměli by o něm psát vůbec, je to sračka jako celá automobilka... A ostatní výrobci se Dacii nemůžou přiblížit, protože by museli svůj vývoj zastavit na půl století...

Odpovědět  |   | 
defender110  |  11. 01. 2018 11:17

Ježiši, to je zas inteligentní názor.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  11. 01. 2018 13:00

Někdy pravda bolí a ne vždy lze podat inteligentně. Každopádně, názor na Dacii a jmenovitě Ruster jsem vyjádřil ještě velmi slušně a mírně...

Odpovědět  |   | 
tvoja mama  |  11. 01. 2018 13:33

ty ho mas?

Odpovědět  |   | 
Stan  |  11. 01. 2018 14:13

Ukáza prototypu inteligentního názoru. Děkuji za demonstraci.

Odpovědět  |   | 
Josef Novák  |  13. 01. 2018 12:54

no, ten tvůj "názor" je prototypem hlupáka

Odpovědět  |   | 
Josef Novák  |  13. 01. 2018 12:54

no, ten tvůj "názor" je prototypem hlupáka

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 01. 2018 12:03

Dacia/Duster netvrdi, ze nabizi lidem neco noveho nebo top. Naopak nezastira, ze se jedna o osvedcene a jiz zaplacene technologie/zelezo, aby mohla cena byt blizsi moznostem bezneho cloveka. Jde ji to naramne a i rada movitejsich zakazniku, kteri nekoukaji primarne na cenu, ji dava zapravdu.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  11. 01. 2018 12:09

Udajne je to velmi oblibena volba u firemnich flotil - takove to sluzebni auto na práci (různé řemeslné a dělnické profese, na stavbu, servisní teamy a podobně). Ještě navíc v holobytu je to velmi oblíbená nákladová položka, a když se něco při hrubším zacházení rozbije nebo se auto rozpadne, koupí se prostě nové.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 01. 2018 13:22

Francuzska firma, ktora stavala tunel (Channel Tunnel) pod La Manche, pouzivala presne z toho dovodu Lady Niva.

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 01. 2018 12:46

líp bych to nenapsal, tady kdyby někdo začal matlat třeba spartaky tak se objeví stádo kupců a hýkalů

Odpovědět  |   | 
Sprint  |  11. 01. 2018 22:38

Jsi ale KOKOT

Odpovědět  |   | 
Josef Novák  |  13. 01. 2018 12:52

Hochu, tys blb velikosti Sněžky......Tohle auto mám 3 roky,bydlím na horách, takže 4x4 potřebuji celou zimu a absolutně bez problémů....Mimo to cenová relace je bezkonkurenční.

Podobné "názory" může vyblekotat jen kdosi, co o automobilce a jejich autech neví absolutně nic ! Firma Dacia je celá předělaná Renaultem, motory mají velmi dobré (např. 1,5 TdCi byl před cca pěti lety nejlepší motor v Evropě, Duster má podvozek Nissan ,takže CO CHCEŠ, chytrolíne ???

Odpovědět  |   | 
homer  |  13. 01. 2018 20:41

podle argumentů si přesedl z NIVY tak ti to nadšení věřim ale automobilovej svět už je fakt o padesát let dál

Odpovědět  |   | 
Stan  |  11. 01. 2018 09:12

Kritizujete práci redaktorů ve vazbě na jejich gramatiku a sám začnete chybou a chybou skončíte. První chyba je jen překlep, ale u druhé už začínám pochybovat. Na konci věty se nikdy nedělají dvě tečky. Sám umím vykouzlit chybky a určitě i v tomto příspěvku, ale nebu článek o autech opravovat červenou tužkou...

PS: A kde měli Ruster testovat, na dálnici? Ve městě? Na okruhu?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 01. 2018 10:17

V ČR se mluví o Dusteru, protože je to oblíbené a hodně prodávané SUV. Nová generace je něčím, o čem se mluví u všech aut.
Nebo by měli psát jen o Škodovkách, aby byl vašnosta spokojen?

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  11. 01. 2018 11:50

Najít si způsob, jak si kopnout do škodovky pod jakýmkoli článkem na jakékoli téma, to už je fakt diagnóza

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 01. 2018 14:43

Vidím ve svém příspěvku kopnutí do tupého uživatele, ne do Škody. Ale vidím, že hloupý škodafanatik qwertz si své najde vždy.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  11. 01. 2018 13:34

Baví mě, že se všude píše o Škodovkách. Vidět psychicky narušené jedince v diskusích, jak jim může vzteky prasknout čurák a už neví co dalšího zlého si na Škodu vymyslí je zábavné...

