Cupra nabízí pro Atecu tovární tuning od ABT. Zvýšení výkonu však není pro každého

K nedávno představené limitované edici Cupry Ateca přidává značka i možnost továrního tuningu. Nabídka však potěší jen vybrané publikum.

Na podzim minulého roku vytasila Cupra z rukávu limitovanou edici ostré Atecy, která rozšiřuje standardní výbavu SUV o hrstku zajímavých dílů na exteriéru, v interiéru a rovněž lehce ladí techniku vozu. Limited Edition, která bude dostupná také v Česku, se však u britského zastoupení Cupry dočkala ještě rozsáhlejšího vylepšení.

Cupra ukázala nejostřejší české SUV. Limitovaná Ateca sází na karbon a hlasitý výfuk

Cupra ukázala nejostřejší české SUV. Limitovaná Ateca sází na karbon a hlasitý výfuk

Za příplatek si totiž budou moci zájemci v Británii dopřát vyladění motoru firmou ABT, které je kryto tovární zárukou Cupry při koupi nového vozidla. Původní přeplňovaný čtyřválec 2.0 TSI touto úpravou povýší ze standardních 300 koní (220 kW) a 400 N.m točivého momentu na rovných 350 koní (257 kW) a 440 N.m.

Akcelerace SUV s pohonem všech kol a automatem DSG na 100 km/h se zvolením paketu ABT sice nevylepší a zůstává na udávaných 4,9 s, posune se ovšem maximální rychlost ze standardních 245 km/h na 255 km/h. Výši příplatku za úpravu motoru britské zastoupení zatím neuvádí.

Cupra Leon přijede jako plug-in hybrid. Dočkáme se i čtyřkolky s původem v Golfu R?

Cupra Leon přijede jako plug-in hybrid. Dočkáme se i čtyřkolky s původem v Golfu R?

Dostupnost balíčku ABT u českého zastoupení bychom zřejmě neočekávali. Cena a specifikace Cupry Ateca Limited Edition pro ČR už byla oficiálně zveřejněna. Verze bude začínat na částce 1.379.900 Kč a dostupnost bude opravdu limitovaná, jelikož pro Evropu má Cupra přichystáno jen 1999 kusů. Prodej limitované edice zahájí české zastoupení na konci února 2020.

Kromě karbonových doplňků na karoserii, exkluzivních 20palcových kol, doplňků v odstínu mědi, sportovních sedaček čalouněných modrou Alcantarou nebo modrého ambientního osvětlení jsou nejzajímavějšími prvky limitované edice výfukový systém Akrapovič a rovněž větší 18palcové brzdy Brembo.

TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

včera | Vladimír Kadera | 41 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků