Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

R  |  01. 02. 2019 15:10

4x4 a 1.3? To je divne, ze neni...

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  01. 02. 2019 16:03

Bude se prodávat od května 2019.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  01. 02. 2019 17:59

Také jsem tu verzi hledal No co, vydržíme do května Velké haló a to co člověk chce stejně není

Odpovědět  |   | 
Petr  |  01. 02. 2019 21:24

A bude s EDC? A 4x4 s EDC .. ?

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  03. 02. 2019 08:55

Udajně jo.Lepší je počkat.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  02. 02. 2019 12:15

Nabídka výkonových specifikací končí tam, kde by normální člověk u auta téhle velikosti začínal opravdu si nedokážu tyhle malinkatý motory představit spolehlivě pracovat v autě téhle velikosti po 300-400 tis. km...

Odpovědět  |   | 
uc  |  02. 02. 2019 14:31

Životnost motoru odpovídá životnosti ostatních částí auta.

Odpovědět  |   | 
uc  |  02. 02. 2019 14:31

Životnost motoru odpovídá životnosti ostatních částí auta.

Odpovědět  |   | 
jita  |  22. 02. 2019 18:38

to jako i brzdových destiček?

Odpovědět  |   | 
Duj  |  02. 02. 2019 15:04

Duster s benzinovymi motory ma max. 1350kg. To mne na tu vahu 110kW pripada docela fajn za tu cenu.

Odpovědět  |   | 
r  |  03. 02. 2019 14:18

Vvytažený výkon turbem. V táhlém kopci mu rychle dojde dech.

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  18. 02. 2019 15:26

Očividně jsi v životě moderní malý turbomotor neřídil, protože by jsi takovou krávovinu z huby nevypustil. V kopci to pojede a dech tomu nedojde Ty chytrolíne. Tu není řeč o životnosti, ale výkonu. A ten z toho není problém dostat.

Odpovědět  |   | 
rolb  |  28. 02. 2019 21:15

Pokud bude mít možnost projet se v dacii s tříválcem 900ccm plněný turbem,budete mile překvapen zátahem a silou i v táhlem kopci. Mám vyzkoušeno a super. Až na projev motoru v neutrálových otáčkách ,kdy jsem si připadal,že tam je nafták a jeho klap klap projev.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  02. 02. 2019 16:54

ale jděte, ta jednička a dvojka nepotřebuje v tom lese výkon a po městě taky, na dálnici jestli jste v tom jel, tak napíšete, že to není.

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  03. 02. 2019 11:06

300tkm a Reanult (Dacie)? nebuďte směšný, po tomhle nájezdu s autem už nikdo ve fabrice nepočítá, rozpadá se to od 100tkm za jízdy , na 200tkm jsou to mrtvoly....prý 300-400.....)

Odpovědět  |   | 
eFeFeF  |  04. 02. 2019 00:21

...pokiaľ to nemá rozvody ako 1.2 TSI alebo 1.2 HTP a v tom druhom prípade aj ventily, mazanie alebo katalyzátor alebo nevychádzajú ojnice cez blok motora ako u 1.9 TDI 77 kW - všetko od najlepších konštruktérov v galaxii z VW, tak to vydrží minimálne 300 000 km...

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  07. 02. 2019 10:07

Nějaký VW je mi u (_!_), ale za tím, co jsem napsal si stojím,vlastní těžce nabyté zušenosti..

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  18. 02. 2019 15:28

Z každého auta se stane mrtvola, když je řidič dobytek. Pravdou ale je, že z turbomotoru je ta mrtvola v podobném případě dřív než z atmosféry.

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  22. 02. 2019 07:51

To jistě, jednou z každého, ovšem z Rencka velmi brzy...…., je to opravdu citelně znát i v porovnání s často haněnými Fordy, měl jsem tři a všechny vydržely podstatně déle, současný má najeto přes 200tkm a nemá problém...Renault byl ve 125tkm prakticky po smrti...

Odpovědět  |   | 
Czechystan  |  15. 03. 2019 13:56

Tak to já mám zkušenosti s Fordy tristní stejně jako svého času s Oply. Fusion, to byla rozpadající se zkušenost kolem 120tkm, chrastítko s megaúniky oleje. A následně Kuga, kterou jsem koupil s 60tkm tacho a pri 145tkm se zacalo sypat vse na co si jen vzpomenu. Podvozek, DPF, opět úniky oleje, vnitřní obložení dveří...

