Dacia Dokker: nový pracant v detailech (+ 80x foto)

Značka Dacia uvolnila nové informace a spoustu obrázků ke svému novému užitkovému modelu Dokker.
Seznam kapitol
  1. Dacia Dokker
  2. Fotogalerie

Novou modelovou řadu rumunské automobilky Dacia, patřící do portfolia koncernu Renault, jsme vám představili již v květnu, nicméně teprve nyní se můžete na novinku podívat hned z 80 různých pohledů. Je třeba připomenout, že po technické stránce vychází z aktuální generace užitkového modelu Renault Kangoo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dacia Dokker (spíše osobní)

To však zřejmě není až tak špatný základ, když prakticky stejný vůz prodávají stuttgartští coby Mercedes-Benz Citan. Nová Dacia Dokker kombinuje vlivy velkoprostorového a spíše na přepravu osob zaměřeného typu Dacia Lodgy a prodávat se bude jako pětimístné provedení Dacia Dokker a jako dvoumístná verze s plechovými bočnicemi a označením Dacia Dokker Van.

Dacia Lodgy: první statické dojmy

Dacia Lodgy: první statické dojmy

Novinka sdílí s typem Lodgy tvarování přední části karoserie s protaženými sdruženými světlomety a rozměrnou maskou chladiče, nicméně prostor pro náklad je po vzoru Renaultu Kangoo přístupný svisle dělenými dvoudílnými vraty namísto výklopné zádi u Dacie Lodgy. Dokker je 4 360 mm dlouhý, 1 750 mm široký a 1 810 mm vysoký, takže v porovnání s typem Lodgy je kratší a vyšší.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dacia Dokker Van (spíše nákladní)

V závislosti na provedení nabízí karoserie využitelný objem až 3 300 l a provedení interiéru působí poměrně spartánským dojmem. Nicméně ve vyšších výbavových stupních se můžete těšit i na multimediální systém a chromované dekorace. O pohon se postarají vznětové čtyřválce 1,5 dCi s výkonem 75, nebo 90 koní (55, resp. 66 kW) a točivým momentem 180 a 200 Nm, a zážehové jednotky 1,6 MPi o výkonu 82 koní (61 kW)/134 Nm a 1,2 TCE 115 koní (84 kW)/ 190 Nm.
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Dacia Dokker
  2. Fotogalerie
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků