Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

R  |  01. 02. 2019 15:10

4x4 a 1.3? To je divne, ze neni...

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  01. 02. 2019 16:03

Bude se prodávat od května 2019.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  01. 02. 2019 17:59

Také jsem tu verzi hledal No co, vydržíme do května Velké haló a to co člověk chce stejně není

Odpovědět  |   | 
Petr  |  01. 02. 2019 21:24

A bude s EDC? A 4x4 s EDC .. ?

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  03. 02. 2019 08:55

Udajně jo.Lepší je počkat.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  02. 02. 2019 12:15

Nabídka výkonových specifikací končí tam, kde by normální člověk u auta téhle velikosti začínal opravdu si nedokážu tyhle malinkatý motory představit spolehlivě pracovat v autě téhle velikosti po 300-400 tis. km...

Odpovědět  |   | 
uc  |  02. 02. 2019 14:31

Životnost motoru odpovídá životnosti ostatních částí auta.

Odpovědět  |   | 
uc  |  02. 02. 2019 14:31

Životnost motoru odpovídá životnosti ostatních částí auta.

Odpovědět  |   | 
Duj  |  02. 02. 2019 15:04

Duster s benzinovymi motory ma max. 1350kg. To mne na tu vahu 110kW pripada docela fajn za tu cenu.

Odpovědět  |   | 
r  |  03. 02. 2019 14:18

Vvytažený výkon turbem. V táhlém kopci mu rychle dojde dech.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  02. 02. 2019 16:54

ale jděte, ta jednička a dvojka nepotřebuje v tom lese výkon a po městě taky, na dálnici jestli jste v tom jel, tak napíšete, že to není.

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  03. 02. 2019 11:06

300tkm a Reanult (Dacie)? nebuďte směšný, po tomhle nájezdu s autem už nikdo ve fabrice nepočítá, rozpadá se to od 100tkm za jízdy , na 200tkm jsou to mrtvoly....prý 300-400.....)

Odpovědět  |   | 
eFeFeF  |  04. 02. 2019 00:21

...pokiaľ to nemá rozvody ako 1.2 TSI alebo 1.2 HTP a v tom druhom prípade aj ventily, mazanie alebo katalyzátor alebo nevychádzajú ojnice cez blok motora ako u 1.9 TDI 77 kW - všetko od najlepších konštruktérov v galaxii z VW, tak to vydrží minimálne 300 000 km...

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  07. 02. 2019 10:07

Nějaký VW je mi u (_!_), ale za tím, co jsem napsal si stojím,vlastní těžce nabyté zušenosti..

Odpovědět  |   | 
Pokec  |  02. 02. 2019 20:42

Já mám ten dojem že není nad poctivou atmosféru ale to je jenom můj názor

Odpovědět  |   | 
Rada  |  03. 02. 2019 09:02

Dvoulitrová atmosféra by se mi líbila víc. Atmosfréry ale bohužel končí všude (třeba Škodovka má atmosféru už jen v malých modelech a vrchol nabídky je litr s výkonem 55 kW), údajně kvůli neplnění emisních limitů.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  03. 02. 2019 06:26

Mám 4x4 benzní 1,6 s LPG a naprostá spokojenost - zatím mě vždy vytáhl ze všeho

Odpovědět  |   | 
Lada  |  05. 02. 2019 22:27

Souhlas.Třetí tok jedu 4x4 benzin-LPG a vše OK..Trochu víc bumbá,pravda,pod 10 nejde,ale zima a sníh,les-terén, -vše zvládne hravě..

Odpovědět  |   | 
Medic  |  08. 02. 2019 18:11

A co LPG? Už nebude?

Odpovědět  |   | 
Lada  |  12. 02. 2019 10:57

Ano,benzin je pouze na start...samo se přepne a jede na plyn..Samozřejmostí je,že v zimě a v terénu je těch ,,10"..na normální provoz 5ku a 6tý rychl.stupeň 6,5-7..počítač je zmaten,takže to počítám na 1km-1,50kcz-až 2koruny...plyn. Lada

Odpovědět  |   | 
Lada  |  12. 02. 2019 11:00

...jo,benzin koupím do nádrže jednou za rok.

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  13. 02. 2019 00:09

Nový Duster v LPG, mám ho 2 roky a žádná závada. Taky tankuju plnou nádrž 1 za rok při nájezdu asi 20.000 km. Jezdím jen po silnici a cena za 1 km mi vyjde 1,-Kč až 1,50Kč za kilometr. Praha - Brno tam a zpět dám bez kolon v noci za 500,-Kč.

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  13. 02. 2019 00:26

Tedy nově koupený Duster r.v. 2017 o výkonu 84 kW (115 koní) s LPG z tovární výroby. Poslední model před Novým Dusterem. Startuje bez problému i v mrazu -20°C (na benzin, pak se asi po 3 až 5-ti kilometrech přepne automaticky na LPG).Na provoz extralevný vůz !! Mám ho čerstvě 2 roky, nájezd 40.000 km a žádné vedlejší náklady. Jen do něj pořád leju LPG. Při vypnuté klimě a rychlosti cca 80 km/h jede i za 7 litrů, s klimou nad 110 km/h si vezme 10 až 11 litrů. Doporučuji každému, kdo si nepotrpí na akceleraci a předjíždění v kopci.

Odpovědět  |   | 
Lada  |  13. 02. 2019 10:42

ano,přesně tak..pokračujete v mé myšlence..4x4 jsem dal na plyn a bydlím v kopci v horách..Na Dustra nedám dopustit.Lada

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  15. 02. 2019 01:46

Za ty peníze to je bezproblémové auto, které je lehké a v terénu a na nerovnostech dobře manévruje. Mám letní i zimní premiové pneu na ALU discích. DĚLNÍK v pravém slova smyslu !! A navíc je z něj krásně vidět - včetně předku vozu z kabiny řidiče. Jede mi v SRN 180 km/hodinu a nic neskřípe, plechy nevržou, .... a i při té rychlosti je tiché. Jelo by víc, ale dál už se kvůli stabilitě a bezpečnosti neodvážím. Prostě za ty peníze luxus a žádné náklady na opravy. Nedostatky: nemá akceleraci při předjíždění, špatné nárazové testy zepředu a z boku. Kdo ale chce jezdit levně, doporučuji pouze BENZIN + LPG. Kdo chce navíc kamaráda, co nikdy nezklame, tak 4x4

Odpovědět  |   | 
Onan Spasitel  |  10. 02. 2019 10:36

Jako pěkný, ale minimální cena je teď od 100 výš

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

dnes | Miro Mihálik
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně pro sovětskou tajnou službu

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně …

Ruské žigulíky si pamatujeme jako svižnější alternativy k domácím škodovkám, v bývalém Sovětském svazu se však vyráběly pro potřeby ministerstva vnitra i rychlejší speciální verze poháněné motory s krouživým pístem.

21.  1.  2019 | | 22 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.

20.  1.  2019 | | 238 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 26 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A