Nová kalifornská automobilka Czinger zaujala svět hypersportů pár dní zpátky při představení svého modelu 21C. Ambice má automobilka vskutku velké. Chce se totiž stát jednou ze slavných značek 21. století... | Czinger 21C Zdroj: Czinger

Nová kalifornská automobilka Czinger zaujala svět hypersportů pár dní zpátky při představení svého modelu 21C. Ambice má automobilka vskutku velké. Chce se totiž stát jednou ze slavných značek 21. století... | Czinger 21C | Zdroj: Czinger

...a to jakožto průkopník nových technologií a pracovních postupů v automobilovém průmyslu. Vždyť titulky o hypersportu vyrobeném na 3D tiskárně doslova obletěly média po celém světě. | Czinger 21C Zdroj: Czinger

...a to jakožto průkopník nových technologií a pracovních postupů v automobilovém průmyslu. Vždyť titulky o hypersportu vyrobeném na 3D tiskárně doslova obletěly média po celém světě. | Czinger 21C | Zdroj: Czinger

Hypersport 21C se tedy vyznačuje celou řadou komponentů vyrobených za pomocí 3D tisku, ať už mluvíme o dílech podvozku, motoru nebo částech samotného šasi vozu. | Czinger 21C Zdroj: Czinger

Hypersport 21C se tedy vyznačuje celou řadou komponentů vyrobených za pomocí 3D tisku, ať už mluvíme o dílech podvozku, motoru nebo částech samotného šasi vozu. | Czinger 21C | Zdroj: Czinger

Výsledkem jsou díly, které mají na dnešní poměry velice organický design a zároveň ty nejlepší možné vlastnosti. Suchá hmotnost dvoumístného modelu pod 1200 kg mluví za vše. | Czinger 21C Zdroj: Czinger

Výsledkem jsou díly, které mají na dnešní poměry velice organický design a zároveň ty nejlepší možné vlastnosti. Suchá hmotnost dvoumístného modelu pod 1200 kg mluví za vše. | Czinger 21C | Zdroj: Czinger

A to mluvíme o hybridu. Srdcem vozu je sice 2,88litrový V8 vlastní výroby, s plochou klikovou hřídelí, dvojicí turbodmychadel a schopností vytáčet se až k 11.000 ot./min... | Czinger 21C Zdroj: Czinger

A to mluvíme o hybridu. Srdcem vozu je sice 2,88litrový V8 vlastní výroby, s plochou klikovou hřídelí, dvojicí turbodmychadel a schopností vytáčet se až k 11.000 ot./min... | Czinger 21C | Zdroj: Czinger

...této strojovně ovšem sekunduje celkem čtveřice elektromotorů a lithium-titanátová baterie, jejíž použití se v automobilovém průmyslu teprve probouzí. | Czinger 21C Zdroj: Czinger

...této strojovně ovšem sekunduje celkem čtveřice elektromotorů a lithium-titanátová baterie, jejíž použití se v automobilovém průmyslu teprve probouzí. | Czinger 21C | Zdroj: Czinger

Na zmíněnou hmotnost je poté systémový výkon hybridního ústrojí 1250 koní (919 kW) více než dostatečný. Zdolání čtvrtmíle ve 21C je podle Czingeru otázkou 8,1 vteřiny... | Czinger 21C Zdroj: Czinger

Na zmíněnou hmotnost je poté systémový výkon hybridního ústrojí 1250 koní (919 kW) více než dostatečný. Zdolání čtvrtmíle ve 21C je podle Czingeru otázkou 8,1 vteřiny... | Czinger 21C | Zdroj: Czinger

...na stovku se má hypersport rozjet za 1,9 vteřiny a disciplínu 0-300-0 prý zvládá do 15 vteřin. Maximálně však automobilka hledí na atakování rychlosti až 432 km/h. | Czinger 21C Zdroj: Czinger

...na stovku se má hypersport rozjet za 1,9 vteřiny a disciplínu 0-300-0 prý zvládá do 15 vteřin. Maximálně však automobilka hledí na atakování rychlosti až 432 km/h. | Czinger 21C | Zdroj: Czinger

21C bude produkcí limitováno na 80 kusů, přičemž zájemci budou mít možnost z výběru komfortnější silniční verze, nebo dále odlehčené varianty zaměřené spíše na okruhy. | Czinger 21C Zdroj: Czinger

21C bude produkcí limitováno na 80 kusů, přičemž zájemci budou mít možnost z výběru komfortnější silniční verze, nebo dále odlehčené varianty zaměřené spíše na okruhy. | Czinger 21C | Zdroj: Czinger

Specifikace se liší, jak po stránce techniky, tak vnějším designem či zařízením dvoumístného interiéru, ve kterém pasažéři sedí za sebou jako ve stíhačce. | Czinger 21C Zdroj: Czinger

Specifikace se liší, jak po stránce techniky, tak vnějším designem či zařízením dvoumístného interiéru, ve kterém pasažéři sedí za sebou jako ve stíhačce. | Czinger 21C | Zdroj: Czinger

