ARO 10 si pamatuji jako před očima reznoucí a vůbec nebrzdící křáp. Niva vedle toho vypadala jako precizně vyrobené a slícované auto.
"Právě čtyřiadvacítka by si jistě zasloužila samostatný článek, a pokud vás to bude zajímat, můžeme se někdy na tento rumunský Land Rover podívat zblízka."Já bych zájem o takový článek určitě měl.
Ja taky, zadni pricne lavice ve 243 znam jako kluk duverne :-)
Byl to děsný křáp!!! Do lesa s Arem, zpět často za traktorem.... jak jsme se těšili na starého Gazíka!
Šlo o to jak se o auto člověk staral. Měl jsem 240, i 243 a nikdy mě nikde nenechalo a často jsem za sebou tahal Nivy a pick-upy kolegů. Jednou jsem šel domů pěšky, protože jsem ztratil klíčky.
240 nebyl zas až takový shit jako ARO 10. To byla katastrofa.
ruskýho nebo toho rumunskýho?
No tak lesáci měli obě varianty, GAZ 69 i licenční ARO M 461. Sice to byl děsný kostitřas, ale spolehlivý. Pak Přišly ARO 240 a ARO 10, to bylo lepší jít pěšky..
Pamatam si ako sme to mali na podniku (radiokomunikacie). Ked som s tym siel prvy krat , kolega ma upozrnil ,ze ak chcem zabrzdit treba stalic brzdu 2x az potom to zacne brzdit :-D
stalic - stlacit
ARO 24 bylo ve filmu "Snouborďáci" kde s ním jezdi Jiří Langmajer.
To bylo AMC Bugaro ARO 324 předělané firmou Auto Max Radíkovice.
A bouchlo do sloupku schovaneho ve snehulakovi, to byla super scena. Ale auto moc seriove nebylo
Záda by neukázal, protože se to hodně kazilo. Ale nějaká průjezdnost byla jj.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.