Cupra Leon s výkonem 300 koní dorazila do ČR. Je dražší než hybrid, ale ne o moc

41 komentářů

Michal2
25. ledna • 13:23

Výbava,povinně automat hodně zvedlo cenu.Konkurence focus ST za 790 a srovnání výbavy +900 a I30 N-C milión.Ještě Renault a ufo civic.Bude ještě nové Gti TCR no konkurence moc není.

mp390
25. ledna • 15:54

Golf GTI Clubsport vychází ve srovnatelné výbavě o 33 tisíc levněji. A to bude opět podvozkově ultimátnější než Cupra 300.Nelíbí se mi ani jedno, ale asi by tady vyhrál Golf.

Khááája
25. ledna • 22:10

Myslím, že to budou hodně totožné díly a půjde max jen o odklony kol a agresivnější VAQ. Nic, co by se nedalo doslova za pár korun doladit i na Cupru. Kdyby ta technika byla výrazně lepší, promítlo by se to do ceny. A nový Golf je prostě hnusný (subjektivní).

mp390
25. ledna • 11:46

Myslím, že kouzlo Cupry 300 bylo v době, kdy šla koupit s manuálem za 680 tisíc (reálná cena skladovky).Nevím jaké momentálně dávají slevy na nové Seaty, ale pokud by to bylo opět těch 19.5% (což nepředpokládám) tak by v takové té rozumné konfiguraci za ceníkových 1 182 800 Kč (s Brembo brzdami 1 231 700 Kč) byla Cupra 300 po slevě za 952 154 Kč (s Brembo brzdami 991 519 Kč).A to mi přijde strašně moc na to, že se nezměnilo proti předchůdci skoro nic a akorát přibyly dementní asistenty už do základu.BTW některé konfigurační závislosti, jako třeba nemožnost prahových lišt s bílou barvou, nebo nutnost Asistečního paketu XL při volbě volantu s tlačítky na startování a přepínání režimů, to je teda něco...Je to jasné, další koncernový auto už si prostě nekoupím.

Khááája
25. ledna • 12:48

No změnilo se to, že tam máš filtr pevných částic, ten si zákazník taky pěkně zaplatí + obvyklé zdražování a navíc nový model... Jeslti někdo Ty tam jsou doby, kdy byla Cupra pod 700 s dph. A jestli někdo dostal slevu 19,5%, tak klobouk dolu, já jsem vyhádal asi 12% a víc to nešlo ani přes známého (kupováno 2018).
A k té výbavě, Cupry bývají vybavené už hodně a příplatky budou max za lak, lepší sedačky a brzdy Brembo... A viz ceny, třeba s Yarisem GR bude asi větší zábava, ale s performance paketem stojí milion, navíc je to nepraktické a malé auto a zas tu budou chlapci brečet, že je to milion za "přefoukaný" tříválec 1.6, mimochodem podle recenzí je to v současné době nejlepší hothatch. Type-R bude taky přes milion...

Pepik
25. ledna • 12:57

Tak to moc dobreho znameho nemas, pokud jsi u Cupry skoncil na 12 %. Vzdyt jen na strankach seatu bylo stabilne nekolik kousku ve skladovkach se slevami 20 %. V podste slo ziskat pro nefiremniho zakaznika, kde to dela az 25 % cca 22 %. A to kombinaci vyuziti financovani s doplacenim za 3 mesice, slevou apod. 12 % pres znameho je opravdu divne, to dostane kazdy na vse od Seatu bezne.A jak pises Cupra je porad bezne auto, jen ma vetsi vykon. Zadne GR, ktere je zamereno uplne jinam. V GR si proste rodinne vylety moc predstavit nechci v Cupre v klidu do HR k mori