Takže jsem nakonec skončil u zmokle slepice a jsem zvedav, co me za pár desítek tkm bude čekat.

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  15. 03. 2019 14:43

Fusiona ani Kugu jsem neměl, ale u ojetiny jde vždy o to, jakou má historii, kdo se k tomu jak choval, a jestli má opravdu 60tkm nebo 660 tkm….

Odpovědět  |   | 
rolb  |  28. 02. 2019 21:18

Mekněte na "mobile.de" kde mají Dustry s 1.6 nalétáno i 300 000Km

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  04. 03. 2019 15:03

Jestli to pár kusů jezdících po pěkných německých cestách přežije nehraje roli, nebo chcete tvrdit, že by jste si Dustera s 300tkm koupil domů?

Odpovědět  |   | 
pavel  |  05. 03. 2019 21:00

v dnešní době se auta nekupují na desítky let!

Odpovědět  |   | 
Pokec  |  02. 02. 2019 20:42

Já mám ten dojem že není nad poctivou atmosféru ale to je jenom můj názor

Odpovědět  |   | 
Rada  |  03. 02. 2019 09:02

Dvoulitrová atmosféra by se mi líbila víc. Atmosfréry ale bohužel končí všude (třeba Škodovka má atmosféru už jen v malých modelech a vrchol nabídky je litr s výkonem 55 kW), údajně kvůli neplnění emisních limitů.

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  18. 02. 2019 15:31

Je to o úhlu pohledu. Pokud hovoříte o životnosti a spolehlivosti, tak máte z velké části pravdu. Pokud je ale řeč o výkonu, pružnosti motoru a pocitu z jízdy, tak jste úplně mimo. Kdo kdy jel s turbomotorem, tak se už do dýchavičné atmosféry nechce vrátit.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  03. 02. 2019 06:26

Mám 4x4 benzní 1,6 s LPG a naprostá spokojenost - zatím mě vždy vytáhl ze všeho

Odpovědět  |   | 
Lada  |  05. 02. 2019 22:27

Souhlas.Třetí tok jedu 4x4 benzin-LPG a vše OK..Trochu víc bumbá,pravda,pod 10 nejde,ale zima a sníh,les-terén, -vše zvládne hravě..

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  12. 03. 2019 10:44

Já mám LPG přední náhon 4X2 a jezdím stále s klimatizací, která zvyšuje spotřebu. Trvale jezdím po Praze 8,8 litrů LPG a na dálkové cesty do ciziny v rychlosti 130 až 160 km/ hodinu 9.1 litru LPG. bez klimošky a rychlostí tak 60 až 80 km/hodinu se vejdu do 6.5 litru LPG. Nádhera !!!

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  13. 03. 2019 16:09

Jasan Duster je na ježdění po Práglu s občasným protažením po dálnici ideální vozidlo, ale pro příští nákup bych doporučil zvážit Tatru Phoenix, parkovat se ti s tím bude líp než s Dustrem, budeš mít o dost menší spotřebu a na dálnici - tam Tatra nezná bratra. Mezitím v reálném světě si normální lidi pořizují vozy se kterýma ve městě nezaberou místa pro 1,5 auta a na dálnici jezdí 130-160km/h s 4,8l/100km spotřebou benzínu ve funglovce kterou pořídili v max výbavě o 100t levněji než stojí základní Dustr. Někdy stačí jen vejít ve stejné budově do těch vedlejších dveří.

Odpovědět  |   | 
Czechystan  |  15. 03. 2019 13:59

Prosím Vás a kde je ten reálný svět? V Evropě? Ne... tady určitě ne.

A nebo už drahnou dobu žijete v Tokyu? Tak to potom ano...

Odpovědět  |   | 
Tatraplán  |  24. 03. 2019 03:18

Reálné náklady (spotřeba) 6.5 litru LPG x 13,70Kč za litr = 89,-Kč/100 km = cca 90 halířů na kilometr.
Reálné náklady (spotřeba) 9 litru LPG x 13,70Kč za litr = 123,-Kč/100 km = cca 1,30Kč na kilometr.

https://www.lpg-landirenzo.cz/...
https://www.tartariniauto.it/home...

