Automobilka Cupra před nedávnem šokovala ukázkou nového elektrického modelu, na které byly vidět jen zadní svítilny a obří zadní křídlo. Nyní už se koncept konečně představuje v plné parádě. Zdroj: Cupra

Automobilka Cupra před nedávnem šokovala ukázkou nového elektrického modelu, na které byly vidět jen zadní svítilny a obří zadní křídlo. Nyní už se koncept konečně představuje v plné parádě. | Zdroj: Cupra

Jmenuju se UrbanRebel a naznačuje budoucí designový styl městského elektromobilu, který bude na trhu v roce 2025. Zdroj: Cupra

Jmenuju se UrbanRebel a naznačuje budoucí designový styl městského elektromobilu, který bude na trhu v roce 2025. | Zdroj: Cupra

Výsledné auto samozřejmě nebude vypadat takhle.  Cupra  jen chtěla ukázat, že je pro ni motorsport na prvních příčkách priorit, takže se novinka ukázala nejdříve jako závoďák. Zdroj: Cupra

Výsledné auto samozřejmě nebude vypadat takhle. Cupra jen chtěla ukázat, že je pro ni motorsport na prvních příčkách priorit, takže se novinka ukázala nejdříve jako závoďák. | Zdroj: Cupra

Sériově vyráběné auto bude stát na platformě MEB koncernu Volkswagen a má nabídnout úžasnou dynamiku. Zdroj: Cupra

Sériově vyráběné auto bude stát na platformě MEB koncernu Volkswagen a má nabídnout úžasnou dynamiku. | Zdroj: Cupra

Atletické linie a odvážný výraz jsou prý výsledkem genderově neutrálního přístupu.  Zdroj: Cupra

Atletické linie a odvážný výraz jsou prý výsledkem genderově neutrálního přístupu.  | Zdroj: Cupra

Auto měří 4080 mm na délku, 1795 mm na šířku a 1444 mm na výšku.  Zdroj: Cupra

Auto měří 4080 mm na délku, 1795 mm na šířku a 1444 mm na výšku.  | Zdroj: Cupra

Blíže nespecifikované pohonné ústrojí produkuje výkon 250 kW (v případě boostu 320 kW) a z 0 na 100 km/h se s ním auto rozjede za 3,2 sekundy.  Zdroj: Cupra

Blíže nespecifikované pohonné ústrojí produkuje výkon 250 kW (v případě boostu 320 kW) a z 0 na 100 km/h se s ním auto rozjede za 3,2 sekundy.  | Zdroj: Cupra

To znamená, že je vhodná pro crossover i ostrý hatchback.

To znamená, že je vhodná pro crossover i ostrý hatchback.

Jmenuju se UrbanRebel a naznačuje budoucí designový styl městského elektromobilu, který bude na trhu v roce 2025. Zdroj: Cupra
Výsledné auto samozřejmě nebude vypadat takhle.  Cupra  jen chtěla ukázat, že je pro ni motorsport na prvních příčkách priorit, takže se novinka ukázala nejdříve jako závoďák. Zdroj: Cupra
Sériově vyráběné auto bude stát na platformě MEB koncernu Volkswagen a má nabídnout úžasnou dynamiku. Zdroj: Cupra
Atletické linie a odvážný výraz jsou prý výsledkem genderově neutrálního přístupu.  Zdroj: Cupra
10
Fotogalerie

Cupra UrbanRebel Concept je genderově neutrální závoďák s výkonem až 320 kW

Studie městského elektromobilu může vypadat i takto. Španělská automobilka začíná závodní verzí civilního auta, které uvidíme v roce 2025.

Automobilka Cupra před nedávnem šokovala ukázkou nového elektrického modelu, na které byly vidět jen zadní svítilny a obří zadní křídlo. Nyní už se koncept konečně představuje v plné parádě. Jmenuju se UrbanRebel a naznačuje budoucí designový styl městského elektromobilu, který bude na trhu v roce 2025.

Výsledné auto samozřejmě nebude vypadat takhle. Cupra jen chtěla ukázat, že je pro ni motorsport na prvních příčkách priorit, takže se novinka ukázala nejdříve jako závoďák. Sériově vyráběné auto bude stát na platformě MEB koncernu Volkswagen a má nabídnout úžasnou dynamiku.

„Městský elektromobil je klíčovým strategickým projektem nejen pro naši společnost, ale také pro koncern Volkswagen, protože naším cílem je vyrábět v Martorellu více než 500.000 městských elektromobilů ročně pro různé koncernové značky. Městský elektromobil bude demokratizovat elektromobilitu a zpřístupní ji širokým vrstvám motoristů,“ řekl Wayne Griffiths, předseda představenstva značky Cupra.

Šéfdesignér automobilky Jorge Diez zase dodává: „Cupra UrbanRebel Concept dodává závodnímu vozu vzhled známý z počítačových her, a je tak radikální interpretací městského elektromobilu Cupra. Každé křivce, linii a výrazně tvarované ploše vdechuje život barevný design, jehož kinetické částice uvádějí při přechodu světla povrch do pohybu.“

Atletické linie a odvážný výraz jsou prý výsledkem genderově neutrálního přístupu. Auto měří 4080 mm na délku, 1795 mm na šířku a 1444 mm na výšku. Blíže nespecifikované pohonné ústrojí produkuje výkon 250 kW (v případě boostu 320 kW) a z 0 na 100 km/h se s ním auto rozjede za 3,2 sekundy. Koncept bude k vidění na IAA Mnichov již za pár dní.

Doporučujeme

Články odjinud