Khááája
25. ledna • 22:07

A to jsi viděl se slevou 20% Cupry, nebo nějaký FR, Style apod.? FR se pak vyprodávaly skladovky za pěkné ceny, ale to už bylo ke konci výrobního cyklu, jinak si Seat nadiktoval, že takto maximální slevy dostane člověk jen když vezme na úvěr, jako podnikatel a ještě dá na protiúčet stávající auto, které muselo mít původ v ČR a nesmělo být starší 10 let, prostě šaškárna na n-tou, já jsem si tím zjišťováním prošel, kalkuloval a vybíral skoro půl roku. A 12% na Cupry běžné podle mě nebylo (podle mého zdroj e to byl strop pro smrtelníka z ulice a firmy do fleetu Cupry fakt neberou). Pro příklad: Jarov 8%, Havex 10% a tak bych mohl pokračovat. Tohle byla Cupra do výroby, vybavené auto bylo v té době ceníkově kolem 900-960k, což byl kousek s 4drive a DSG + nějaký příplatky a to za 700 prostě koupit nešlo. Kdo to svedl vyhádat, tak říkám, klobouk dolů. Já dostal ještě nějakou výbavu v rámci akčních paketů zdarma, ale tu jsem nepožadoval, navigace, digitální displej a další, tak možná to mohlo mít cenu 920 ceníkově.S příchodem GPF a vyhozením manuálu ihned stoupla cena o 80 tisíc (50+30). Každý rok se zdražovalo a holt nový model je napálený komplet, všechny výbavové řady. A jinak ano, na dovolenou 1200 km úplně v pohodě s Cuprou, zvláště, když jsou většinou za hranicemi solidní dálnice a ne panelové tankodromy. GR bych bral, i za cenu nepraktičnosti, ale muselo by to mít punc unikátnosti a malosériovosti, něco jako Clio V6, jenže Toyota jich vyrobí 25 000.

petous
26. března • 8:55

Ve 2017 jsem objednával Cupru do výroby a přesně jak píšeš - nikdo nedal větší slevu ne 10% a na tu jsem se také dostal. Možná skladovku nebo předváděčku někdo koupil lépe.

Michal2
26. ledna • 16:29

Na auto s objednáním do výroby Škoda 7procent dolů.Teď +6let zpátky.

Pepik
26. ledna • 13:20

My Cupru kupovali, takze ano, nejen ze videl, ale i zazil a jeste vyuzil i bonus za "protiucet"

Honza
25. ledna • 12:55

Ten filtr castic tam je od (asi) 2019 (spolecne s 7-DSG) a ceny stale celkem ok.

speedfred
25. ledna • 12:40

Za 999t s DPH som kupoval novú M235i v automate.Tiež je to už ale nejaký piatok dozadu.

.
26. ledna • 0:35

1 333 800 korun ceskych stala zakladni verze M235i v roce 2015
Takze jak uz jsem rekl a napsal speedfred je jen lhar a pozer ,stejne jako jeho somraci v triku WP a Stealth .

speedfred
26. ledna • 8:46

A? Zľavy neexistujú? Ešte raz, kupil som ju za 999tis.
Čus.

Pepik
26. ledna • 13:21

Nekoupil, vymyslis si...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
speedfred
26. ledna • 15:50

Kúpil a basta! 😘

.
26. ledna • 22:46

na M sleva ani prd. M sleva nikdy nebyla a nebude. Mplatis jako mourovaty ,ty ,tydyte.......
Koupil si plakat na stenu za 9.99 a tim to konci.

speedfred
27. ledna • 13:28

Kúpil a basta!:-D

JK
26. ledna • 14:32

🤣🤣🤣

Pepik
25. ledna • 12:54

speedfred: nekupoval

speedfred
25. ledna • 15:26

Pepo: Mám ti poslať faktúru? Pošli mi mail.

Pepik
25. ledna • 17:25

speedfred: to vystav

.
25. ledna • 14:06

Mas pravdu,jsou to jen pozeri ,nemajetni somraci co zebraji o zapujceni auta z duvodu testu par lidi naletelo a litovali toho velice
speedfred, WP a Stealth jsou jen somraci a nymandi

Honza
25. ledna • 12:52

Ceny jdou nahoru no. Mozna je v tom zohlednena i pokuta za emise. Nez za ty penize novou Cupru tak radsi levnejsi Hondu Type-R nebo vyrazne levnejsi i30 N.
Na druhou stranu Cupra Leon v kombiku + 4drive moc konkurence nema, jen Golf R nebo az premii.

speedfred
25. ledna • 17:27

Tá i30N má nakonieccelkom slušnú cenu, a konkurencia celkom podražela.

