Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

46 komentářů

Artaban
10. července • 7:54

Zdravim vsechny, mel jsem noveho Dustera 1.6sce 4x4 prestige, koupeny 22.3.19 v Pyramide Pruhonice, laska na prvni pohled, toto pondeli prodan pro rachtani a pazvuky ze spodku vozidla, naprosto odporne zvuky za jizdy,auto jinak dobry, ale toto jsrm neskousl. Auto me stalo 415tis.a jsem zklamany, 27.5.reklamovano u prodejce, nejdrive rikali, ze vymeni prevodovku a za mesic mi prisel dopis z Renaultu, ze je to normalni vlastnost vozu... Psal jsem stiznosti, reklamoval, nic platne, tento problem maji 1.6 4x4 s motory Nissan min. 3 roky a trapi stovky ridicu, vyrobce nezajem, vzdy reseno jako vlastnost vozu, proto za mne jiz nikdy Dacia. Pokud mate zajem se dozvedet vice bezte na DACIACLUB. CZ vlakno chrasteni a huceni prevodovky, pekny pocteni...

Boxxer GTI
9. července • 21:41

Zoufalost!

Brutus
9. března • 11:56

Wau
Už teď je Dacia 2 nejprodávanější dovážená značka.
No vidím to na rok 2020.tuhle větu si pamatujte!Dacia nejprodávanější zahraniční značka č. 1 v České republice za rok 2020

Pepa
3. března • 10:07

Spolehlivost nemůžu soudit. Má zkušenost s Dustrem, je taková, že na náledí, ani ne v 30 km/h náraz na předek, do sloupu u benzinky a po návštěvě likvidátora, uznaná totálka. Zkroutilo se to až u pátých dveří. Ta cenovka se prostě někde projevit musí.

zemekf
27. února • 10:27

ten atm. dvoulitr furt nic, co :-D:-D:-D
asi si pro něj budu muset zajet do Ruska )))))))

Onan Spasitel
10. února • 10:36

Jako pěkný, ale minimální cena je teď od 100 výš

Medic
8. února • 18:11

A co LPG? Už nebude?

Lada
12. února • 11:00

...jo,benzin koupím do nádrže jednou za rok.:-)

Thomas
13. února • 0:09

Nový Duster v LPG, mám ho 2 roky a žádná závada. Taky tankuju plnou nádrž 1 za rok při nájezdu asi 20.000 km. Jezdím jen po silnici a cena za 1 km mi vyjde 1,-Kč až 1,50Kč za kilometr. Praha - Brno tam a zpět dám bez kolon v noci za 500,-Kč.

Thomas
13. února • 0:26

Tedy nově koupený Duster r.v. 2017 o výkonu 84 kW (115 koní) s LPG z tovární výroby. Poslední model před Novým Dusterem. Startuje bez problému i v mrazu -20°C (na benzin, pak se asi po 3 až 5-ti kilometrech přepne automaticky na LPG).Na provoz extralevný vůz !! Mám ho čerstvě 2 roky, nájezd 40.000 km a žádné vedlejší náklady. Jen do něj pořád leju LPG. Při vypnuté klimě a rychlosti cca 80 km/h jede i za 7 litrů, s klimou nad 110 km/h si vezme 10 až 11 litrů. Doporučuji každému, kdo si nepotrpí na akceleraci a předjíždění v kopci.

Lada
13. února • 10:42

:-)ano,přesně tak..pokračujete v mé myšlence..4x4 jsem dal na plyn a bydlím v kopci v horách..Na Dustra nedám dopustit.Lada

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Thomas
15. února • 1:46

Za ty peníze to je bezproblémové auto, které je lehké a v terénu a na nerovnostech dobře manévruje. Mám letní i zimní premiové pneu na ALU discích. DĚLNÍK v pravém slova smyslu !! A navíc je z něj krásně vidět - včetně předku vozu z kabiny řidiče. Jede mi v SRN 180 km/hodinu a nic neskřípe, plechy nevržou, .... a i při té rychlosti je tiché. Jelo by víc, ale dál už se kvůli stabilitě a bezpečnosti neodvážím. Prostě za ty peníze luxus a žádné náklady na opravy. Nedostatky: nemá akceleraci při předjíždění, špatné nárazové testy zepředu a z boku. Kdo ale chce jezdit levně, doporučuji pouze BENZIN + LPG. Kdo chce navíc kamaráda, co nikdy nezklame, tak 4x4 :-) :-))

Lada
12. února • 10:57

Ano,benzin je pouze na start...samo se přepne a jede na plyn..Samozřejmostí je,že v zimě a v terénu je těch ,,10"..na normální provoz 5ku a 6tý rychl.stupeň 6,5-7..počítač je zmaten,takže to počítám na 1km-1,50kcz-až 2koruny...plyn. Lada

Adam
3. února • 6:26

Mám 4x4 benzní 1,6 s LPG a naprostá spokojenost - zatím mě vždy vytáhl ze všeho :-D

Lada
5. února • 22:27

Souhlas.Třetí tok jedu 4x4 benzin-LPG a vše OK..Trochu víc bumbá,pravda,pod 10 nejde,ale zima a sníh,les-terén, -vše zvládne hravě..:-)

Thomas
12. března • 10:44

Já mám LPG přední náhon 4X2 a jezdím stále s klimatizací, která zvyšuje spotřebu. Trvale jezdím po Praze 8,8 litrů LPG a na dálkové cesty do ciziny v rychlosti 130 až 160 km/ hodinu 9.1 litru LPG. bez klimošky a rychlostí tak 60 až 80 km/hodinu se vejdu do 6.5 litru LPG. Nádhera !!!

Pavel
13. března • 16:09

Jasan Duster je na ježdění po Práglu s občasným protažením po dálnici ideální vozidlo, ale pro příští nákup bych doporučil zvážit Tatru Phoenix, parkovat se ti s tím bude líp než s Dustrem, budeš mít o dost menší spotřebu a na dálnici - tam Tatra nezná bratra. Mezitím v reálném světě si normální lidi pořizují vozy se kterýma ve městě nezaberou místa pro 1,5 auta a na dálnici jezdí 130-160km/h s 4,8l/100km spotřebou benzínu ve funglovce kterou pořídili v max výbavě o 100t levněji než stojí základní Dustr. Někdy stačí jen vejít ve stejné budově do těch vedlejších dveří.

Tatraplán
24. března • 3:18

Reálné náklady (spotřeba) 6.5 litru LPG x 13,70Kč za litr = 89,-Kč/100 km = cca 90 halířů na kilometr.
Reálné náklady (spotřeba) 9 litru LPG x 13,70Kč za litr = 123,-Kč/100 km = cca 1,30Kč na kilometr.https://www.lpg-landirenzo.cz/...
https://www.tartariniauto.it/home... V minulém Dusteru jsem měl italské tovární orig .LPG LandiRenzo a nyní ještě dražší a lepší TARTARINI. Prostě špička. Duster je lehké auto na levný provoz. 115 koní na 1280 kg váhy vozu bohatě stačí. Ani diesely nejezdí tak levně:Reálné náklady (spotřeba) 4.4. litru NAFTY x 30,90Kč za litr = 136,-Kč/100 km = cca 1,40Kč na kilometr.

Czechystan
15. března • 13:59

Prosím Vás a kde je ten reálný svět? V Evropě? Ne... tady určitě ne.A nebo už drahnou dobu žijete v Tokyu? Tak to potom ano...

Pokec
2. února • 20:42

Já mám ten dojem že není nad poctivou atmosféru ale to je jenom můj názor

nemám jméno
18. února • 15:31

Je to o úhlu pohledu. Pokud hovoříte o životnosti a spolehlivosti, tak máte z velké části pravdu. Pokud je ale řeč o výkonu, pružnosti motoru a pocitu z jízdy, tak jste úplně mimo. Kdo kdy jel s turbomotorem, tak se už do dýchavičné atmosféry nechce vrátit.

Rada
3. února • 9:02

Dvoulitrová atmosféra by se mi líbila víc. Atmosfréry ale bohužel končí všude (třeba Škodovka má atmosféru už jen v malých modelech a vrchol nabídky je litr s výkonem 55 kW), údajně kvůli neplnění emisních limitů.

Jiří
2. února • 12:15

Nabídka výkonových specifikací končí tam, kde by normální člověk u auta téhle velikosti začínal :-) opravdu si nedokážu tyhle malinkatý motory představit spolehlivě pracovat v autě téhle velikosti po 300-400 tis. km...

pavel
5. března • 21:00

v dnešní době se auta nekupují na desítky let!

Surcuf
3. února • 11:06

300tkm a Reanult (Dacie)? nebuďte směšný, po tomhle nájezdu s autem už nikdo ve fabrice nepočítá, rozpadá se to od 100tkm za jízdy , na 200tkm jsou to mrtvoly....prý 300-400.....:-)))

rolb
28. února • 21:18

Mekněte na "mobile.de" kde mají Dustry s 1.6 nalétáno i 300 000Km

Surcuf
4. března • 15:03

Jestli to pár kusů jezdících po pěkných německých cestách přežije nehraje roli, nebo chcete tvrdit, že by jste si Dustera s 300tkm koupil domů?

eFeFeF
4. února • 0:21

...pokiaľ to nemá rozvody ako 1.2 TSI alebo 1.2 HTP a v tom druhom prípade aj ventily, mazanie alebo katalyzátor alebo nevychádzajú ojnice cez blok motora ako u 1.9 TDI 77 kW - všetko od najlepších konštruktérov v galaxii z VW, tak to vydrží minimálne 300 000 km...

Surcuf
7. února • 10:07

Nějaký VW je mi u (_!_), ale za tím, co jsem napsal si stojím,vlastní těžce nabyté zušenosti..

nemám jméno
18. února • 15:28

Z každého auta se stane mrtvola, když je řidič dobytek. Pravdou ale je, že z turbomotoru je ta mrtvola v podobném případě dřív než z atmosféry.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Surcuf
22. února • 7:51

To jistě, jednou z každého, ovšem z Rencka velmi brzy...…., je to opravdu citelně znát i v porovnání s často haněnými Fordy, měl jsem tři a všechny vydržely podstatně déle, současný má najeto přes 200tkm a nemá problém...Renault byl ve 125tkm prakticky po smrti...

Czechystan
15. března • 13:56

Tak to já mám zkušenosti s Fordy tristní stejně jako svého času s Oply. Fusion, to byla rozpadající se zkušenost kolem 120tkm, chrastítko s megaúniky oleje. A následně Kuga, kterou jsem koupil s 60tkm tacho a pri 145tkm se zacalo sypat vse na co si jen vzpomenu. Podvozek, DPF, opět úniky oleje, vnitřní obložení dveří...Takže jsem nakonec skončil u zmokle slepice a jsem zvedav, co me za pár desítek tkm bude čekat.

Surcuf
15. března • 14:43

Fusiona ani Kugu jsem neměl, ale u ojetiny jde vždy o to, jakou má historii, kdo se k tomu jak choval, a jestli má opravdu 60tkm nebo 660 tkm….

petr r. (petrumr)
2. února • 16:54

ale jděte, ta jednička a dvojka nepotřebuje v tom lese výkon a po městě taky, na dálnici jestli jste v tom jel, tak napíšete, že to není.:-D

Duj
2. února • 15:04

Duster s benzinovymi motory ma max. 1350kg. To mne na tu vahu 110kW pripada docela fajn za tu cenu.

r
3. února • 14:18

Vvytažený výkon turbem. V táhlém kopci mu rychle dojde dech.

rolb
28. února • 21:15

Pokud bude mít možnost projet se v dacii s tříválcem 900ccm plněný turbem,budete mile překvapen zátahem a silou i v táhlem kopci. Mám vyzkoušeno a super. Až na projev motoru v neutrálových otáčkách ,kdy jsem si připadal,že tam je nafták a jeho klap klap projev.

nemám jméno
18. února • 15:26

Očividně jsi v životě moderní malý turbomotor neřídil, protože by jsi takovou krávovinu z huby nevypustil. V kopci to pojede a dech tomu nedojde Ty chytrolíne. Tu není řeč o životnosti, ale výkonu. A ten z toho není problém dostat.

uc
2. února • 14:31

Životnost motoru odpovídá životnosti ostatních částí auta.

jita
22. února • 18:38

to jako i brzdových destiček?

uc
2. února • 14:31

Životnost motoru odpovídá životnosti ostatních částí auta.

R
1. února • 15:10

4x4 a 1.3? To je divne, ze neni...

Dix_
1. února • 16:03

Bude se prodávat od května 2019.

Petr
1. února • 21:24

A bude s EDC? A 4x4 s EDC .. ?

Dix_
3. února • 8:55

Udajně jo.Lepší je počkat.

Kenny
1. února • 17:59

Také jsem tu verzi hledal :-D No co, vydržíme do května :-/ Velké haló a to co člověk chce stejně není :-D

Doporučujeme

Články odjinud