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  11. 01. 2018 16:57

Ale ta zadní světla jsou příšerná, asi levně koupili ta stejně příšerná a ještě zmetková od Jeepu Renault si vždy uměl parádně posrat design sám, tak proč se teď chová jako to posrané Hundej (ano mpolan a spol., vím jak se to píše i čte, ale toto zní pejorativně) s těmi svými slátaninami.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  11. 01. 2018 19:03

Klamlive reklamy su domenou tohoto webu uz dlho. Vseliake blbosti na klby a podobne sprostosti asi autorevue.cz zarabaju viac ako praca ich redaktorov.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  12. 01. 2018 09:04

To auto se může mnohým nelíbit. Mnozí jej mohou považovat za levné nebo zastaralé.

Nemohou ale dělat nic s faktem, že to auto umí přesně to, kvůli čemu si jej lidé kupují, že je to oblímbená značka autopůjčoven.

Dacia Duster je Lada Niva 21. století.

Druhá verze aspiruje na auto roku. A jelikož nemá konkurenci, není třeba jí srovnávat s jinými vozidly v jiných kategoriích, ale pouze s předchozí verzí.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 01. 2018 09:39

Skoro vsichni to auto znaji jen z obrazku/povidani, skoro nikdo v nem nejel, ale maji jasno v tom, jak je spatne... jak ceske

Odpovědět  |   | 
homer  |  12. 01. 2018 10:21

Jenom špatné ?Automobilova katastrofa, hnus, ojeb a tri hvezdy NCAP ( to ma i bicykl)

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 01. 2018 11:26

A díval ses, kvůli čemu tři hvězdy? Nedíval, viď? Jako správný český tupeček vidíš jen ty hvězdičky, detailní zamyšlení je ti cizí.
Zatím jediný hnus jsi ty sám.

Odpovědět  |   | 
homer  |  12. 01. 2018 15:39

jestli bude ještě někdy točit Mr.Bean tak bude jezdit v tomhle, co záběr to fór

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 01. 2018 11:46

AFAIK Duster dostal zjednodusene za ochranu ridice 71%, deti 66%, chodcu 56%, za bezpecnostni asistenty 37%.

https://cdn.euroncap.com/media/33859/euroncap-2017... ...

Odpovědět  |   | 
jsp12  |  06. 02. 2018 12:37

kazdy sa tu ohana 3* NCAP .... ale zistil niekto preco? ..... lebo jednoduchost bez elektronickych pi*ovin .... za to strhnute body ...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  12. 01. 2018 15:11

Až na detaily je ale úžasné jak to auto v celku vizuálně vypadá. Vzhledem k tomu, jak Dacie vypadaly ještě před pár lety to je neuvěřitelný pokrok a to i oproti něktrým jiným zavedeným francouzům ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku dnes koupíte nové auto se zárukou už za 170.000 Kč. Co od něj čekat?

V Česku dnes koupíte nové auto se zárukou u…

Pořídit dnes nové auto se zárukou za méně než 200.000 korun není žádný problém. Sestavili jsme žebříček těch nejlevnějších aut podle výsledků registrací na českém trhu.

20.  10.  2018 | | 126 N/A
Nová Tatra pro hasiče do detailu: Titan je extrémní, má nahradit tank

Nová Tatra pro hasiče do detailu: Titan je …

Morálně i fakticky zastaralý hasičský tank má nahradit zodolněná Tatrovka. Nese jméno Titan a je dělaná pro ty nejtěžší situace.

14.  10.  2018 | | 33 N/A
Máme video nástupce Škody Rapid. V provozu odhalil vítanou novinku

Máme video nástupce Škody Rapid. V provozu …

Video a několik fotografií nástupce Škody Rapid nám poslal čtenář Autorevue. Vůz chytil při cestě z Prahy do Mladé Boleslavi a podělil se s námi i o pár informací, které dosud nezazněly.

26.  9.  2018 | | 73 N/A
Co vyhraje? Závodní Tesla vs. F1 vs. superbike vs. F-16 a další ve sprintu

Co vyhraje? Závodní Tesla vs. F1 vs. superb…

Závod ve sprintu, který se jen tak nevidí. Na istanbulském letišti se proti sobě postavila nejen zajímavá sportovní auta, ale také vůz Formule 1, závodní Tesla, superbike od Kawasaki a mimo jiné i stíhačka F-16.

21.  9.  2018 | | 23 N/A
Škoda 180/200 RS byla takové Porsche Východu. Znáte její příběh?

Škoda 180/200 RS byla takové Porsche Východ…

Tohle auto si spousta lidí pořád plete se slavnou Škodou 130 RS, je však starší, mělo větší a modernější motor, převodovku od Porsche a stotřicítka existuje právě i díky němu.

8.  10.  2018 | | 19 N/A