Dacia Duster II na hromadě nových fotek. Máme i technická data

30 komentářů

Antiautomat
27. listopadu • 14:55

Dacia ide...kto by to povedal este za cias prvej generacii loganu ze to takto poleti :-)
Konkurencia (uhm, vlastne nijaka) ma o starost viac. A za tu benzinovu jednasestku potlesk!Na nenarocne uplne normalne jazdenie super kara.

milanekjablonecak
24. listopadu • 21:36

Já s tímhle autem jako suvéčkař nemám absolutně žádnej problém, to, že si ho nekoupím, je jen čistě můj problém, přeci jen jsem orientovanej jinam, ale líbí se mi a za ty peníze to je supr kup oproti všem těm předraženejm auťákúm, kde ještě platím reklamu, značku, odbory a akcionáře, bohužel zatím jsem vůl a tak to dělám i já, ale všeho do času.....

pacho
25. listopadu • 10:48

hneď dom si mylsel, že si inak orientovaný.

Antiautomat
27. listopadu • 18:50

alegoria, inotaj A to dal teda dobre :-)

tom
25. listopadu • 9:02

A myslis, ze u Dacie to neplatis? Ach ta nevedomost :-)

Peter
24. listopadu • 20:39

Osobně si myslím, že někteří komentující by si oblízli všech deset (možná i 20) kdyby jim to někdo věnoval, protože sami se zmůžou tak max na nějakou hóódně starou ojetinu ( nejlépe BMW,VW,oooo) z DE po "důchodci nebo doktorovi".

Antiautomat
27. listopadu • 18:58

Neodsudzujme a neposudzujme ludi podla prijmu. Taky trebars,no...dajme tomu, urcite zrejme maximalne 'potrebny' politicky analytik, pripadne legalizovany paserak opic, s jeho protizakonne legalnym kseftom, vs uplne obycajny ucitel nasich deti z KTOREJKOLVEK deniny a obce. Kto podla Vas predstavuje vyssiu hodnotu pre spolocnost? Halo Admin, zmazat okamzite!

Das good
24. listopadu • 18:44

Mně se líbí, a komu se to nelibi, ať si p.... Políbí 😎

jehovista
24. listopadu • 15:45

215 fotek jedna jako druha? Neslo by to trochu zredukovat?

brk77
25. listopadu • 8:32

Jednotvárnost fotek je kompenzována rozmanitostí zobrazované reklamy u jednotlivých snímků. :-P

Lio
24. listopadu • 11:28

Zvětšil se i zavazadlový prostor- Mate tam chybu... Zavazadlovy priestor sa zmensil o cca 30 litrov a nie zvacsil...

Karel
24. listopadu • 11:16

Jaký je rozdíl mezi předokolkou a dvoukolkou?
Zvětšil se i zavazadlový prostor, konkrétně o 27 litrů (445 litrů u předokolek, 376 litrů u dvoukolek),A co ta čeština!!!
České ceník zatím nebyl zveřejněn

Takurcite
24. listopadu • 13:34

Sedel jsem v nem, opravdu velky posun vpred., Auto, ktere bych si klidne (za odpovidajici cenu) koupil, samozrejme napr. KaroQ je jinde, ale to i cenove.
V interieru me mrzi, ze si nedali praci s lepsim zaprasovanim navigace a ramecku okolo, pusobi to porad jako aftermarket, ale to je asi jedine negativum.Kdyz jsme u toho kufru, 445 litru fajn, ale teda 370 se ctyrkolkou, to je teda radne "zestihleni". :-/

Marex
24. listopadu • 17:21

Ty zadní dify vždycky nějaké místo pro své umístění potřebují, takže je zcela běžné, že 4x4 má většinou plytší kufr, než v případě pohonu přední nápravy.

Hejhulák
24. listopadu • 10:23

Paráda :-D na každý den v týdnu jednoho a snad to vydrží nějakou dobu :) předchozí kusy co vím tak horko těžko prošly už po sv. z. 1. TK, cena tomu odpovídá

bogin
30. listopadu • 9:27

Kolik Dusterů se tobě osobně po roce rozpadlo?

Hejhulák
24. listopadu • 22:45

Je to hromada šrotu :) chci aspoň 100 mínusů :) Dacia je odpad :) jdu chlastat

Pìčus
24. listopadu • 13:47

Dacia= šrot

red
25. listopadu • 8:12

pan at se de vyšetřit

Marex
24. listopadu • 17:15

Vhodnější nick už ti ani u té odpovědi nešlo vybrat :-D

Jan
24. listopadu • 12:56

Pěkné auto,jak vnitřek tak z venku,spolehlivost velmi dobrá,navíc legendární 1,5dCi,který je časem vychytaný a jeden z nej motorů v dané třídě,sám mám najeto 310 tis bez závad suoer Duster!

homer
24. listopadu • 13:53

no hlavně si toho hnusáka legendárního pochval, je to hnus i jako služebák zadarmo

derfender110
24. listopadu • 12:05

:-D:-D:-D:-D to je zase pí.ovina. To povídala nějaká tetka na rynku, že? Zkuste si info ověřit než začnete plácat kraviny.

homer
24. listopadu • 14:27

kolik generací potřebuje automobilka než zvládne blinkry do zrcátek nebo jiný kliky než z pracovního stolu?

Peter
24. listopadu • 20:18

A natrvalo to náhodou všem cca 100 let. Přemýšlet!!!

homer
26. listopadu • 2:39

Ale oni to nemusi vymyslet! Staci to jenom realizovat. Ale proc kdyz nova generace je vlastne facelift - stejne jak to delali za totace. A jejich klientela na urovni indickyho venkovana nadsene hýká.

Marex
24. listopadu • 17:13

Proč je lepší nemít blinkr v zrcátku pochopíte ihned, pokud vám jej někdo sestřelí třeba při parkování v ulici a následně při koupi nového zrcátka ;-) Stejně tak ty kliky jsou ještě normální a koukatelné. Naopak kliky mnohých nových automobilů vypadají otřesně, připomínají mě kliky na starých ledničkách, jak jsou robustní a nevzhledné. Příkladem pro mě nevzhledných klik u dveří jsou třeba nové Škodovky.

JirkaX
25. listopadu • 14:37

Jenže ty rubustní kliky mají svůj důvod. Po nehodě při zablokovaných dveřích se za ně dá pořádně chytit. Ale z tohodle tě dostanou až hasiči.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marex
25. listopadu • 18:27

Když si to myslíš, vyvracet ti to nebudu, ale vyzkoušej si někdy sebevětší plastovou klikou otevřít zablokované dveře po nehodě. Většinou jsou dveře zkroucené, nebo je zkroucená kasle a to je ti sebevětší PLASTOVÁ klika zcela k prdu. Tady pomůže buď rozbít sklo nebo hydraulické nůžky hasičů pro roztažení plechu v místě zkroucení, které brání otevření dveří ;-)

JirkaX
25. listopadu • 18:56

Jasně, oni ti výrobci jsou asi pitomí. Schválně si budou kazit vzhled robusníma klikama, když je to zbytečný a stačí ty z Feldy. Jasně, když to bude natvrdo, tak je problém u obou. Ale dnes už se ty kastle chovají trochu jinak, potom ty robustní smysl mají. Ale jak myslíš.

Doporučujeme

Články odjinud