Už nyní přitom Czinger zmiňuje, že 21C bude teprve první sérii modelů, které automobilka chystá postavit na základě použitých technologií. | Czinger 21C Zdroj: Czinger

Už nyní přitom Czinger zmiňuje, že 21C bude teprve první sérii modelů, které automobilka chystá postavit na základě použitých technologií. | Czinger 21C | Zdroj: Czinger

Produkce bude probíhat v Los Angeles v Kalifornii. Živé představení proběhlo v Londýně jako alternativa  zrušeného autosalonu v Ženevě . | Czinger 21C Zdroj: Czinger

Produkce bude probíhat v Los Angeles v Kalifornii. Živé představení proběhlo v Londýně jako alternativa zrušeného autosalonu v Ženevě. | Czinger 21C | Zdroj: Czinger

Czinger 21C Zdroj: Czinger

Czinger 21C | Zdroj: Czinger

Czinger 21C Zdroj: Czinger

Czinger 21C | Zdroj: Czinger

Czinger 21C Zdroj: Czinger

Czinger 21C | Zdroj: Czinger

Czinger 21C Zdroj: Czinger

Czinger 21C | Zdroj: Czinger

Czinger 21C Zdroj: Czinger

Czinger 21C | Zdroj: Czinger

...a to jakožto průkopník nových technologií a pracovních postupů v automobilovém průmyslu. Vždyť titulky o hypersportu vyrobeném na 3D tiskárně doslova obletěly média po celém světě. | Czinger 21C Zdroj: Czinger
Hypersport 21C se tedy vyznačuje celou řadou komponentů vyrobených za pomocí 3D tisku, ať už mluvíme o dílech podvozku, motoru nebo částech samotného šasi vozu. | Czinger 21C Zdroj: Czinger
Výsledkem jsou díly, které mají na dnešní poměry velice organický design a zároveň ty nejlepší možné vlastnosti. Suchá hmotnost dvoumístného modelu pod 1200 kg mluví za vše. | Czinger 21C Zdroj: Czinger
A to mluvíme o hybridu. Srdcem vozu je sice 2,88litrový V8 vlastní výroby, s plochou klikovou hřídelí, dvojicí turbodmychadel a schopností vytáčet se až k 11.000 ot./min... | Czinger 21C Zdroj: Czinger
17
Fotogalerie

Czinger ukázal naživo svůj hypersport 21C. Značka chce být průkopníkem v oboru

Po on-line premiéře už nový malosériový výrobce Czinger ukazuje hypersport 21C rovněž naživo a přidává další zajímavé informace.

Nová kalifornská automobilka Czinger zaujala svět hypersportů pár dní zpátky při představení svého modelu 21C. Ambice má automobilka vskutku velké. Chce se totiž stát jednou ze slavných značek 21. století, a to jakožto průkopník nových technologií a pracovních postupů v automobilovém průmyslu. Vždyť titulky o hypersportu vyrobeném na 3D tiskárně doslova obletěly média po celém světě.

Hypersport 21C se tedy vyznačuje celou řadou komponentů vyrobených za pomocí 3D tisku, ať už mluvíme o dílech podvozku, motoru nebo částech samotného šasi vozu. Výsledkem jsou díly, které mají na dnešní poměry velice organický design a zároveň ty nejlepší možné vlastnosti. Suchá hmotnost dvoumístného modelu pod 1200 kg mluví za vše.

A to mluvíme o hybridu. Srdcem vozu je sice 2,88litrový V8 vlastní výroby, s plochou klikovou hřídelí, dvojicí turbodmychadel a schopností vytáčet se až k 11.000 ot./min, této strojovně ovšem sekunduje celkem čtveřice elektromotorů a lithium-titanátová baterie, jejíž použití se v automobilovém průmyslu teprve probouzí.

Na zmíněnou hmotnost je poté systémový výkon hybridního ústrojí 1250 koní (919 kW) více než dostatečný. Zdolání čtvrtmíle ve 21C je podle Czingeru otázkou 8,1 vteřiny, na stovku se má hypersport rozjet za 1,9 vteřiny a disciplínu 0-300-0 prý zvládá do 15 vteřin. Maximálně však automobilka hledí na atakování rychlosti až 432 km/h.

21C bude produkcí limitováno na 80 kusů, přičemž zájemci budou mít možnost z výběru komfortnější silniční verze, nebo dále odlehčené varianty zaměřené spíše na okruhy. Specifikace se liší, jak po stránce techniky, tak vnějším designem či zařízením dvoumístného interiéru, ve kterém pasažéři sedí za sebou jako ve stíhačce.

Už nyní přitom Czinger zmiňuje, že 21C bude teprve první sérii modelů, které automobilka chystá postavit na základě použitých technologií. Produkce bude probíhat v Los Angeles v Kalifornii. Živé představení proběhlo v Londýně jako alternativa zrušeného autosalonu v Ženevě.

Doporučujeme

Články odjinud