Dacia dělá vítr mezi automobilkami, Logan s naftou

30 komentářů

mayklmaykl
14. září • 21:57

SÁÁKRA TO BUDE DARDA...LOGAN F DÝZLU A F PLNÝ NÁLOŽI I S KOLAMA
A JAK TO (vole,pyčo popřípadě krávo) POTÁHNE UŠ VOCPODA
 A CO TEPRF AŠ SE TO VOPIČUJE(rozuměj chipuje),TO BUDE RACHOT

???
15. září • 7:47

čípujou se tédéíčka z MB..., ne Logani!

mayklmaykl
15. září • 11:45

kliiiiid.....ne jde jen o srandu furt lepší novej logan než desetitisíce 120tek....

Pavel
14. září • 14:20

Doporučuji všem zájemcům o Logan si přečíst diskuzi na http://dacia.phorum.cz/viewtopic.php?t=163&start=0
Pokud se tahle závada projeví u většího množství Loganů/a jelikož lakovna v Dacii není nová/je to docela možné,tak zřejmě oblíbený Logan dlouho nebude.

Marek
14. září • 16:51

No to je pekna debata - frajeri si koupi auto v cene par doplnku u jinych znacek a divi se, ze se jim jiz po par kilometrech zacinaji dit divne veci s jejich "milackem"". Nejlegracnejsi je typek co doporucuje vyhrozovat Bleskem (jeste bych pridal Novu). To urcite bude Dacii trapit    Tohle auto je jedine o cene a jestli cekali zazraky tak je holt z naivity muze vylecit jedine vlastni zkusenost.

???
14. září • 19:48

A ty seš hochu nějakej chytrej! Nejsi ty náhodou automobilovej odborník - přeborník! Logana mám půl roku a v servise jsem byl zatím dvakrát - jednou přeleštit škrábanec, co chytla manželka, která se připletla do bouračky, podruhé pro nové znaky, které mi nějaká pi** ukradla. Kilometrů jsem už s tím pár najel a nebudeš mi věřit, ale to auto zatím normálně funguje.

Ráďa
15. září • 11:16

A proč si jako někdo myslí, že by to  nemělo fungovat??? Jasně, že funguje, a ještě x let bude

Marek
14. září • 23:56

ani odbornik ani prebornik jen verim tomu, ze nikdo neni tak bohaty aby si kupoval lacine veci a tenhle rumunskej Renault je toho presnym prikladem. Netusim kolik v tvem pripade znamena par, ale muze Te uklidnit, ze na silnici se jich objevuje cim dal tim vic, takze vas postizenych bude spousta Kazdopadne to ze to nekdo kupuje je dukazem toho, ze nekdo rad holky a jinej vdolky - hodne stastnych kilometru a kdyby nastaly problemy tak Hammerite a smirkovy papir to vyresi

jiri
15. září • 9:18

Ty mas nejakej osobni problem s tim ze si lidi kupujou logany? Vem si patak zapij to par pivama a bude zas dobre

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek
15. září • 13:26

Je mi to uplne egal, jen si pak nesmej po koupi shitu stezovat, ze koupili shit

Dr. taby
14. září • 13:59

Nafta by měla být u nás v prodeji začátekm příštího roku a kombi koncem příštího roku. Tolik neoficiální informace, ale u nafty bych to osobně tipoval o kousek dřív.
autoklubdacia.cz a dacia.phorum.cz

Mirko
14. září • 13:16

Sám bych si to auto dobrovolně nekoupil, ale Dacii úspěch přeju - už jenom proto, jaký dělá vítr mezi automobilkami ...
 

aeolis
14. září • 10:00

"Dacia si od nasazení dizlového motoru poměrně dost slibuje" .. no, tohle trošku bije do očí, což?

Vladik
14. září • 10:07

Ani si moc nemusí slibovat nfťáky chtěj všichni i když už se dááávno nevyplatěj, dobrej příklad nevýhodnosti je např. Kolínský auto v naftě o půllitr nižší spotřeba, cena vyšší o 50000 a taky motor s vyšším obsahem a tudíž pojistkou. Nechce se mi to počíat ale těch 50000 se nemůže nikdy vrátit

Rossi
14. září • 16:25

Neni to jenom o ekonomice, ten vyssi kroutici moment u naftaku jde taky nekdy citit - hlavne pri rozjezdu a zrychleni. Doma mam benzin 2.2 (Renault), ve firme jsem vyzkousel motory TDI (66 a 74kW produkce VW) a nejnoveji TDCi(74kW, Ford) a ty naftaky jsem si oblibil. Navic, pokud si ho clovek kupuje nove, tak se mu ta 50tis.investice muze i vratit pri cca 80tis.km a 30Kc/litr (pro zjednoduseni za Natural a Naftu stekna cena, jinak se vrati jeste drive). Jestli jsou vyssi naklady na udrzbu, tak se vrati pri prodeji ojeteho vozu, kdy diesel se drzi vetsinou vys. To je muj nazor, snad sem tam i pravdivy

