Dacia Duster 4x4 jezdila už v 80. letech. V terénu by té dnešní snadno ukázala záda

14 komentářů

miluna
1. ledna • 1:47

ARO 10 si pamatuji jako před očima reznoucí a vůbec nebrzdící křáp. Niva vedle toho vypadala jako precizně vyrobené a slícované auto.

brk77
23. března • 18:12

"Právě čtyřiadvacítka by si jistě zasloužila samostatný článek, a pokud vás to bude zajímat, můžeme se někdy na tento rumunský Land Rover podívat zblízka."Já bych zájem o takový článek určitě měl.

jozka
24. března • 7:05

Ja taky, zadni pricne lavice ve 243 znam jako kluk duverne :-)

šofér
23. března • 15:54

Byl to děsný křáp!!! Do lesa s Arem, zpět často za traktorem.... jak jsme se těšili na starého Gazíka!

ARBI
24. března • 11:08

Šlo o to jak se o auto člověk staral. Měl jsem 240, i 243 a nikdy mě nikde nenechalo a často jsem za sebou tahal Nivy a pick-upy kolegů. Jednou jsem šel domů pěšky, protože jsem ztratil klíčky.

jogurt
24. března • 11:52

240 nebyl zas až takový shit jako ARO 10. To byla katastrofa.

petr r. (petrumr)
23. března • 17:40

ruskýho nebo toho rumunskýho?

šofér
23. března • 19:21

No tak lesáci měli obě varianty, GAZ 69 i licenční ARO M 461. Sice to byl děsný kostitřas, ale spolehlivý. Pak Přišly ARO 240 a ARO 10, to bylo lepší jít pěšky..

Tomas
23. března • 15:42

Pamatam si ako sme to mali na podniku (radiokomunikacie). Ked som s tym siel prvy krat , kolega ma upozrnil ,ze ak chcem zabrzdit treba stalic brzdu 2x az potom to zacne brzdit :-D

Tomas
23. března • 15:43

stalic - stlacit

Štichy
23. března • 10:52

ARO 24 bylo ve filmu "Snouborďáci" kde s ním jezdi Jiří Langmajer.

ARBI
24. března • 11:04

To bylo AMC Bugaro ARO 324 předělané firmou Auto Max Radíkovice.

JaSo
23. března • 11:25

A bouchlo do sloupku schovaneho ve snehulakovi, to byla super scena. Ale auto moc seriove nebylo

Maxik
23. března • 9:06

Záda by neukázal, protože se to hodně kazilo. Ale nějaká průjezdnost byla jj.

Doporučujeme

Články odjinud