Pepik
25. ledna • 18:12

To ma, i Dacie je levnejsi jak treba Leon... ma to ovsem sve duvody. U Dacie i u i30N...

Pepik
25. ledna • 12:55

Cupra, TypeR i i30N je kazde jine. Pro bezny zivot bude Cupra nejlepsi, navic mnozi ocenuji i jeji nenapadnost, byt i30 v urcite kombinaci taky neni poznat, typeR clovek moc neschova.A ano ve 4wd verzi je tu jen koncern to je uplne jiny svet.

Pepik
25. ledna • 12:38

Rohlik stal kdysi taky 30 haliru a dnes stoji okolo 2 Kc... a nezmenilo se na nem vubec nic... veci prubezne zdrazuji, to je normalni.Navic i v dobe, kdy jsi za to dal 700 po dvaceti slevach stala ta Cupra realne 900 a neco. Kdyz k tomu prictes jen prostou inflaci, ktera od te doby probehla, tu vetsi vybavu, zaplaceni noveho vyvoje apod. tak je ta cena plne adekvatni.A holt, koupis si jinde no. Tam to bude jeste horsi, ale budes spokojen a to je dulezite.

Kankunen
25. ledna • 13:11

není jak porovnávat cenu u jednoho produktu starou 30 let a u druhého 2 roky. Sám víš, že si napsal blbost.

Pepik
25. ledna • 13:18

Vim, ze jsem napsal dobrou vec a mela slouzit pro demonstraci toho, ze ceny se i u stejnych veci meni. Ale tak chapu, zes mel potrebu neco napsat, tak mas splneno

Kankunen
25. ledna • 11:18

To dá rozum , že výrobně levnější auto je za větší hrachy, když se hodí víc na snižování emisí na papíře pomocí podvodu. A jsou tací, že si myslí, že budou dýchat lepší vzduch, díky nesmyslnému výpočtu.

.
25. ledna • 10:39

Jo pánové,
VW dochází dech .
A bude ještě Hůř
ID jsou neskutečný propadák.

Rocket
25. ledna • 11:21

Problémem je tlačení elektra násilím. Nejsou na to připravení ani lidé, ani infrastruktura, prostě nic. Pokud by byl trh volný, tedy žádné dotace a úlevy na elektroauta a žádné zákazy (samozřejmě s přihlédnutím k emisní třídě auta, dejme tomu euro 6 bez pardonu bez omezení) pro ICE motory a nechat trh si svobodně vybrat, tak se koncentrace elektro o něco zvýší, přirozenou cestou dle možností a potřeb zákazníků a byl by klid.

Rocket
25. ledna • 9:01

Taky je lepší než hybrid a o hodně ;-)

Michal2
25. ledna • 9:46

O hodně bude až hybrid vybije baterku.Má smysl vůbec cupru brát jako to je ranec a až se dovybaví to bude numero.

Koně
25. ledna • 11:09

El motor jede jen do 100km/h nad stovku zrychluješ jen pomocí tý směšný spalovačky jak z dědovo fábie...

kesu
25. ledna • 23:26

kravina...

.
25. ledna • 11:18

Každý hybrid je nastaven jinak, koniku.
A 1.8 anebo 2.0 anebo 2.5 litru motor mi nepřipadá jako z fabie.
Ale taky nejde o trapný koncern.

Rocket
25. ledna • 12:09

Tak zrovna ta 1,8 hybrid jede hůř, než ten motor z fabie (1.0 TSI) :-Dhttps://zeperfs.com/en/duel7880-8926.htm...

Khááája
25. ledna • 12:01

Ale on narážel na motor v hybridu a to je 1.4 TSI.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal2
25. ledna • 12:16

Jestli měl Koňíkův děda ve fabii 150koní to mohlo jet dobře.

Doporučujeme

Články odjinud