Vladik
14. září • 19:53

Na těch 80000 jste přišel kde? Konkrétně mám na mysli auto z Kolína. Počítám že auto bude o 50000 dražší. Cena benzínu 35Kč spotřeba 4,6l nafta 30kč litr spotřeba 4,1. Úspora na 1000km činí 380kč tudíž návratnost 50000 je až po ujetí cca 132000km což je strašně moc nemluvě o vyšší pojistce za motor 1,4 a pak dále časem dražší emise a technická. Konkrétně v tomhle případě je nafťák k ničemu.  Ale myslím že svý kupce si to najde jak to pozoruju mezi lidma co znám maj v hlavě nafta je úspora. Bejvávalo

Martin
15. září • 7:58

Hmm, a to myslíš vážně tu spotřebu u benálu

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vladik
15. září • 17:43

Jo počítám s průměrnou spotřebou udávanou v technických parametrech výrobcem, když se mrkneš na spotřebu u benziňáku z Kolína maj napsáno 4,6

lukas
14. září • 10:34

ježiši marja.


tam bije do očí "dízlového" co to je za výraz????????

bud "dieselového" nebo "dýzlového" a nejlíp "vznětového"

opravdu by to chtělo zaplatiti jazykového korektora

petrumr
14. září • 11:51

Ty seš chytrej,ale když se tě někdo zeptá co ten článek vlastně myslel?Někoho mně připomínáš

Marek71
14. září • 10:26

Jasné, u takýchto áut to ani nemá zmysel... Sa mi zdá, že jeden z tých prckov to už pochopil a nafťák ani neponúka, len si nespomeniem, ktorý. A zvlášť, keď jazdia večšinou krátke trasy po meste.

petrumr
14. září • 9:26

škoda bude mít odliv zákazníků-některých a ktemu eu4 je v této republice lhostejné,tady se to papírově nějak zamaže a je eu5 z eu3.Dotaz-od kdy platí přesně eu4-osobák/nákladak/bus

Vladik
14. září • 0:18

Zajímalo by mě proč ten samej motor má v jedný variantě eruro III a v druhý euro IV. Nebylo by lepší kdyby byly všechny s E IV? Zajímal by mě rozdíl ve výrobních nákladech

demeter
14. září • 19:27

To je fičák, dáčije s dieselem a EURO IV

Petr T.
14. září • 6:41

To je jednoduché. Motor Euro 3 se vyrábí ve velkých sériiích od r. 2001. Proč přerušovat zavedenou výrobu, když i Rumunsko zatím bude používat Euro 3. Euro 4 je o vysoce kvalitní naftě (!), pro některé regiony zcela nevhodná (Rumunsko, Turecko, Afrika) a někdy díky lumpům kazící a míchající paliva s kde čím i u nás.

Vladik
14. září • 7:41

S tou kvalitou paliva u našich pump to dobře znám.Nevěděj co si za to říct a stejně prodávaj šmejdy, možná je u některejch pump jedno jestli tam leješ to co oni prodávaj nebo rostlinej olej ten může bejt i spolehlivější pokud není zima a nezatuhne. Kolikrát se mi stane že když naberu auto nedrží otáčky a na volnoběh chcípe Svou vinu na tom má i umírající čerpadlo ale je to udivující že před příjezdem v pohodě a chvilku po nabrání to je k zešílení. Pak naberu jinde a je to zas OK. Jinak ten rozdíl ve spotřebě ohledně E3 a E4. Myslím že kdo si v těch zemích může dovolit takový auto pro něj nebude mírně vyšší spotřeba problémem. Když se tak mluví o tý šetrnosti k životnímu prostředí tak by se tak podle toho mělo chovat. Jinak mě překvapila lada že na autosalunu vystavila svý vlastní auto na vodík s asi 60KW motorem. Pro normálního člověka to stačí a myslím že to auto bude cenově o hooooodně níž než třeba takovej Prius, navíc je víc ekologický, jediná nevýhoda že nejsou místa kde se dá vodík brát to se mi líbí 

empi
14. září • 17:29

Problemem taky je, ze na vyrobu kapalneho vodiku potrebujes vice energie nez ti je schopen vratit. To same plati o ruznych solarnich panelech (tech, co vyrabi elektrinu), kdy za celou svoji zivotnosti nejsou schopny vyrobit ani tolik energie, kolik bylo treba na jejich vyrobu.

ACE.
14. září • 19:34

Kdyby ti něco vyrábělo více energie, než samo potřebuje k provozu tak bys měl perpetum a to nebude vymyšleno zřejmě nikdy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
PetrD
15. září • 1:18

No jo, ale kde je potom ona "ekologičnost", když je to vlastně z energetickýho pohledu ztrátový? Je to postavený na hlavu, hlavně že si výrobci namastěj kapsu...

Ráďa
14. září • 1:05

No tvá úvaha zní logicky. Ale Tatra 163 Jamal má taky jeden motor ve variantách euro1, euro2 a euro3  ..tak na tom asi něco bude.  Ty přísnější eura honí nahoru spotřebu tak možná i proto.... Ale jen tak ze srandy, porovnej si hodnoty škodlivin při euro1 a euro4, to je fakt brutální rozdíl.
ps: na tak lehké auto s tak moderním motorem a 1.5 jsem čekal teda míň než 4,7 l nafty.

Doporučujeme

Články odjinud