A s čím chce tahle popelnice jako závodit?Závody v TCR se jezdí třeba ve Spa na 9 kol, to je cca 64km. 1.2 tuny těžký benzíňák v tomhle závodě sežere cca 9 litrů na kolo, to je 15 kWh reálně vydané energie každé kolo.Tahle těžká parodie na závodní auto není schopná ujet ani polovinu toho závodu :-D
Takže počítají se spotřebou ca 1kwh/km neboli 100kwh/100km. To nezni zas tak nereálně.
Jasně, to vůbec není nereálné. Akorát to má 4x menší výkon a o třetinu vyšší hmotnost, než auta této kategorie.V číslech to odpovídá závodu Fabie 1.2 HTP s půl tunou cementu v kufru proti Leonu Cupra 2.0 TSI 206 kW.Pohoda :-D
Opět jen samé lži. Baterie nebude váží půl tuny, ale předpoklad je do 300 kg, ta Cupra má podle specifikací vážit do 1.3 tuny ;-) výkon máš napsaný v článku, je 300kW a krátkodobý booster až 500kW Stojí ti to za to dělat ze sebe lháře ?
Ve článku je napsáno, že bude o 300 kilogramů těžší než benzíňák, který vydá 27 kWh energie na každé kolo. Tady není co řešit.
Přepočítávat energii u benzinku na kWh je nesmysl, ukazuje maximálně totální neefektivitu spalovací techniky a výtečnou energetickou hustotu paliva, nic víc a nic míň ;-) Spotřeba BEV se podle toho odvodit nedá. Ohledně váhy je to zamotané, protože u Leona TCR se uvádí bez provoznich náplní. Ty dělají dalších 95 kilo, suchej váží 1165 kilo. Tahle Cupra ma splnilt specifikace chystaného šampionátu E TCR. Ostatně za týden ty specifikace budou venku celé.
To je už vydaná energie na kolo, nikoliv energie v palivu.
runner42 píše nesmysly, spotřeba bude mnohem menší než píše, neb elektrické zavodaky které již existují a jezdí, mají menší spotřebu než 1kW na kilometr, asi nejznámější závodní BEV v podobě formuliE má spotřebu okolo 0.6kW na kilometr v kvalifikačních jízdách, pak třeba Tesla S P100DL chystaná pro šampionát EGT uvádí že v ostrém závodním kole má průměr 0.9kW na kilometr, ve SpaF tedy bude spotřeba u závodních BEV do 6.5kW na kolo
Téma je TCR, proč sem taháš nějakého e-formule-kriplíka, co zvládne závodit dvacet minut? Vozy Formule 1 mají taky spotřebu 3x menší než TCR, a co jako, například ve Spa si vystačí se 100kg paliva na 308 km. Pro Formule-E nepředstavitelná vzdálenost... vůbec celá série E je smutným důkazem, jak strašně jsou elektromobily zaostalé.Tak tady laskavě neporovnávej TCR a auta s poloviční hmotností a úplně jinou koncepcí.
Nemůžu za to že neumíš počítat a trollis, Tesla S P100DL pro šampionát EGT váží přez 1800 kilo, přesto má závodní spotřebu do 0.9 kW ;-) ta Cupra má mit 65kWh baterku, tedy ve Spa by dala v závodním tempu tak 11-12 kol ;-) prostě lžeš a ještě se pak vstekas kdys tu lež někdo vyargumentuje, aneb jsi ubohém troll Mimochodem formule e má 28kWh baterií, proto tak malej dojezd, od letoska pak bude mít 54kWh
Nevím, co si mám představit pod závodní spotřebou 0.9 kW.Jestli tím myslíš 0.9 kWh na kilometr, tak v pohodě, proč ne. Klidně i 0.6 kWh na kilometr. Jen nepředstírejte, že tyto paralympijské výkony, na které musíte mít samostatné závody, můžete srovnávat s normálními auty.
Ano spotřeba je na kilometr, ostatně napíšu to v předchozím poštu, čteš je vůbec? Já nic nikde nepředstíram ;-)
Aha, ty asi nevíš, jaký je rozdíl mezi kW a kWh, tak nic.
Opavuju, vydají 27 kWh na kolo :-DTak to by ten elektromobil dal možná i třetinu závodu :-D
Tak budou určitě potřebovat vlastní šampionát. Něco jako když se po skončení normální olympiády koná ještě samostatná paraolympijská (a nechci se tím nijak dotknout postižených spoluobčanů)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.