Za volantem nové Cupry Leon ST PHEV: Sportovní hlavně naoko, přesto důležitá

Kdyby to nebyla Cupra, ale Seat Leon, tak by aji měli uspěch v prodeji. Umělě navyšování ceny výrobku, že dají jiný jméno je na pováženou , jestli taky nemají dražší servis.

Odpovědět  |   | 
Bill  |  25. 10. 2020 08:32

sry, může to být zabaleno do sebelepšího kabátu, ale uvnitř je to pořád kravina, mostrózně těžká s malým motorem a nevhodnou převodovkou...

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  25. 10. 2020 17:43

Kombi z boku vypadá odpudivě jako focus ale hůř.Šmrnc má tak krt verze.

Odpovědět  |   | 
Pepan  |  25. 10. 2020 08:42

Další "sportovec".... takže každý kdo prosedí v téhle krabici(a jí podobných) hodinu denně nebude muset do fitka...super

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  25. 10. 2020 09:24

Podivej, muj sleeper-dragster ma svalnaty, jednactverkovy agregat Ibizy Cupra a ja jako pilot nemuzu vynechavat.. a stejne busim doma kliky, drepy, shyby, sklapovacky.. kazdy den.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  25. 10. 2020 10:01

A k čemu ti to je? Pořád jsi hloupý.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  25. 10. 2020 10:04

By ses divil.. aspon ze ty jsi zchytrely mpolan

Odpovědět  |   | 
mpolan má pravdu  |  25. 10. 2020 10:32

ty jsi hloupé..

Odpovědět  |   | 

nehádejte se, byl to seat, teď je článek o cupra a o tom to je- vše je dvakrát, manažéři, tiskopisy, učetní, dva druhy montérek, dva druhy krabiček na nd... Jestli tohle nevidí majitel....

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  25. 10. 2020 12:33

Když vidím, jak tahle osoba dovede spoustu z vás dovést až k nepříčetnosti, já se k němu snad začnu i hlásit. Jen abych vás štval ještě více.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  25. 10. 2020 08:54

Jsem šťastný, že žiju v této době, protože se blíží vznik perpetum mobile. 1,3 litrů ubrat a je to. A v Sovětským svazu rozdojili kozla.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  25. 10. 2020 10:22

Cupra sem Cupra tam, ale stale nevdim ani jedno sportove auto.. tazke SUV s prednymi pohonmi v zaklade ... akoze dnes uz znacky spravia hocico aby to mohli predavat za dvojnasobok.. btw. ten interier vyzera ako bezny seat aj ked tam natiahnu kozu, ono mi to vobec nepripada ako "premia"

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  25. 10. 2020 11:35

+ kombik nizsej strednej triedy s 1,4 a 1717KG! cena bude urcite horibilna za co si mozete kupit sedan strednej triedy so zadnym pohonom co bude daleko kvalitnejsi pohodlnejsi, nebude sa hrat na pretekarske auto ako toto ale pritom bude ovela lepsie ovladatelne ...

Odpovědět  |   | 
JK  |  25. 10. 2020 11:36

Však taky není. Seat byl vždycky lowcost značka. A tak se snaží vytvořit dojem, že když to přejmenují na Cupra, že to hned bude vo něčem jiným. A vono je to stejný, ne li ještě horší.

Odpovědět  |   | 
kokot  |  25. 10. 2020 12:02

A ty máš co za prémii pyčo? Jedničkovou oktu v dechtu po strécovi?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  25. 10. 2020 12:08

napr ja mam mercedes c w205 v benzine

Odpovědět  |   | 
Loskuták  |  25. 10. 2020 12:08

To je krásné auto.

Odpovědět  |   | 
JK  |  25. 10. 2020 17:56

Podle vyjadřování to je spíš tvoje realita, ne li spíš jen mokrý sen. ;)

Odpovědět  |   | 
Loskuták  |  25. 10. 2020 12:04

Auto musí být krásné, identické, stylové. Tohle je vzor nudnosti, sterilnosti, nerozpoznatelnosti. Zkrátka nic neříkající krabice od bot s kolečky. Nemá to styl, šmrnc, nic. I ta levná křapka Dacia má nějaký autentický styl (alespoň zvenčí), kterým je schopna se charakterizovat. Pochopitelně v rámci své cenové třídy. Koncern je mistr nudy. Krásnou strohost mají Subaru a stará Volva. Tohle se přeci nemůže líbit. A ještě ten Balkánský look. Temná barva a zlaté znáčky, ach jo.

Odpovědět  |   | 
JK  |  25. 10. 2020 18:08

Já bych od koncernu čekal, že to celé zvládnou alespoň graficky. Ale Cupra jako značka je strašnej průser. To logo obkreslili z nějakého "hráčského notebooku". Barevnost nezajímavá interiéry otřesné. No, sportovní značka to zatím proste není i kdyby těch koní tam bylo třeba 1000. Takhle je to zatím zajímavý jen tím, jak strašně je to nevkusný. Emoce jim prostě nejdou. Navíc když už chtějí nějakou pseudosportovnější značku v mainstreamu, tak to měli přiklepnout raději Škodě, ta má alespoň reálnou historii v motorsportu. Seat byl vždycky low cost brand. Dělat ze Seatu víc, je nesmysl.

Odpovědět  |   | 
covidový Protektorát  |  26. 10. 2020 01:16

Ale značka Cupra přece míří na držitele hráčských notebooků, takže look celého auta ala herní case není náhoda.

Odpovědět  |   | 
JK  |  26. 10. 2020 12:47

Tak to potom dává smysl. Ošklivý, pseudo-sportovní, s velkým tabletem a s neadekvátní cenou - tedy pro děcka.

Odpovědět  |   | 
P  |  25. 10. 2020 16:25

Ty ceny jsou vubwc zvlastni viz https://autooutlet.cz/cars-1019-chevrolet-camar...

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  25. 10. 2020 21:53

Tys neplaceba reklama, vid?

Odpovědět  |   | 
kari  |  26. 10. 2020 11:11

A kdy konečně ta sportovní značka, odvozená od sportovní mainstreamové značky uvede něco sporovního?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

dnes | Jan Mička | 157 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 54 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat