Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

R  |  01. 02. 2019 15:10

4x4 a 1.3? To je divne, ze neni...

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  01. 02. 2019 16:03

Bude se prodávat od května 2019.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  01. 02. 2019 17:59

Také jsem tu verzi hledal No co, vydržíme do května Velké haló a to co člověk chce stejně není

Odpovědět  |   | 
Petr  |  01. 02. 2019 21:24

A bude s EDC? A 4x4 s EDC .. ?

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  03. 02. 2019 08:55

Udajně jo.Lepší je počkat.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  02. 02. 2019 12:15

Nabídka výkonových specifikací končí tam, kde by normální člověk u auta téhle velikosti začínal opravdu si nedokážu tyhle malinkatý motory představit spolehlivě pracovat v autě téhle velikosti po 300-400 tis. km...

Odpovědět  |   | 
uc  |  02. 02. 2019 14:31

Životnost motoru odpovídá životnosti ostatních částí auta.

Odpovědět  |   | 
uc  |  02. 02. 2019 14:31

Životnost motoru odpovídá životnosti ostatních částí auta.

Odpovědět  |   | 
jita  |  22. 02. 2019 18:38

to jako i brzdových destiček?

Odpovědět  |   | 
Duj  |  02. 02. 2019 15:04

Duster s benzinovymi motory ma max. 1350kg. To mne na tu vahu 110kW pripada docela fajn za tu cenu.

Odpovědět  |   | 
r  |  03. 02. 2019 14:18

Vvytažený výkon turbem. V táhlém kopci mu rychle dojde dech.

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  18. 02. 2019 15:26

Očividně jsi v životě moderní malý turbomotor neřídil, protože by jsi takovou krávovinu z huby nevypustil. V kopci to pojede a dech tomu nedojde Ty chytrolíne. Tu není řeč o životnosti, ale výkonu. A ten z toho není problém dostat.

Odpovědět  |   | 
rolb  |  28. 02. 2019 21:15

Pokud bude mít možnost projet se v dacii s tříválcem 900ccm plněný turbem,budete mile překvapen zátahem a silou i v táhlem kopci. Mám vyzkoušeno a super. Až na projev motoru v neutrálových otáčkách ,kdy jsem si připadal,že tam je nafták a jeho klap klap projev.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  02. 02. 2019 16:54

ale jděte, ta jednička a dvojka nepotřebuje v tom lese výkon a po městě taky, na dálnici jestli jste v tom jel, tak napíšete, že to není.

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  03. 02. 2019 11:06

300tkm a Reanult (Dacie)? nebuďte směšný, po tomhle nájezdu s autem už nikdo ve fabrice nepočítá, rozpadá se to od 100tkm za jízdy , na 200tkm jsou to mrtvoly....prý 300-400.....)

Odpovědět  |   | 
eFeFeF  |  04. 02. 2019 00:21

...pokiaľ to nemá rozvody ako 1.2 TSI alebo 1.2 HTP a v tom druhom prípade aj ventily, mazanie alebo katalyzátor alebo nevychádzajú ojnice cez blok motora ako u 1.9 TDI 77 kW - všetko od najlepších konštruktérov v galaxii z VW, tak to vydrží minimálne 300 000 km...

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  07. 02. 2019 10:07

Nějaký VW je mi u (_!_), ale za tím, co jsem napsal si stojím,vlastní těžce nabyté zušenosti..

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  18. 02. 2019 15:28

Z každého auta se stane mrtvola, když je řidič dobytek. Pravdou ale je, že z turbomotoru je ta mrtvola v podobném případě dřív než z atmosféry.

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  22. 02. 2019 07:51

To jistě, jednou z každého, ovšem z Rencka velmi brzy...…., je to opravdu citelně znát i v porovnání s často haněnými Fordy, měl jsem tři a všechny vydržely podstatně déle, současný má najeto přes 200tkm a nemá problém...Renault byl ve 125tkm prakticky po smrti...

Odpovědět  |   | 
Czechystan  |  15. 03. 2019 13:56

Tak to já mám zkušenosti s Fordy tristní stejně jako svého času s Oply. Fusion, to byla rozpadající se zkušenost kolem 120tkm, chrastítko s megaúniky oleje. A následně Kuga, kterou jsem koupil s 60tkm tacho a pri 145tkm se zacalo sypat vse na co si jen vzpomenu. Podvozek, DPF, opět úniky oleje, vnitřní obložení dveří...

Takže jsem nakonec skončil u zmokle slepice a jsem zvedav, co me za pár desítek tkm bude čekat.

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  15. 03. 2019 14:43

Fusiona ani Kugu jsem neměl, ale u ojetiny jde vždy o to, jakou má historii, kdo se k tomu jak choval, a jestli má opravdu 60tkm nebo 660 tkm….

Odpovědět  |   | 
rolb  |  28. 02. 2019 21:18

Mekněte na "mobile.de" kde mají Dustry s 1.6 nalétáno i 300 000Km

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  04. 03. 2019 15:03

Jestli to pár kusů jezdících po pěkných německých cestách přežije nehraje roli, nebo chcete tvrdit, že by jste si Dustera s 300tkm koupil domů?

Odpovědět  |   | 
pavel  |  05. 03. 2019 21:00

v dnešní době se auta nekupují na desítky let!

Odpovědět  |   | 
Pokec  |  02. 02. 2019 20:42

Já mám ten dojem že není nad poctivou atmosféru ale to je jenom můj názor

Odpovědět  |   | 
Rada  |  03. 02. 2019 09:02

Dvoulitrová atmosféra by se mi líbila víc. Atmosfréry ale bohužel končí všude (třeba Škodovka má atmosféru už jen v malých modelech a vrchol nabídky je litr s výkonem 55 kW), údajně kvůli neplnění emisních limitů.

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  18. 02. 2019 15:31

Je to o úhlu pohledu. Pokud hovoříte o životnosti a spolehlivosti, tak máte z velké části pravdu. Pokud je ale řeč o výkonu, pružnosti motoru a pocitu z jízdy, tak jste úplně mimo. Kdo kdy jel s turbomotorem, tak se už do dýchavičné atmosféry nechce vrátit.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  03. 02. 2019 06:26

Mám 4x4 benzní 1,6 s LPG a naprostá spokojenost - zatím mě vždy vytáhl ze všeho

Odpovědět  |   | 
Lada  |  05. 02. 2019 22:27

Souhlas.Třetí tok jedu 4x4 benzin-LPG a vše OK..Trochu víc bumbá,pravda,pod 10 nejde,ale zima a sníh,les-terén, -vše zvládne hravě..

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  12. 03. 2019 10:44

Já mám LPG přední náhon 4X2 a jezdím stále s klimatizací, která zvyšuje spotřebu. Trvale jezdím po Praze 8,8 litrů LPG a na dálkové cesty do ciziny v rychlosti 130 až 160 km/ hodinu 9.1 litru LPG. bez klimošky a rychlostí tak 60 až 80 km/hodinu se vejdu do 6.5 litru LPG. Nádhera !!!

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  13. 03. 2019 16:09

Jasan Duster je na ježdění po Práglu s občasným protažením po dálnici ideální vozidlo, ale pro příští nákup bych doporučil zvážit Tatru Phoenix, parkovat se ti s tím bude líp než s Dustrem, budeš mít o dost menší spotřebu a na dálnici - tam Tatra nezná bratra. Mezitím v reálném světě si normální lidi pořizují vozy se kterýma ve městě nezaberou místa pro 1,5 auta a na dálnici jezdí 130-160km/h s 4,8l/100km spotřebou benzínu ve funglovce kterou pořídili v max výbavě o 100t levněji než stojí základní Dustr. Někdy stačí jen vejít ve stejné budově do těch vedlejších dveří.

Odpovědět  |   | 
Czechystan  |  15. 03. 2019 13:59

Prosím Vás a kde je ten reálný svět? V Evropě? Ne... tady určitě ne.

A nebo už drahnou dobu žijete v Tokyu? Tak to potom ano...

Odpovědět  |   | 
Tatraplán  |  24. 03. 2019 03:18

Reálné náklady (spotřeba) 6.5 litru LPG x 13,70Kč za litr = 89,-Kč/100 km = cca 90 halířů na kilometr.
Reálné náklady (spotřeba) 9 litru LPG x 13,70Kč za litr = 123,-Kč/100 km = cca 1,30Kč na kilometr.

https://www.lpg-landirenzo.cz/...
https://www.tartariniauto.it/home...

V minulém Dusteru jsem měl italské tovární orig .LPG LandiRenzo a nyní ještě dražší a lepší TARTARINI. Prostě špička. Duster je lehké auto na levný provoz. 115 koní na 1280 kg váhy vozu bohatě stačí. Ani diesely nejezdí tak levně:

Reálné náklady (spotřeba) 4.4. litru NAFTY x 30,90Kč za litr = 136,-Kč/100 km = cca 1,40Kč na kilometr.

Odpovědět  |   | 
Medic  |  08. 02. 2019 18:11

A co LPG? Už nebude?

Odpovědět  |   | 
Lada  |  12. 02. 2019 10:57

Ano,benzin je pouze na start...samo se přepne a jede na plyn..Samozřejmostí je,že v zimě a v terénu je těch ,,10"..na normální provoz 5ku a 6tý rychl.stupeň 6,5-7..počítač je zmaten,takže to počítám na 1km-1,50kcz-až 2koruny...plyn. Lada

Odpovědět  |   | 
Lada  |  12. 02. 2019 11:00

...jo,benzin koupím do nádrže jednou za rok.

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  13. 02. 2019 00:09

Nový Duster v LPG, mám ho 2 roky a žádná závada. Taky tankuju plnou nádrž 1 za rok při nájezdu asi 20.000 km. Jezdím jen po silnici a cena za 1 km mi vyjde 1,-Kč až 1,50Kč za kilometr. Praha - Brno tam a zpět dám bez kolon v noci za 500,-Kč.

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  13. 02. 2019 00:26

Tedy nově koupený Duster r.v. 2017 o výkonu 84 kW (115 koní) s LPG z tovární výroby. Poslední model před Novým Dusterem. Startuje bez problému i v mrazu -20°C (na benzin, pak se asi po 3 až 5-ti kilometrech přepne automaticky na LPG).Na provoz extralevný vůz !! Mám ho čerstvě 2 roky, nájezd 40.000 km a žádné vedlejší náklady. Jen do něj pořád leju LPG. Při vypnuté klimě a rychlosti cca 80 km/h jede i za 7 litrů, s klimou nad 110 km/h si vezme 10 až 11 litrů. Doporučuji každému, kdo si nepotrpí na akceleraci a předjíždění v kopci.

Odpovědět  |   | 
Lada  |  13. 02. 2019 10:42

ano,přesně tak..pokračujete v mé myšlence..4x4 jsem dal na plyn a bydlím v kopci v horách..Na Dustra nedám dopustit.Lada

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  15. 02. 2019 01:46

Za ty peníze to je bezproblémové auto, které je lehké a v terénu a na nerovnostech dobře manévruje. Mám letní i zimní premiové pneu na ALU discích. DĚLNÍK v pravém slova smyslu !! A navíc je z něj krásně vidět - včetně předku vozu z kabiny řidiče. Jede mi v SRN 180 km/hodinu a nic neskřípe, plechy nevržou, .... a i při té rychlosti je tiché. Jelo by víc, ale dál už se kvůli stabilitě a bezpečnosti neodvážím. Prostě za ty peníze luxus a žádné náklady na opravy. Nedostatky: nemá akceleraci při předjíždění, špatné nárazové testy zepředu a z boku. Kdo ale chce jezdit levně, doporučuji pouze BENZIN + LPG. Kdo chce navíc kamaráda, co nikdy nezklame, tak 4x4

Odpovědět  |   | 
Onan Spasitel  |  10. 02. 2019 10:36

Jako pěkný, ale minimální cena je teď od 100 výš

Odpovědět  |   | 
zemekf  |  27. 02. 2019 10:27

ten atm. dvoulitr furt nic, co
asi si pro něj budu muset zajet do Ruska )))))))

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  03. 03. 2019 10:07

Spolehlivost nemůžu soudit. Má zkušenost s Dustrem, je taková, že na náledí, ani ne v 30 km/h náraz na předek, do sloupu u benzinky a po návštěvě likvidátora, uznaná totálka. Zkroutilo se to až u pátých dveří. Ta cenovka se prostě někde projevit musí.

Odpovědět  |   | 
Brutus  |  09. 03. 2019 11:56

Wau
Už teď je Dacia 2 nejprodávanější dovážená značka.
No vidím to na rok 2020.tuhle větu si pamatujte!

Dacia nejprodávanější zahraniční značka č. 1 v České republice za rok 2020

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

21.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 6 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 72 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 100 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 12 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A