Pepa Z depa (Monacek)
17. dubna • 15:15

Za ty peníze to přece nikdo normální nemůže koupit. 717 tisíc za přímovstřikový hybrid, když PHEV Kuga stojí v akci 799 tisíc.

schima
17. dubna • 11:55

A já se tak těšil, že ona hybridní 1,8 bude bez přímého vstřikování. Pokud tedy hybrida, tak asi jedině v Jogger, kde je ještě atmosférická nepřímovstřiková 1,6

Pindulin
16. dubna • 21:29

Asi jsem úplně nepobral ty motorizace. Pro mě tohle není, já už dostal rozum, ale táta si touží něco podobnýho do důchodu koupit - já mu říkal, že do toho za chvilku bude jako mít doma koně, ale on že prej ne.
Podmínka je, že tam musí bejt automat. Ale ten nemají v 4x4 a mají k tomu jen hybrid... wtf proč?

Haya1
15. dubna • 16:53

přímovstřiková 1.8 do hybridu určeného převážně do města….
4x4 bez automatu a s tří válcem …samá pozitiva…

Pepa Z depa (Monacek)
17. dubna • 15:17

Stejný nesmysl, jako koncernový 1.4 TSI v jejich PHEV. Auto primárně na poskakování po městě a dají tam přímovstřik a ještě dvouspojku.

petr r. (petrumr)
15. dubna • 15:50

Jel jsem kolem Kromexinu a jejich tam dost naskládaných a všechny ty petrolejový metalízy co jsou na uvodním snímku. Jestli to bude mizet, tak asi o to je zájem a vypadá to lépe jak na fotce.

Hajzlík
15. dubna • 10:54

Pořád je to levná křuska, v nárazových testech stále usmolené 3*, při čelním nárazu dokonce zhoršení proti minulé generaci z 71% na 70%, první generace měla dokonce 74%. Kdejaká Čína si to namaže na chleba.

brk77
16. dubna • 7:06

Úplně levné to už taky není. Proklikal jsem si konfigurátor a skončil jsem na 800 kKč. Jako jo, u Karoqa to je okolo 1 MKč, ale dovolím si tvrdit, že pro typického operátora výroby to už ani tohle není úplně levné auto. A ty hvězdičky se za mě posunuli do stavu, kdy mají vypovídací hodnotu podobnou jako podmíra o chuti piva. Mě zajímá zejména bezpečnost, kdy to domě někdo napálí a hraje se o strukturální integritu karoserie a ne o to, jestli mám asistenta jízdy v pruzích.

Hajzlík
16. dubna • 8:55

V kontextu dnešních cen je to pořád levné auto (i všichni ostatní zdražili). Píší právě o té strukturální pevnosti karoserie (nárazový test je jen jedna ze součástí testů), kde Dacie pravidelně vybuchují, viz 70% čelní a boční náraz NCAP poslední generace, nikoliv o asistentech.

Dřevo Levně
15. dubna • 16:00

Tak z číny mám lecos ale auto to nikdy nebude.

smějící se bestie 2
15. dubna • 23:08

Odříkaného největší krajíc.

brano bleha
15. dubna • 12:43

Presne tak. Šetrí sa. Spomenúť treba tlačenie na koleno od tvrdých plastov. A aj v článku bolo: protože nastavení sklonu sedáku pořád chybí, a ve vyšších rychlostech do kabiny proniká více hluku od odvalujících se zimních pneumatik a svist kolem vnějších zpětných zrcátek a předních sloupků.
Obetoval by som čítanie značiek za poriadnu frontal bezpečnosť a možnosť sa rozprávať pri 140-ke.

smějící se bestie 2
15. dubna • 10:01

Furt tomu chybí - 2ldiesel !

Jan Velebil
15. dubna • 12:40

Přesně,👍 klidně podladěný na 180k a bez močoviny 🤗,se 70l nádrží a 400Nm,do 6 litrů by se vešel i spěchající, tříválce ať si nechají 😉

smějící se bestie 2
15. dubna • 16:11

Přesně tak !

petr r. (petrumr)
15. dubna • 15:47

hybrid je tříválec? Chlape probůh, ten tvůj diesel by měl spotřebu tak 9l a ta hybridní Dácia polovičku.

Václav Herda
16. dubna • 20:11

Vznětový 2,0 a spotřeba 9 l/100 km.....??????
Ani v městě ne. V Mpv se dá v průměru jezdit do 7 bez komplikací.

petr r. (petrumr)
16. dubna • 21:33

no asi ve městě 9l nedosáhneš, nebot asi se bojíš jezdit ve městě a na krátké jízdy pod 5km a ren smrad po ránu......... netopí to klima nejde.

Jan Velebil
16. dubna • 15:02

Já mluvím o tříválci ne o čtyřválcovém hydridu,ten jediný je ok,ale bez automatu a 4x4 v naftě i za 5 s přehledem 👌🤧

Jura Cube
16. dubna • 12:17

Mám diesel 2.2 Cdi,váha vozu 1.6 t,dlouhodobá spotřeba 6 l,není problém jezdit za 5 l,kamarád ten samý vůz,je na tom lépe jak já,jedná se o vůz Mercedes-Benz W211 E,r.v. 2008.na 9 l jsem se nedostal ani na něměcké dálnici při 220 km.

Marek71
15. dubna • 21:33

Nějaká blbost s těmi 9 litry. Mám CX-5 2,5 automat AWD a spotřebu 7-7,5. To jsi zas něco plácnul, Péťo, aniž bys přemýšlel, že? :-)

petr r. (petrumr)
16. dubna • 21:29

Tak ukaž fotku aby to mělo po 10km a spotřeba 7,5l...hahahaaha.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
18. dubna • 20:42

Tak speciálně pro tebe, Peťane.
Dnešní jízda ze severního okraje Prahy přes celou Prahu na Zličín a pak okreskou do Berouna. Pak zpátky s nějakou zajížďkou, tentokrát po D5. Jen připomínám, Mazda CX-5 AWT automat 2,5 143 kW. Počasí nic moc, kolem 10 stupňů vítr a déšť. https://ibb.co/4w9skYjK...

Marek71
16. dubna • 22:34

Poslední nádrž mám za 7,43 a je v tom jedna delší jízda Plzeň a zpátky, dálnicí tempomatem 120 a pak nějaké krátké trasy kolem baráku.Péťo, plácnul jsi totální blbost jako už mnohokrát předtím a než abys uznal, že ses spletl, tak tady ze sebe dál děláš debila :-) Klidně pokračuj.Jo a když jedu klidným tempem okresky, není problém jet za 6,5 až 7, v pohodě.

Jan Mička
15. dubna • 10:32 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Doporučujeme

Články odjinud