Nissan X-trail za hubičku.Bravo Renault.
tak urcite, tim se kupci chlacholi jo? Japonska technika, svedsky plechy, svycarsky plasty, geny F1 apod? Hovno, je to hnusnej rozhrkanej balkanskej pelech.
No dobrá, každý má rád mít jiný šálek kávy, proč ne. Já osobně raději něco menšího, ale kvalitnějšího. Nicméně, lidé tento vůz kupují buď z důvodu prostornosti nebo z důvodu lepší průchodnosti terénem. Uveď zde prosím alternativu, která je lepší. Pokuď si někdo vybírá Dustera 4x2, stojí ho 300-350tis. Za tuto cenu znám jen Fabku, Corsu s motory R3 a spol. Duster 4x4 kolem 400tis. Co stojí v těchto rozměrech 4x4 kolem 400tis? To jsem zvědav co doporučíš.
To je ale o kazdym zbozi kvalita proste neco stoji. Ojebavanim zakazniku cesta nevede.
Co tam je ojebané? Motory Tce a Dci máš v Mercedesu C- klasse, akorát Meďour si je ladí do vyšších otáček. Všechno ostatní souhlasí s cenovou relací. Zaplatíš málo, dostaneš málo. Jak jsem již psal, kdo jezdí méně přežije to. Za ojebávání beru jiné věci. Věci, které nemusí být zákazníkovi na první pohled zřejmé. Takové ojebávání spočívá ve značení modelů o třídu výše, když jsou na platformě o třídu níže, odfláknutá antikorozní úprava u některých Japonců, snadno odmontovatelné díly (ideál pro zloděje), např senzor v masce u Škodovek a mnohé jiné věci. Tady se s vozem svezeš a hned víš na čem jsi. Ceny servisu, ND a pojistka též souhlasí.
Homér tam postrádá škarabku :-D, to je v dnešní době děsný mínus ...
Este jeden dotaz by som mal. Vaz.redakcia, preco clankok kde niekto nesuhlasi s faso-metodami EU, ma najkratsiu dobu zverejnenia? Vdaka.
Pekne auto, nie drahe. Strasna skoda ze 4x4 nema automat. Chcel som si kupit 2ks do rodiny. Ale bez automatu nechcem, som romaznany viem:-D
To je proto, aby jsi si připlatil zhruba 120tis za Pičulína Kadjara, který je též za dobrou cenu.
Cokoliv z fotek z terénu z galerie v článku, zvládne i běžné osobní auto bez 4x4...
Uvažuju o Dusteru právě z důvodu toho co zvládne v terénu, krom Lodgy mám Samuraje kterým jezdíme se stanem na střeše na cestovní expedice po světě..kamarádi mají Dustera první generace a projede všechno!! Sice pomaleji a řidič musí víc přemýšlet, občas si vylézt a podívat se jak dál.. ale projede všechno a bez poškození..je to pro mě varianta jednoho auta na každodení ježdění i cestování..jen ta velikost kufru..oproti Lodgy je skoro bez kufru..
Tohle jsem nepochopil... :-O
Za tu 1.6 jednoznacne potlesk. Naco robit veci zlozito, ked to ide jednoducho. Uplne normalne pekne auto za slusne peniaze. Dacia skratka ide :-)
Žabožroutsko-ciganskej kočár s mongolskym designem a lidi za to platej - neuvěřitelny
zrejme Ti neaký žabožrút pretiahol ženu, a od vdey Ti prepína.
...nic v zlom homer, ale vo Vasom pripade to povestne jablko muselo prekonat gravitacne zrychlenie, na ktore nema ani kvantova fyzika vesmirnej ciernej diery....
Kokote, kup si klump značky Škoda, nebudeš stíhat opravovat !!!!!!!!!! A to nemluvím o předražených náhradních dílech!!!!!!! 😬😬😬
Preco ta primitivna reakcia? V klude.Berme fakty. Cele sa to sa odvija hlavne of toho, ake auto mate - no a NA CO MATE. Ja mam O1, klasicky benzinak (nejak som diesel nemusel), skratka maximalne jednoduche auto. Na drahsie nemam a zadlzit sa niekde u niekoho nechcem (co je zrejme dnes, aspon podla nadnarodneho fasokorporatu ohromny zlocin). Mam tam nejake to radio, mam tam paket pre zle cesty, mam tam tempomat (ktory obcas zamrzi, ale co uz), mam tam klimu, nejake te prakticke doplnky - auto je robustne, spolahlive a sluzi. Viem ze sa nan mozem spolahnut. No a v rodine mame nieco podobne len v silnejsej verzii a efekt ten isty: auto sluzi, je spolahlive, nenarocne a velku cast udrzby si spravim v klude sam - ak sa nad tym zamyslim, v podstate celu - vymenit rozvod na pablbej jednasestke je casovo na cca 3 piva. Nie som tak bohaty aby som si, samozrejme tzv.ekologicky (rozumej fasokorporatne), kupoval kazdy rok nove auto - nevidim dovod na taketo pocinanie. A tak deriem tieto pekace. Vyhovuju mi, jazdia, dopravia ma z A do B. Spolahlivo a bez stresu. Je moja vec ako dlho s tym budem jazdit. Ak mi to to FasoEU zakaze, potom skratka jazdit nebudem, majte ma radi s Vasimi ekofasoautami. Nemam dovod ch podporovat.Je SKODA, ze SKODA upustila od tejto filozofie jednoduchosti. Mozno by nebolo odveci zalozit odnoz znacky. Tu by sa uplatnil ten najjednoduchsi zaklad, zvyhodnena udrzba (pretoze je jednoducha), lepsie ceny a uzitkove vlastnosti. Ale toto sa na VS, kde skladate statnicu z excelu (ekonomicka), nevyucuje - dajte dam nejake makro a ste ekonomicky genius. O VS so statnicou, na ktoru staci slajdsou (rozumej VS marketing a management), ani nehovoriac. No a potom to vyzera tak, ze drakula (Dacia) vie poskytnut auto, ktore, co sa tyka pomeru ceny/vlastnosti, nema konkurenciu. Priestor na zlepsenie tu je. A je cas, kedy konecne pride naozaj ludove auto. Ak toto nie je splnene, potom toto cele zakonicte skonci v s.cke.
Ciganskej kočár je bazarový Mercedes či Bmw. V tomhle jsem ještě cikána neviděl. Toto je pro racionálně uvažující lidi, kteří nemají potřebu si na nic hrát. Pokuď tím někdo najezdí 6-12tis ročně, tak mu ty sedačky a celkový vnitřní komfort v pohodě stačí. Rozpadne se to stejně, jako 2x dražší vozy.
Myslím že to není jen pro lidi co jezdí málo..já mám Lodgy, nájezd ca.: 40 tis./rok a pořád si myslím že je to fajn auto.
Lodgy dopadla vice nez slusne i v testu Autosalonu.
Souhlas s tim, ze je to slusne auto za dobre peníze. Taky o dvojce uvazuju. Nechápu ale porad ty reci o tom, ze je to auto pro lidi, co si nepotrebuji na nic hrat. Ja o nem uvazuji prave proto, ze do auta nemuzu vic dat a chci noveKdybych mel ale napr. Na x3, tak si radsi koupím neco pohodlnejsiho nebo rychlejsiho atd. Tohle auto je jen velmi dobre prijatelny kompromis.
Člověk, který si potřebuje na něco hrát, si koupí tu X3, ale deset let starou, olítanou herku. Pak s ní dělá frajera, jak má BMW, ale přitom ho to vysálo z posledních peněz a jakákoli oprava je pro něj finančně likvidační. Lidi, kteří tu potřebu nemají, si klidně koupí Duster, i když stojí "jen třista tisíc"... Pro ně auto není ani prodlužovač pohlavních orgánů (a to včetně žen), ani kladivem na sousedy.
No, myslel jsem to trochu jinak. Pokud bych na to mel, tak si priplatim treba za komfort, ktery u dustera mit nemuzu, treba xenony (LED me zatim nepresvedcily), lepsi sedacky, samostmivaci zrcatka atd. Ale porad jsem uplne na jine cenove kategorii. Dacia je v poomeru cena / vykon vyborna, ale clovek se musi smirit s tim, ze nema vse. Rad bych mel auto i s vyse uvedenou vybavou, ale nejde to :-). Nicmene nepovazuji lidi, kteri si za ni chteji priplatit za lidi, kteri si na neco hrajou.
Některé takové znám osobně. Na dražší nemají, tak si hledají výmluvu. Jenom jim nedochází, že je ta výmluva trochu hloupá.
Ty ses dobrej kousek B-]Precti si jeho prispevek a pak jeste minimalne 10x
Myslíš hloupá asi jako tvůj příspěvek? Nechápu, co bys ještě chtěl, když napíše, že na lepší nemá. Je to jeho věc a jeho peníze. Nebo chceš kádrovat lidi a určovat jim, kdo a co si má koupit?
Taky ti mohlo dojít, že jsem nemyslel právě jeho. Ale to bych asi chtěl moc. Jeho přístup naopak oceňuji.
Pokud napíšeš "Některé takové znám...", tak se to týká také jeho, nebo neznáš význam toho, co píšeš? Ocenění jeho přístupu tam opravdu není cítit.Beru to jako omluvu, ale jemu.
Reagoval jsem na tuhle jeho větu: "Nechápu ale porad ty reci o tom, ze je to auto pro lidi, co si nepotrebuji na nic hrat." Myslel jsem, že je to jasné. OK, příště to dám na uhelce.
Comfort s automatickou klimatizací ve čtyřkolce od nějakých 350 tisíc, plusminus tisícovka... slušné.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.