V minulém Dusteru jsem měl italské tovární orig .LPG LandiRenzo a nyní ještě dražší a lepší TARTARINI. Prostě špička. Duster je lehké auto na levný provoz. 115 koní na 1280 kg váhy vozu bohatě stačí. Ani diesely nejezdí tak levně:

Reálné náklady (spotřeba) 4.4. litru NAFTY x 30,90Kč za litr = 136,-Kč/100 km = cca 1,40Kč na kilometr.

Odpovědět  |   | 
Medic  |  08. 02. 2019 18:11

A co LPG? Už nebude?

Odpovědět  |   | 
Lada  |  12. 02. 2019 10:57

Ano,benzin je pouze na start...samo se přepne a jede na plyn..Samozřejmostí je,že v zimě a v terénu je těch ,,10"..na normální provoz 5ku a 6tý rychl.stupeň 6,5-7..počítač je zmaten,takže to počítám na 1km-1,50kcz-až 2koruny...plyn. Lada

Odpovědět  |   | 
Lada  |  12. 02. 2019 11:00

...jo,benzin koupím do nádrže jednou za rok.

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  13. 02. 2019 00:09

Nový Duster v LPG, mám ho 2 roky a žádná závada. Taky tankuju plnou nádrž 1 za rok při nájezdu asi 20.000 km. Jezdím jen po silnici a cena za 1 km mi vyjde 1,-Kč až 1,50Kč za kilometr. Praha - Brno tam a zpět dám bez kolon v noci za 500,-Kč.

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  13. 02. 2019 00:26

Tedy nově koupený Duster r.v. 2017 o výkonu 84 kW (115 koní) s LPG z tovární výroby. Poslední model před Novým Dusterem. Startuje bez problému i v mrazu -20°C (na benzin, pak se asi po 3 až 5-ti kilometrech přepne automaticky na LPG).Na provoz extralevný vůz !! Mám ho čerstvě 2 roky, nájezd 40.000 km a žádné vedlejší náklady. Jen do něj pořád leju LPG. Při vypnuté klimě a rychlosti cca 80 km/h jede i za 7 litrů, s klimou nad 110 km/h si vezme 10 až 11 litrů. Doporučuji každému, kdo si nepotrpí na akceleraci a předjíždění v kopci.

Odpovědět  |   | 
Lada  |  13. 02. 2019 10:42

ano,přesně tak..pokračujete v mé myšlence..4x4 jsem dal na plyn a bydlím v kopci v horách..Na Dustra nedám dopustit.Lada

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  15. 02. 2019 01:46

Za ty peníze to je bezproblémové auto, které je lehké a v terénu a na nerovnostech dobře manévruje. Mám letní i zimní premiové pneu na ALU discích. DĚLNÍK v pravém slova smyslu !! A navíc je z něj krásně vidět - včetně předku vozu z kabiny řidiče. Jede mi v SRN 180 km/hodinu a nic neskřípe, plechy nevržou, .... a i při té rychlosti je tiché. Jelo by víc, ale dál už se kvůli stabilitě a bezpečnosti neodvážím. Prostě za ty peníze luxus a žádné náklady na opravy. Nedostatky: nemá akceleraci při předjíždění, špatné nárazové testy zepředu a z boku. Kdo ale chce jezdit levně, doporučuji pouze BENZIN + LPG. Kdo chce navíc kamaráda, co nikdy nezklame, tak 4x4

Odpovědět  |   | 
Onan Spasitel  |  10. 02. 2019 10:36

Jako pěkný, ale minimální cena je teď od 100 výš

Odpovědět  |   | 
zemekf  |  27. 02. 2019 10:27

ten atm. dvoulitr furt nic, co
asi si pro něj budu muset zajet do Ruska )))))))

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  03. 03. 2019 10:07

Spolehlivost nemůžu soudit. Má zkušenost s Dustrem, je taková, že na náledí, ani ne v 30 km/h náraz na předek, do sloupu u benzinky a po návštěvě likvidátora, uznaná totálka. Zkroutilo se to až u pátých dveří. Ta cenovka se prostě někde projevit musí.

Odpovědět  |   | 
Brutus  |  09. 03. 2019 11:56

Wau
Už teď je Dacia 2 nejprodávanější dovážená značka.
No vidím to na rok 2020.tuhle větu si pamatujte!

Dacia nejprodávanější zahraniční značka č. 1 v České republice za rok 2020

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

25.  6.  2019 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 132 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A